En dat andere grote deel natquote:Op zaterdag 3 april 2010 10:05 schreef Wombcat het volgende:
Het circuit is toch voor een groot deel droog, zo te zien.
Dat filmpje kijk ik denk ik elke maand wel een keerquote:
Inderdaad. Ik had ze daar toch wat slimmer ingeschat.quote:Op zaterdag 3 april 2010 10:12 schreef Trystar het volgende:
Heel slim weer van de top teams om te wachten op meer regen.
Idd.quote:Op zaterdag 3 april 2010 10:12 schreef Trystar het volgende:
Heel slim weer van de top teams om te wachten op meer regen.
Dat dachten ze ook bij Ferrari, McLaren en Mercedes, maar dat blijkt enigszins tegen te vallen.quote:
Die hebben nog net op tijd een tijd gezet.quote:
Ik snap het echt niet. Als het regent moet je imo ALTIJD per direct de baan op. Je kan nooit 100% vertrouwen op de lokale Piet Paulusma als je het mij vraagtquote:Op zaterdag 3 april 2010 10:14 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Dat dachten ze ook bij Ferrari, McLaren en Mercedes, maar dat blijkt enigszins tegen te vallen.
ik snap het ook niet, dit zag je toch gewoon aankomenquote:Op zaterdag 3 april 2010 10:18 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik snap het echt niet. Als het regent moet je imo ALTIJD per direct de baan op. Je kan nooit 100% vertrouwen op de lokale Piet Paulusma als je het mij vraagt
Eigen domme schuld dus als je het mij vraagt
Inderdaad, behoorlijk lompquote:Op zaterdag 3 april 2010 10:18 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik snap het echt niet. Als het regent moet je imo ALTIJD per direct de baan op. Je kan nooit 100% vertrouwen op de lokale Piet Paulusma als je het mij vraagt
Precies, gewoon je rondjes draaien. Zeker als het in het begin op intermediates gaat.quote:Op zaterdag 3 april 2010 10:18 schreef vosss het volgende:
[..]
Hehe, vieze oude manquote:Op zaterdag 3 april 2010 10:22 schreef franklop het volgende:
jordan heeft maar een jas aangetrokkenn
Inderdaad. Er is altijd tijd genoeg om een pitstop te maken en te switchen naar droog mocht dat aan de orde.quote:Op zaterdag 3 april 2010 10:22 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Precies, gewoon je rondjes draaien. Zeker als het in het begin op intermediates gaat.
Ze hebben naar je geluisterd hoorquote:Op zaterdag 3 april 2010 10:25 schreef vosss het volgende:
[..]
Inderdaad. Er is altijd tijd genoeg om een pitstop te maken en te switchen naar droog mocht dat aan de orde.
Compleet belachelijk dat ze dat niet doen. Ik denk dat het puur de arrogantie is van de grote teams, zovan wacht maar, wij weten dat het dalijk droger gaat worden.
KADENG! DEKSEL OP JULLIE NEUS WHOEHAHAHAA![]()
!!!
En terecht dat er geen excuus is. Werkelijk waar elke idioot kan verzinnen dat je er gelijk uit moet gaan met regen. Maar nee hoor, zo niet bij onder meer Ferrari en McLaren. Ze moeten zichzelf daar echt doodschamen.quote:Op zaterdag 3 april 2010 10:25 schreef Sally het volgende:
WAAAROMMM zijn de teams niet naar de fullwets gegaan???
Ook de vraag van Eddie Jordan... Die noemt de teams zelfs arrogant![]()
"There is no excuse!"
Inderdaad.quote:Op zaterdag 3 april 2010 10:26 schreef Kees80 het volgende:
[..]
Ze hebben naar je geluisterd hoor, gelijk een rijtje rijders in de pitstraat
Ze wilden waarschijnlijk banden sparen. Als je dat wilt, kun je beter effe een tijd neerzetten en in de pits gaan wachten (of desnoods je rondjes daarna rustig rijden) dan wachten tot het harder gaat regenen.quote:Op zaterdag 3 april 2010 10:25 schreef vosss het volgende:
[..]
Inderdaad. Er is altijd tijd genoeg om een pitstop te maken en te switchen naar droog mocht dat aan de orde.
Compleet belachelijk dat ze dat niet doen. Ik denk dat het puur de arrogantie is van de grote teams, zovan wacht maar, wij weten dat het dalijk droger gaat worden.
KADENG! DEKSEL OP JULLIE NEUS WHOEHAHAHAA![]()
!!!
die stond er bij Q1 ook alquote:Op zaterdag 3 april 2010 10:26 schreef Kees80 het volgende:
[..]
Dat was net ook al. Alleen vonden Ferrari, McLaren en Mercedes het niet direct nodig.quote:Op zaterdag 3 april 2010 10:26 schreef Kees80 het volgende:
[..]
Dat is wel gelukt. Ze hebben nu genoeg setjes over.quote:Op zaterdag 3 april 2010 10:28 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ze wilden waarschijnlijk banden sparen.
daar ging ie al bijnaquote:Op zaterdag 3 april 2010 10:30 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Petrov spint er ook nog wel een paar keer vanaf.
Elk nadeel heb z'n voordeelquote:Op zaterdag 3 april 2010 10:29 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Dat is wel gelukt. Ze hebben nu genoeg setjes over.
En ze kunnen nu gewoon nieuwe banden gebruiken bij de start van de race. Stiekem hebben we gewoon zitten kijken naar een briljante nieuwe tactiek.quote:
quote:Op zaterdag 3 april 2010 10:35 schreef vosss het volgende:
Russianbrides.com?![]()
Hoop dattie korting heeft gehad
volgens mij welquote:Op zaterdag 3 april 2010 10:35 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Heeft Schumacher nu intermediates?
Als ze morgen op het podium staan weten we het zekerquote:Op zaterdag 3 april 2010 10:35 schreef ElmarO het volgende:
[..]
En ze kunnen nu gewoon nieuwe banden gebruiken bij de start van de race. Stiekem hebben we gewoon zitten kijken naar een briljante nieuwe tactiek.
Ja, gratis verzendingquote:Op zaterdag 3 april 2010 10:35 schreef vosss het volgende:
Russianbrides.com?![]()
Hoop dattie korting heeft gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |