En dat andere grote deel natquote:Op zaterdag 3 april 2010 10:05 schreef Wombcat het volgende:
Het circuit is toch voor een groot deel droog, zo te zien.
Dat filmpje kijk ik denk ik elke maand wel een keerquote:
Inderdaad. Ik had ze daar toch wat slimmer ingeschat.quote:Op zaterdag 3 april 2010 10:12 schreef Trystar het volgende:
Heel slim weer van de top teams om te wachten op meer regen.
Idd.quote:Op zaterdag 3 april 2010 10:12 schreef Trystar het volgende:
Heel slim weer van de top teams om te wachten op meer regen.
Dat dachten ze ook bij Ferrari, McLaren en Mercedes, maar dat blijkt enigszins tegen te vallen.quote:
Die hebben nog net op tijd een tijd gezet.quote:
Ik snap het echt niet. Als het regent moet je imo ALTIJD per direct de baan op. Je kan nooit 100% vertrouwen op de lokale Piet Paulusma als je het mij vraagtquote:Op zaterdag 3 april 2010 10:14 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Dat dachten ze ook bij Ferrari, McLaren en Mercedes, maar dat blijkt enigszins tegen te vallen.
ik snap het ook niet, dit zag je toch gewoon aankomenquote:Op zaterdag 3 april 2010 10:18 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik snap het echt niet. Als het regent moet je imo ALTIJD per direct de baan op. Je kan nooit 100% vertrouwen op de lokale Piet Paulusma als je het mij vraagt
Eigen domme schuld dus als je het mij vraagt
Inderdaad, behoorlijk lompquote:Op zaterdag 3 april 2010 10:18 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik snap het echt niet. Als het regent moet je imo ALTIJD per direct de baan op. Je kan nooit 100% vertrouwen op de lokale Piet Paulusma als je het mij vraagt
Eigen domme schuld dus als je het mij vraagt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |