Ik hoop voor hem dat het z'n moeder is.quote:Op zaterdag 3 april 2010 10:36 schreef roelofjan het volgende:
Wat ik mij nou afvraag hé.....
Die blonde die bij Petrov altijd in beeld komt... is dat z'n moeder of z'n vrouw?
Ik houd het op zijn moederquote:Op zaterdag 3 april 2010 10:36 schreef roelofjan het volgende:
Wat ik mij nou afvraag hé.....
Die blonde die bij Petrov altijd in beeld komt... is dat z'n moeder of z'n vrouw?
GMTAquote:Op zaterdag 3 april 2010 10:38 schreef Schunckelstar het volgende:
ik schrik elke keer opnieuw als er iemand de pits ingaat, lijkt net alsof ze rechtdoor schieten
Ja, het wordt er altijd zo saai van hé.quote:Op zaterdag 3 april 2010 10:38 schreef Kees80 het volgende:
Het is ook gewoon niet handig om deze race aan het einde van de middag te doen.. Altijd gedoe met het weer.
Ja inderdaadquote:Op zaterdag 3 april 2010 10:38 schreef vosss het volgende:
Het valt me op dat Olav nog niet gezegd heeft OW DAAR SCHIET ER EENTJE AF BOVEN IN BEELD!!!!
Ownee, dat is de pits, het lijkt net of er eentje rechtdoor schiet!
huh.. dit is toch juist prachtig?quote:Op zaterdag 3 april 2010 10:38 schreef Kees80 het volgende:
Het is ook gewoon niet handig om deze race aan het einde van de middag te doen.. Altijd gedoe met het weer.
Ik ken twee teams waar ze dat niet met je eens zijn.quote:Op zaterdag 3 april 2010 10:39 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
huh.. dit is toch juist prachtig?
Daar is een vrij aardige kans op met vijf Duitsers in de top 10.quote:Op zaterdag 3 april 2010 10:45 schreef roelofjan het volgende:
We gaan straks toch geen moffen top 3 krijgen hé.
Laten we dan maar hopen op Webber.quote:Op zaterdag 3 april 2010 10:47 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Daar is een vrij aardige kans op met vijf Duitsers in de top 10.
quote:Op zaterdag 3 april 2010 10:49 schreef vosss het volgende:
Goed hoor van Force India, met zn 2 als eerste
Of Renault.quote:Op zaterdag 3 april 2010 10:49 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Nee, gooi Williams of Force India maar op pole. Veel leuker.
Cheeky, volgens de BBC.quote:Op zaterdag 3 april 2010 10:51 schreef D. het volgende:
Dat voorkruipen van Kubica, mag dat?
Ook goed inderdaad. Met zo'n kwalificatie wil ik nu ook een verrassende polesitter hebben ook.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |