Denk 't niet. Dat wordt snel kapot gereden in de bochten.quote:Op zaterdag 3 april 2010 10:53 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ja, volgens de BBC.
Maken ze gebruik van Z.O.A.B. op F1 circuits? Iemand die dat weet?
Rood volgens mijquote:Op zaterdag 3 april 2010 10:53 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Welke kleur?
Ehmz, Senna zat in die andere GP met halve punten te gillen als een klein meisje dat het niet meer te doen wasquote:Op zaterdag 3 april 2010 10:54 schreef larry91 het volgende:
De extreme lafheidVroeger(jaartje of 10 geleden) bleven ze gewoon doorgaan
Het is nou niet zo dat er iemand crashte ofzoquote:Op zaterdag 3 april 2010 10:54 schreef larry91 het volgende:
op een gegeven moment moet je wel, ik was bij die nurburgring race 3 of 4 jaar terug, en toen kwamen ze met een km'tje of 60 per uur voorbij aquaplanen...dat heeft niks meer met rijden te makenquote:Op zaterdag 3 april 2010 10:54 schreef larry91 het volgende:
rij je 40quote:Op zaterdag 3 april 2010 10:56 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
op een gegeven moment moet je wel, ik was bij die nurburgring race 3 of 4 jaar terug, en toen kwamen ze met een km'tje of 60 per uur voorbij aquaplanen...dat heeft niks meer met rijden te maken
Ah, 2007. Dat was een lekker buitje.quote:Op zaterdag 3 april 2010 10:56 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
op een gegeven moment moet je wel, ik was bij die nurburgring race 3 of 4 jaar terug, en toen kwamen ze met een km'tje of 60 per uur voorbij aquaplanen...dat heeft niks meer met rijden te maken
ja maar dat heeft niks meer met racen te maken, dan heb ik liever dat zae het stopleggen en doorgaan als ze weer wat snelheid kunnen maken..dat is voor iedereen leukerquote:
Maar kom op, dit was toch niet zo erg. Formule 1 gaat om spektakel, en regen hoort daar nu eenmaal bij. Als ze nu iedere keer (dit is al de 3x in 1.5 jaar tijd, 2x Sepang en 1x brazilie) wanneer er een beetje veel water valt het stop zetten, slaat de betutteling zelfs in de Formule 1 toe.quote:Op zaterdag 3 april 2010 10:56 schreef vosss het volgende:
[..]
Ehmz, Senna zat in die andere GP met halve punten te gillen als een klein meisje dat het niet meer te doen was
Tuurlijk wel. Als je dan met 70km/u kunt planen win jequote:Op zaterdag 3 april 2010 10:56 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |