Denk 't niet. Dat wordt snel kapot gereden in de bochten.quote:Op zaterdag 3 april 2010 10:53 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ja, volgens de BBC.
Maken ze gebruik van Z.O.A.B. op F1 circuits? Iemand die dat weet?
Rood volgens mijquote:Op zaterdag 3 april 2010 10:53 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Welke kleur?
Ehmz, Senna zat in die andere GP met halve punten te gillen als een klein meisje dat het niet meer te doen wasquote:Op zaterdag 3 april 2010 10:54 schreef larry91 het volgende:
De extreme lafheidVroeger(jaartje of 10 geleden) bleven ze gewoon doorgaan
Het is nou niet zo dat er iemand crashte ofzoquote:Op zaterdag 3 april 2010 10:54 schreef larry91 het volgende:
op een gegeven moment moet je wel, ik was bij die nurburgring race 3 of 4 jaar terug, en toen kwamen ze met een km'tje of 60 per uur voorbij aquaplanen...dat heeft niks meer met rijden te makenquote:Op zaterdag 3 april 2010 10:54 schreef larry91 het volgende:
rij je 40quote:Op zaterdag 3 april 2010 10:56 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
op een gegeven moment moet je wel, ik was bij die nurburgring race 3 of 4 jaar terug, en toen kwamen ze met een km'tje of 60 per uur voorbij aquaplanen...dat heeft niks meer met rijden te maken
Ah, 2007. Dat was een lekker buitje.quote:Op zaterdag 3 april 2010 10:56 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
op een gegeven moment moet je wel, ik was bij die nurburgring race 3 of 4 jaar terug, en toen kwamen ze met een km'tje of 60 per uur voorbij aquaplanen...dat heeft niks meer met rijden te maken
ja maar dat heeft niks meer met racen te maken, dan heb ik liever dat zae het stopleggen en doorgaan als ze weer wat snelheid kunnen maken..dat is voor iedereen leukerquote:
Maar kom op, dit was toch niet zo erg. Formule 1 gaat om spektakel, en regen hoort daar nu eenmaal bij. Als ze nu iedere keer (dit is al de 3x in 1.5 jaar tijd, 2x Sepang en 1x brazilie) wanneer er een beetje veel water valt het stop zetten, slaat de betutteling zelfs in de Formule 1 toe.quote:Op zaterdag 3 april 2010 10:56 schreef vosss het volgende:
[..]
Ehmz, Senna zat in die andere GP met halve punten te gillen als een klein meisje dat het niet meer te doen was
Tuurlijk wel. Als je dan met 70km/u kunt planen win jequote:Op zaterdag 3 april 2010 10:56 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
Toen lag 'ie zeker op kop?quote:Op zaterdag 3 april 2010 10:56 schreef vosss het volgende:
[..]
Ehmz, Senna zat in die andere GP met halve punten te gillen als een klein meisje dat het niet meer te doen was
Dat heb ik idd ook liever, maar straks hervatten ze niet en pakken ze de volgorde van Q2 ofzo.quote:Op zaterdag 3 april 2010 10:58 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ja maar dat heeft niks meer met racen te maken, dan heb ik liever dat zae het stopleggen en doorgaan als ze weer wat snelheid kunnen maken..dat is voor iedereen leuker
Dat was zeg maar een buitje als vorig jaar in Maleisie maar dan op het stratencircuit van Adelaide.quote:Op zaterdag 3 april 2010 10:56 schreef vosss het volgende:
[..]
Preciesquote:Op zaterdag 3 april 2010 11:00 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Dat heb ik idd ook liever, maar straks hervatten ze niet en pakken ze de volgorde van Q2 ofzo.
dan heb ik liever rijden met 40 / 45
dat ben ik met je eens, ze moeten nog wel verder rijdenquote:Op zaterdag 3 april 2010 11:00 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Dat heb ik idd ook liever, maar straks hervatten ze niet en pakken ze de volgorde van Q2 ofzo.
dan heb ik liever rijden met 40 / 45
Er zal heus nog wel verdergegaan worden hoor.quote:
Nee hoor. Vorig jaar schepte de auto's gewoon water met de voorvleugel en dat was in Adelaide echt niet het geval. Kijk joeptjoep er maar op na.quote:Op zaterdag 3 april 2010 11:00 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Dat was zeg maar een buitje als vorig jaar in Maleisie maar dan op het stratencircuit van Adelaide.
Ik bedoelde dat ze nog maar 7:17 hebben om een tijd neer te zetten ipv 10 minutenquote:Op zaterdag 3 april 2010 11:02 schreef Sally het volgende:
[..]
Er zal heus nog wel verdergegaan worden hoor.
Ja hij lag op kop geloof ik.quote:Op zaterdag 3 april 2010 11:00 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Toen lag 'ie zeker op kop?
In een andere GP (Monaco 84) zat 'ie juist te gillen toen de race werd afgebroken, omdat 'ie 2e lag en dichterbij Prost kwam.
in 7:17 kunnen ze vast nog wel een rondje rijdenquote:Op zaterdag 3 april 2010 11:03 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat ze nog maar 7:17 hebben om een tijd neer te zetten ipv 10 minuten
Dat scheelt maar 3 graden met hier.quote:Op zaterdag 3 april 2010 11:03 schreef Kleffe_Dop het volgende:
En gewoon 26 graden daar hè.
Het is gewoon opportunisme natuurlijk. Als je op kop ligt en het gaat hard regenen, loop je kans om de race te verliezen. Lig je 2e of 3e, heb je juist kansen om te winnen.quote:Op zaterdag 3 april 2010 11:03 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja hij lag op kop geloof ik.
Senna mag dan wel de beste rijden genoemd worden door velen, maar het was net zo een jankbal als alle andere WC's en dat hoort er ook gewoon bij imo
quote:Op zaterdag 3 april 2010 11:02 schreef vosss het volgende:
[..]
Nee hoor. Vorig jaar schepte de auto's gewoon water met de voorvleugel en dat was in Adelaide echt niet het geval. Kijk joeptjoep er maar op na.
OK het regende ja, maar veel erger dan zojuist was het niet hoor
WTFquote:Op zaterdag 3 april 2010 11:04 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat scheelt maar 3 graden met hier.
Ik heb de CV altijd op 23 staan![]()
Er is natuurlijk een punt dat je geen downforce meer hebt. Bij een kilometer of 70 werken die vleugels niet, ga je iets harder dan heb je weer downforce en dus een beetje grip, ga je langzamer dan ga je dus eerder planen. Dus dan wordt het vrijwel onmogelijk.quote:Op zaterdag 3 april 2010 10:59 schreef D. het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Als je dan met 70km/u kunt planen win je
Lekker warmquote:
ik heb hem hier ook altijd op 22 staanquote:
Hij had binnen vijf jaar het pole position record (van Clark?) van 50 poles te pakken terwijl ie maar 2 jaar de beste auto had. Als Mansell Senna niet in Estoril van de baan had gerosd onder zwart en Prost Balestre niet nodig had in Suzuka, was ie 1989 ook WDC geweest.quote:Op zaterdag 3 april 2010 11:05 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Het is gewoon opportunisme natuurlijk. Als je op kop ligt en het gaat hard regenen, loop je kans om de race te verliezen. Lig je 2e of 3e, heb je juist kansen om te winnen.
Senna is trouwens de meest overschatte coureur imo, omdat 'ie door zo velen de beste genoemd wordt, terwijl op basis van resultaten er toch een paar nog boven 'm uitsteken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |