Van wie?quote:Op woensdag 7 april 2010 20:23 schreef Richfield het volgende:
Dat zou me een potje hypocriet zijn
gast waar ben je mee bezig, die kabel hoort bij de stalen stok, de hele unit moet in zn geheel dus naar 2cv toequote:Op woensdag 7 april 2010 22:41 schreef zwarte_hand het volgende:
oja omdat er toch niet gereageerd wordt op mijn voorstel om de ijzerenstok weer te gaan gebruiken, hebben wij besloten dat we dus de ijzerenstok weer gaan gebruiken.
deze wordt dan samen met die lossen vergrendel pin aan het zwarte krulslot gebruikt.
dus vanaf vandaag is de houtenplank niet meer![]()
en die grote staalkabel ook niet meer.![]()
als die dan een keer bij 2cv (of iemand anders) komt die hem wil repareren dan kan hij dat gewoon doen.
ach Richfield, je moet niet alles geloven wat hier getypt wordt.quote:Op donderdag 8 april 2010 00:14 schreef Richfield het volgende:
ik denk dat zwarte hand zichzelf een spiegel voor moet houden.
en ben ik hem meteen gaan halen en wilde ik hem eigenlijk ergens bij Elburg in het water gooien.quote:Op dinsdag 6 april 2010 09:54 schreef TARAraboemdijee het volgende:
....Zwarte_hand komt hier altijd zeiken over de regels. (Maar frustreert vervolgens iedereen met zijn lange stiltes na het verplaatsen van de stok en zijn onduidelijke foto's)
niet janken..je had eerder moeten reageren..quote:Op woensdag 7 april 2010 23:06 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
gast waar ben je mee bezig, die kabel hoort bij de stalen stok, de hele unit moet in zn geheel dus naar 2cv toe
nee, het probleem is dat hier maar een paar mensen LEZENquote:Op woensdag 7 april 2010 23:07 schreef swarmahoer het volgende:
als je gewoon eens een fatsoenlijke post maakt waarin duidelijk is wat je bedoelt zou dat ook een stuk schelen
nou ik weet in ieder geval dat we daar voor een echte stok hadden met een papiertje daar in waar je je naam op kon schrijvenquote:Op woensdag 7 april 2010 23:08 schreef swarmahoer het volgende:
beetje raar trouwens, zomaar dit beslissen, je weet niet eens hoe de vorige stok in elkaar steekt
zoals je intussen wel gelezen zal hebben heb ik dus zelf die stok opgehaald (al kan dat hier niemand controleren)quote:Op donderdag 8 april 2010 08:41 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Kijk, dat bedoel ik nou. Zwarte_hand zeikt op alle 'regelovertredingen' maar gaat inmiddels zelf IEDERE keer zo bezig.
Door iemand anders laten ophalen, stok langer vasthouden, onduidelijk zijn of hij hem nu heeft of niet en tenslotte beslist zwarte_hand hoe de stok eruit ziet, terwijl het de bedoeling was dat beide stokken tijdelijk met elkaar mee reisden. Daarbij, die staalkabel hoort bij de stalen stok! Die moet er juist weer aan!
quote:Op donderdag 8 april 2010 11:19 schreef Broertie het volgende:
* Broertie pakt popcorn en een glaasje fris biertie en wacht gespannen op wat komen gaat....
quote:Op donderdag 8 april 2010 11:19 schreef Broertie het volgende:
* Broertie pakt popcorn en een glaasje fristi en wacht gespannen op wat komen gaat....
Nee, ik heb een andere kloon.quote:Op donderdag 8 april 2010 11:43 schreef Crutch het volgende:
Is zwarte_hand niet gewoon een kloon van nijnja ofzo?
Als je het geheel goed bekijkt doen 'bepaalde andere mensen' precies hetzelfde. Die 'bepaalde andere personen' moeten eens wat beter in de spiegel kijken die zwarte_hand ze voorhoudt.quote:Op donderdag 8 april 2010 08:41 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Kijk, dat bedoel ik nou. Zwarte_hand zeikt op alle 'regelovertredingen' maar gaat inmiddels zelf IEDERE keer zo bezig.
Door iemand anders laten ophalen, stok langer vasthouden, onduidelijk zijn of hij hem nu heeft of niet en tenslotte beslist zwarte_hand hoe de stok eruit ziet, terwijl het de bedoeling was dat beide stokken tijdelijk met elkaar mee reisden. Daarbij, die staalkabel hoort bij de stalen stok! Die moet er juist weer aan!
Wast maar waar mn microwave pupcurn was verbrandquote:
Ik begin mij nu toch echt af te vragen wie hier nu het meest aan het mauwen en janken is. Bovendien is er volgens mij niets mis met de sfeer hierquote:Op donderdag 8 april 2010 18:06 schreef malse-sjanker het volgende:
zwarte voet zeikt over gedrag en alles hier, maar sinds dat hij die domme verplaatsingen op zijn naam heeft, gaat het juist berg afwaarts* met de sfeer hier.
Volgens mij doet hij precies wat er gevraagd wordt. Hij verplaatst de stok door Nederland. Dat niet direct de nieuwe locatie bekend is, is niets nieuws hier. Het duurt wel vaker wat langer voordat de foto's geplaatst zijn.quote:...
ook jammer dat zwarte hand te kampen heeft met een lees en verwerk stoornis omdat het na zoveel tekst, berichten en info, nog niet helemaal tot zijn schedelbasisfractuur doordringt wat nou precies de bedoeling was, en de reden dat de 2 stokken daarom aan elkaar gemaakt waren.
Dat dus, ik vermaak me kostelijk.quote:Op donderdag 8 april 2010 18:30 schreef boertie het volgende:
[..]
Ik begin mij nu toch echt af te vragen wie hier nu het meest aan het mauwen en janken is. Bovendien is er volgens mij niets mis met de sfeer hier![]()
[..]
Volgens mij doet hij precies wat er gevraagd wordt. Hij verplaatst de stok door Nederland. Dat niet direct de nieuwe locatie bekend is, is niets nieuws hier. Het duurt wel vaker wat langer voordat de foto's geplaatst zijn.![]()
Voor wat de rest betreft, dat 'andere bepaalde mensen' een route voor de stok hebben uitgestippeld wil nog niet zeggen dat iedereen het daar mee eens is en zich eraan moet houden
nou laat ik dan eens rustig blijven en vragen wat jij (en anderen) bedoelen,.....nee laat ik typen hoe ik het zie..quote:Op donderdag 8 april 2010 18:06 schreef malse-sjanker het volgende:
ook jammer dat zwarte hand te kampen heeft met een lees en verwerk stoornis omdat het na zoveel tekst, berichten en info, nog niet helemaal tot zijn schedelbasisfractuur doordringt wat nou precies de bedoeling was, en de reden dat de 2 stokken daarom aan elkaar gemaakt waren.
ja alles zit er nog gewoon bij ...dat van die zwakste schakel had ik idd niet aangedacht...maar vind ik zelf niet zo'n probleem want wie hem weg wil halen kan dat toch wel....quote:Op donderdag 8 april 2010 17:55 schreef maok het volgende:
Eh, maar die kabel zit nog wel bij het stalen slot? Het hele idee van die kabel was namelijk dat de zwakste schakel de sterkte van het slot bepaald. Als de kabel wordt vervangen voor een simpel kabeltje is hij natuurlijk weer zo door te knippen door de gemeentes ed.
jij bent trouwens een van diie figuren die WEL leestquote:Op donderdag 8 april 2010 19:39 schreef boertie het volgende:
Even een hele grote gok doen. Hier misschien?
Opzich is er helemaal niets mis mee om een beetje gang in het spel te brengen. Ik heb alleen het idee dat de stalen stok een beetje teveel het spel wordt in gepushed. Het afgelopen halfjaar wat ik meedoe heb ik geen spoor van heimwee naar de stalen stok gezien.quote:Op donderdag 8 april 2010 21:31 schreef Richfield het volgende:
Ik denk dat ik degene ben die aangestuurd heeft op dubbelle verplaatsing van de stokken, dat was eigenlijk om er een beetje gang in te krijgen, aangezien de "stalen" stok al een aantal maanden stof lag te happen in oss.
quote:Op vrijdag 9 april 2010 08:31 schreef Laevid het volgende:
Boertie's bovenstaande mening/tekst100% hoe ik er over denk.
Dit weekend met de auto van Roosendaal naar Almelo/Wierden/Enter + Rijssen of Twenterand (en terug naar Tilburg)......maar ik gok dat de duostok voor die tijd niet uit Paal verdwenen is en op mijn pad zal liggen....
quote:
helemaal mee eens.quote:als reactie op wat boertie zegt:
1... Ik heb alleen het idee dat de stalen stok een beetje teveel het spel wordt in gepushed.
2...dat de huidige houten stok tov de stalen stok makkelijk te verplaatsen is
3...eenvoudig uit het zicht te plaatsen is
4...en ik heb de stalen stok zonder sleutel binnen 2 minuten van het bord
er zijn idd geen regels van "bewerken", en dat bewerken valt ook wel mee vind ik.quote:Het enige waar ik hem op het kunnen betrappen is het "bewerken" van foto's. Hoewel er geen regel voor opgesteld is vindt ik het persoonlijk wat minder...
Selectief foto's maken vind ik wel een sport en dus toegestaan.![]()
nou ik weet het niet....wacht eerst maar eens een reactie af van diegene die hem gaat ophalen....quote:My point: Vergeet de stalen stok en laat de huidige houten doorgaan
D'r zijn nog wel enkele 'blank spots' in Nederland. Noord-Oost polder, bijvoorbeeld. Kijk anders hier ff.quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:11 schreef zwarte_hand het volgende:
Maar "met de huidige stand der techniek" is het eigenlijk maar gewoon ophalen en wegleggen, ik had nog van te voren op google-maps gekeken naar een nog niet ontdekt stukje Nederland maar volgens mij zijn ze overal geweest.![]()
Ah, ok. Maar dan nog zijn er wel plekken die er (net) niet opstaan. Ik heb er wel een paar in gedachten.quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:55 schreef Laevid het volgende:
Als ik me niet vergis doelt Zwarte_Hand met "een nog niet ondekt plekje Nederland" eerder op:
http://gmaps-samples.goog(...)/streetview-map.html
En die zijn er helaas maar weinig.
At ur servicequote:Op vrijdag 9 april 2010 09:02 schreef thijsltc het volgende:
schrijf een poll uit: stalen of houten stok
Het magquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
Da's ook een optie idd.quote:Op vrijdag 9 april 2010 21:55 schreef 2cv het volgende:
Wat de uitkomst ook is: ik wil de stalen stok graag terug ! Misschien kan ik hem nog modificeren zodat er lekker van dat klad-hout op komt.
Fuseren, muteren, op dieet zetten en toch onjatmaar maken.quote:Op vrijdag 9 april 2010 21:58 schreef Crutch het volgende:
[..]
Da's ook een optie idd.
Kunnen we de stokken niet fuseren danwel muteren?
quote:Op vrijdag 9 april 2010 22:52 schreef malse-sjanker het volgende:
uhh, fokstok is voor de helft gewoon 'loos' staal eigenlijk, als de voor en achterkant van de stok eraf geslepen worden, en het enkel tot de sluiting beperkt wordt en de uiteindes weer dichtgelast worden, dan heb je een handelbaar en toch stevig fok-blok![]()
dan zou het er ongeveer zo uit gaan zien : KLIK VOOR VOORBEELD
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moeder is een hamster
Fake link, smeerlap!quote:Op vrijdag 9 april 2010 22:52 schreef malse-sjanker het volgende:
uhh, fokstok is voor de helft gewoon 'loos' staal eigenlijk, als de voor en achterkant van de stok eraf geslepen worden, en het enkel tot de sluiting beperkt wordt en de uiteindes weer dichtgelast worden, dan heb je een handelbaar en toch stevig fok-blok![]()
dan zou het er ongeveer zo uit gaan zien : KLIK VOOR VOORBEELD
En nu twee vliegen stokken in één klap.quote:Op zaterdag 10 april 2010 08:42 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Wel leuk dat hij nu in Zeeland is, daar kwam ie echt niet vaak
Ja, nu trap ik er niet meer in, hoorquote:Op zaterdag 10 april 2010 14:09 schreef boertie het volgende:
Hmmmz Ben het niet 100% mee eens. Ik dacht eerder hier.
Als ik 'm morgen richting Bruinisse breng, haal jij 'm daar dan op?quote:Op zaterdag 10 april 2010 23:49 schreef Fredo55 het volgende:
Hij ligt weer in Zeeland, joh!.![]()
Als ik dat vanmorgen had geweten was ik hem gaan halen.![]()
Even een tvp.
Haha, in Bru zou ik hem wel ophalen ja.quote:Op zaterdag 10 april 2010 23:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Als ik 'm morgen richting Bruinisse breng, haal jij 'm daar dan op?
breng hem morgen eerst verder walcheren inquote:Op zondag 11 april 2010 00:10 schreef Piles het volgende:
Zal morgenmiddag eens kijken dan, als niemand me voor is
Doe lekker naar het noorden, richting Vrouwenpolderquote:Op zondag 11 april 2010 00:12 schreef dekkered het volgende:
[..]
breng hem morgen eerst verder walcheren in![]()
vrouwenpolder is goed dan zal ik is kijken of ik hem richting westkapelle kan verplaatsen ofzoquote:Op zondag 11 april 2010 00:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Doe lekker naar het noorden, richting Vrouwenpolder
Anders wordt het wel veel kilometers, zit zo op de 100
Nee, dat jij 'm van Middelburg naar Vrouwenpolder brengt bedoel ikquote:Op zondag 11 april 2010 00:15 schreef dekkered het volgende:
[..]
vrouwenpolder is goed dan zal ik is kijken of ik hem richting westkapelle kan verplaatsen ofzo
aah ik bedoelde het andersquote:Op zondag 11 april 2010 00:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, dat jij 'm van Middelburg naar Vrouwenpolder brengt bedoel ik
Daar reed ik net nog langs..quote:Op zaterdag 10 april 2010 04:01 schreef malse-sjanker het volgende:
En ligt nu in Middelburg:
[ afbeelding ]
Kippe-eindje........... heb laatst samen met Boertie 500+km gemaakt voor 1 verplaatsing........ als zijn er anderen die het nog gekker maken.......quote:Op zondag 11 april 2010 00:14 schreef Piles het volgende:
Anders wordt het wel veel kilometers, zit zo op de 100
Dat heb je helemaal goed hehe.quote:Op zondag 11 april 2010 07:00 schreef malse-sjanker het volgende:
ligt het aan mij, of worden opeens alle zeeuwse fokstokverplaatsers wakker
Ah je bedoeld dit dusquote:Op zondag 11 april 2010 00:37 schreef Broertie het volgende:
[..]
Kippe-eindje........... heb laatst samen met Boertie 500+km gemaakt voor 1 verplaatsing........ als zijn er anderen die het nog gekker maken.......
hopelijk ben ik eerderquote:Op zondag 11 april 2010 12:20 schreef Fredo55 het volgende:
Als ik hem in handen krijg breng ik hem in Stavenisse.
quote:Op zondag 11 april 2010 11:49 schreef boertie het volgende:
Kijk, Dat willen we graag zien. De intentie is er nu de daadkracht erbij en er komt weer een beetje gang in.
Dat zal wel hoor, hij ligt voor jou dichter in de buurt.quote:
Aagtekerke/Middelburg is lekkerder jaquote:Op zondag 11 april 2010 12:46 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Dat zal wel hoor, hij ligt voor jou dichter in de buurt.![]()
Goes is nog te doen, maar om vanuit Tholen naar Middelburg te rijden voor een FokStok?!
Schiet wel op dan, over een half uurtje ga ik rijden denk ikquote:Op zondag 11 april 2010 13:26 schreef nieky het volgende:
Nogsteeds Middelburg dus?? Hmmz wie weet straks even gaan.....
Shit zeg....dat ga ik nie redden denk ik!quote:Op zondag 11 april 2010 14:32 schreef Piles het volgende:
[..]
Schiet wel op dan, over een half uurtje ga ik rijden denk ik
Ik kan nog wel ff wachten hoorquote:Op zondag 11 april 2010 14:41 schreef nieky het volgende:
[..]
Shit zeg....dat ga ik nie redden denk ik!
Zeker weten doe ik het niet....anders was ik wel al gegaanquote:Op zondag 11 april 2010 14:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik kan nog wel ff wachten hoorAls je zeker weet dat je 'm er weg haalt
Als dekkered je maar niet voor is
Jaaaaah! Dan kan ik 'm weer verplaatsen.quote:Op zondag 11 april 2010 14:50 schreef The_Dean het volgende:
Ik hoorde net dat Piles hem even naar Friesland brengt
quote:Op zondag 11 april 2010 14:50 schreef The_Dean het volgende:
Nooo!quote:Op zondag 11 april 2010 14:50 schreef The_Dean het volgende:
quote:
quote:Op zondag 11 april 2010 14:57 schreef dekkered het volgende:
hij ligt nu in Aagtekerke, pics moet ik even aanpassen en komen dan online
En? En? En? Al onderweg?quote:Op zondag 11 april 2010 15:11 schreef Piles het volgende:
Hier dus
Ik moet zo nog ff weg, dus als ik m ga halen ga ik om 18.00 uur rijden waarschijnlijk
Het is Bru gewordenquote:
quote:Op zondag 11 april 2010 20:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Het is Bru geworden
Ik zocht een bord op Zijpe, maar kon niks geschikt vinden
110 km, leuk ritje
Vergeten weg te paintenquote:Op zondag 11 april 2010 21:13 schreef Broertie het volgende:
Hier dan maar?? Met straatnaambord word het wel érg makkelijk.....
Tja, dan moettie niet diep in Zeeland liggen als ik vertrekquote:Op zondag 11 april 2010 14:55 schreef Thijz het volgende:
[..]
Nooo!
![]()
Laevid zou 'm naar het oosten brengen...
Rtéévééé óóóóóóóóóóóóóstquote:Op zondag 11 april 2010 21:26 schreef Laevid het volgende:
[..]
Tja, dan moettie niet diep in Zeeland liggen als ik vertrek
Zit momenteel RTV Oost te kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |