Van wie?quote:Op woensdag 7 april 2010 20:23 schreef Richfield het volgende:
Dat zou me een potje hypocriet zijn
gast waar ben je mee bezig, die kabel hoort bij de stalen stok, de hele unit moet in zn geheel dus naar 2cv toequote:Op woensdag 7 april 2010 22:41 schreef zwarte_hand het volgende:
oja omdat er toch niet gereageerd wordt op mijn voorstel om de ijzerenstok weer te gaan gebruiken, hebben wij besloten dat we dus de ijzerenstok weer gaan gebruiken.
deze wordt dan samen met die lossen vergrendel pin aan het zwarte krulslot gebruikt.
dus vanaf vandaag is de houtenplank niet meer![]()
en die grote staalkabel ook niet meer.![]()
als die dan een keer bij 2cv (of iemand anders) komt die hem wil repareren dan kan hij dat gewoon doen.
ach Richfield, je moet niet alles geloven wat hier getypt wordt.quote:Op donderdag 8 april 2010 00:14 schreef Richfield het volgende:
ik denk dat zwarte hand zichzelf een spiegel voor moet houden.
en ben ik hem meteen gaan halen en wilde ik hem eigenlijk ergens bij Elburg in het water gooien.quote:Op dinsdag 6 april 2010 09:54 schreef TARAraboemdijee het volgende:
....Zwarte_hand komt hier altijd zeiken over de regels. (Maar frustreert vervolgens iedereen met zijn lange stiltes na het verplaatsen van de stok en zijn onduidelijke foto's)
niet janken..je had eerder moeten reageren..quote:Op woensdag 7 april 2010 23:06 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
gast waar ben je mee bezig, die kabel hoort bij de stalen stok, de hele unit moet in zn geheel dus naar 2cv toe
nee, het probleem is dat hier maar een paar mensen LEZENquote:Op woensdag 7 april 2010 23:07 schreef swarmahoer het volgende:
als je gewoon eens een fatsoenlijke post maakt waarin duidelijk is wat je bedoelt zou dat ook een stuk schelen
nou ik weet in ieder geval dat we daar voor een echte stok hadden met een papiertje daar in waar je je naam op kon schrijvenquote:Op woensdag 7 april 2010 23:08 schreef swarmahoer het volgende:
beetje raar trouwens, zomaar dit beslissen, je weet niet eens hoe de vorige stok in elkaar steekt
zoals je intussen wel gelezen zal hebben heb ik dus zelf die stok opgehaald (al kan dat hier niemand controleren)quote:Op donderdag 8 april 2010 08:41 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Kijk, dat bedoel ik nou. Zwarte_hand zeikt op alle 'regelovertredingen' maar gaat inmiddels zelf IEDERE keer zo bezig.
Door iemand anders laten ophalen, stok langer vasthouden, onduidelijk zijn of hij hem nu heeft of niet en tenslotte beslist zwarte_hand hoe de stok eruit ziet, terwijl het de bedoeling was dat beide stokken tijdelijk met elkaar mee reisden. Daarbij, die staalkabel hoort bij de stalen stok! Die moet er juist weer aan!
quote:Op donderdag 8 april 2010 11:19 schreef Broertie het volgende:
* Broertie pakt popcorn en een glaasje fris biertie en wacht gespannen op wat komen gaat....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |