abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79868690
voice-over

Je verdient deze van harte. Het is ook het enige wat ik tegen je kan en wil zeggen. Al komt men met zulke goede argumenten, je zult het nooit snappen. Droevig.
  vrijdag 2 april 2010 @ 14:55:32 #42
268409 voice-over
Geeft commentaar op alles
pi_79870590
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 14:05 schreef Bernhard.von.Galen het volgende:
voice-over

Je verdient deze van harte. Het is ook het enige wat ik tegen je kan en wil zeggen. Al komt men met zulke goede argumenten, je zult het nooit snappen. Droevig.
Ik weet het. Wilders is heel erg fout maar de Islam is goed ... en we moeten alle Afrikanen ongehinderd naar Nederland halen want wie wast straks onze billen als we oud zijn?
  vrijdag 2 april 2010 @ 15:00:03 #43
268409 voice-over
pi_79870770
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 13:38 schreef ANTI-ALLES het volgende:

[Vogelaar: "Wilders is een nazi .... blablabla"]
"Recht voor zijn raap zeggen waar het op staat, mensen opzettelijk krenken, daarmee scoor je tegenwoordig als politicus." Aldus Ella Vogelaar, de mislukte ex-minister van Zielige Allochtonen beleid.

Wat doet ze nu zelf dan?
  vrijdag 2 april 2010 @ 15:29:22 #44
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_79871828
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 11:37 schreef poon het volgende:
Wilders zelf zegt dat alleen de AOW een breekpunt is geweest.
Bij de PVV in Almere en Den Haag was het het hoofddoekjesverbod. Nu is de lokale politiek toch vaak anders dan de landelijke natuurlijk....en merk je terecht op dat de "draaikonterij" wel vaker voorkomt in de Nederlandse politiek, maar het is wederom op z'n minst opvallend dat over punten waar hij voorheen zoveel ophef over maakte - met bijvoorbeeld een "kopvoddentax" - toch op het slachtblok worden gegooid zodra hij zetels begint te verliezen, en een potentiële deelname in een regering in gevaar komt.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_79872406
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 15:29 schreef maartena het volgende:

[..]

Bij de PVV in Almere en Den Haag was het het hoofddoekjesverbod. Nu is de lokale politiek toch vaak anders dan de landelijke natuurlijk....en merk je terecht op dat de "draaikonterij" wel vaker voorkomt in de Nederlandse politiek, maar het is wederom op z'n minst opvallend dat over punten waar hij voorheen zoveel ophef over maakte - met bijvoorbeeld een "kopvoddentax" - toch op het slachtblok worden gegooid zodra hij zetels begint te verliezen, en een potentiële deelname in een regering in gevaar komt.
Plan A was: weglopen voor verantwoordelijkheid en proberen te wijzen naar de " gevestigde orde"

Plan B is: Wanneer Plan A electoraal geen slimme zet blijkt te zijn je harde eis laten vallen en dan alsnog gaan mekkeren wanneer je niet meer serieus genomen wordt.

Het compas van Wilders draait hard rond.
http://www.mrwonkish.nl Eurocrisis, Documentaires, Economie
  vrijdag 2 april 2010 @ 15:49:25 #46
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_79872567
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 11:48 schreef voice-over het volgende:
Wat een goed idee was het toch van de PvdA om onbeperkt vreemdelingen naar de lage landen te halen. Wilders is zo'n foute man. Gevaarlijk gewoon.
Je weet nog steeds niet er veel van de Nederlandse geschiedenis en politiek he....

Kabinet Drees was inderdaad het kabinet dat het startschot gaf, maar deze had een duidelijke voorkeur voor de GAST-arbeider, die na zoveel jaar werken in Nederland, weer naar huis zou gaan. En zo gebeurde het in eerste instantie ook, precies zoals de PvdA wilde.... Vooral Italianen en Spanjaarden kwamen in de jaren 50 en 60 naar Nederland, en vertrokken weer eind jaren 60. Echter in de midden-jaren 60 werd er onder de kabinetten De Quay en Marijnen (voorlopers-CDA (KVP/ARP/CHU) en VVD) de eerste wervingsakkoorden gesloten met Turkije en Marokko.

Kabinet de Jong. (voorlopers-CDA (KVP/ARP/CHU) en VVD). VVD dient een voorstel in voor een nieuwe immigratiewet in 1967, geratificeerd in 1968. Onderdeel van deze nieuwe immigratiewet is de familievereniging-clausule waardoor in Nederland aanwezige gastarbeiders hun familie naar Nederland kunnen halen en met hun gezin in Nederland kunnen blijven.

Sterker nog, het was kabinet Den Uyl (PvdA-CDA-D'66) die als eerste aan de bel trok na de invoering van deze nieuwe immigratiewet, en alle wervingen stopte.

http://www.elsevier.nl/we(...)iet-zo-tijdelijk.htm

"Links" heeft de werving gestart.... in Italië en Spanje.
"Rechts" heeft de werving in Turkije en Marokko ingevoerd.
"Rechts" heeft de familiehereniging mogelijk gemaakt.
"Links" heeft de werving uiteindelijk gestopt.

Met "Links" bedoel ik kabinetten Pvda/CDA, met "Rechts" bedoel ik kabinetten CDA/VVD, want zo zaten de meeste Nederlandse regeringen - voor 90% - in elkaar.

Ga dus niet doen alsof de schuld bij 1 politieke kleur ligt.....
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  vrijdag 2 april 2010 @ 15:58:39 #47
268409 voice-over
pi_79872900
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 15:49 schreef maartena het volgende:

Ga dus niet doen alsof de schuld bij 1 politieke kleur ligt.....
Dat doe ik wel.
pi_79872949
Ik wilde net posten dat je verhaal toch geen zin had maartena.

voice-over zou iets in de trant van 'Is toch lekker niet waar' posten.
  vrijdag 2 april 2010 @ 16:03:55 #49
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_79873019
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 14:55 schreef voice-over het volgende:
Ik weet het. Wilders is heel erg fout maar de Islam is goed ... en we moeten alle Afrikanen ongehinderd naar Nederland halen want wie wast straks onze billen als we oud zijn?
Als je nou eens ging kijken naar de migratiecijfers van de afgelopen 5 jaar, dan zul je ontdekken dat voor zo goed als de helft van die tijd er een emigratieoverschot is geweest:

Ik heb er specifiek ook even de door jou zo gehekelde groepen Turken en Marokkanen bij gezet..... en zoveel komen daar niet meer van naar Nederland. Er zijn zelfs een paar Turken meer vertrokken in 2007 dan er bij zijn gekomen.

Er is dus geen sprake van "Afrikanen ongehinderd naar Nederland halen".

Het werven van migranten is ook al in 1975 gestopt trouwens, dus Nederland HAALT niemand meer.

Wil je weten waar die andere niet-westersen vandaan kwamen? Hier de hele lijst....

http://bit.ly/apO0H0

Opvallend zijn vooral China, Brazilië, Thailand, India, Filipijnen en Irak. Van deze laatste kwamen er in 2008 een stuk of 3000 naar Nederland. China is echter de topper van de afgelopen 5 jaar in totalen niet-westers.
-
  vrijdag 2 april 2010 @ 16:04:55 #50
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_79873049
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 15:58 schreef voice-over het volgende:
Dat doe ik wel.
Ja, en daaruit blijkt dus ook weer dat je gewoon niet WEET hoe de zaken in elkaar zitten. Lees het Elsevier artikel dat ik zojuist postte eens goed door.
-
  vrijdag 2 april 2010 @ 16:06:08 #51
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_79873097
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 16:01 schreef Bernhard.von.Galen het volgende:
Ik wilde net posten dat je verhaal toch geen zin had maartena.

voice-over zou iets in de trant van 'Is toch lekker niet waar' posten.
Uiteraard zonder verdere onderbouwing...... voor hem is het roepen van "WELLUS!" of "NIETUS!" genoeg.
-
pi_79873237
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 16:06 schreef maartena het volgende:

[..]

Uiteraard zonder verdere onderbouwing...... voor hem is het roepen van "WELLUS!" of "NIETUS!" genoeg.
Neemt niet weg dat ik je stukjes interessant leesvoer vind. Waarvoor dank.
pi_79873577
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 11:48 schreef voice-over het volgende:
Wat een goed idee was het toch van de PvdA om onbeperkt vreemdelingen naar de lage landen te halen. Wilders is zo'n foute man. Gevaarlijk gewoon.

[..]

Hier klopt natuurlijk niks van. Het is niet de PvdA die de gastarbeiders hierheen heeft gehaald. Maar he, afgeven op links is en blijft een leuke hobby Zelfs als de kritiek ongefundeerd is.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  vrijdag 2 april 2010 @ 16:33:48 #54
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_79873979
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 16:21 schreef KoosVogels het volgende:
Hier klopt natuurlijk niks van. Het is niet de PvdA die de gastarbeiders hierheen heeft gehaald. Maar he, afgeven op links is en blijft een leuke hobby Zelfs als de kritiek ongefundeerd is.
Correctie.... het is wel de PvdA geweest - of eigenlijk het kabinet Drees met CDA - die de eerste GAST arbeiders naar Nederland haalde.... Italianen en Spanjaarden. En die zijn voor het grootste deel weer vertrokken, precies zoals het zou moeten, en zoals het plan was.

Het waren CDA (voorlopers van) en VVD kabinet-combinaties die de wervingen in Turkije en Marokko startten in de jaren 60, En tevens een wetsvoorstel van de VVD onder kabinet De Jong die de familiehereniging mogelijk maakte voor hen die al in Nederland waren.

Het Elsevier-artikel dat ik hierboven heb geplaatst legt het in geuren en kleuren uit.
-
  vrijdag 2 april 2010 @ 17:25:34 #55
268409 voice-over
pi_79875354
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 16:03 schreef maartena het volgende:

[..]

Als je nou eens ging kijken naar de migratiecijfers van de afgelopen 5 jaar, dan zul je ontdekken dat voor zo goed als de helft van die tijd er een emigratieoverschot is geweest:
Die cijfers ken ik. Je toont weer niks aan.
pi_79876103
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 17:25 schreef voice-over het volgende:

[..]

Gast, wat ben jij treurig. MaartenA legt precies uit hoe het zit, en jij kunt alleen infantiel reageren. Echt een typische PVV'er; te dom om zelf argumenten op waarde te beoordelen, en alleen maar hard schreeuwen.
  vrijdag 2 april 2010 @ 17:52:59 #57
268409 voice-over
pi_79876156
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 17:51 schreef Kluwer het volgende:

[..]

Gast, wat ben jij treurig. MaartenA legt precies uit hoe het zit, en jij kunt alleen infantiel reageren. Echt een typische PVV'er; te dom om zelf argumenten op waarde te beoordelen, en alleen maar hard schreeuwen.
Ik ben geen PVV'er maar ik kruip niet als maartena en jij in de hol van een knuffelallochtoon.
pi_79876277
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 17:52 schreef voice-over het volgende:

[..]

Ik ben geen PVV'er maar ik kruip niet als maartena en jij in de hol van een knuffelallochtoon.
De hol? Een autochtoon zou weten dat 'hol' nog altijd een onzijdig woord is.

Voor de rest: . Wat ben jij intens dom.
pi_79877204
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 15:29 schreef maartena het volgende:

[..]

Ik vind dat er te makkelijk geredeneerd wordt richting draaikonterij naar aanleiding van zetelverlies. Ik vind het knap om gelijk die conclusie te trekken en nog knapper om te verkopen dat dat het initiële plan van de PVV was (dramatiek). De kopvoddentax die jij hier aanhaalt, wat inderdaad niet tot een wetsvoorstel kwam, deed Wilders toch niet tijdens een zetelverlies (en hij heeft het toch niet niet ingediend naar aanleiding daarvan)?
pi_79877230
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 13:38 schreef ANTI-ALLES het volgende:

[..]

Ja man, een WOII vergelijking, daar buigen wel wel even voor.
  vrijdag 2 april 2010 @ 18:38:09 #61
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_79877364
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 17:25 schreef voice-over het volgende:
Ik toon precies aan dat wat jij beweerd totale onzin is:

Nederland haalt geen Afrikanen op.

En de cijfers geven dat ook heel duidelijk aan.
-
  vrijdag 2 april 2010 @ 18:43:35 #62
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_79877544
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 18:31 schreef poon het volgende:
Ik vind dat er te makkelijk geredeneerd wordt richting draaikonterij naar aanleiding van zetelverlies. Ik vind het knap om gelijk die conclusie te trekken en nog knapper om te verkopen dat dat het initiële plan van de PVV was (dramatiek). De kopvoddentax die jij hier aanhaalt, wat inderdaad niet tot een wetsvoorstel kwam, deed Wilders toch niet tijdens een zetelverlies (en hij heeft het toch niet niet ingediend naar aanleiding daarvan)?
Nee, maar het feit dat hij nu toch "water bij de wijn" wil doen geeft toch wel aan dat de PVV bereid is toe te geven op de "kopvoddentax". En kom, je gaat niet in een orgaan als de Tweede Kamer een toespraak houden als je het niet duidelijk meent.

We zullen zien hoe het gaat..... Momenteel zakt de PVV steeds meer, en waar dat precies mee te maken heeft..... weet ik niet. Maar ik gok wel dat het iets te maken heeft met de draaikonterij in Almere en Den Haag.
-
  vrijdag 2 april 2010 @ 18:47:26 #63
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_79877652
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 17:52 schreef voice-over het volgende:
Ik ben geen PVV'er maar ik kruip niet als maartena en jij in de het hol van een knuffelallochtoon.

En afgezien van je slechte Nederlands, kruipt niemand hier in het hol van een knuffelallochtoon. Ik denk dat iedereen zich wel goed realiseert dat er bepaalde problemen zijn met Marokkanen en Antillianen, en ik heb ook niemand zien beweren dat er geen problemen zijn.

Alleen is het dus wel zo dat de "oplossingen" die de PVV aandraagt gewoon niet gaan werken, vaak complete onzin zijn, en erg dicht grenzen aan fascisme.
-
pi_79879126
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 18:43 schreef maartena het volgende:

[..]

Nee, maar het feit dat hij nu toch "water bij de wijn" wil doen geeft toch wel aan dat de PVV bereid is toe te geven op de "kopvoddentax". En kom, je gaat niet in een orgaan als de Tweede Kamer een toespraak houden als je het niet duidelijk meent.
Hierin moet ik je gelijk geven. Die toespraak was inderdaad meer aardige retoriek voor in een collumn.
quote:
We zullen zien hoe het gaat..... Momenteel zakt de PVV steeds meer, en waar dat precies mee te maken heeft..... weet ik niet. Maar ik gok wel dat het iets te maken heeft met de draaikonterij in Almere en Den Haag.
Nu beweer je dat de daling in de peiling te maken heeft met draaikonterij. Terwijl andere users beweren dat de daling in de peilingen de oorzaak van draaikonterij is. Nu begrijp ik dat jij niet voor anderen spreekt, maar het lijkt mij het één of het ander
  vrijdag 2 april 2010 @ 20:08:50 #65
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_79880759
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 19:26 schreef poon het volgende:
Nu beweer je dat de daling in de peiling te maken heeft met draaikonterij. Terwijl andere users beweren dat de daling in de peilingen de oorzaak van draaikonterij is. Nu begrijp ik dat jij niet voor anderen spreekt, maar het lijkt mij het één of het ander
Mja, beiden zou kunnen..... Maar als ik naar bijv. Maurice de Hond z'n peiling kijk, en ik weet donders goed dat een peiling slechts een peiling is..... zie ik de volgende chronologische volgorde:

1) PVV heeft 27 zetels, VVD heeft 18 zetels.
2) Gemeenteraadsverkiezingen worden gehouden.
3) PVV wint flink in Almere en Den Haag, maar weigert deelname in de raad gebaseerd op het hoofddoekjesverbod: In de lokale politiek houdt men vast aan dit standpunt.
4) PVV zakt naar 22 zetels, VVD stijgt naar 25 zetels.

Nu heeft Wilders al VOOR de gemeenteraadsverkiezingen aangekondigd wel "water bij de wijn" te willen doen, maar de lokale politiek heeft die memo niet gekregen blijkbaar.....

Wat er ook gebeurd is, steeds meer stemmers lijken in te zien dat de PVV toch niet de partij voor hen is.... althans, in ieder geval hen die er enigszins over nadenken, en polls beantwoorden.
-
  vrijdag 2 april 2010 @ 21:59:10 #66
268409 voice-over
pi_79885448
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 18:47 schreef maartena het volgende:

[..]

En afgezien van je slechte Nederlands, kruipt niemand hier in het hol van een knuffelallochtoon.
Perfect Nederlands was het idd niet van mij maar toch kruip jij in het holletje van de eerste de beste noodruftige Noord-Afrikaan.
  vrijdag 2 april 2010 @ 22:02:31 #67
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_79885570
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 21:59 schreef voice-over het volgende:
Perfect Nederlands was het idd niet van mij maar toch kruip jij in het holletje van de eerste de beste noodruftige Noord-Afrikaan.
Tja.... als je echt onderbouwen niet kunt en de kopjes thee ook al niet leuk meer zijn..... dan ga je maar op een andere manier aanvallen.

Als je niets fatsoenlijks hebt bij te dragen, reageer dan niet.... maar kom niet met dit soort achterlijke posts.
-
  vrijdag 2 april 2010 @ 22:02:33 #68
268409 voice-over
pi_79885572
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 18:38 schreef maartena het volgende:

Nederland haalt geen Afrikanen op.
Maar we laten ze ongegeneerd toe, zonder kritisch na te gaan welke bijdrage ze kunnen leveren aan de welvaart van Nederland. We vinden ze zielig dus mogen ze komen. Waarom zij wel en die andere anderhalf miljard zielige mensen op deze aardkloot niet?
  vrijdag 2 april 2010 @ 22:04:22 #69
268409 voice-over
pi_79885664
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 22:02 schreef maartena het volgende:

[..]

Tja.... als je echt onderbouwen niet kunt en de kopjes thee ook al niet leuk meer zijn..... dan ga je maar op een andere manier aanvallen.

Als je niets fatsoenlijks hebt bij te dragen, reageer dan niet.... maar kom niet met dit soort achterlijke posts.
Ik vind jouw postings nou ook niet getuigen van gezond verstand maar ik doe daar verder niet moeilijk over.
  vrijdag 2 april 2010 @ 22:12:20 #70
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_79885948
PVV haalt tussen de 25 a 30 zetels, ze kunnen wel laaggepeild worden maar dat zegt echt niets, pvda viert hoogtijdagen nu, alleen veel te vroeg. PVV of CDA wordt het grootste, en dat, en dat, is maar goed ook. Met links aan de macht raakt Nederland nog verder aan het lagere wal.

''zachte heelmeesters maken stinkende wonden''
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
  vrijdag 2 april 2010 @ 22:14:08 #71
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_79886010
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 22:02 schreef voice-over het volgende:
Maar we laten ze ongegeneerd toe, zonder kritisch na te gaan welke bijdrage ze kunnen leveren aan de welvaart van Nederland. We vinden ze zielig dus mogen ze komen. Waarom zij wel en die andere anderhalf miljard zielige mensen op deze aardkloot niet?
En de cijfers bewijzen ook nog eens dat zelfs DAT niet zo is. Lees de eisen van de IND sinds de wetswijzigingen van 2003 er maar eens op na.

Nederland laat niet zomaar allerlei mensen toe, de immigratiediensten in Nederland zijn redelijk streng in de toelating. Je hebt totaal onterecht het idee dat de deuren hier wagenwijd open zouden staan, en dat is dus echt niet zo.

http://www.ind.nl - een flinke hoeveelheid leesvoer.

Je hebt wederom een totaal vertekend beeld van immigratie in Nederland. De toelatingseis "we vinden ze zielig, dus mogen ze komen" wordt in ieder geval niet gehanteerd.
-
  vrijdag 2 april 2010 @ 22:17:14 #72
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_79886113
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 22:04 schreef voice-over het volgende:
Ik vind jouw postings nou ook niet getuigen van gezond verstand maar ik doe daar verder niet moeilijk over.
Dat verwacht ik ook heel eerlijk gezegd niet meer van je. Een post die niet getuigd van gezond verstand zou vrij eenvoudig te weerleggen moeten zijn met een mooie onderbouwing, maar zelfs dat doe je niet..... wel ga je een half topic over kopjes thee doorzaniken, en je nieuwe liedje is iets met de kop in iemands achterwerk drukken.

Sorry, maar je komt op zo'n manier niet echt volwassen dan wel geloofwaardig meer over. Ik probeer in ieder geval met feiten en nieuwsartikelen de discussie levend te houden, maar jij kapt em gewoon af met compleet onzinnige opmerkingen.
-
  vrijdag 2 april 2010 @ 22:24:12 #73
268409 voice-over
pi_79886369
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 22:17 schreef maartena het volgende:

[..]

Dat verwacht ik ook heel eerlijk gezegd niet meer van je. Een post die niet getuigd van gezond verstand zou vrij eenvoudig te weerleggen moeten zijn met een mooie onderbouwing, maar zelfs dat doe je niet..... wel ga je een half topic over kopjes thee doorzaniken, en je nieuwe liedje is iets met de kop in iemands achterwerk drukken.

Sorry, maar je komt op zo'n manier niet echt volwassen dan wel geloofwaardig meer over. Ik probeer in ieder geval met feiten en nieuwsartikelen de discussie levend te houden, maar jij kapt em gewoon af met compleet onzinnige opmerkingen.
Lekkere stijl van discussieren heb jij.

Ik heb al diverse malen jouw zogenaamde bewijsvoering onderuit gehaald. Jij interpreteert CBS-cijfers op een overduidelijk, foute wijze.
  vrijdag 2 april 2010 @ 22:31:27 #74
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_79886620
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 22:24 schreef voice-over het volgende:
Jouw antwoord van "dat doe ik wel". Is niet eens een stijl van discussie, maar gewoon een "Ik geloof lekker niet wat er in dat Elsevier artikel staat, en behoud mijn standpunt, lekker puh".

I reject your reality, and substitute my own.

Verder onderbouwen waarom links de enige schuldige is aan de immigratie.... is natuurlijk niet meer nodig.
quote:
Ik heb al diverse malen jouw zogenaamde bewijsvoering onderuit gehaald. Jij interpreteert CBS-cijfers op een overduidelijk, foute wijze.
De laatste cijfers die ik poste, plus de link naar een lijst naar alle landen zijn niet ander te interpreteren dan ze daar staan. Ze geven per niet westers land precies aan hoeveel mensen er binnengekomen zijn, en hoeveel mensen er vertrokken zijn.

Dat is geen overduidelijk foute wijze. Je mag verder zelf met andere cijfers komen die aantonen dat we WEL veel te veel kansloze Afrikaners binnenlaten.....
-
pi_79888628
quote:

[..]

Jij bent echt zo extreem kansloos. De enige bewijsvoering die ik van jou heb gezien zijn simpele 'dat is niet zo' en 'jij kruipt alleen in de hol van allochtonen'! Nergens ben je inhoudelijk, nergens zeg je überhaupt iets zinnigs. Los van het feit dat ik het wel of niet met je eens ben reageer je als een infantiel klein vervelend kind.
pi_79896777
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 20:08 schreef maartena het volgende:

[..]

Mja, beiden zou kunnen..... Maar als ik naar bijv. Maurice de Hond z'n peiling kijk, en ik weet donders goed dat een peiling slechts een peiling is..... zie ik de volgende chronologische volgorde:

1) PVV heeft 27 zetels, VVD heeft 18 zetels.
2) Gemeenteraadsverkiezingen worden gehouden.
3) PVV wint flink in Almere en Den Haag, maar weigert deelname in de raad gebaseerd op het hoofddoekjesverbod: In de lokale politiek houdt men vast aan dit standpunt.
4) PVV zakt naar 22 zetels, VVD stijgt naar 25 zetels.
Ik denk dat de komst van Cohen als PvdA lijsttrekker ook voor wat peilingfluctuatie heeft gezordgd.
quote:
Nu heeft Wilders al VOOR de gemeenteraadsverkiezingen aangekondigd wel "water bij de wijn" te willen doen, maar de lokale politiek heeft die memo niet gekregen blijkbaar.....

Wat er ook gebeurd is, steeds meer stemmers lijken in te zien dat de PVV toch niet de partij voor hen is.... althans, in ieder geval hen die er enigszins over nadenken, en polls beantwoorden.
It ain't over until... Verdonk stond op een gegeven moment ook op +/- 25 zetels en daar is nu ook niets meer van over. Het zou kunnen dat dat bij de PVV ook gaat gebeuren, iets anders sluit ik zeker niet uit. Peilingen zijn ook maar de waan van de dag. Zodra de verkiezingen dichterbij komen kan je steeds accurater het aantal zetels voorspellen, denk ik.

Het duurt nog wel even en ik denk dat tot die tijd er nog een hoop kan gebeuren om het één en het ander te beïnvloeden. De uitspraak van de rechtzaak bijvoorbeeld. Komt die nog op tijd?
pi_79899330
quote:

[..]

Leg jij de juiste interpretatie dan maar uit. Gewoon "nietes" roepen redden we het niet mee. En dan iets onderbouwds he, met cijfers.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_79901397
Jusqu'ici tout va bien...
pi_79902869
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 14:20 schreef Manono het volgende:

En dan zijn er nog mensen die denken dat iemand als Wilders goed voor het land zou kunnen zijn
pi_79903514
PVV is boerkaverbod 'vergeten'

Het is echt te triest voor woorden...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')