abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 31 maart 2010 @ 22:02:36 #1
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_79807686
Hier maar weer verder over Wilders/PVV.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  woensdag 31 maart 2010 @ 22:04:22 #2
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_79807783
Prachtig om al die aandacht voor die zionistische clown te zien in Nederland zeker omdat er geen weerwoord klinkt.
pi_79808757
Ik vind het de laatste tijd wel rustig rond Wilders. Het is wachten op zijn volgende uitbarsting. Alleen op die manier kan hij aandacht trekken.
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
  woensdag 31 maart 2010 @ 22:35:28 #4
297168 Kikopuz
I like goats
pi_79809466
Kan niet wachten tot er weer iets over Wilders in het nieuws komt. Kvin 't altijd zo leuk om over die blonde koe te praten
  woensdag 31 maart 2010 @ 22:46:08 #5
268409 voice-over
Geeft commentaar op alles
pi_79810037
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 22:02 schreef maartena het volgende:
Hier maar weer verder over Wilders/PVV.
Wat is er mee?
  woensdag 31 maart 2010 @ 22:47:06 #6
297168 Kikopuz
I like goats
pi_79810103
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 22:46 schreef voice-over het volgende:

[..]

Wat is er mee?
Alles.
  woensdag 31 maart 2010 @ 22:53:12 #7
268409 voice-over
pi_79810431
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 22:47 schreef Kikopuz het volgende:

[..]

Alles.
Dat klinkt goed.
  woensdag 31 maart 2010 @ 23:05:18 #8
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_79811036
Volgens Maurice de Hond is de PVV weer twee zetels kwijt, en is nu de 4e partij.... de VVD heeft zetels gewonnen, en staat nu op de 2e plaats achter de PvdA.

Ik denk dat mensen nu de verkiezingen dichterbij komen toch beginnen te realiseren dat de VVD nog een degelijke rechtse partij is, die over de gehele linie problemen wil bespreken, in plaats van zich voor 90% te focussen op moslims, en voor 10% wat Fleur brult.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  woensdag 31 maart 2010 @ 23:20:50 #9
297168 Kikopuz
I like goats
pi_79811911
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 23:05 schreef maartena het volgende:
Volgens Maurice de Hond is de PVV weer twee zetels kwijt, en is nu de 4e partij.... de VVD heeft zetels gewonnen, en staat nu op de 2e plaats achter de PvdA.

Ik denk dat mensen nu de verkiezingen dichterbij komen toch beginnen te realiseren dat de VVD nog een degelijke rechtse partij is, die over de gehele linie problemen wil bespreken, in plaats van zich voor 90% te focussen op moslims, en voor 10% wat Fleur brult.
Nederland wordt steeds slimmer
pi_79813186
Uit het vorige topic.
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 19:09 schreef trekhengel het volgende:

[..]

Waarom niet?

Lees die post nog een keer terug. In de daarop volgende zin heb ik het gewoon uitgelegd.
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 19:10 schreef Kikopuz het volgende:

[..]

Precies, je kan in de naam van alles iets doen.
Ik dacht dat jij niet discussierde met Israël-knuffelaars. Ik hoop trouwens dat je dat niet begrepen hebt uit mijn opmerking dat ik liever Nieuw-Israël heb dan Nieuw-Iran. Dat was namelijk een antwoord op jouw onzinnige stelling dat Nederland Nieuw-Israël zou worden. Als je dat niet begrepen hebt, dan is het misschien maar beter dat we niet verder discussieren
  woensdag 31 maart 2010 @ 23:59:09 #11
297168 Kikopuz
I like goats
pi_79813692
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 23:45 schreef poon het volgende:
Uit het vorige topic.

Ik dacht dat jij niet discussierde met Israël-knuffelaars.
Nee hoor
quote:
Ik hoop trouwens dat je dat niet begrepen hebt uit mijn opmerking dat ik liever Nieuw-Israël heb dan Nieuw-Iran. Dat was namelijk een antwoord op jouw onzinnige stelling dat Nederland Nieuw-Israël zou worden.
Hoezo onzinnig? Nederland is hard op weg hoor!
pi_79813993
Wanneer wordt de rest van het Wilders-proces eigenlijk uitgevoerd?
pi_79818782
Wil de PVV nu ook al rechters gaan aanwijzen? brrrrrr
http://www.mrwonkish.nl Eurocrisis, Documentaires, Economie
pi_79821499
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 23:59 schreef Kikopuz het volgende:

[..]

Nee hoor
[..]

Hoezo onzinnig? Nederland is hard op weg hoor!
Wie stelt...
  donderdag 1 april 2010 @ 10:30:57 #15
297168 Kikopuz
I like goats
pi_79821594
quote:
Op donderdag 1 april 2010 10:28 schreef poon het volgende:
Wie stelt...
Hmm?
pi_79823544
quote:
Op donderdag 1 april 2010 10:30 schreef Kikopuz het volgende:

[..]

Hmm?
Wie stelt, bewijst. Jij stelt dat het hier Nieuw-Israël wordt. Ik vraag naar bewijzen. Maar ik weet denk ik al wat je gaat zeggen: 'Wilders is een zionist. Hij wil alle moslims uitroeien.' Zelfs al zou dat het geval zijn, dan nog zou de vergelijking met Israël niet op gaan.
Vandaar dat ik zei dat ik liever geen Nieuw-Iran wil. Dat is natuurlijk ook geen reëele uitspraak, maar dat was om aan te geven hoe jouw opmerking overkwam (en dus niet dat ik hier een tweede Israël wil. Wat niet eens mogelijk zou zijn, maar goed). Waarom je mij dan op zo'n kinderachtige wijze aan moet spreken en (ongefundeerde) labels op mijn persoontje wil plakken is me dan weer een raadsel.
  donderdag 1 april 2010 @ 12:08:19 #17
297168 Kikopuz
I like goats
pi_79825002
quote:
Op donderdag 1 april 2010 11:29 schreef poon het volgende:

Wie stelt, bewijst. Jij stelt dat het hier Nieuw-Israël wordt. Ik vraag naar bewijzen. Maar ik weet denk ik al wat je gaat zeggen: 'Wilders is een zionist. Hij wil alle moslims uitroeien.' Zelfs al zou dat het geval zijn, dan nog zou de vergelijking met Israël niet op gaan.
Vandaar dat ik zei dat ik liever geen Nieuw-Iran wil. Dat is natuurlijk ook geen reëele uitspraak, maar dat was om aan te geven hoe jouw opmerking overkwam (en dus niet dat ik hier een tweede Israël wil. Wat niet eens mogelijk zou zijn, maar goed).
Tsja, Nieuw-Israël is volgens mij niet eens een term, dus of het nou een reële uitspraak is of niet..
Ik kan er wel mijn betekenis aan geven; Wat ik bedoel is dat Wilders net zo denkt als de Israëliërs. En ik heb liever niet dat mijn (hopelijk niet) toekomstige minister-president/dictator zijn vervelende Israëlische gedachtegoed overbrengt op het Nederlandse volk. Maar zoals ik zei: hij is al flink op weg.
quote:
Waarom je mij dan op zo'n kinderachtige wijze aan moet spreken en (ongefundeerde) labels op mijn persoontje wil plakken is me dan weer een raadsel.
Oops, hoe bedoel je? Dat makke schaap gedoe? Dat is gebaseerd op (tenminste, dan moet je wel PVV-aanhanger zijn) het feit dat je pro-PVV bent Ben je dat niet, dan is het idd ongefundeerde BS. Of het nou kinderachtig is...
pi_79833672
quote:
Op donderdag 1 april 2010 12:08 schreef Kikopuz het volgende:

[..]

Tsja, Nieuw-Israël is volgens mij niet eens een term, dus of het nou een reële uitspraak is of niet..
Ik kan er wel mijn betekenis aan geven; Wat ik bedoel is dat Wilders net zo denkt als de Israëliërs. En ik heb liever niet dat mijn (hopelijk niet) toekomstige minister-president/dictator zijn vervelende Israëlische gedachtegoed overbrengt op het Nederlandse volk. Maar zoals ik zei: hij is al flink op weg.
[..]
Israëlisch gedachtegoed? Dat wij Nederland onszelf moeten beschermen tegen allerlei schurkenstaten?
quote:
Oops, hoe bedoel je? Dat makke schaap gedoe? Dat is gebaseerd op (tenminste, dan moet je wel PVV-aanhanger zijn) het feit dat je pro-PVV bent Ben je dat niet, dan is het idd ongefundeerde BS. Of het nou kinderachtig is...
Het ging meer om het label Israël knuffelaar (of zionist oid, ik weet niet meer precies). En stel dat ik pro-PVV ben (ik zie het niet zo zwart-wit maar goed) dan nog is het ongefundeerd. PVV'ers zijn niet per definitie 'makke schapen'. Jij vindt misschien van wel, maar dan moet je dat onderbouwen als je het gefundeerd wil hebben en dan bepaal ik wel of ik het bullshit vind of niet. En het kinderachtige sloeg dan weer op het feit dat je niet in discussie wilde gaan en mij slechts één zin toevoegde die op de man was. Maar we zijn nu al een paar posts bezig dus dat zal ik terug moeten nemen.
  donderdag 1 april 2010 @ 16:08:10 #19
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_79834249
Israël-knuffelaar?

Nou ja...het moge toch wel duidelijk zijn dat Wilders met zijn "Joods-Christelijke normen en waarden", het feit dat hij een tijdje in Israël gewoond heeft tijdens zijn jongere jaren, zijn pro-Israël opmerkingen tijdens de Gazastrook aanvallen van vorig jaar, en zijn pro-Israël opmerkingen die hij o.a. heeft gedaan in diverse toespraken in zowel Nederland als de VS..... dat de term "Israël-knuffelaar" toch een redelijke kern van waarheid heeft.

En hij legt het er ook wel heel dik op:
quote:
PVV: bouw Joodse nederzettingen in Judea en Samaria moeten als legitiem worden erkend
donderdag 19 november 2009

Dat blijkt uit een motie die PVV-kamerleden De Roon en Wilders hebben ingediend. Zij verlangen van de Nederlandse regering dat deze zich niet langer verzet tegen de bouw van nederzettingen in de zogenaamd “bezette gebieden”.

“Het Midden-Oosten vredesproces is niet meer dan het trekken aan een dood paard. Het getreuzel met dat uitzichtloos proces, mag er niet aan in de weg staan dat het Joodse volk zich verder ontplooit in de gebieden die het van oudsher toekomen.
De oplossing voor Palestijnen die zich daar niet bij willen neerleggen, is gelegen in de Palestijnse staat ten oosten van de rivier de Jordaan: Jordanië . Die kunnen daar vrijwillig naar toe verhuizen. Alleen op die manier kan de twee-statenoplossing worden gerealiseerd” aldus De Roon.

“Bovendien moet Nederland zijn ambassade onmiddellijk verhuizen van Tel Aviv naar de ondeelbare hoofdstad van Israel: Jeruzalem. Het is zinloos om te wachten totdat Israel en de Palestijnen een akkoord hebben bereikt over Jeruzalem. Dat akkoord komt er namelijk nooit, omdat de Islam geen westerse aanwezigheid duldt tenzij in volledige onderwerping aan de islam.”
Bron: http://pvv.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=2343&Itemid=12

Zelfs de VS is tegenstander van nieuwe nederzettingen op de Westelijke Jordaanoever, en de PVV is gewoon voorstander van het verhuizen van Palestijnen naar Jordanië zodat de Joden kunnen bouwen.....

Israël-knuffelaar is zeker geen onterechte term.
-
pi_79834991
De aanhangers van wilders in duitsland. Ook fijne jongens.

Wilders-afgang in Los Angeles brengt ook zijn extreem-rechtse Duitse bewonderaars in verlegenheid!

In Wilders verliefde Duitse mega-site moet een nieuwe anti-Islam held gaan zoeken.
Dat zal niet gemakkelijk zijn, want men had bij PI intussen vrijwel al zijn kaarten op de peroxide geverfde Hollander gezet. (Zie verderop).

Nog op de avond van 23 maart jongstleden, toen Wilders al bezig was om z’n optreden op 1 mei in Los Angeles te annuleren en Spencer en Geller hun communiqué voorbereidden, om de hele film af te blazen, citeerde vaste PI-commentator Arent vol geestdrift Wilders in de trailer van de aangekondigde film: “We will never surrender… to 1000 years of Darkness”! – Welnu, Wilders’ “buigen voor de homo-lobby” (zoals zijn foute buitenlandse vrienden het zullen hebben ervaren) zou nog geen 24 uur op zich laten wachten…

Hoe moet het nu met die vijf Wilders-advertenties op de PI-site en met de aangekondigde PI-manifestatie voor Wilders en tegen Nederland in Berlijn op 17 april?

Wilders zal er niet aan kunnen ontkomen, om zich ook van DEZE compromitterende buitenlandse vrienden te distantiëren, wil hij in Nederland nog een beetje geloofwaardig blijven.

PI (Politically Incorrect) is veruit de grootste haatsite van Europa.
Wil je extreem-rechts in Duitsland aan het werk zien, dan moet je naar de mega-site “Politically Incorrect” (PI) gaan. Net als veel Nederlandse aanhangers van Wilders doen, wordt bruin gedachtegoed verpakt in maar één soort pakpapier: Anti-Islam, anti-Turk, voor (de huidige politiek van) Israël en voor een hersteld christelijk Europa. Oorspronkelijk waren ze ook “pro-Amerikanisch”, maar sinds Obama hebben ze op dat punt flink gedimd.

donderdag 1 april 2010 @ 16:39:44 #21
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_79835413
Het "Christian Action Network" is ook nog steeds bezig met Geert Wilders.....

Ja, dat is diezelfde organisatie die haatbrieven naar Ellen DeGeneres stuurde toen ze op televisie "uit de kast" kwam en verkondigde dat ze lesbienne was, en dezelfde organisatie die homofilie een ziekte noemt.

Ik weet dat de première is afgelast, en dat de PVV zich officieel distantieert van de uitspraken en brieven van CAN, maar het feit dat Wilders in eerste instantie al in zee was gegaan met zo'n ultra-rechtse Christelijke teringbende zegt natuurlijk ook heel wat.
-
pi_79835582
Ik dacht dat IK Israël knuffelaar werd genoemd, puur omdat ik het niet eens was met de gedachte dat Nederland Nieuw-Israël zou worden. Dat had ik overgens fout. Ik heb het teruggelezen en ik werd verweten een radicale jood te zijn. Ach ja.
  donderdag 1 april 2010 @ 17:25:40 #23
297168 Kikopuz
I like goats
pi_79837286
quote:
Op donderdag 1 april 2010 15:53 schreef poon het volgende:
Israëlisch gedachtegoed? Dat wij Nederland onszelf moeten beschermen tegen allerlei schurkenstaten?
Wat ben je positief tegenover Israël. Ik zie hen ook als een schurkenstaat, tussen al die andere bagger staten.
quote:
En stel dat ik pro-PVV ben (ik zie het niet zo zwart-wit maar goed) dan nog is het ongefundeerd. PVV'ers zijn niet per definitie 'makke schapen'. Jij vindt misschien van wel, maar dan moet je dat onderbouwen als je het gefundeerd wil hebben en dan bepaal ik wel of ik het bullshit vind of niet.
Wat dacht je van:
"Als er één schaap over de dam is, volgen er meer." Of leuker:
"Als er één schaap begint te blaten, volgen er meer."

Dat vind ik wel een mooie fundering.
  donderdag 1 april 2010 @ 17:28:13 #24
297168 Kikopuz
I like goats
pi_79837386
quote:
Op donderdag 1 april 2010 16:43 schreef poon het volgende:
Ik dacht dat IK Israël knuffelaar werd genoemd, puur omdat ik het niet eens was met de gedachte dat Nederland Nieuw-Israël zou worden. Dat had ik overgens fout. Ik heb het teruggelezen en ik werd verweten een radicale jood te zijn. Ach ja.
haha oja dat zei ik Excuses!
  donderdag 1 april 2010 @ 17:42:11 #25
256140 RhytmicalRemedy
'Respect few,fear none
pi_79837869
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 23:20 schreef Kikopuz het volgende:

[..]

Nederland wordt steeds slimmer
LOI Leidse onderwijs instellingen.

Kom jij ook op de opendagen?

Zoeits
Op zondag 6 juni 2010 12:30 schreef Flounder het volgende:
'Jezus, je bent een echte Nederlander he?'
Op maandag 5 november 2012 01:17 schreef tarantism het volgende:
'speciaal ingelogd om deze post te eren _O_ :D'
  donderdag 1 april 2010 @ 19:32:10 #26
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_79841933
quote:
Op donderdag 1 april 2010 16:43 schreef poon het volgende:
Mjah ik heb dat ook niet helemaal begrepen dan.

Hoe dan ook, Geert Wilders zelf mag terecht toch wel een Israël-Knuffelaar genoemd worden. En ik vind de links die hij heeft met Christian Action Network ook op z'n minst opvallend eigenlijk.....
-
pi_79851800
quote:
Op donderdag 1 april 2010 19:32 schreef maartena het volgende:

[..]

Mjah ik heb dat ook niet helemaal begrepen dan.

Hoe dan ook, Geert Wilders zelf mag terecht toch wel een Israël-Knuffelaar genoemd worden. En ik vind de links die hij heeft met Christian Action Network ook op z'n minst opvallend eigenlijk.....
Tja. Amerika is al jaren een Israël-knuffelaar, maar zo fel als tegen Wilders hoor ik niet zoveel mensen over Amerika. Wat betreft het Christian Action Network. Wilders heeft banden met hen omdat ze, zoals eerder iemand anders terecht opmerkte, een gezamelijke vijand in de islam zien. Toen Wilders begreep dat een bepaalde woordvoerder homo-discriminerende opmerkingen had gemaakt wilden Wilders en Robert Spencer niet meer bij de premiere van die film aanwezig zijn.

Dat lijkt mij een uitstekend voorbeeld dat Wilders' opmerkingen over joods/christelijke traditie van ons land niet uitgelegd moet worden door homofobe teksten uit de bijbel te halen, maar meer vanwege het feit dat Europa door het christendom gevormd is en via de verlichting en renaissance gekomen is tot onze vrije westerse democratie. Of dat laatste helemaal klopt laat ik in het midden.
  donderdag 1 april 2010 @ 23:36:55 #28
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_79852879
quote:
Op donderdag 1 april 2010 23:13 schreef poon het volgende:
Tja. Amerika is al jaren een Israël-knuffelaar, maar zo fel als tegen Wilders hoor ik niet zoveel mensen over Amerika.
De VS heeft tijdens een top-ontmoeting onlangs in Washington met Netanyahu expliciet duidelijk gemaakt tegen het bouwen te zijn in de Westelijke Jordaanoever.... dus misschien komt dat omdat de VS juist iets minder aan het knuffelen onlangs, en ook Israël verantwoordelijk is gaan houden voor haar daden.
quote:
Wat betreft het Christian Action Network. Wilders heeft banden met hen omdat ze, zoals eerder iemand anders terecht opmerkte, een gezamelijke vijand in de islam zien.
Dat praat het natuurlijk niet goed. Om een film te produceren kun je toch echt wel betere partners uitzoeken.
quote:
Toen Wilders begreep dat een bepaalde woordvoerder homo-discriminerende opmerkingen had gemaakt wilden Wilders en Robert Spencer niet meer bij de premiere van die film aanwezig zijn.
En als Wilders van te voren even Google had gebruikt met betrekking tot CAN, dan hadden ze heel wat anti-homo propaganda zo van het net kunnen vissen. Dat betekend in mijn ogen dat als ze dat niet deden, dat ze gewoon ontzettend dom bezig zijn met het kiezen van partners, of ze wisten het wel van te voren onder het "gezamenlijke vijand" excuus, en beoordeelden het een "acceptabel risico" waarbij men hoopte dat de pers niet zou happen.

Zelf denk ik het laatste, ze wisten donders goed met wie ze in zee gingen, de film geeft ook duidelijk in de aftiteling en intro "in association with Christian Action Network" weer, en dat is echt niet meer van de DVD te poetsen.

Ze hebben zich inderdaad gedistantieerd van CAN.... maar ondertussen is de film nog steeds op de website van CAN te koop en is Geert Wilders dus onlosmakelijk met CAN te associeren. Immers, van elke verkochte DVD gaat een deel naar CAN - die daar verdere homohaat mee kunnen propaganderen. Als

Geert Wilders ECHT niet met CAN in zee wil zijn, dan moet hij de verkoop van zijn film niet langer toestaan via die website, maar gewoon in zee gaan met Amazon.com of Bol.com - of een andere, minder Christelijk conservatieve distributeur. Het komt nu in ieder geval niet echt geloofwaardig over.
quote:
Dat lijkt mij een uitstekend voorbeeld dat Wilders' opmerkingen over joods/christelijke traditie van ons land niet uitgelegd moet worden door homofobe teksten uit de bijbel te halen, maar meer vanwege het feit dat Europa door het christendom gevormd is en via de verlichting en renaissance gekomen is tot onze vrije westerse democratie. Of dat laatste helemaal klopt laat ik in het midden.
En toch wil hij die "vrije westerse democratie" van een "behalve moslims" stempel voorzien met het verbieden van de Koran, minder burgerrechten voor moslims, etc.... hij mag dan wel voorstander zijn van een westerse democratie, maar niet voorstander van een westerse democratie voor iedereen.
-
  vrijdag 2 april 2010 @ 08:32:50 #29
268409 voice-over
pi_79858860
Ja, ja, we weten het nu wel. De Islam is prachtig en Wilders is een foute man.
  vrijdag 2 april 2010 @ 09:21:37 #30
297168 Kikopuz
I like goats
pi_79859564
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 08:32 schreef voice-over het volgende:
Ja, ja, we weten het nu wel. De Islam is prachtig en Wilders is een foute man.
Wow, blijkbaar hebben wij te veel ruimte overgelaten voor interpretatie..
pi_79859868
Ok, nu hij (virtuele) stemmen aan het verliezen is kan er bij Geert ineens wel over hoofddoekjes gepraat worden blijkbaar:

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)geen-breekpunt.dhtml

Hij kan zo bij het CDA met zijn draaikonterij.
pi_79860578
Ah, het grote draaikonten bij de PVV is weer begonnen!

Eerst draaide het standpunt over het minimumloon, toen draaide het standpunt over het ontslagrecht, vervolgens draaide het standpunt over de uitkeringen en nu wordt er WEER gedraaid over de hoofddoekjes.
PWBF
  vrijdag 2 april 2010 @ 10:08:18 #33
297168 Kikopuz
I like goats
pi_79860660
Tsja, als ze willen regeren dan is draaikonteren een must-do Komt ervan als je zulke extreme standpunten hebt..
pi_79863288
Verandert hij van mening (hoofddoekjesverbod was een hekel punt bij sommigen hier had ik het idee), is het nog niet goed. Draaikonterij is inherent aan de Nederlandse politiek. Water bij de wijn doen kan (en moet soms zelfs, zeker bij zo'n jonge partij als de PVV die zich nog moet vormen), als je maar duidelijk uitlegt/verantwoordt waar en waarom je water bij de wijn doet (Pim Fortuyn). Als je er maar eerlijk over bent en niet in de aanloop zeggen dat het een breekpunt is, maar als je kan regeren, dan toch maar niet.
Bij de PVV is dit een beetje onduidelijk. Wilders zelf zegt dat alleen de AOW een breekpunt is geweest.
  vrijdag 2 april 2010 @ 11:48:34 #35
268409 voice-over
pi_79863636
Wat een goed idee was het toch van de PvdA om onbeperkt vreemdelingen naar de lage landen te halen. Wilders is zo'n foute man. Gevaarlijk gewoon.

quote:
Gruwelijke mishandeling in Brusselse metro
AD
2-4-2010

Gruwelijke video: http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)russelse-metro.dhtml

BRUSSEL - De Belgische politie heeft een video vrijgegeven van een extreem geval van agressie in de Brusselse metro, station Naamsepoort. De politie is op zoek naar getuigen. De schokkende beelden - NIET voor gevoelige lezers! - circuleren op het internet.
Op nieuwjaarsnacht werd een 22-jarige Bulgaarse student, die stage liep bij het Europees parlement, zonder enige aanleiding aangevallen door een groepje allochtone jongeren. Het slachtoffer wordt afgeranseld en uiteindelijk van de eerste verdieping op de sporen van de metro geworpen. Dat toont het filmpje ook: de beelden zijn niet geschikt voor gevoelige mensen! Passanten hijsen de student weer op het perron.

De beelden werden gemaakt door veiligheidscamera's. We zien het vergeefse verweer van de jongen, die kansloos was tegen de overmacht van zijn aanvallers. Hij overleeft wonderwel de angstaanjagende agressie, maar brak wel zijn nekwervels.

"Dat we drie maanden na de feiten nog een oproep naar getuigen doen, wijst erop hoe uitzonderlijk dit soort agressie is", zegt de woordvoerster van de federale politie, Tine Hollevoet.
  vrijdag 2 april 2010 @ 12:37:32 #36
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_79865401
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 11:48 schreef voice-over het volgende:
Wat een goed idee was het toch van de PvdA om onbeperkt vreemdelingen naar de lage landen te halen. Wilders is zo'n foute man. Gevaarlijk gewoon.

[..]

Euhm, nee. Het waren werkgevers die onbeperkt vreemdelingen wilden halen. Die waren te beroerd om een redelijk loon te betalen, waardoor in Nederland niemand bepaalt werk wilde doen. Dus gingen ze maar huilen bij de overheid dat er goedkope arbeiders moesten komen. Rechts heeft vervolgens nooit wat gedaan om het te stoppen (het was de SP die als eerste aan de bel trok). Dus je zit weer eens complete leugens te verkopen door alleen de PvdA te noemen. Rechts heeft net zo hard meegedaan, aangezien Rechts altijd geregeerd heeft.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
  vrijdag 2 april 2010 @ 13:19:44 #37
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_79866918
quote:

[..]
In eerste plaats, dit is gebeurt in België. Daar zijn met autochtone Belgen wel meer verschrikkelijke dingen gebeurt. Ik bagatelliseer hier helemaal niets. Het is verschrikkelijk dat zulke dingen gebeuren. Maar waarom wordt er dan meteen aan Wilders gedacht? Waarom heeft de PVV het monopolie op deze gebeurtenissen? Kan dit niet in een topic over de VVD geplaatst worden. Die zijn ook voor meer veiligheid, zijn ook kritisch over migratie en ook voor hardere straffen. En het leuke is, zij hebben wél kans om de plannen waar te maken.
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_79867597
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 11:37 schreef poon het volgende:
Verandert hij van mening (hoofddoekjesverbod was een hekel punt bij sommigen hier had ik het idee), is het nog niet goed. Draaikonterij is inherent aan de Nederlandse politiek. Water bij de wijn doen kan (en moet soms zelfs, zeker bij zo'n jonge partij als de PVV die zich nog moet vormen), als je maar duidelijk uitlegt/verantwoordt waar en waarom je water bij de wijn doet (Pim Fortuyn). Als je er maar eerlijk over bent en niet in de aanloop zeggen dat het een breekpunt is, maar als je kan regeren, dan toch maar niet.
Bij de PVV is dit een beetje onduidelijk. Wilders zelf zegt dat alleen de AOW een breekpunt is geweest.
Hij veranderd pas van mening op het moment dat de peilingen voor hem in negatieve zin zich ontwikkelen, dat is dus draaikonterij, ja. Populisme pur sang, inhoudelijk nergens voor staan maar meewaaien met de waan van de dag.

Dat is dus de PVV.
pi_79867673
quote:
Vogelaar ziet parallellen tussen PVV en NSB

ROTTERDAM - Oud-minister van Wonen, Wijken en Integratie Ella Vogelaar (PvdA) ziet 'schokkende parallellen' tussen de opkomst van de PVV en die van de NSB.
In een opiniestuk in het blad VolZin schrijft ze: "Het lijkt wel alsof we de belofte die we elkaar hebben gedaan na de Tweede Wereldoorlog 'dat nooit weer', vergeten zijn."

Vogelaar stelt dat Nederland 'op drift' is. "Recht voor zijn raap zeggen waar het op staat, mensen opzettelijk krenken, daarmee scoor je tegenwoordig als politicus. Dit gaat dan vaak ook nog gepaard met een roep om repressie en gewelddadig optreden door de overheid", schrijft de oud-politica.

"Pleidooien voor hogere gevangenisstraffen lijken gemeengoed te zijn geworden, over een oproep van Wilders om overlastgevers door de knieën te schieten en straatcommando's in te voeren ontstaat nog nauwelijks ophef." In haar tijd als minister lag Vogelaar ook geregeld overhoop met de PVV-voorman, die haar in de Kamer ooit 'knettergek' noemde. (NOVUM)
02/04/10 13u11
Lees ook: PVV zet in op meer politie en veiligheid
Lees ook: 'PVV loopt weg voor verantwoordelijkheid'
Lees ook
pi_79867694
quote:

Ach ja, en maar dom door blaaten dat alles de schuld van de PvdA is, da's ook typisch PVV gedrag, te dom om zelfstandig te poepen.

Enne...dit gaat over Belgie, ik geloof niet dat de PVDA daar ooit aan de macht geweest is.
pi_79868690
voice-over

Je verdient deze van harte. Het is ook het enige wat ik tegen je kan en wil zeggen. Al komt men met zulke goede argumenten, je zult het nooit snappen. Droevig.
  vrijdag 2 april 2010 @ 14:55:32 #42
268409 voice-over
pi_79870590
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 14:05 schreef Bernhard.von.Galen het volgende:
voice-over

Je verdient deze van harte. Het is ook het enige wat ik tegen je kan en wil zeggen. Al komt men met zulke goede argumenten, je zult het nooit snappen. Droevig.
Ik weet het. Wilders is heel erg fout maar de Islam is goed ... en we moeten alle Afrikanen ongehinderd naar Nederland halen want wie wast straks onze billen als we oud zijn?
  vrijdag 2 april 2010 @ 15:00:03 #43
268409 voice-over
pi_79870770
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 13:38 schreef ANTI-ALLES het volgende:

[Vogelaar: "Wilders is een nazi .... blablabla"]
"Recht voor zijn raap zeggen waar het op staat, mensen opzettelijk krenken, daarmee scoor je tegenwoordig als politicus." Aldus Ella Vogelaar, de mislukte ex-minister van Zielige Allochtonen beleid.

Wat doet ze nu zelf dan?
  vrijdag 2 april 2010 @ 15:29:22 #44
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_79871828
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 11:37 schreef poon het volgende:
Wilders zelf zegt dat alleen de AOW een breekpunt is geweest.
Bij de PVV in Almere en Den Haag was het het hoofddoekjesverbod. Nu is de lokale politiek toch vaak anders dan de landelijke natuurlijk....en merk je terecht op dat de "draaikonterij" wel vaker voorkomt in de Nederlandse politiek, maar het is wederom op z'n minst opvallend dat over punten waar hij voorheen zoveel ophef over maakte - met bijvoorbeeld een "kopvoddentax" - toch op het slachtblok worden gegooid zodra hij zetels begint te verliezen, en een potentiële deelname in een regering in gevaar komt.
-
pi_79872406
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 15:29 schreef maartena het volgende:

[..]

Bij de PVV in Almere en Den Haag was het het hoofddoekjesverbod. Nu is de lokale politiek toch vaak anders dan de landelijke natuurlijk....en merk je terecht op dat de "draaikonterij" wel vaker voorkomt in de Nederlandse politiek, maar het is wederom op z'n minst opvallend dat over punten waar hij voorheen zoveel ophef over maakte - met bijvoorbeeld een "kopvoddentax" - toch op het slachtblok worden gegooid zodra hij zetels begint te verliezen, en een potentiële deelname in een regering in gevaar komt.
Plan A was: weglopen voor verantwoordelijkheid en proberen te wijzen naar de " gevestigde orde"

Plan B is: Wanneer Plan A electoraal geen slimme zet blijkt te zijn je harde eis laten vallen en dan alsnog gaan mekkeren wanneer je niet meer serieus genomen wordt.

Het compas van Wilders draait hard rond.
  vrijdag 2 april 2010 @ 15:49:25 #46
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_79872567
quote:
Je weet nog steeds niet er veel van de Nederlandse geschiedenis en politiek he....

Kabinet Drees was inderdaad het kabinet dat het startschot gaf, maar deze had een duidelijke voorkeur voor de GAST-arbeider, die na zoveel jaar werken in Nederland, weer naar huis zou gaan. En zo gebeurde het in eerste instantie ook, precies zoals de PvdA wilde.... Vooral Italianen en Spanjaarden kwamen in de jaren 50 en 60 naar Nederland, en vertrokken weer eind jaren 60. Echter in de midden-jaren 60 werd er onder de kabinetten De Quay en Marijnen (voorlopers-CDA (KVP/ARP/CHU) en VVD) de eerste wervingsakkoorden gesloten met Turkije en Marokko.

Kabinet de Jong. (voorlopers-CDA (KVP/ARP/CHU) en VVD). VVD dient een voorstel in voor een nieuwe immigratiewet in 1967, geratificeerd in 1968. Onderdeel van deze nieuwe immigratiewet is de familievereniging-clausule waardoor in Nederland aanwezige gastarbeiders hun familie naar Nederland kunnen halen en met hun gezin in Nederland kunnen blijven.

Sterker nog, het was kabinet Den Uyl (PvdA-CDA-D'66) die als eerste aan de bel trok na de invoering van deze nieuwe immigratiewet, en alle wervingen stopte.

http://www.elsevier.nl/we(...)iet-zo-tijdelijk.htm

"Links" heeft de werving gestart.... in Italië en Spanje.
"Rechts" heeft de werving in Turkije en Marokko ingevoerd.
"Rechts" heeft de familiehereniging mogelijk gemaakt.
"Links" heeft de werving uiteindelijk gestopt.

Met "Links" bedoel ik kabinetten Pvda/CDA, met "Rechts" bedoel ik kabinetten CDA/VVD, want zo zaten de meeste Nederlandse regeringen - voor 90% - in elkaar.

Ga dus niet doen alsof de schuld bij 1 politieke kleur ligt.....
-
  vrijdag 2 april 2010 @ 15:58:39 #47
268409 voice-over
pi_79872900
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 15:49 schreef maartena het volgende:

Ga dus niet doen alsof de schuld bij 1 politieke kleur ligt.....
Dat doe ik wel.
pi_79872949
Ik wilde net posten dat je verhaal toch geen zin had maartena.

voice-over zou iets in de trant van 'Is toch lekker niet waar' posten.
  vrijdag 2 april 2010 @ 16:03:55 #49
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_79873019
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 14:55 schreef voice-over het volgende:
Ik weet het. Wilders is heel erg fout maar de Islam is goed ... en we moeten alle Afrikanen ongehinderd naar Nederland halen want wie wast straks onze billen als we oud zijn?
Als je nou eens ging kijken naar de migratiecijfers van de afgelopen 5 jaar, dan zul je ontdekken dat voor zo goed als de helft van die tijd er een emigratieoverschot is geweest:

Ik heb er specifiek ook even de door jou zo gehekelde groepen Turken en Marokkanen bij gezet..... en zoveel komen daar niet meer van naar Nederland. Er zijn zelfs een paar Turken meer vertrokken in 2007 dan er bij zijn gekomen.

Er is dus geen sprake van "Afrikanen ongehinderd naar Nederland halen".

Het werven van migranten is ook al in 1975 gestopt trouwens, dus Nederland HAALT niemand meer.

Wil je weten waar die andere niet-westersen vandaan kwamen? Hier de hele lijst....

http://bit.ly/apO0H0

Opvallend zijn vooral China, Brazilië, Thailand, India, Filipijnen en Irak. Van deze laatste kwamen er in 2008 een stuk of 3000 naar Nederland. China is echter de topper van de afgelopen 5 jaar in totalen niet-westers.
-
  vrijdag 2 april 2010 @ 16:04:55 #50
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_79873049
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 15:58 schreef voice-over het volgende:
Dat doe ik wel.
Ja, en daaruit blijkt dus ook weer dat je gewoon niet WEET hoe de zaken in elkaar zitten. Lees het Elsevier artikel dat ik zojuist postte eens goed door.
-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')