Ik voor het laatste met mijn AH filliaal, en daar ben ik al zeker 15 jaar wegquote:Op woensdag 31 maart 2010 11:50 schreef Kluts het volgende:
Ik ben vorig jaar voor het eerst naar de Efteling geweest en voelde me daar echt een klein kind, zo blij als je van die blijigheid wordt.
Ja, in de Befteling.quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:50 schreef Barbusse het volgende:
Sprookjes?
Efteling is gaaf.quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:50 schreef Kluts het volgende:
Ik ben vorig jaar voor het eerst naar de Efteling geweest en voelde me daar echt een klein kind, zo blij als je van die blijigheid wordt.
quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:51 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, in de Befteling.
Of natuurlijk.
Ik ben er al zeker 7 keer geweest.quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:50 schreef Kluts het volgende:
Ik nog nooitquote:Op woensdag 31 maart 2010 11:53 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik ben er al zeker 7 keer geweest.
FireFox, regel dat es even..quote:
quote:
Sweetiequote:Op woensdag 31 maart 2010 11:55 schreef Samzz het volgende:
EftelingOmg, ik wil daar zo graag nog een keer heen
Wat nog meer??quote:
Een heuleboelquote:Op woensdag 31 maart 2010 11:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat nog meer??![]()
Rip, schrijf je mee?
Bestaat dat nog?quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:56 schreef krengetje het volgende:
[..]
Ik ging altijd naar Bobbejaanland
Dat heb ik met het tikibadquote:Op woensdag 31 maart 2010 11:54 schreef Godtje het volgende:
Ik vind de efteling elke keer afnemen. Ik zal het als kind wel te geweldig hebben gemaakt in mijn hoofd waardoor het nu telkens gaat tegenvallen.
quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Efteling is gaaf.
Ben er een paar keer geweest en een keer afgehuurd toen ik nog bi V&D werkte. Helemaal relaxed dat we een bakker bij ons hadden die zijn enkel gebroken had. We konden overal doorlopen...
quote:
quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:55 schreef Samzz het volgende:
EftelingOmg, ik wil daar zo graag nog een keer heen
Ben vorig jaar naar Disneyland geweest, viel echt tegen ja. Ik vond het zo klein..quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:58 schreef Nouk84 het volgende:
2006 voor het laatst in de Efteling geweest (geloof ik) en in 2008 voor het laatst naar Disneyland Parijs.
Dat laatst viel vooral tegen
Ik kan binnenkort dat soort dingen weer leuk gaan vinden. Dan kan ik met mijn nichtjes naar Artis en de Eftelling. Al vind ik de dierentuin altijd wel leuk.quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:58 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat heb ik met het tikibadBen al een tijdje niet in de efteling geweest, maar ik vind de kneuterigheid van het sprookjesbos en het carnaval zo leuk
Valt dat echt tegen? Ik ben er nog nooit geweest namelijk en het lijkt me wel tof, zeker voor Kerst.quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:58 schreef Nouk84 het volgende:
2006 voor het laatst in de Efteling geweest (geloof ik) en in 2008 voor het laatst naar Disneyland Parijs.
Dat laatst viel vooral tegen
Efteling is leuk.quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:55 schreef Kluts het volgende:
En volgende week eindelijk eens naar Alice in Wonderland in IMAX Amsterdam.
Ik krijg het nog druk nu ik werkloos raak en tijd heb voor dit soort dingen.
Dierentuinquote:Op woensdag 31 maart 2010 11:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik kan binnenkort dat soort dingen weer leuk gaan vinden. Dan kan ik met mijn nichtjes naar Artis en de Eftelling. Al vind ik de dierentuin altijd wel leuk.
quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:00 schreef Ripley het volgende:
Eurodisney lijkt me echt vreselijk. Dan liever egwoon naar parijs
Is Parijs zo wel leuk? Ben alleen in EuroDisney geweest, nooit in Parijs zelf, lijkt me erg druk.quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:00 schreef Ripley het volgende:
Ja.quote:
Ik vond het wel geinig. Maar in het algemeen ben ik geen fan van veel stinkende mensen om je heen of lange rijen met jengelende kinderen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:00 schreef Ripley het volgende:
Parijs is briljant!quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:03 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Is Parijs zo wel leuk? Ben alleen in EuroDisney geweest, nooit in Parijs zelf, lijkt me erg druk.
Parijsquote:Op woensdag 31 maart 2010 12:03 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Is Parijs zo wel leuk? Ben alleen in EuroDisney geweest, nooit in Parijs zelf, lijkt me erg druk.
Ik vond het overpriced, stomme attracties, en dat gejengel overalquote:Op woensdag 31 maart 2010 11:59 schreef RealZeus het volgende:
Valt dat echt tegen? Ik ben er nog nooit geweest namelijk en het lijkt me wel tof, zeker voor Kerst.
Inderdaad, dierentuinen kan ik de hele dag in rondlopen. Vooral het aquarium vind ik geweldigquote:
Burgers Zoo of Safaripark lijken me leuk. Voor een dierentuinquote:
Rotterdam heeft sinds een aantal jaar een erg mooi aquariumquote:Op woensdag 31 maart 2010 12:04 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik vond het overpriced, stomme attracties, en dat gejengel overalLeuk om (weer) een keer mee te maken, maar nee, dat is meer iets voor kids.
[..]
Inderdaad, dierentuinen kan ik de hele dag in rondlopen. Vooral het aquarium vind ik geweldigDit weekend nog geprobeerd te spieken bij die van Artis, maar helaas zie je niks van de buitenkant...
Gaan!quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Burgers Zoo of Safaripark lijken me leuk. Voor een dierentuin
Ik vond Parijs vreselijk. Maar dat lag aan mijn gezelschap.quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:03 schreef Bengeltje het volgende:
Jullie hebben me wel op het idee gebracht om maandag naar Burger's Zoo te gaanquote:Op woensdag 31 maart 2010 12:05 schreef Barbusse het volgende:
Rotterdam heeft sinds een aantal jaar een erg mooi aquarium
Bijzonder mooie stad om uren lang doorheen te slenteren. Leuk uitgaan. Lekker eten.quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:06 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wat is er briljant aan?
[..]
De vaste toeristen dingen gedaan?
Burger's Zoo is ook mooi inderdaadquote:Op woensdag 31 maart 2010 12:07 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Jullie hebben me wel op het idee gebracht om maandag naar Burger's Zoo te gaanBlijdorp moet ik ook nog een keer heen inderdaad..
Ja. Laatste dag vandaag.quote:Efteling is leuk.
Je raakt je baan kwijt?
quote:
Als ik ga dan wel met goed gezelschap.quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:06 schreef Nouk84 het volgende:
Ik vond Parijs vreselijk. Maar dat lag aan mijn gezelschap.
quote:
Amersfoort had ik een jaarkaart voor. Was dan ook maar 20 minuutjes lopen vanuit huis. Erg leuk, en je kunt ook avondbezoeken doen in de lente/zomer.quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:07 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat en dierenpark Amersfoort zijn zeker de betere.
Ik heb er een keer eerder (maar dan paaszondag) een aantal jaar geleden voor de deur gestaan, maar toen was het zo druk. Dus ik gok dat het maandag ook zo is en dat ik dan weer rechtsomkeert maaktquote:Op woensdag 31 maart 2010 12:07 schreef automatic_ het volgende:
Burger's Zoo is ook mooi inderdaad
Althans, de laatste keer dat ik er was & dat is al een aantal jaren terug
Ben er 4 keer geweest. Vond het ook niet top.quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:06 schreef Nouk84 het volgende:
Ik vond Parijs vreselijk. Maar dat lag aan mijn gezelschap.
Gaiapark is ook een van de betere.quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:07 schreef Techno het volgende:
Dat en dierenpark Amersfoort zijn zeker de betere.
Dat valt in een stad als Parijs wel mee denk ikquote:Op woensdag 31 maart 2010 12:08 schreef Bengeltje het volgende:
Als ik ga dan wel met goed gezelschap.Dus dan zal het wel meevallen.
Het is dat ik totaal geen Frans spreek en die lui daar volgens mij het vertikken om Engels te spreken.
Ik denk dat je dan beter sowieso niet kan gaanquote:Op woensdag 31 maart 2010 12:09 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb er een keer eerder (maar dan paaszondag) een aantal jaar geleden voor de deur gestaan, maar toen was het zo druk. Dus ik gok dat het maandag ook zo is en dat ik dan weer rechtsomkeert maakt
Dat valt de laatste tijd heel erg mee hoor. En ga niet naar Quartier Latin. Te toeristisch. Ga naar Le Marais. Erg leuke wijk met veel kunstgalerietjes/eettentjes en niet zo duur.quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:08 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Als ik ga dan wel met goed gezelschap.Dus dan zal het wel meevallen.
Het is dat ik totaal geen Frans spreek en die lui daar volgens mij het vertikken om Engels te spreken.
Ja, maar dan wil ik er ook niet lopenquote:Op woensdag 31 maart 2010 12:10 schreef automatic_ het volgende:
Ik denk dat je dan beter sowieso niet kan gaan![]()
Tenzij het klote weer is, dan is het misschien niet zo druk
Quartier Latinquote:Op woensdag 31 maart 2010 12:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat valt de laatste tijd heel erg mee hoor. En ga niet naar Quartier Latin. Te toeristisch. Ga naar Le Marais. Erg leuke wijk met veel kunstgalerietjes/eettentjes en niet zo duur.
Nee dat valt daar juist niet mee.quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:10 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat valt in een stad als Parijs wel mee denk ik
Dat geldt voor heel Frankrijkquote:Op woensdag 31 maart 2010 12:11 schreef Techno het volgende:
Parijs is een mooie stad, alleen zo jammer van die Fransen.
Ja. Maar wel gezellig!quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Quartier Latin
Nou ja ok, misschien niet qua eten inderdaad.
le MaraisGaywijk
Dat kan het alleen maar leuker maken.quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:11 schreef Ang3l het volgende:
Quartier Latin
Nou ja ok, misschien niet qua eten inderdaad.
le MaraisGaywijk
Nee, dus is het zonde als je het gaat proberenquote:Op woensdag 31 maart 2010 12:11 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja, maar dan wil ik er ook niet lopen
Nou ja, buiten dat ik het daarom wel leuk voor mij vind is het gewoon ook nog eens een erg mooie oue wijkquote:
Ik ben toch in Arnhem dus het maakt niet heel veel uitquote:Op woensdag 31 maart 2010 12:13 schreef automatic_ het volgende:
Nee, dus is het zonde als je het gaat proberen
Inderdaad. Maar omdat het daar ook nog relatief goedkoop is om te wonen, wonen daar behoorlijk veel jonge mensen, en minder van die toeristenhaters. De sfeer is er gemoedelijk.quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou ja, buiten dat ik het daarom wel leuk voor mij vind is het gewoon ook nog eens een erg mooie oue wijk
Haha okéquote:Op woensdag 31 maart 2010 12:16 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ben toch in Arnhem dus het maakt niet heel veel uit
True.quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:11 schreef Techno het volgende:
quote:
Reorganisatie dus ik moet eruit als uitzendkracht zijnde.quote:Hoe komt het, contract niet verlengd?
Als le ipv la zegt doen ze al of ze het niet verstaan jaquote:Op woensdag 31 maart 2010 12:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee dat valt daar juist niet mee.
Erg veel vertikken het om Engels te praten. Nog meer dan in andere stadjes waar ze de arrogantie nog iets opzij zetten. Maar goed. Je moet dus niet meteen openen in Engels. Probeer wat Frans, stotter, kom e rniet uit.., en schakel DAN over op Engels. Dan hebben ze er iets meer begrip voor. Iets.
Die gaan dan als eerste ja.quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:25 schreef Kluts het volgende:
Reorganisatie dus ik moet eruit als uitzendkracht zijnde.
Nu is de hele Cote d´Azur ook echt arrogantie ten top he?quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:26 schreef Ripley het volgende:
[..]
Als le ipv la zegt doen ze al of ze het niet verstaan ja![]()
In Cannes ook: bel je de taxiservice en vraag je in het frans of z eook engels spreken, pleuren ze gewoon de hoorn er op
Je bent wat vergeten:quote:
In st tropez heb ik hele andere ervaringen. Iedereen praat Engels zonder problemen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:26 schreef Ripley het volgende:
[..]
In Cannes ook: bel je de taxiservice en vraag je in het frans of z eook engels spreken, pleuren ze gewoon de hoorn er op
quote:
Tnx.quote:Die gaan dan als eerste ja. . Nog niets anders op het oog?
In ieder geval succes alvast met solliciteren.
Je krijgt al gauw een naam.. dat moeten we voorkomenquote:
Tuurlijk!quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:31 schreef Kluts het volgende:
[..]
Tnx.Ben aan het solliciteren nu, komt vast wel goed.
Waarom ophouden bij Parijs? Heel Frankrijk, ook dat kleine dorpjequote:Op woensdag 31 maart 2010 12:11 schreef Techno het volgende:
Goedkoop ja? Niemand wil natuurlijk naast die nichten wonen, en al die darkrooms, hahaha.quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar omdat het daar ook nog relatief goedkoop is om te wonen, wonen daar behoorlijk veel jonge mensen, en minder van die toeristenhaters. De sfeer is er gemoedelijk.
Je ging vorig jaar toch snel van de ene baan naar de andere?quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:31 schreef Kluts het volgende:
Tnx.Ben aan het solliciteren nu, komt vast wel goed.
Ik zou er niet voor naar het buitenland willen verhuizen.quote:
Verhoudingsgewijs he?quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Goedkoop ja? Niemand wil natuurlijk naast die nichten wonen, en al die darkrooms, hahaha.
Ik dacht juist dat het best een dure wijk wasQua hotels iig wel.
Ik maar al te graag!quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je ging vorig jaar toch snel van de ene baan naar de andere?
[..]
Ik zou er niet voor naar het buitenland willen verhuizen.
Wij hadden het dus met Rue en Avenue.quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:26 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat hebben we hier dus ook serieus met klanten van ons in Frankrijk. Dan bel je die op, en spreek je engels (internationaal bedrijf hier, over de hele wereld) en dan praten ze in het Frans terug en pleuren ze uiteindelijk de hoorn er op. Ze willen niemand spreken behalve in het Frans. Kunnen we de dame van het callcenter erbij gaan halen die Franse isquote:In Cannes ook: bel je de taxiservice en vraag je in het frans of z eook engels spreken, pleuren ze gewoon de hoorn er op
Ja, oke. Als ik kinderen had gehad, had ik het ook niet gedaan.quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Als ik single was en geen kinderen had, ik ook wel hoor.Zag er goed uit op die foto.
Ja ok, alles is daar duur per vierkante meterquote:
Idd. Daarom zou ik er ook nooit willen wonen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ok, alles is daar duur per vierkante meter
Behalve in de buitenwiken misschien, maar daar wil je tussen de brandende auto's nog niet dood gevonden worden.
Denk je dat ze in cannes niet genoeg aan de beursgangers verdienen?quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
In st tropez heb ik hele andere ervaringen. Iedereen praat Engels zonder problemen.
Misschien omdat ze genoeg aan je verdienen.
Dat denk ik wel ja. Daarom vind ik het ook vreemd.quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:42 schreef Ripley het volgende:
[..]
Denk je dat ze in cannes niet genoeg aan de beursgangers verdienen?
Frankrijk lijkt wel op Limburg?quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:33 schreef Litpho het volgende:
Waarom ophouden bij Parijs? Heel Frankrijk, ook dat kleine dorpje.
En mensen die geen pauze hebben?quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:45 schreef Tjaapo het volgende:
Ik genietende van mijn broodje gezond wenst iedereen die pauze heeft een prettige pauze
Optieven en een baan zoeken, proleetquote:
quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Optieven en een baan zoeken, proleet.
Ik ben ook op zoek, maar ook nog steeds niet capabel om 4 uur per dag te werken.quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan is het goedquote:Op woensdag 31 maart 2010 12:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben ook op zoek, maar ook nog steeds niet capabel om 4 uur per dag te werken.
Het scheelt ook wel welke leeftijd je aanspreekt merk ik. Dat is in Parijs, maar ook in Barcelona. Jeugd kan meestal wel engels.quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:42 schreef Ripley het volgende:
[..]
Denk je dat ze in cannes niet genoeg aan de beursgangers verdienen?
Zoveel werk HW ook. De rest is hij aan het fokken.quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben ook op zoek, maar ook nog steeds niet capabel om 4 uur per dag te werken.
Je hebt tenslotte toch tijd zat.quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:52 schreef Kluts het volgende:
Ik heb toevallig gister met mijn huisgenootje besloten naar Parijs te gaan binnenkort.
Wat ik op mijn werk doe hangt niet samen met de belasting die ik afdraagquote:Op woensdag 31 maart 2010 12:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zoveel werk HW ook. De rest is hij aan het fokken.
quote:Je hebt tenslotte toch tijd zat.
Enjoy!quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:52 schreef Kluts het volgende:
Ik heb toevallig gister met mijn huisgenootje besloten naar Parijs te gaan binnenkort.
Wat zijn jullie gemeen hier.quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:49 schreef HeatWave het volgende:
Kusjekroel is 1 SC verderquote:
Niet iedereen hoor.quote:
Welke is dat, ben er nog geen tegen gekomen die met me wil kroelen.quote:
Oke er zijn uitzonderingen.quote:
R&P SC toch?quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Welke is dat, ben er nog geen tegen gekomen die met me wil kroelen.
[..]
Oke er zijn uitzonderingen.
Bitchwave! Behave!quote:
quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:56 schreef Kluts het volgende:
Ik word gek van mails in de trant van "Wij hebben jouw motivatie en cv vergeleken met die van andere kandidaten en geconcludeerd dat andere kandidaten beter aansluiten bij het door ons opgestelde profiel."
Kroelen ze daar?quote:
Dan moet je je brief aanpassen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:56 schreef Kluts het volgende:
Ik word gek van mails in de trant van "Wij hebben jouw motivatie en cv vergeleken met die van andere kandidaten en geconcludeerd dat andere kandidaten beter aansluiten bij het door ons opgestelde profiel."
Niet met mij, nu voel ik me helemaal waardeloosquote:Op woensdag 31 maart 2010 12:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
Alleen Airwin. Die wil knuffelen met alles wat een hartslag en een gat heeft.
in je fobo staat nog foto met het oude kapselquote:Op woensdag 31 maart 2010 12:59 schreef Lily-Ella het volgende:
Ik vind ze ook gemeen hier. Gewoon niemand die het opvalt dat ik naar de kapper ben geweest
Zonde van je geld dan.quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:59 schreef Lily-Ella het volgende:
Ik vind ze ook gemeen hier. Gewoon niemand die het opvalt dat ik naar de kapper ben geweest
Wat zit je haar leuk!quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:59 schreef Lily-Ella het volgende:
quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:57 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als je niet gemeen bent moet je optiefen.
Dat is waarschijnlijk ook zijn tactiek. Je eerst geestelijk naar beneden werken waarna je bent op te pikken als onzeker poppetje.quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:59 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Niet met mij, nu voel ik me helemaal waardeloos
"Ik voldoe ruimschoots aan de functie-eisen. Ik kan heel goed kopiëren en het alfabet tot de "O" zeggen, wat mij perfect maakt voor deze functie!"quote:Dan moet je je brief aanpassen.
Hey Swa ik mot die job omdat ik wat munten nodig heb kan je gewoon beter niet gebruiken.
Let ook op de datum.quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:01 schreef Samzz het volgende:
Starting the 1st of April, the elevators will be out of order. Taking the stairs is way more healty and better for the environment.
Daar sta je dan... met de trap naar de vijfde verdieping
Frog up your arse!quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:01 schreef Samzz het volgende:
Starting the 1st of April, the elevators will be out of order. Taking the stairs is way more healty and better for the environment.
Mijn Universiteit is niet echt van de grapjes... Ze hebben het hier al langer overquote:Op woensdag 31 maart 2010 13:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
Let ook op de datum.![]()
insert fail plaatje.
Blond!quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:01 schreef Samzz het volgende:
Het is wél goed voor het milieu!quote:Starting the 1st of April, the elevators will be out of order. Taking the stairs is way more healty and better for the environment.
Nee, dat is een typfoutje van mijquote:Op woensdag 31 maart 2010 13:04 schreef Bos81 het volgende:
Maar staat er echt HealtyDat zou pas een fail zijn..
Dat wel. Maar laten ze dan beginnen met de verwarming uit zetten. Het is hier gewoon een constante 25 graden of zoquote:
Ik reageerde gewoon op jou, niet zozeer op je post.quote:
Hier ook!quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat wel. Maar laten ze dan beginnen met de verwarming uit zetten. Het is hier gewoon een constante 25 graden of zo
Ik hoor het al, de bediening van de thermostaat is de verantwoordelijkheid van een man,quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:06 schreef Samzz het volgende:
Dat wel. Maar laten ze dan beginnen met de verwarming uit zetten. Het is hier gewoon een constante 25 graden of zo
Wat? Spellingsnazi is met vakantie?quote:
Maar... Huhquote:Op woensdag 31 maart 2010 13:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik reageerde gewoon op jou, niet zozeer op je post.
Nee, want mannen hebben het met 15 graden nog bloedheet.quote:Ik hoor het al, de bediening van de thermostaat is de verantwoordelijkheid van een man
Maar naar alle waarschijnlijkheid niet veroorzaakt door de centrale verwarming (en nee, dan bedoel ik niet de zon)quote:
Kwartje valt niet?quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:09 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, want mannen hebben het met 15 graden nog bloedheet.
quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar naar alle waarschijnlijkheid niet veroorzaakt door de centrale verwarming (en nee, dan bedoel ik niet de zon)
quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat? Spellingsnazi is met vakantie?
Echt niet.quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:09 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nu begin ik toch te twijfelen aan mijn voorafgaande postquote:
Maar met 15 graden gaan de dames niet in minder kleding rondlopen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:09 schreef Kluts het volgende:
Duidelijk niet.quote:Kwartje valt niet?
Zulks een on-Fok!se houding jegens spelfouten!quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mijn spelling is verreweg van perfect, dus dan mogen anderen ook spel/typfouten maken.
Ik loop liever lekker warm met weinig kleding aan dan dat ik een trui aan moet trekken terwijl ik in mijn eigen huis op de bank zit.quote:Maar met 15 graden gaan de dames niet in minder kleding rondlopen.
quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:11 schreef Kluts het volgende:
[..]
Duidelijk niet.
En ik ben toch echt niet blond!
quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Maar met 15 graden gaan de dames niet in minder kleding rondlopen.
Ik ben ook erg on-Fok, ondanks mijn crew-verleden.quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zulks een on-Fok!se houding jegens spelfouten!
Ja, kom. Ik heb geen zin om ieder zinnetje dat ik typ tien keer na te gaan op mogelijke 'dt' foutjes hoorquote:Op woensdag 31 maart 2010 13:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nu begin ik toch te twijfelen aan mijn voorafgaande post
En dat is nu best wel weer een erg Fok!-gepaste opmerkingquote:Op woensdag 31 maart 2010 13:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben ook erg on-Fok, ondanks mijn crew-verleden.
Ja.quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:14 schreef Kluts het volgende:
Ik vind blond over het algemeen geen ruk aan, bij mannen en vrouwen niet.
Donker haar.
Ach ik plaag maar wat, ik maak die fout ook vaak zat. Ondanks ik er voor opgeleid ben om ze juist niet te maken. Dus ben ik eigenlijk de laatste die er mensen op moet aanvallenquote:Op woensdag 31 maart 2010 13:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, kom. Ik heb geen zin om ieder zinnetje dat ik typ tien keer na te gaan op mogelijke 'dt' foutjes hoor
De één sluit de ander gelukkig niet uit. Alhoewel ik wel degelijk een voorkeur voor blond heb.quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:12 schreef Godtje het volgende:
En Bruin, donker, rood, donkerblond, grijs, etc etc.
ik vind blonde vrouwen (met steil lang haar) al snel sletterig uitzien niet dat ze dat zijn even voor de duidelijkheidquote:Op woensdag 31 maart 2010 13:14 schreef Kluts het volgende:
Donker haar.
Parijs is wel leuk, alleen zo godsgruwelijk duur dat het voor langer dan 2 dagen niet leuk meer is. Gelukkig woont een vriend van me er vlakbij, dus kom er nog redelijjk regelmatig.quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:05 schreef HeatWave het volgende:
Parijs is wel ok ja. Al een tijdje niet meer geweest
.
Is goed mogelijkquote:Op woensdag 31 maart 2010 13:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En dat is nu best wel weer een erg Fok!-gepaste opmerking
Die laatste zinquote:Op woensdag 31 maart 2010 13:16 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik vind blonde vrouwen (met steil lang haar) al snel sletterig uitzien niet dat ze dat zijn even voor de duidelijkheid
qua mannen boeit t me geheel niets die zijn over t algemeen toch al dommer
Ik realiseerde me gisteren dat ik maar 2 keer met een blonde meid iets gedaan heb. Mijn nymfo ex was mijn laatste blondje, alweer 4 jaar geleden...quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:14 schreef Kluts het volgende:
Donker haar.
Zo'n vrouw die altijd de verkeerde mannen tegenkomt.quote:
En/of aantrekt.quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:18 schreef AirwiN het volgende:
Zo'n vrouw die altijd de verkeerde mannen tegenkomt.
Ik vind m gewoon grappig. Maar, volgensmij zit er wel een kern van waarheid inquote:Op woensdag 31 maart 2010 13:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En dat dan projecteert op alle mannen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En daardoor behoorlijk begint te verzuren.quote:
Toch verlang je naar ze.quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind m gewoon grappig. Maar, volgensmij zit er wel een kern van waarheid in
quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
quote:
quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En dat dan projecteert op alle mannen.
Volgens mij zitten er gemiddeld genomen ook meer vrouwen op het VWO dan mannen, maar daar kan deze VBO-er zich in vergissen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar jij bent toch wel gewoon verkeerd en bad-ass?quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En dat dan projecteert op alle mannen.
Ik val op gek, klein, geil, relaxed, grappig, extravert, actief en lief/zorgzaam.quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:19 schreef Duimelot het volgende:
ik heb ooit eens gelezen dat mensen meestal andere mensen aantrekkelijk vinden die op de een of andere manier wat weg hebben van zichzelf. Ben toen eens gaan rondkijken en veel paartjes lijken idd op elkaar.
niet altijd want mensen met een negatief zelfbeeld vallen dan juist weer op precies het tegenover gestelde
Over die verkeerde mannen bedoel je? Ik denk ook dat daar de achterliggende verklaring voor die uitspraak is te vinden.quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:18 schreef Samzz het volgende:
Veel vrouwen verven hun haar blond omdat dat de standaard voor lekker-heid is ofzo. Blond staat mij echt voor geen meter.quote:ik vind blonde vrouwen (met steil lang haar) al snel sletterig uitzien niet dat ze dat zijn even voor de duidelijkheid
qua mannen boeit t me geheel niets die zijn over t algemeen toch al dommer
Knuffelmeisje zei laatst dat ik een goede loverboy zou zijn...quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar jij bent toch wel gewoon verkeerd en bad-ass?
quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik val op gek, klein, geil, relaxed, grappig, extravert, actief en lief/zorgzaam.
Klopt dus.
Hij is de après-ski hut cd van mannelijk Fok!quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar jij bent toch wel gewoon verkeerd en bad-ass?
Je bent zeker ook lid van de Opzij?quote:
Ik verlangen naar een domme man? Why on earth would I do thatquote:
Je kan niet klagen over ons spontaan teamwork. Kwik, kwek en kwak zijn er niets bijquote:
Niets vergeleken met de feministjes die er her en der rondlopen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:21 schreef Duimelot het volgende:
valt wel op dat er veel mannen direct happen als er een mindere opmerking gemaakt wordt over t mannelijk geslacht
zodra bij mij t blond begint door te komen is t tijd weer te vervenquote:Op woensdag 31 maart 2010 13:21 schreef Kluts het volgende:
[..]
Veel vrouwen verven hun haar blond omdat dat de standaard voor lekker-heid is ofzo. Blond staat mij echt voor geen meter.
Heb het ooit wel blond geverfd, maar het past gewoon echt niet bij me.
Actie voor een ander? Een beter milieu.. Enzquote:Op woensdag 31 maart 2010 13:06 schreef Samzz het volgende:
Als dat geen echte liefde betekent!quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Knuffelmeisje zei laatst dat ik een goede loverboy zou zijn...
Jij voelt je ook al aangevallen in je manzijn?quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:21 schreef Kluts het volgende:
Een vrouw die altijd de verkeerde mannen tegenkomt, heeft dat alleen aan zichzelf te danken.
En je woont ook nog es om de hoek!quote:
Niks mis met feminisme, tenzij je de mannenhatende Dworkin-adepten te pakken hebt.quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Niets vergeleken met de feministjes die er her en der rondlopen.
Feminisme is echt de dikste afknapper voor mij.
Het verdient wel goed, moet ik zeggen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als dat geen echte liefde betekent!
achen was het toch?quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En je woont ook nog es om de hoek!![]()
Feminisme = mannenhaat.quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:23 schreef Litpho het volgende:
[..]
Niks mis met feminisme, tenzij je de mannenhatende Dworkin-adepten te pakken hebt.
Jij ziet aan de buitenkant of een man al dan niet 'verkeerd' is?quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:21 schreef Kluts het volgende:
Een vrouw die altijd de verkeerde mannen tegenkomt, heeft dat alleen aan zichzelf te danken.
oeiquote:Op woensdag 31 maart 2010 13:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hij is de après-ski hut cd van mannelijk Fok!
Die dragen allemaal verplicht een symbool op de borst toch?quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij ziet aan de buitenkant of een man al dan niet 'verkeerd' is?
Naast de Carolus Thermen.quote:
Haha. Ik heb al een heerlijk klein, geil, lief, gek, zorgzaam knuffelmeisje, dus je bent te laat.quote:maar lees net dat je een goeie loverboy zou zijn.... ik pas
We gaan het hier niet over eens worden.quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:24 schreef El_Matador het volgende:
Feminisme = mannenhaat.
Makkelijker kan hij het niet maken, wel leuker.quote:
Ik kan wel vrouwen aanwijzen, mannen ook overigens, waar prima een patroon is te ontdekken is het soort partner dat ze aantrekken. Dat daar regelmatig in dezelfde valkuil wordt gestapt, lijkt mij vanzelfsprekend.quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:24 schreef Samzz het volgende:
Jij ziet aan de buitenkant of een man al dan niet 'verkeerd' is?
Nah ja... Ik hou van techno, trance, metal, hardstyle, salsa, etc.quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hij is de après-ski hut cd van mannelijk Fok!
nee das veilig voor mij danquote:Op woensdag 31 maart 2010 13:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Naast de Carolus Thermen.![]()
[..]
Haha. Ik heb al een heerlijk klein, geil, lief, gek, zorgzaam knuffelmeisje, dus je bent te laat.
noem eseen voorbeeld dan?quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik kan wel vrouwen aanwijzen, mannen ook overigens, waar prima een patroon is te ontdekken is het soort partner dat ze aantrekken. Dat daar regelmatig in dezelfde valkuil wordt gestapt, lijkt mij vanzelfsprekend.
Klopt. Mijn beste vriendin doet dat ook. Ik vind het knap hoe je zoiets volhoudt.quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik kan wel vrouwen aanwijzen, mannen ook overigens, waar prima een patroon is te ontdekken is het soort partner dat ze aantrekken. Dat daar regelmatig in dezelfde valkuil wordt gestapt, lijkt mij vanzelfsprekend.
En toch zijn er genoeg waarbij je dat absoluut niet kan.quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij dacht dat ik jou achter de ramen zou zetten?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Echt niet! Ik ben een eerste klas koukleum! [insert-smiley-met-winterjas-aan]quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:09 schreef Kluts het volgende:
Ik vrees het.quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:25 schreef Litpho het volgende:
[..]
We gaan het hier niet over eens worden.
Ongetwijfeld.quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:28 schreef Samzz het volgende:
En toch zijn er genoeg waarbij je dat absoluut niet kan.
quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:28 schreef Techno het volgende:
[..]
Echt niet! Ik ben een eerste klas koukleum! [insert-smiley-met-winterjas-aan]
quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij dacht dat ik jou achter de ramen zou zetten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe groot is je harem ondertussen?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Welke is dat dan?quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:28 schreef HeatWave het volgende:
Ik trap ook altijd weer in dezelfde val.
Echt? Ik heb het serieus altijd warm. Altijd. Ik loopt het liefst met -5 nog in een t-shirt rond, bij wijze van.quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:28 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik had een 'godverdomme er knaagt iets, maar het knaagt nu niet meer' ochtend.quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:29 schreef Ang3l het volgende:
Hmmpf. Ik heb een geen idee wat het is maar er is iets dag.
Jij blijft mijn favo nummer 2!quote:
Nee. Maar vrouwen die ALTIJD weer op de verkeerde types vallen, dat zijn gewoon vrouwen die een eikel niet op tijd herkennen. Ik word soms echt moe van vrouwen die zo redeneren, terwijl ik dan juist het idee heb dat je er dan juist naar zoekt. Je herkent een foute man aan zijn eigenschappen, en dan kun je beter rennen voor het te laat is.quote:Jij ziet aan de buitenkant of een man al dan niet 'verkeerd' is?
quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:28 schreef Techno het volgende:
[..]
Konijntje.quote:Ik had een 'godverdomme er knaagt iets, maar het knaagt nu niet meer' ochtend.
Ik val ook altijd op de verkeerde mannen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:31 schreef Kluts het volgende:
Nee. Maar vrouwen die ALTIJD weer op de verkeerde types vallen, dat zijn gewoon vrouwen die een eikel niet op tijd herkennen. Ik word soms echt moe van vrouwen die zo redeneren, terwijl ik dan juist het idee heb dat je er dan juist naar zoekt. Je herkent een foute man aan zijn eigenschappen, en dan kun je beter rennen voor het te laat is.
Dat tijdig inzien is een van de nuttigste vaardigheden die je maar kan hebben in discussies, naar mijn bescheiden mening.quote:
In dit geval, ben ik het met je eensquote:Op woensdag 31 maart 2010 13:31 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee. Maar vrouwen die ALTIJD weer op de verkeerde types vallen, dat zijn gewoon vrouwen die een eikel niet op tijd herkennen. Ik word soms echt moe van vrouwen die zo redeneren, terwijl ik dan juist het idee heb dat je er dan juist naar zoekt. Je herkent een foute man aan zijn eigenschappen, en dan kun je beter rennen voor het te laat is.
Heb jij soms van die koude voeten?quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:31 schreef Duimelot het volgende:
dus bij jou kan ik savonds in bed mn voeten niet warmen!?!?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar hij is bij mij wél liefquote:Op woensdag 31 maart 2010 13:31 schreef Kluts het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:33 schreef Techno het volgende:
[..]
Heb jij soms van die koude voeten?
hmmm eieren moeten toch IETS afkoelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
yup heb vaak koude voeten neem ook vaak een kruik mee naar bed![]()
Gedeelde nummer 2 is óók nummer 2.quote:
Ja, dat is ie ook bij zijn andere 3 vriendinnen met wie hij 8 kinderen heeft. Terwijl hij je de keet door mept.quote:Maar hij is bij mij wél lief . Meestal .
Gij het oew zakratjes gewoon platgestampt gij!quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:30 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik had een 'godverdomme er knaagt iets, maar het knaagt nu niet meer' ochtend.
Hij slaat mij omdat hij zo ontzettend veel van mij houdt. En hij huilt altijd als 'ie achteraf zegt dat 't 'm spijt.quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:33 schreef Litpho het volgende:
Maar hij is bij mij wél lief. Meestal
.
Gedeeld wel ja, maar favo nr 2 is nieet hetzelfde als een willekeurige ansdere gedeelde nr 2quote:
Inderdaad... Ik snap dat soort vrouwen nooit.quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, dat is ie ook bij zijn andere 3 vriendinnen met wie hij 8 kinderen heeft. Terwijl hij je de keet door mept.
Maar hij is wel heel lief hoor!
Dan heb je in mijn ogen geen eigenwaarde.
De serpentenquote:Op woensdag 31 maart 2010 13:36 schreef Kreator het volgende:
Vrouwen zijn gewoon inferieur. Koud door slechte doorbloeding.
Ik heb ooit een jarenlange vriendschap met een vriendin verbroken omdat ik het eeuwige gezeik over haar neger zat was. Ik kan daar echt niet tegen, dat slachtofferige.quote:Inderdaad... Ik snap dat soort vrouwen nooit.
Vrouwen hebben het juist koud omdat ze goede doorbloeding hebben.quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:36 schreef Kreator het volgende:
Vrouwen zijn gewoon inferieur. Koud door slechte doorbloeding.
MILFsquote:Op woensdag 31 maart 2010 13:32 schreef Duimelot het volgende:
zo de eieren zijn gekookt, we gaan verven
Helemaal niet als het zo makkelijk op te lossen isquote:Op woensdag 31 maart 2010 13:37 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb ooit een jarenlange vriendschap met een vriendin verbroken omdat ik het eeuwige gezeik over haar neger zat was. Ik kan daar echt niet tegen, dat slachtofferige.
ik vind dit best cru omschreven (ook de andere posts hierover)quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hij slaat mij omdat hij zo ontzettend veel van mij houdt. En hij huilt altijd als 'ie achteraf zegt dat 't 'm spijt.
Allemaal Samzz. Allemaal.quote:
quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vrouwen hebben het juist koud omdat ze goede doorbloeding hebben.Het lichaam gaat efficiënter om met de warmte zodat de vitale delen op temperatuur blijven en de minder vitale delen minder warmte krijgen. Vandaar altijd de koude voeten en handen.
Dank je. Volgende meet krijg je dat biertje van me.quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gedeeld wel ja, maar favo nr 2 is nieet hetzelfde als een willekeurige ansdere gedeelde nr 2
Een flesje wijn doet ook wonderen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:34 schreef Duimelot het volgende:
hmmm eieren moeten toch IETS afkoelen
yup heb vaak koude voeten neem ook vaak een kruik mee naar bed
Er is geen excuus om bij een man te blijven die je slaat. Vooral niet als je er wel over praat met je vriendinnen (dan weet je dat het niet klopt).quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:38 schreef Duimelot het volgende:
ik vind dit best cru omschreven (ook de andere posts hierover)
er speelt heel wat meer bij dan hoe het voor buitenstaanders overkomt vaak.
Ah, dus ook bij jou zit er een patroon in het soort vrouwen dat je date.quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:39 schreef Kreator het volgende:
. Verpest het nou niet. Ik heb ze altijd meteen in de tang als ik met die theorie kom
Koudbloedig en schubbig. Scheelt ook weer een schaamhaardiscussie.quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah, dus ook bij jou zit er een patroon in het soort vrouwen dat je date.
En ik weet ook precies het patroon.quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:40 schreef AirwiN het volgende:
Ah, dus ook bij jou zit er een patroon in het soort vrouwen dat je date.
Zeg je nu dat ik eigenlijk een wijf ben?quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:38 schreef AirwiN het volgende:
Vrouwen hebben het juist koud omdat ze goede doorbloeding hebben.Het lichaam gaat efficiënter om met de warmte zodat de vitale delen op temperatuur blijven en de minder vitale delen minder warmte krijgen. Vandaar altijd de koude voeten en handen.
quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:41 schreef Litpho het volgende:
[..]
Koudbloedig en schubbig. Scheelt ook weer een schaamhaardiscussie.
Nee, ik zeg dat je een goede doorbloeding hebt.... Net als een wijf.quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:41 schreef Techno het volgende:
Zeg je nu dat ik eigenlijk een wijf ben?
Precies. De eerste keer dat hij slaat is hij een eikel. De 2e keer ben je als vrouw de domme trut die toch bij hem blijft.quote:Er is geen excuus om bij een man te blijven die je slaat. Vooral niet als je er wel over praat met je vriendinnen (dan weet je dat het niet klopt).
Daar komt het praktisch gezien wel op neer. Alhoewel ik onmiddellijk geloof dat het makkelijk praten is als je niet in zo'n situatie zit.quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:43 schreef Kluts het volgende:
Precies. De eerste keer dat hij slaat is hij een eikel. De 2e keer ben je als vrouw de domme trut die toch bij hem blijft.
En als je in zo'n situatie zit zal dat ongetwijfeld anders zijn, maar dat heeft dan meer te maken met je zelfbeeld dan met de situatie an ssich.
Ik deel mijn plaats niet. So I'm outquote:Op woensdag 31 maart 2010 13:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dank je. Volgende meet krijg je dat biertje van me.
Precies. Verlatingsangst. 'voor de kinderen'. 'hij doet me wat aan'. 'ik kan niet zomaar weg'quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:43 schreef Kluts het volgende:
En als je in zo'n situatie zit zal dat ongetwijfeld anders zijn, maar dat heeft dan meer te maken met je zelfbeeld dan met de situatie an sich.
OF!quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, dat is ie ook bij zijn andere 3 vriendinnen met wie hij 8 kinderen heeft. Terwijl hij je de keet door mept.
Maar hij is wel heel lief hoor!
Dan heb je in mijn ogen geen eigenwaarde.
Jij was goed met naai-les?quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:41 schreef Kreator het volgende:
[..]
En ik weet ook precies het patroon.
quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:46 schreef Litpho het volgende:
De opmerkingen worden niet direkt minder confronterend zo.
en als er niet over gepraat wordt!?quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:40 schreef Kreator het volgende:
[..]
Er is geen excuus om bij een man te blijven die je slaat. Vooral niet als je er wel over praat met je vriendinnen (dan weet je dat het niet klopt).
Welke nuances kun jij bedenken die het minder confronterend maken?quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:46 schreef Litpho het volgende:
De opmerkingen worden niet direkt minder confronterend zo.
Ik zit al jaren in zo een situatie en ik hoor nooit klachten. Nou ja een enkele keer maar dat ram ik er nog wel uit.quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar komt het praktisch gezien wel op neer. Alhoewel ik onmiddellijk geloof dat het makkelijk praten is als je niet in zo'n situatie zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |