Ik voor het laatste met mijn AH filliaal, en daar ben ik al zeker 15 jaar wegquote:Op woensdag 31 maart 2010 11:50 schreef Kluts het volgende:
Ik ben vorig jaar voor het eerst naar de Efteling geweest en voelde me daar echt een klein kind, zo blij als je van die blijigheid wordt.
Ja, in de Befteling.quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:50 schreef Barbusse het volgende:
Sprookjes?
Efteling is gaaf.quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:50 schreef Kluts het volgende:
Ik ben vorig jaar voor het eerst naar de Efteling geweest en voelde me daar echt een klein kind, zo blij als je van die blijigheid wordt.
quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:51 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, in de Befteling.
Of natuurlijk.
Ik ben er al zeker 7 keer geweest.quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:50 schreef Kluts het volgende:
Ik nog nooitquote:Op woensdag 31 maart 2010 11:53 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik ben er al zeker 7 keer geweest.
FireFox, regel dat es even..quote:
quote:
Sweetiequote:Op woensdag 31 maart 2010 11:55 schreef Samzz het volgende:
EftelingOmg, ik wil daar zo graag nog een keer heen
Wat nog meer??quote:
Een heuleboelquote:Op woensdag 31 maart 2010 11:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat nog meer??![]()
Rip, schrijf je mee?
Bestaat dat nog?quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:56 schreef krengetje het volgende:
[..]
Ik ging altijd naar Bobbejaanland
Dat heb ik met het tikibadquote:Op woensdag 31 maart 2010 11:54 schreef Godtje het volgende:
Ik vind de efteling elke keer afnemen. Ik zal het als kind wel te geweldig hebben gemaakt in mijn hoofd waardoor het nu telkens gaat tegenvallen.
quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Efteling is gaaf.
Ben er een paar keer geweest en een keer afgehuurd toen ik nog bi V&D werkte. Helemaal relaxed dat we een bakker bij ons hadden die zijn enkel gebroken had. We konden overal doorlopen...
quote:
quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:55 schreef Samzz het volgende:
EftelingOmg, ik wil daar zo graag nog een keer heen
Ben vorig jaar naar Disneyland geweest, viel echt tegen ja. Ik vond het zo klein..quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:58 schreef Nouk84 het volgende:
2006 voor het laatst in de Efteling geweest (geloof ik) en in 2008 voor het laatst naar Disneyland Parijs.
Dat laatst viel vooral tegen
Ik kan binnenkort dat soort dingen weer leuk gaan vinden. Dan kan ik met mijn nichtjes naar Artis en de Eftelling. Al vind ik de dierentuin altijd wel leuk.quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:58 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat heb ik met het tikibadBen al een tijdje niet in de efteling geweest, maar ik vind de kneuterigheid van het sprookjesbos en het carnaval zo leuk
Valt dat echt tegen? Ik ben er nog nooit geweest namelijk en het lijkt me wel tof, zeker voor Kerst.quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:58 schreef Nouk84 het volgende:
2006 voor het laatst in de Efteling geweest (geloof ik) en in 2008 voor het laatst naar Disneyland Parijs.
Dat laatst viel vooral tegen
Efteling is leuk.quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:55 schreef Kluts het volgende:
En volgende week eindelijk eens naar Alice in Wonderland in IMAX Amsterdam.
Ik krijg het nog druk nu ik werkloos raak en tijd heb voor dit soort dingen.
Dierentuinquote:Op woensdag 31 maart 2010 11:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik kan binnenkort dat soort dingen weer leuk gaan vinden. Dan kan ik met mijn nichtjes naar Artis en de Eftelling. Al vind ik de dierentuin altijd wel leuk.
quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:00 schreef Ripley het volgende:
Eurodisney lijkt me echt vreselijk. Dan liever egwoon naar parijs
Is Parijs zo wel leuk? Ben alleen in EuroDisney geweest, nooit in Parijs zelf, lijkt me erg druk.quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:00 schreef Ripley het volgende:
Ja.quote:
Ik vond het wel geinig. Maar in het algemeen ben ik geen fan van veel stinkende mensen om je heen of lange rijen met jengelende kinderen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:00 schreef Ripley het volgende:
Parijs is briljant!quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:03 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Is Parijs zo wel leuk? Ben alleen in EuroDisney geweest, nooit in Parijs zelf, lijkt me erg druk.
Parijsquote:Op woensdag 31 maart 2010 12:03 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Is Parijs zo wel leuk? Ben alleen in EuroDisney geweest, nooit in Parijs zelf, lijkt me erg druk.
Ik vond het overpriced, stomme attracties, en dat gejengel overalquote:Op woensdag 31 maart 2010 11:59 schreef RealZeus het volgende:
Valt dat echt tegen? Ik ben er nog nooit geweest namelijk en het lijkt me wel tof, zeker voor Kerst.
Inderdaad, dierentuinen kan ik de hele dag in rondlopen. Vooral het aquarium vind ik geweldigquote:
Burgers Zoo of Safaripark lijken me leuk. Voor een dierentuinquote:
Rotterdam heeft sinds een aantal jaar een erg mooi aquariumquote:Op woensdag 31 maart 2010 12:04 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik vond het overpriced, stomme attracties, en dat gejengel overalLeuk om (weer) een keer mee te maken, maar nee, dat is meer iets voor kids.
[..]
Inderdaad, dierentuinen kan ik de hele dag in rondlopen. Vooral het aquarium vind ik geweldigDit weekend nog geprobeerd te spieken bij die van Artis, maar helaas zie je niks van de buitenkant...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |