Ik had een 'godverdomme er knaagt iets, maar het knaagt nu niet meer' ochtend.quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:29 schreef Ang3l het volgende:
Hmmpf. Ik heb een geen idee wat het is maar er is iets dag.
Jij blijft mijn favo nummer 2!quote:
Nee. Maar vrouwen die ALTIJD weer op de verkeerde types vallen, dat zijn gewoon vrouwen die een eikel niet op tijd herkennen. Ik word soms echt moe van vrouwen die zo redeneren, terwijl ik dan juist het idee heb dat je er dan juist naar zoekt. Je herkent een foute man aan zijn eigenschappen, en dan kun je beter rennen voor het te laat is.quote:Jij ziet aan de buitenkant of een man al dan niet 'verkeerd' is?
quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:28 schreef Techno het volgende:
[..]
Echt niet! Ik ben een eerste klas koukleum! [insert-smiley-met-winterjas-aan]
Konijntje.quote:Ik had een 'godverdomme er knaagt iets, maar het knaagt nu niet meer' ochtend.
Ik val ook altijd op de verkeerde mannen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:31 schreef Kluts het volgende:
Nee. Maar vrouwen die ALTIJD weer op de verkeerde types vallen, dat zijn gewoon vrouwen die een eikel niet op tijd herkennen. Ik word soms echt moe van vrouwen die zo redeneren, terwijl ik dan juist het idee heb dat je er dan juist naar zoekt. Je herkent een foute man aan zijn eigenschappen, en dan kun je beter rennen voor het te laat is.
Dat tijdig inzien is een van de nuttigste vaardigheden die je maar kan hebben in discussies, naar mijn bescheiden mening.quote:
In dit geval, ben ik het met je eensquote:Op woensdag 31 maart 2010 13:31 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee. Maar vrouwen die ALTIJD weer op de verkeerde types vallen, dat zijn gewoon vrouwen die een eikel niet op tijd herkennen. Ik word soms echt moe van vrouwen die zo redeneren, terwijl ik dan juist het idee heb dat je er dan juist naar zoekt. Je herkent een foute man aan zijn eigenschappen, en dan kun je beter rennen voor het te laat is.
Heb jij soms van die koude voeten?quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:31 schreef Duimelot het volgende:
dus bij jou kan ik savonds in bed mn voeten niet warmen!?!?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar hij is bij mij wél liefquote:Op woensdag 31 maart 2010 13:31 schreef Kluts het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:33 schreef Techno het volgende:
[..]
Heb jij soms van die koude voeten?
hmmm eieren moeten toch IETS afkoelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
yup heb vaak koude voeten neem ook vaak een kruik mee naar bed![]()
Gedeelde nummer 2 is óók nummer 2.quote:
Ja, dat is ie ook bij zijn andere 3 vriendinnen met wie hij 8 kinderen heeft. Terwijl hij je de keet door mept.quote:Maar hij is bij mij wél lief . Meestal .
Gij het oew zakratjes gewoon platgestampt gij!quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:30 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik had een 'godverdomme er knaagt iets, maar het knaagt nu niet meer' ochtend.
Hij slaat mij omdat hij zo ontzettend veel van mij houdt. En hij huilt altijd als 'ie achteraf zegt dat 't 'm spijt.quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:33 schreef Litpho het volgende:
Maar hij is bij mij wél lief. Meestal
.
Gedeeld wel ja, maar favo nr 2 is nieet hetzelfde als een willekeurige ansdere gedeelde nr 2quote:
Inderdaad... Ik snap dat soort vrouwen nooit.quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, dat is ie ook bij zijn andere 3 vriendinnen met wie hij 8 kinderen heeft. Terwijl hij je de keet door mept.
Maar hij is wel heel lief hoor!
Dan heb je in mijn ogen geen eigenwaarde.
De serpentenquote:Op woensdag 31 maart 2010 13:36 schreef Kreator het volgende:
Vrouwen zijn gewoon inferieur. Koud door slechte doorbloeding.
Ik heb ooit een jarenlange vriendschap met een vriendin verbroken omdat ik het eeuwige gezeik over haar neger zat was. Ik kan daar echt niet tegen, dat slachtofferige.quote:Inderdaad... Ik snap dat soort vrouwen nooit.
Vrouwen hebben het juist koud omdat ze goede doorbloeding hebben.quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:36 schreef Kreator het volgende:
Vrouwen zijn gewoon inferieur. Koud door slechte doorbloeding.
MILFsquote:Op woensdag 31 maart 2010 13:32 schreef Duimelot het volgende:
zo de eieren zijn gekookt, we gaan verven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |