Jij ziet aan de buitenkant of een man al dan niet 'verkeerd' is?quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:21 schreef Kluts het volgende:
Een vrouw die altijd de verkeerde mannen tegenkomt, heeft dat alleen aan zichzelf te danken.
oeiquote:Op woensdag 31 maart 2010 13:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hij is de après-ski hut cd van mannelijk Fok!
Die dragen allemaal verplicht een symbool op de borst toch?quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij ziet aan de buitenkant of een man al dan niet 'verkeerd' is?
Naast de Carolus Thermen.quote:
Haha. Ik heb al een heerlijk klein, geil, lief, gek, zorgzaam knuffelmeisje, dus je bent te laat.quote:maar lees net dat je een goeie loverboy zou zijn.... ik pas
We gaan het hier niet over eens worden.quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:24 schreef El_Matador het volgende:
Feminisme = mannenhaat.
Makkelijker kan hij het niet maken, wel leuker.quote:
Ik kan wel vrouwen aanwijzen, mannen ook overigens, waar prima een patroon is te ontdekken is het soort partner dat ze aantrekken. Dat daar regelmatig in dezelfde valkuil wordt gestapt, lijkt mij vanzelfsprekend.quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:24 schreef Samzz het volgende:
Jij ziet aan de buitenkant of een man al dan niet 'verkeerd' is?
Nah ja... Ik hou van techno, trance, metal, hardstyle, salsa, etc.quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hij is de après-ski hut cd van mannelijk Fok!
nee das veilig voor mij danquote:Op woensdag 31 maart 2010 13:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Naast de Carolus Thermen.![]()
[..]
Haha. Ik heb al een heerlijk klein, geil, lief, gek, zorgzaam knuffelmeisje, dus je bent te laat.
noem eseen voorbeeld dan?quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik kan wel vrouwen aanwijzen, mannen ook overigens, waar prima een patroon is te ontdekken is het soort partner dat ze aantrekken. Dat daar regelmatig in dezelfde valkuil wordt gestapt, lijkt mij vanzelfsprekend.
Klopt. Mijn beste vriendin doet dat ook. Ik vind het knap hoe je zoiets volhoudt.quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik kan wel vrouwen aanwijzen, mannen ook overigens, waar prima een patroon is te ontdekken is het soort partner dat ze aantrekken. Dat daar regelmatig in dezelfde valkuil wordt gestapt, lijkt mij vanzelfsprekend.
En toch zijn er genoeg waarbij je dat absoluut niet kan.quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij dacht dat ik jou achter de ramen zou zetten?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Echt niet! Ik ben een eerste klas koukleum! [insert-smiley-met-winterjas-aan]quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:09 schreef Kluts het volgende:
Nee, want mannen hebben het met 15 graden nog bloedheet.
Ik vrees het.quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:25 schreef Litpho het volgende:
[..]
We gaan het hier niet over eens worden.
Ongetwijfeld.quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:28 schreef Samzz het volgende:
En toch zijn er genoeg waarbij je dat absoluut niet kan.
quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:28 schreef Techno het volgende:
[..]
Echt niet! Ik ben een eerste klas koukleum! [insert-smiley-met-winterjas-aan]
quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij dacht dat ik jou achter de ramen zou zetten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe groot is je harem ondertussen?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Welke is dat dan?quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:28 schreef HeatWave het volgende:
Ik trap ook altijd weer in dezelfde val.
Echt? Ik heb het serieus altijd warm. Altijd. Ik loopt het liefst met -5 nog in een t-shirt rond, bij wijze van.quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:28 schreef Techno het volgende:
[..]
Echt niet! Ik ben een eerste klas koukleum! [insert-smiley-met-winterjas-aan]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |