Frog up your arse!quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:01 schreef Samzz het volgende:
Starting the 1st of April, the elevators will be out of order. Taking the stairs is way more healty and better for the environment.
Daar sta je dan... met de trap naar de vijfde verdieping
Mijn Universiteit is niet echt van de grapjes... Ze hebben het hier al langer overquote:Op woensdag 31 maart 2010 13:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
Let ook op de datum.![]()
insert fail plaatje.
Blond!quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:01 schreef Samzz het volgende:
Starting the 1st of April, the elevators will be out of order. Taking the stairs is way more healty and better for the environment.
Het is wél goed voor het milieu!quote:Starting the 1st of April, the elevators will be out of order. Taking the stairs is way more healty and better for the environment.
Nee, dat is een typfoutje van mijquote:Op woensdag 31 maart 2010 13:04 schreef Bos81 het volgende:
Maar staat er echt HealtyDat zou pas een fail zijn..
Dat wel. Maar laten ze dan beginnen met de verwarming uit zetten. Het is hier gewoon een constante 25 graden of zoquote:
Ik reageerde gewoon op jou, niet zozeer op je post.quote:
Hier ook!quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat wel. Maar laten ze dan beginnen met de verwarming uit zetten. Het is hier gewoon een constante 25 graden of zo
Ik hoor het al, de bediening van de thermostaat is de verantwoordelijkheid van een man,quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:06 schreef Samzz het volgende:
Dat wel. Maar laten ze dan beginnen met de verwarming uit zetten. Het is hier gewoon een constante 25 graden of zo
Wat? Spellingsnazi is met vakantie?quote:
Maar... Huhquote:Op woensdag 31 maart 2010 13:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik reageerde gewoon op jou, niet zozeer op je post.
Nee, want mannen hebben het met 15 graden nog bloedheet.quote:Ik hoor het al, de bediening van de thermostaat is de verantwoordelijkheid van een man
Maar naar alle waarschijnlijkheid niet veroorzaakt door de centrale verwarming (en nee, dan bedoel ik niet de zon)quote:
Kwartje valt niet?quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:09 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, want mannen hebben het met 15 graden nog bloedheet.
quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar naar alle waarschijnlijkheid niet veroorzaakt door de centrale verwarming (en nee, dan bedoel ik niet de zon)
quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat? Spellingsnazi is met vakantie?
Echt niet.quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:09 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nu begin ik toch te twijfelen aan mijn voorafgaande postquote:
Maar met 15 graden gaan de dames niet in minder kleding rondlopen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:09 schreef Kluts het volgende:
Duidelijk niet.quote:Kwartje valt niet?
Zulks een on-Fok!se houding jegens spelfouten!quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mijn spelling is verreweg van perfect, dus dan mogen anderen ook spel/typfouten maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |