Je ging vorig jaar toch snel van de ene baan naar de andere?quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:31 schreef Kluts het volgende:
Tnx.Ben aan het solliciteren nu, komt vast wel goed.
Ik zou er niet voor naar het buitenland willen verhuizen.quote:
Verhoudingsgewijs he?quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Goedkoop ja? Niemand wil natuurlijk naast die nichten wonen, en al die darkrooms, hahaha.
Ik dacht juist dat het best een dure wijk wasQua hotels iig wel.
Ik maar al te graag!quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je ging vorig jaar toch snel van de ene baan naar de andere?
[..]
Ik zou er niet voor naar het buitenland willen verhuizen.
Wij hadden het dus met Rue en Avenue.quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:26 schreef Ripley het volgende:
[..]
Als le ipv la zegt doen ze al of ze het niet verstaan ja![]()
Dat hebben we hier dus ook serieus met klanten van ons in Frankrijk. Dan bel je die op, en spreek je engels (internationaal bedrijf hier, over de hele wereld) en dan praten ze in het Frans terug en pleuren ze uiteindelijk de hoorn er op. Ze willen niemand spreken behalve in het Frans. Kunnen we de dame van het callcenter erbij gaan halen die Franse isquote:In Cannes ook: bel je de taxiservice en vraag je in het frans of z eook engels spreken, pleuren ze gewoon de hoorn er op
Ja, oke. Als ik kinderen had gehad, had ik het ook niet gedaan.quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Als ik single was en geen kinderen had, ik ook wel hoor.Zag er goed uit op die foto.
Ja ok, alles is daar duur per vierkante meterquote:
Idd. Daarom zou ik er ook nooit willen wonen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ok, alles is daar duur per vierkante meter
Behalve in de buitenwiken misschien, maar daar wil je tussen de brandende auto's nog niet dood gevonden worden.
Denk je dat ze in cannes niet genoeg aan de beursgangers verdienen?quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
In st tropez heb ik hele andere ervaringen. Iedereen praat Engels zonder problemen.
Misschien omdat ze genoeg aan je verdienen.
Dat denk ik wel ja. Daarom vind ik het ook vreemd.quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:42 schreef Ripley het volgende:
[..]
Denk je dat ze in cannes niet genoeg aan de beursgangers verdienen?
Frankrijk lijkt wel op Limburg?quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:33 schreef Litpho het volgende:
Waarom ophouden bij Parijs? Heel Frankrijk, ook dat kleine dorpje.
En mensen die geen pauze hebben?quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:45 schreef Tjaapo het volgende:
Ik genietende van mijn broodje gezond wenst iedereen die pauze heeft een prettige pauze
Optieven en een baan zoeken, proleetquote:
quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Optieven en een baan zoeken, proleet.
Ik ben ook op zoek, maar ook nog steeds niet capabel om 4 uur per dag te werken.quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan is het goedquote:Op woensdag 31 maart 2010 12:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben ook op zoek, maar ook nog steeds niet capabel om 4 uur per dag te werken.
Het scheelt ook wel welke leeftijd je aanspreekt merk ik. Dat is in Parijs, maar ook in Barcelona. Jeugd kan meestal wel engels.quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:42 schreef Ripley het volgende:
[..]
Denk je dat ze in cannes niet genoeg aan de beursgangers verdienen?
Zoveel werk HW ook. De rest is hij aan het fokken.quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben ook op zoek, maar ook nog steeds niet capabel om 4 uur per dag te werken.
Je hebt tenslotte toch tijd zat.quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:52 schreef Kluts het volgende:
Ik heb toevallig gister met mijn huisgenootje besloten naar Parijs te gaan binnenkort.
Wat ik op mijn werk doe hangt niet samen met de belasting die ik afdraagquote:Op woensdag 31 maart 2010 12:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zoveel werk HW ook. De rest is hij aan het fokken.
quote:Je hebt tenslotte toch tijd zat.
Enjoy!quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:52 schreef Kluts het volgende:
Ik heb toevallig gister met mijn huisgenootje besloten naar Parijs te gaan binnenkort.
Wat zijn jullie gemeen hier.quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:49 schreef HeatWave het volgende:
Kusjekroel is 1 SC verderquote:
Niet iedereen hoor.quote:
Welke is dat, ben er nog geen tegen gekomen die met me wil kroelen.quote:
Oke er zijn uitzonderingen.quote:
R&P SC toch?quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Welke is dat, ben er nog geen tegen gekomen die met me wil kroelen.
[..]
Oke er zijn uitzonderingen.
Bitchwave! Behave!quote:
quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:56 schreef Kluts het volgende:
Ik word gek van mails in de trant van "Wij hebben jouw motivatie en cv vergeleken met die van andere kandidaten en geconcludeerd dat andere kandidaten beter aansluiten bij het door ons opgestelde profiel."
Kroelen ze daar?quote:
Dan moet je je brief aanpassen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:56 schreef Kluts het volgende:
Ik word gek van mails in de trant van "Wij hebben jouw motivatie en cv vergeleken met die van andere kandidaten en geconcludeerd dat andere kandidaten beter aansluiten bij het door ons opgestelde profiel."
Niet met mij, nu voel ik me helemaal waardeloosquote:Op woensdag 31 maart 2010 12:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
Alleen Airwin. Die wil knuffelen met alles wat een hartslag en een gat heeft.
in je fobo staat nog foto met het oude kapselquote:Op woensdag 31 maart 2010 12:59 schreef Lily-Ella het volgende:
Ik vind ze ook gemeen hier. Gewoon niemand die het opvalt dat ik naar de kapper ben geweest
Zonde van je geld dan.quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:59 schreef Lily-Ella het volgende:
Ik vind ze ook gemeen hier. Gewoon niemand die het opvalt dat ik naar de kapper ben geweest
Wat zit je haar leuk!quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:59 schreef Lily-Ella het volgende:
quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:57 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als je niet gemeen bent moet je optiefen.
Dat is waarschijnlijk ook zijn tactiek. Je eerst geestelijk naar beneden werken waarna je bent op te pikken als onzeker poppetje.quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:59 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Niet met mij, nu voel ik me helemaal waardeloos
"Ik voldoe ruimschoots aan de functie-eisen. Ik kan heel goed kopiëren en het alfabet tot de "O" zeggen, wat mij perfect maakt voor deze functie!"quote:Dan moet je je brief aanpassen.
Hey Swa ik mot die job omdat ik wat munten nodig heb kan je gewoon beter niet gebruiken.
Let ook op de datum.quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:01 schreef Samzz het volgende:
Starting the 1st of April, the elevators will be out of order. Taking the stairs is way more healty and better for the environment.
Daar sta je dan... met de trap naar de vijfde verdieping
Frog up your arse!quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:01 schreef Samzz het volgende:
Starting the 1st of April, the elevators will be out of order. Taking the stairs is way more healty and better for the environment.
Mijn Universiteit is niet echt van de grapjes... Ze hebben het hier al langer overquote:Op woensdag 31 maart 2010 13:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
Let ook op de datum.![]()
insert fail plaatje.
Blond!quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:01 schreef Samzz het volgende:
Het is wél goed voor het milieu!quote:Starting the 1st of April, the elevators will be out of order. Taking the stairs is way more healty and better for the environment.
Nee, dat is een typfoutje van mijquote:Op woensdag 31 maart 2010 13:04 schreef Bos81 het volgende:
Maar staat er echt HealtyDat zou pas een fail zijn..
Dat wel. Maar laten ze dan beginnen met de verwarming uit zetten. Het is hier gewoon een constante 25 graden of zoquote:
Ik reageerde gewoon op jou, niet zozeer op je post.quote:
Hier ook!quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat wel. Maar laten ze dan beginnen met de verwarming uit zetten. Het is hier gewoon een constante 25 graden of zo
Ik hoor het al, de bediening van de thermostaat is de verantwoordelijkheid van een man,quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:06 schreef Samzz het volgende:
Dat wel. Maar laten ze dan beginnen met de verwarming uit zetten. Het is hier gewoon een constante 25 graden of zo
Wat? Spellingsnazi is met vakantie?quote:
Maar... Huhquote:Op woensdag 31 maart 2010 13:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik reageerde gewoon op jou, niet zozeer op je post.
Nee, want mannen hebben het met 15 graden nog bloedheet.quote:Ik hoor het al, de bediening van de thermostaat is de verantwoordelijkheid van een man
Maar naar alle waarschijnlijkheid niet veroorzaakt door de centrale verwarming (en nee, dan bedoel ik niet de zon)quote:
Kwartje valt niet?quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:09 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, want mannen hebben het met 15 graden nog bloedheet.
quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar naar alle waarschijnlijkheid niet veroorzaakt door de centrale verwarming (en nee, dan bedoel ik niet de zon)
quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat? Spellingsnazi is met vakantie?
Echt niet.quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:09 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nu begin ik toch te twijfelen aan mijn voorafgaande postquote:
Maar met 15 graden gaan de dames niet in minder kleding rondlopen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:09 schreef Kluts het volgende:
Duidelijk niet.quote:Kwartje valt niet?
Zulks een on-Fok!se houding jegens spelfouten!quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mijn spelling is verreweg van perfect, dus dan mogen anderen ook spel/typfouten maken.
Ik loop liever lekker warm met weinig kleding aan dan dat ik een trui aan moet trekken terwijl ik in mijn eigen huis op de bank zit.quote:Maar met 15 graden gaan de dames niet in minder kleding rondlopen.
quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:11 schreef Kluts het volgende:
[..]
Duidelijk niet.
En ik ben toch echt niet blond!
quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Maar met 15 graden gaan de dames niet in minder kleding rondlopen.
Ik ben ook erg on-Fok, ondanks mijn crew-verleden.quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zulks een on-Fok!se houding jegens spelfouten!
Ja, kom. Ik heb geen zin om ieder zinnetje dat ik typ tien keer na te gaan op mogelijke 'dt' foutjes hoorquote:Op woensdag 31 maart 2010 13:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nu begin ik toch te twijfelen aan mijn voorafgaande post
En dat is nu best wel weer een erg Fok!-gepaste opmerkingquote:Op woensdag 31 maart 2010 13:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben ook erg on-Fok, ondanks mijn crew-verleden.
Ja.quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:14 schreef Kluts het volgende:
Ik vind blond over het algemeen geen ruk aan, bij mannen en vrouwen niet.
Donker haar.
Ach ik plaag maar wat, ik maak die fout ook vaak zat. Ondanks ik er voor opgeleid ben om ze juist niet te maken. Dus ben ik eigenlijk de laatste die er mensen op moet aanvallenquote:Op woensdag 31 maart 2010 13:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, kom. Ik heb geen zin om ieder zinnetje dat ik typ tien keer na te gaan op mogelijke 'dt' foutjes hoor
De één sluit de ander gelukkig niet uit. Alhoewel ik wel degelijk een voorkeur voor blond heb.quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:12 schreef Godtje het volgende:
En Bruin, donker, rood, donkerblond, grijs, etc etc.
ik vind blonde vrouwen (met steil lang haar) al snel sletterig uitzien niet dat ze dat zijn even voor de duidelijkheidquote:Op woensdag 31 maart 2010 13:14 schreef Kluts het volgende:
Donker haar.
Parijs is wel leuk, alleen zo godsgruwelijk duur dat het voor langer dan 2 dagen niet leuk meer is. Gelukkig woont een vriend van me er vlakbij, dus kom er nog redelijjk regelmatig.quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:05 schreef HeatWave het volgende:
Parijs is wel ok ja. Al een tijdje niet meer geweest
.
Is goed mogelijkquote:Op woensdag 31 maart 2010 13:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En dat is nu best wel weer een erg Fok!-gepaste opmerking
Die laatste zinquote:Op woensdag 31 maart 2010 13:16 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik vind blonde vrouwen (met steil lang haar) al snel sletterig uitzien niet dat ze dat zijn even voor de duidelijkheid
qua mannen boeit t me geheel niets die zijn over t algemeen toch al dommer
Ik realiseerde me gisteren dat ik maar 2 keer met een blonde meid iets gedaan heb. Mijn nymfo ex was mijn laatste blondje, alweer 4 jaar geleden...quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:14 schreef Kluts het volgende:
Donker haar.
Zo'n vrouw die altijd de verkeerde mannen tegenkomt.quote:
En/of aantrekt.quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:18 schreef AirwiN het volgende:
Zo'n vrouw die altijd de verkeerde mannen tegenkomt.
Ik vind m gewoon grappig. Maar, volgensmij zit er wel een kern van waarheid inquote:Op woensdag 31 maart 2010 13:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En dat dan projecteert op alle mannen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En daardoor behoorlijk begint te verzuren.quote:
Toch verlang je naar ze.quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind m gewoon grappig. Maar, volgensmij zit er wel een kern van waarheid in
quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind m gewoon grappig. Maar, volgensmij zit er wel een kern van waarheid in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |