Helemaal niet als het zo makkelijk op te lossen isquote:Op woensdag 31 maart 2010 13:37 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb ooit een jarenlange vriendschap met een vriendin verbroken omdat ik het eeuwige gezeik over haar neger zat was. Ik kan daar echt niet tegen, dat slachtofferige.
ik vind dit best cru omschreven (ook de andere posts hierover)quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hij slaat mij omdat hij zo ontzettend veel van mij houdt. En hij huilt altijd als 'ie achteraf zegt dat 't 'm spijt.
Allemaal Samzz. Allemaal.quote:
quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vrouwen hebben het juist koud omdat ze goede doorbloeding hebben.Het lichaam gaat efficiënter om met de warmte zodat de vitale delen op temperatuur blijven en de minder vitale delen minder warmte krijgen. Vandaar altijd de koude voeten en handen.
Dank je. Volgende meet krijg je dat biertje van me.quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gedeeld wel ja, maar favo nr 2 is nieet hetzelfde als een willekeurige ansdere gedeelde nr 2
Een flesje wijn doet ook wonderen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:34 schreef Duimelot het volgende:
hmmm eieren moeten toch IETS afkoelen
yup heb vaak koude voeten neem ook vaak een kruik mee naar bed
Er is geen excuus om bij een man te blijven die je slaat. Vooral niet als je er wel over praat met je vriendinnen (dan weet je dat het niet klopt).quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:38 schreef Duimelot het volgende:
ik vind dit best cru omschreven (ook de andere posts hierover)
er speelt heel wat meer bij dan hoe het voor buitenstaanders overkomt vaak.
Ah, dus ook bij jou zit er een patroon in het soort vrouwen dat je date.quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:39 schreef Kreator het volgende:
. Verpest het nou niet. Ik heb ze altijd meteen in de tang als ik met die theorie kom
Koudbloedig en schubbig. Scheelt ook weer een schaamhaardiscussie.quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah, dus ook bij jou zit er een patroon in het soort vrouwen dat je date.
En ik weet ook precies het patroon.quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:40 schreef AirwiN het volgende:
Ah, dus ook bij jou zit er een patroon in het soort vrouwen dat je date.
Zeg je nu dat ik eigenlijk een wijf ben?quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:38 schreef AirwiN het volgende:
Vrouwen hebben het juist koud omdat ze goede doorbloeding hebben.Het lichaam gaat efficiënter om met de warmte zodat de vitale delen op temperatuur blijven en de minder vitale delen minder warmte krijgen. Vandaar altijd de koude voeten en handen.
quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:41 schreef Litpho het volgende:
[..]
Koudbloedig en schubbig. Scheelt ook weer een schaamhaardiscussie.
Nee, ik zeg dat je een goede doorbloeding hebt.... Net als een wijf.quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:41 schreef Techno het volgende:
Zeg je nu dat ik eigenlijk een wijf ben?
Precies. De eerste keer dat hij slaat is hij een eikel. De 2e keer ben je als vrouw de domme trut die toch bij hem blijft.quote:Er is geen excuus om bij een man te blijven die je slaat. Vooral niet als je er wel over praat met je vriendinnen (dan weet je dat het niet klopt).
Daar komt het praktisch gezien wel op neer. Alhoewel ik onmiddellijk geloof dat het makkelijk praten is als je niet in zo'n situatie zit.quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:43 schreef Kluts het volgende:
Precies. De eerste keer dat hij slaat is hij een eikel. De 2e keer ben je als vrouw de domme trut die toch bij hem blijft.
En als je in zo'n situatie zit zal dat ongetwijfeld anders zijn, maar dat heeft dan meer te maken met je zelfbeeld dan met de situatie an ssich.
Ik deel mijn plaats niet. So I'm outquote:Op woensdag 31 maart 2010 13:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dank je. Volgende meet krijg je dat biertje van me.
Precies. Verlatingsangst. 'voor de kinderen'. 'hij doet me wat aan'. 'ik kan niet zomaar weg'quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:43 schreef Kluts het volgende:
En als je in zo'n situatie zit zal dat ongetwijfeld anders zijn, maar dat heeft dan meer te maken met je zelfbeeld dan met de situatie an sich.
OF!quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, dat is ie ook bij zijn andere 3 vriendinnen met wie hij 8 kinderen heeft. Terwijl hij je de keet door mept.
Maar hij is wel heel lief hoor!
Dan heb je in mijn ogen geen eigenwaarde.
Jij was goed met naai-les?quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:41 schreef Kreator het volgende:
[..]
En ik weet ook precies het patroon.
quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:46 schreef Litpho het volgende:
De opmerkingen worden niet direkt minder confronterend zo.
en als er niet over gepraat wordt!?quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:40 schreef Kreator het volgende:
[..]
Er is geen excuus om bij een man te blijven die je slaat. Vooral niet als je er wel over praat met je vriendinnen (dan weet je dat het niet klopt).
Welke nuances kun jij bedenken die het minder confronterend maken?quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:46 schreef Litpho het volgende:
De opmerkingen worden niet direkt minder confronterend zo.
Ik zit al jaren in zo een situatie en ik hoor nooit klachten. Nou ja een enkele keer maar dat ram ik er nog wel uit.quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar komt het praktisch gezien wel op neer. Alhoewel ik onmiddellijk geloof dat het makkelijk praten is als je niet in zo'n situatie zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |