abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 31 maart 2010 @ 08:40:45 #1
258885 Solique
I Kill You !
pi_79776237


Het topic voor en door users met een Last.fm account.



Last.fm, ook wel bekend als Audioscrobbler, is een site die bijhoudt wat je luistert. D.m.v. de Last.fm plugin (voor de populairste media/music players) worden titel van het nummer en artiest/bandnaam van het liedje naar de server van Last.fm verzonden en op die manier worden in je profiel lijstjes van wat je luistert bijgehouden. Die gegevens kun je van iedereen bekijken en anderen kunnen ook bij jou in je profiel zien wat o.a. je favoriete muziek is en bijv. wat je afgelopen week allemaal hebt geluisterd.

Er zijn al heel veel mensen die Last.fm gebruiken, om de handige lijstjes, maar vooral ook om nieuwe muziek te ontdekken of andere users met dezelfde muzieksmaak. De Last.fm server rekent uit welke mensen ongeveer dezelfde smaak hebben met jou, gebaseerd op de meest beluisterde nummers. Met die informatie kan Last.fm suggesties genereren voor nieuwe artiesten die je misschien wel leuk vindt.

Maar er is meer! Last.fm is de laatste jaren steeds uitgebreid, teveel om alles hier op te noemen.
Je kunt bijvoorbeeld aangeven welke concerten of festivals je gaat bezoeken en zien welke members daar ook heengaan. Bij andere members, groups of events kun je een bericht op de shoutbox achterlaten, users toevoegen als friends, je aanmelden bij een group of er zelf eentje starten, zoals bijv. de Fok! group.
Daarnaast zijn er nog vele leuke en handige tooltjes en de Last.fm personal radio.



Last.fm personal radio is een ingebouwde radiozender in de site. Sinds de recente revamp van Audioscrobbler is Last.fm ook de 'officiële' naam van de service. Het idee achter last.fm is niet te vergelijken met normale online zenders, er is geen specifieke playlist vooraf die kan worden gestreamed. Last.fm kijkt echter naar jouw eigen muzieksmaak (zoals die is geregistreerd via je Last.fm plug-in), en past haar playlist daarop aan.

En dat niet alleen, maar je hebt ook de optie om een radiozender te horen die specifiek alleen liedjes van een bepaalde artiest en verwante artiesten speelt, of muziek toegespitst op een bepaald genre. Bovendien kun je ook nog radiostreams beluisteren die weer kijken naar de smaak van andere Last.fm gebruikers, in het geval dat je iemand tegenkomt wiens smaak je wel bevalt, of als je gewoon nieuwsgierig bent naar de artiesten die in zijn/haar profiel staan.

Als je overigens een 'subscriber' bent (zie ook hieronder voor meer info), dan heb je meer specifieke radio-mogelijkheden, waaronder eentje waarbij alleen maar muziek wordt gespeeld die jijzelf of een andere Last.fm gebruiker zelf ook een keer gespeeld hebt.

Voor meer info over de speler kun je ook even hier kijken.



Wat heb je eraan?
Als het je alleen om de statistieken gaat, dan helemaal niks. Het is misschien wel leuk om alles bij te houden. Als het niet goed uitpakt maakt het ook niet uit, er is niks te verliezen.
De last.fm speler biedt weer andere mogelijkheden. Als je bijvoorbeeld op je werk zit of in het buitenland, of gewoon ergens weg van je eigen computer of muziekcollectie, heb je nu toch de mogelijkheid om naar je eigen muziek te luisteren met deze service. En verder heeft het alle andere functies van een webradio.

Waar kan ik me aanmelden?
Een account aanmaken kan hier: Sign up for Last.fm.
Je hebt er niet eens een e-mailadres voor nodig.

Ik vind het maar traag/buggy af en toe. Is dat normaal?
Er wordt continu aan de site gebouwd door de ontwikkelaars, en door goede mond-tot-mondreclame zijn er dagelijks honderden nieuwe gebruikers. Daardoor kan het wel eens voorkomen dat de site er even uitligt, of dat er door de grote drukte wel eens een server even overbelast is. Maar geen paniek, alle statistieken (mits goed getagged) worden netjes door je plug-in opgeslagen, en zo gauw de server weer een beetje draait, worden die statistieken alsnog verwerkt. Als je specifieke problemen ondervindt, kun je natuurlijk ook altijd even de forums raadplegen.

En is dit een gratis service?
Jazeker. Je kunt er overigens voor kiezen om een geheel vrijblijvende donatie te doen (het makkelijkste is via paypal), wat je extra privileges geeft, die je hier nog even rustig kunt nalezen.

En waar kan ik dan de plugins vinden?
De nieuwste Last.fm software vind je Hier.
Een overzichtje van de old-style plugins kun je hier vinden. Deze worden echter niet meer ondersteund door last.fm.

Is dit wel veilig? Geen spyware ofzo?
Ja, het is volkomen veilig. Last.fm/Audioscrobbler is open source. Hier en in Terms of Use lees je er meer over.
Voor meer info is er de FAQ, de blog met de laatste nieuwtjes en de Audioscrobbler Development Wiki.

En waar is dan die befaamde Fok! group?
Deze kun je hier vinden. Er is er ook eentje speciaal voor Fok! Trivia-spelers.

Leuke/handige/zinloze tooltjes
  • Last.fm normalised rankings - Je lijstje op basis van gemiddelde tracklengte in plaats van enkel op plays.
  • OMI musical taste meter - Hoe breed is jouw smaak?
  • Hou ook deze last.fm-groepen in de gaten: Greasemonkeys (allerlei scriptjes, Firefox verplicht) en Stats.
  • Meer extra tooltjes vind je hier.



    Deze OP vind je hier
  • | Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
    | DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
      woensdag 31 maart 2010 @ 08:42:45 #2
    136730 PiRANiA
    All thinking men are atheists.
      woensdag 31 maart 2010 @ 08:46:27 #3
    246107 Zeroku
    An Air of Authority.
    pi_79776333
    Tvp
    Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
    Lieve jongeman ben jij. :@
    Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
    :* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
      Redactie Sport woensdag 31 maart 2010 @ 09:01:45 #4
    260853 crew  DeLuna
    Luna van Pino O+
    pi_79776636
    Nieuweling.
    ❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
    pi_79776944
    Hoe krijg ik ook zo'n mooi rood knopje met : bekijk de LastFM pagina van ... ?
    Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen
      woensdag 31 maart 2010 @ 09:49:07 #7
    258885 Solique
    I Kill You !
    pi_79777738
    quote:
    Op woensdag 31 maart 2010 09:17 schreef FalleNk810i het volgende:
    Hoe krijg ik ook zo'n mooi rood knopje met : bekijk de LastFM pagina van ... ?
    Hoe bedoel je? Binnen fok kan je alleen zelf tekst doorlinken evt in je handtekening.
    | Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
    | DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
    pi_79778311
    quote:
    Op woensdag 31 maart 2010 09:17 schreef FalleNk810i het volgende:
    Hoe krijg ik ook zo'n mooi rood knopje met : bekijk de LastFM pagina van ... ?
    Bij opties kun je je last.fm profiel invullen onder social networking.
      woensdag 31 maart 2010 @ 10:16:40 #9
    283085 TWP
    kassalade
    pi_79778416
    Hier ook een nieuweling. Sinds het begin van het jaar heb ik ook Last.fm en het bevalt echt heel goed! Leuk om bij te houden wat je luistert en wat er verwant is aan je muzieksmaak. Heb al heel wat nieuwe muziek ontdekt zo!
    :)
    pi_79778725
    quote:
    Op woensdag 31 maart 2010 10:11 schreef ruud.nl het volgende:

    [..]

    Bij opties kun je je last.fm profiel invullen onder social networking.
    zo, heel die opties nog nooit gezien zat altijd te zoeken bij profiel aanpassen enzo, maar tnx
    Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen
      woensdag 31 maart 2010 @ 10:50:22 #11
    258885 Solique
    I Kill You !
    pi_79779478
    quote:
    Op woensdag 31 maart 2010 10:11 schreef ruud.nl het volgende:

    Bij opties kun je je last.fm profiel invullen onder social networking.
    Ah, beter. Gelijk ingevuld.
    | Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
    | DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
    pi_79782124
    quote:
    Op woensdag 31 maart 2010 00:32 schreef frame-saw het volgende:
    Hallo mensen. Ben ik weer

    Ik kan nu al een tijdje niks scrobblen. Hij cached alles, maar mijn pc maakt geen verbinding met internet. Komt door het netwerk ofzo, maar daar kan ik de komende tijd niks aan veranderen want ik zit in het buitenland op universiteitsnetwerk.
    Anyway, over 2 maanden kan ik weer scrobblen als het goed is. Kan ie dan nog alles scrobblen? Last.FM zegt dat ie de cached tracks maar een paar weken opslaat, maar gaan ze echt weg als ie reconnect?
    Zou echt zonde zijn, heb ik 2,5 maand tijd 7000 tracks gecached.

    Ik luister trouwens via iTunes. Heb ook wel eens gezien bij nieuwe gebruikers dat ie die dan helemaal scrobble't (dus echt tracks die je drie jaar geleden hebt geluisterd bijv.).
    Anders ga ik binnenkort echt naar een internetcafé ofzo waar ik die cached kan scrobblen, nogal obsessed met stats
    Volgens mij blijft de cache twee weken bewaard, dat staat althans in de faq van Last.fm zelf:
    quote:
    When you’re scrobbling offline, the Last.fm scrobbler will cache the tracks you listen to. You can check this by going to the “Help” menu and clicking “Diagnostics” where the cached scrobbles should appear. These scrobbles should then be submitted to your Last.fm profile the next time you connect to the Internet.

    You have two weeks to submit your scrobbles to your Last.fm profile, otherwise they will be disregarded. You should bear this in mind when scrobbling music you listen to on your computer while offline for a long time, or when you don’t sync your iPod scrobbles for a while.
    You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    last.fm Album top 100
      woensdag 31 maart 2010 @ 12:44:39 #13
    150363 Wii-Style
    Ba-Lue Bolivar Ba-Lues-Are
    pi_79783879
    Ik dacht dat dit gefixed was. Er staat "ON TOUR" bij componisten zoals Handel. Dan kan je nooit fatsoenlijk wat over componisten zeggen, omdat de SHOUTBOX helemaal vol wordt gespamd met berichtjes zoals "HAHAH ON TOUR ZOMBIE BEETHOVEN OFZO???" Bij Beethoven schijnt het nu in ieder geval gefixed te zijn, maar niet bij Handel.
    quote:
    Op woensdag 31 maart 2010 09:01 schreef DeLuna het volgende:
    Nieuweling.
    Your musical compatibility with DeLuna92 is VERY LOW
    Linkse theedrinkende criminelenknuffelaar.
      Redactie Sport woensdag 31 maart 2010 @ 12:49:15 #14
    260853 crew  DeLuna
    Luna van Pino O+
    pi_79784069
    quote:
    Op woensdag 31 maart 2010 12:44 schreef Wii-Style het volgende:
    [..]

    Your musical compatibility with DeLuna92 is VERY LOW
    Ja, dankzij last.fm kom ik er ook achter dat er vrij weinig mensen zijn die dezelfde muzieksmaak hebben als ik
    ❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
      woensdag 31 maart 2010 @ 12:52:17 #15
    258885 Solique
    I Kill You !
    pi_79784205
    quote:
    Op woensdag 31 maart 2010 12:49 schreef DeLuna het volgende:

    Ja, dankzij last.fm kom ik er ook achter dat er vrij weinig mensen zijn die dezelfde muzieksmaak hebben als ik
    Vergeet ook niet dat pas boven de 100 a 200 nummers last.fm pas een goede compatibility kan maken.
    | Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
    | DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
      woensdag 31 maart 2010 @ 12:57:36 #16
    150363 Wii-Style
    Ba-Lue Bolivar Ba-Lues-Are
    pi_79784425
    quote:
    Op woensdag 31 maart 2010 12:52 schreef Solique het volgende:

    [..]

    Vergeet ook niet dat pas boven de 100 a 200 nummers last.fm pas een goede compatibility kan maken.
    Klopt.

    Veel succes.
    Linkse theedrinkende criminelenknuffelaar.
    pi_79784641
    quote:
    Op woensdag 31 maart 2010 12:49 schreef DeLuna het volgende:

    [..]

    Ja, dankzij last.fm kom ik er ook achter dat er vrij weinig mensen zijn die dezelfde muzieksmaak hebben als ik
    Vind je muzieksmaak vrij standaard hoor, alleen op FOK wordt er vrij veel alternatieve muziek geluisterd.
    You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    last.fm Album top 100
      woensdag 31 maart 2010 @ 13:13:36 #18
    258885 Solique
    I Kill You !
    pi_79785113
    Ik merk dat ik ook zowat bij iedereen very low heb staan.
    | Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
    | DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
    pi_79786460
    quote:
    Op woensdag 31 maart 2010 11:59 schreef Felagund het volgende:

    [..]

    Volgens mij blijft de cache twee weken bewaard, dat staat althans in de faq van Last.fm zelf:
    [..]
    Dat heb ik gelezen ja, maar ik dacht: omdat ik via iTunes luister, zou het kunnen dat over een halfjaar de hele wups wordt gescrobble't? Maar ik vraag het nog wel even op het FAQ forum daar, bedankt in ieder geval!
    pi_79786697
    quote:
    Op woensdag 31 maart 2010 13:42 schreef frame-saw het volgende:

    [..]

    Dat heb ik gelezen ja, maar ik dacht: omdat ik via iTunes luister, zou het kunnen dat over een halfjaar de hele wups wordt gescrobble't? Maar ik vraag het nog wel even op het FAQ forum daar, bedankt in ieder geval!
    Nou nee, volgens mij wordt alles in de cache bewaard. Omdat alles via het last.fm programma gescrobbeled wordt. Ik heb zelf ook wel eens problemen met internet, dan bewaard hij het ook daar.

    Trouwens het zou ook onlogisch zijn als het anders was. Als je de last.fm radio luistert via het last.fm programmatje dan heb je als het goed al connectie met het internet.
    You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    last.fm Album top 100
      woensdag 31 maart 2010 @ 13:53:59 #21
    246107 Zeroku
    An Air of Authority.
    pi_79786949
    Your musical compatibility with DeLuna92 is Very Low

    Music you have in common includes Snow Patrol, Owl City and Paramore.
    Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
    Lieve jongeman ben jij. :@
    Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
    :* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
    pi_79787472
    quote:
    Op woensdag 31 maart 2010 13:47 schreef Felagund het volgende:

    [..]

    Nou nee, volgens mij wordt alles in de cache bewaard. Omdat alles via het last.fm programma gescrobbeled wordt. Ik heb zelf ook wel eens problemen met internet, dan bewaard hij het ook daar.

    Trouwens het zou ook onlogisch zijn als het anders was. Als je de last.fm radio luistert via het last.fm programmatje dan heb je als het goed al connectie met het internet.
    Ik weet dat ie cached, dat heb ik zelf gezegd. Maar ik kan het in principe opnieuw installeren, of het cache-bestand leeg maken. En ik zie vaak bij nieuwe gebruikers dat alles wat ze ooit in iTunes hebben geluisterd dan op hun profiel komt. En geen enkel programma behalve mijn browser maakt verbinding met internet, dus ook Last.FM niet.
      Redactie Sport woensdag 31 maart 2010 @ 14:09:10 #23
    260853 crew  DeLuna
    Luna van Pino O+
    pi_79787560
    quote:
    Op woensdag 31 maart 2010 13:03 schreef Felagund het volgende:

    [..]

    Vind je muzieksmaak vrij standaard hoor, alleen op FOK wordt er vrij veel alternatieve muziek geluisterd.
    Ik vond juist van niet. Ik ken echt niemand die ook Mika luistert.
    ❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
      Redactie Sport woensdag 31 maart 2010 @ 14:10:29 #24
    260853 crew  DeLuna
    Luna van Pino O+
    pi_79787606
    quote:
    Op woensdag 31 maart 2010 13:53 schreef Zeroku het volgende:
    Your musical compatibility with DeLuna92 is Very Low

    Music you have in common includes Snow Patrol, Owl City and Paramore.
    Dat is meer dan bij anderen
    ❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
    pi_79787909
    quote:
    En is dit een gratis service?
    Jazeker. Je kunt er overigens voor kiezen om een geheel vrijblijvende donatie te doen (het makkelijkste is via paypal), wat je extra privileges geeft, die je hier nog even rustig kunt nalezen.
    Maar ik kan niks luisteren? Kost geld?
      woensdag 31 maart 2010 @ 14:21:25 #26
    258885 Solique
    I Kill You !
    pi_79788052
    quote:
    Op woensdag 31 maart 2010 14:18 schreef Gitaarmat het volgende:

    Maar ik kan niks luisteren? Kost geld?
    Staat ook apart vermeld, sinds een paar maanden moet je betaald member worden om muziek te luisteren via de radio.
    Je mag gratis tot 30 nummers luisteren.
    | Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
    | DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
    pi_79788111
    Oh, nou dan is de meeste pret wel over daar.
      woensdag 31 maart 2010 @ 14:23:40 #28
    258885 Solique
    I Kill You !
    pi_79788148
    quote:
    Op woensdag 31 maart 2010 14:22 schreef Gitaarmat het volgende:
    Oh, nou dan is de meeste pret wel over daar.
    Dan nog zou ik zeggen, waarom via last.fm radio luisteren. Alles wat je daar kan luisteren kan ook via internet radio, of andere manieren.
    | Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
    | DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
    pi_79788255
    Daarom.
      Redactie Sport woensdag 31 maart 2010 @ 14:27:18 #30
    260853 crew  DeLuna
    Luna van Pino O+
    pi_79788320
    quote:
    Op woensdag 31 maart 2010 14:23 schreef Solique het volgende:

    [..]

    Dan nog zou ik zeggen, waarom via last.fm radio luisteren. Alles wat je daar kan luisteren kan ook via internet radio, of andere manieren.
    Ik heb het er wel voorover. Ik heb al op verschillende manieren geprobeerd om meerdere artiesten te leren kennen maar ik kwam nooit ver. Nu ben ik in 1,5 dag al verder dan in die 1/2 jaar
    ❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
      woensdag 31 maart 2010 @ 14:40:16 #31
    246107 Zeroku
    An Air of Authority.
    pi_79788960
    quote:
    Op woensdag 31 maart 2010 14:10 schreef DeLuna het volgende:

    [..]

    Dat is meer dan bij anderen
    Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
    Lieve jongeman ben jij. :@
    Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
    :* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
    pi_79807525
    Ik snap alleen geen hol meer van de neighbours.

    Mijn top 3 neigbours:
    quote:
    Your musical compatibility with judo_boy_judo is Medium
    Music you have in common includes Stevie Wonder, Otis Redding, Al Green and Lucinda Williams

    Your musical compatibility with elifer is High
    Music you have in common includes Dmitri Shostakovich, The Who, Bauhaus, The Temptations and Benjamin Britten.

    Your musical compatibility with Iratxegrd is Very Low
    Music you have in common includes Dar Williams.
      woensdag 31 maart 2010 @ 22:18:13 #33
    258885 Solique
    I Kill You !
    pi_79808556
    quote:
    Op woensdag 31 maart 2010 21:59 schreef cafca het volgende:
    Ik snap alleen geen hol meer van de neighbours.

    Ach, heb ik ook. Ze pakken je overall lijst en vergelijken daarmee.
    Maar heb met sommige super terwijl ze 1x dezelfde artiest gedraaid hebben.
    En sommigen high die 20x dezelfde artiest hebben.
    | Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
    | DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
    pi_79808653
    quote:
    Op woensdag 31 maart 2010 22:18 schreef Solique het volgende:

    [..]

    Ach, heb ik ook. Ze pakken je overall lijst en vergelijken daarmee.
    Je neighbours zijn dacht ik juist gebaseerd op wat je de laatste tijd veel hebt geluisterd, althans dat is bij mij zo meestal, ze veranderen per week dacht ik.
    You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    last.fm Album top 100
      woensdag 31 maart 2010 @ 22:25:08 #35
    258885 Solique
    I Kill You !
    pi_79808891
    quote:
    Op woensdag 31 maart 2010 22:20 schreef Felagund het volgende:

    [..]

    Je neighbours zijn dacht ik juist gebaseerd op wat je de laatste tijd veel hebt geluisterd, althans dat is bij mij zo meestal, ze veranderen per week dacht ik.
    Dat is wel apart, heb sommigen mensen al maanden in mijn neighbours staan met volgens last.fm dezelfde artiesten. Maar heb al maanden deze artiesten niet meer gedraaid.

    Maar ben het wel gewend dat last.fm achterloopt of niet helemaal up-to-date is. Mijn OMR bijvoorbeeld staat al meer dan een half jaar vast, maar luister onderhand compleet andere artiesten.
    | Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
    | DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
    pi_79809011
    Ja, het valt natuurlijk ook niet mee om mensen te vinden die net zo'n goeie smaak hebben als ik
      woensdag 31 maart 2010 @ 22:28:45 #37
    258885 Solique
    I Kill You !
    pi_79809120
    quote:
    Op woensdag 31 maart 2010 22:26 schreef cafca het volgende:
    Ja, het valt natuurlijk ook niet mee om mensen te vinden die net zo'n goeie smaak hebben als ik
    Daarom zijn we als mensen gelukkig anders, ieder zijn eigen smaak en voorkeuren.
    | Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
    | DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
    pi_79809148
    quote:
    Op woensdag 31 maart 2010 22:25 schreef Solique het volgende:

    [..]

    Dat is wel apart, heb sommigen mensen al maanden in mijn neighbours staan met volgens last.fm dezelfde artiesten. Maar heb al maanden deze artiesten niet meer gedraaid.

    Maar ben het wel gewend dat last.fm achterloopt of niet helemaal up-to-date is. Mijn OMR bijvoorbeeld staat al meer dan een half jaar vast, maar luister onderhand compleet andere artiesten.
    Die OMR klopt sowieso geen zak van. Als ik hem per jaar bereken, komt-ie hoger uit dan wanneer ik mijn overall artists bereken. terwijl daar juist veel meer verschillende genres tussenzitten....
    pi_79809250
    quote:
    Op woensdag 31 maart 2010 22:28 schreef Solique het volgende:

    [..]

    Daarom zijn we als mensen gelukkig anders, ieder zijn eigen smaak en voorkeuren.

    Your musical compatibility with Soliquenl is Very Low
    --


    hoewel ik ooit wel eens wat bad religion heb gedraaid, volgens mij....
      woensdag 31 maart 2010 @ 22:32:18 #40
    258885 Solique
    I Kill You !
    pi_79809292
    OMR berekend op de hele lijst de genre's alleen laat er nu ook zat mensen zijn die artiesten compleet verkeerd taggen. Dan berekend hij dat ook weer compleet anders.

    Maar als het goed is komt er binnenkort een nieuwe versie uit van OMR die anders gaat berekenen en beter zelf in te stellen is.
    quote:
    Op woensdag 31 maart 2010 22:31 schreef cafca het volgende:

    [..]

    Your musical compatibility with Soliquenl is Very Low
    --
    Bij mij andersom ook zonder referentie.
    | Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
    | DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
    pi_79809493
    quote:
    Op woensdag 31 maart 2010 22:32 schreef Solique het volgende:

    Bij mij andersom ook zonder referentie.
    Ja, de tekst "You do not have any artists in common" hebben ze weggehaald?

    Is wel uniek trouwens, met de meeste mensen heb ik nog wel iets gemeen.....
      woensdag 31 maart 2010 @ 22:40:29 #42
    258885 Solique
    I Kill You !
    pi_79809735
    quote:
    Op woensdag 31 maart 2010 22:35 schreef cafca het volgende:

    Ja, de tekst "You do not have any artists in common" hebben ze weggehaald?

    Is wel uniek trouwens, met de meeste mensen heb ik nog wel iets gemeen.....
    Meest aparte is dat als ik jouw artiestenlijst inkijk er zo minimaal 10 kan uithalen waar ik ook muziek van geluisterd hebt.
    | Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
    | DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
    pi_79810095
    Volgens mij werkt die compatibiliteit meter nu niet meer op de total charts. Hij is iig veranderd, want nu heb ik ineens very low zonder referenties bij personen waar ik eerst nog high had.

    Bij mij geeft hij bij Cafca nog wel referenties:
    quote:
    Your musical compatibility with camilero is High

    Music you have in common includes Andrew Bird, Joe Jackson, Spinvis, Frightened Rabbit and Bettie Serveert.
    You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    last.fm Album top 100
      woensdag 31 maart 2010 @ 22:55:58 #44
    258885 Solique
    I Kill You !
    pi_79810575
    Zie wel een enorme lijst met known issues, wordt ook up-to-date heid van charts en compatibility genoemd.
    Ze zullen wel weer aan het prutsen ermee zijn.
    | Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
    | DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
    pi_79811777
    1 Slowdive 18
    2 Pink Floyd 15
    3 Spheruleus 14
    4 Galaxie 500 13
    5 Autechre 12
    6 Low 11
    7 Serena Maneesh 10
    7 Les Discrets 10
    9 Planning for Burial 9
    9 Have a Nice Life 9
    pi_79813398
    Top Artists for the week ending Sunday 28 March 2010
    1 Electric Wizard 21
    1 Johnny Cash 21
    3 Hectic Patterns 20
    4 Year Long Disaster 19
    5 Ryker's 16
    6 Airbourne 13
    7 relmic statute 12
    8 Prostitute Disfigurement 11
    8 Tamikrest 11
    10 Sungrazer 10
    pi_79814575
    Ik vind Last.fm nog steeds het betalen waard, na bijna een jaar. Ik gebruik dan ook vrijwel alles wat ik ermee kan.
    full stops and exclamation marks
      donderdag 1 april 2010 @ 00:57:15 #48
    150363 Wii-Style
    Ba-Lue Bolivar Ba-Lues-Are
    pi_79815812
    quote:
    Op donderdag 1 april 2010 00:18 schreef krioro het volgende:
    Ik vind Last.fm nog steeds het betalen waard, na bijna een jaar. Ik gebruik dan ook vrijwel alles wat ik ermee kan.
    Wat heb je er dan aan? Ik heb dat nooit begrepen. Ik gebruik het gewoon om bij te houden wat ik luister.
    Linkse theedrinkende criminelenknuffelaar.
    pi_79816509
    quote:
    Op donderdag 1 april 2010 00:57 schreef Wii-Style het volgende:

    [..]

    Wat heb je er dan aan? Ik heb dat nooit begrepen. Ik gebruik het gewoon om bij te houden wat ik luister.
    http://www.last.fm/subscribe
    quote:
    What you get:
    Unlimited radio streaming
    Ad-free browsing and streaming
    Recent visitors to your profile
    A prestigious black icon
    New! Access to our VIP zone with more charts, graphs and the latest from the Last.fm Labs
    Plus, listen to stations of music you’ve loved or tagged.
    Vooral radio stations dus, en die extra stats vind ik ook leuk.
    full stops and exclamation marks
    pi_79816537
    Vooral die radio schijnt tof te zijn als je zelf veel post-rock luistert bijvoorbeeld en toe bent aan nieuw materiaal.
    pi_80000989
    Weeklijstjes!

    Top Artists for the week ending Sunday 4 April 2010
    1 Fred Neil 18
    2 The Who 17
    3 I Am Kloot 12
    4 The Flaming Lips 11
    4 The Brian Jonestown Massacre 11
    6 Andrew Bird 10
    6 Webb, Jimmy 10
    6 Moby Grape 10
    9 Deep Freeze Mice 8
    9 Linda Perhacs 8
    11 Bauhaus 7
      dinsdag 6 april 2010 @ 13:46:03 #52
    262196 DeBaas.
    van vrij veel dingen.
    pi_80002826
    1 Coeur de Pirate 14
    2 Blind Pilot 10
    3 Calvin Harris 9
    4 The Script 6
    5 The Killers 5
    6 Metronomy 4
    6 Dwight K. Schrute vs. Weezy 4
      dinsdag 6 april 2010 @ 13:51:32 #53
    136730 PiRANiA
    All thinking men are atheists.
    pi_80003013
    Top Artists for the week ending Sunday 4 April 2010
    1 The Goo Goo Dolls 9
    2 Simian 6
    2 Placebo 6
    2 Coldplay 6
    5 Arctic Monkeys 5
    5 George Harrison 5
    5 The Rolling Stones 5
    8 Three Days Grace 4
    9 Linkin Park 3
    9 Metallica 3
    9 NOFX 3
    9 Counting Crows 3
    9 Rage Against the Machine 3
      dinsdag 6 april 2010 @ 13:57:14 #54
    258885 Solique
    I Kill You !
    pi_80003229
    Top Artists for the week ending Sunday 4 April 2010

    1 Kamelot 145
    2 P.O.D. 142
    3 Simple Plan 52
    4 Breaking Benjamin 49
    5 Rise Against 41
    6 Bad Religion 38
    6 Delain 38
    8 Epica 37
    9 Matchbook Romance 23
    10 Nightwish 19
    | Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
    | DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
    pi_80003502
    1 Galaxie 500 36
    2 Slowdive 26
    3 Low 22
    4 The Jesus and Mary Chain 17
    5 Echo & The Bunnymen 14
    5 Spheruleus 14
    7 Have a Nice Life 13
    7 Lovesliescrushing 13
    9 Tortoise 12
    10 Dead Can Dance 11
    10 Alcest 11
    10 Flying Saucer Attack 11
      dinsdag 6 april 2010 @ 14:05:45 #56
    136730 PiRANiA
    All thinking men are atheists.
    pi_80003567
    Mijn meest gedraaide track heeft maar 28 plays. Jullie?
      dinsdag 6 april 2010 @ 14:08:49 #57
    258885 Solique
    I Kill You !
    pi_80003700
    quote:
    Op dinsdag 6 april 2010 14:05 schreef PiRANiA het volgende:
    Mijn meest gedraaide track heeft maar 28 plays. Jullie?
    66 plays, valt nogal mee dus.
    | Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
    | DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
      dinsdag 6 april 2010 @ 14:10:09 #58
    136730 PiRANiA
    All thinking men are atheists.
    pi_80003748
    quote:
    Op dinsdag 6 april 2010 14:08 schreef Solique het volgende:

    [..]

    66 plays, valt nogal mee dus.
    Het gaat er natuurlijk om hoe veel % het is van je aantap plays
    0.247153323% bij mij
    (# / totaal)*100
      dinsdag 6 april 2010 @ 14:12:03 #59
    150363 Wii-Style
    Ba-Lue Bolivar Ba-Lues-Are
    pi_80003819
    Ik had dus mijn account verwijderd en daar heb ik nu spijt van.

    Er was dus zo'n gozer uit Polen, die had echt meesterlijke smaak in muziek. En die was mijn neighborour maar nu kan ik hem niet vinden.
    Linkse theedrinkende criminelenknuffelaar.
      dinsdag 6 april 2010 @ 14:12:27 #60
    136730 PiRANiA
    All thinking men are atheists.
    pi_80003833
    quote:
    Op dinsdag 6 april 2010 14:12 schreef Wii-Style het volgende:
    Ik had dus mijn account verwijderd en daar heb ik nu spijt van.

    Er was dus zo'n gozer uit Polen, die had echt meesterlijke smaak in muziek. En die was mijn neighborour maar nu kan ik hem niet vinden.
    Waarom verwijderen
      dinsdag 6 april 2010 @ 14:13:08 #61
    258885 Solique
    I Kill You !
    pi_80003860
    quote:
    Op dinsdag 6 april 2010 14:10 schreef PiRANiA het volgende:

    [..]

    Het gaat er natuurlijk om hoe veel % het is van je aantap plays
    0.247153323% bij mij
    (# / totaal)*100
    Nou: 0,14960897653859231553893233594016
    | Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
    | DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
      dinsdag 6 april 2010 @ 14:14:43 #62
    150363 Wii-Style
    Ba-Lue Bolivar Ba-Lues-Are
    pi_80003919
    quote:
    Op dinsdag 6 april 2010 14:12 schreef PiRANiA het volgende:

    [..]

    Waarom verwijderen
    Ik zat te veel achter de computer en ik dacht dat last.fm daar mede verantwoordelijk voor was.
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Linkse theedrinkende criminelenknuffelaar.
    pi_80003950
    1 Arctic Monkeys 35
    2 Muse 32
    2 Oasis 32
    4 Joshua Radin 31
    5 Keane 29
    6 Two Door Cinema Club 16
    7 Foo Fighters 14
    8 Cary Brothers 13
    9 Queens of the Stone Age 10
    10 Stereophonics 9


    Aardig wat geluisterd deze week
    "If you're not happy wearing denim, you're a devil in disguise"
    pi_80005469
    quote:
    Op dinsdag 6 april 2010 14:05 schreef PiRANiA het volgende:
    Mijn meest gedraaide track heeft maar 28 plays. Jullie?
    20 (0,0460606618917114)

    Overigens heeft mijn top-artiest ook maar 0,9189102047396421 van het totaal aantal plays.

    [ Bericht 5% gewijzigd door cafca op 06-04-2010 15:15:36 ]
    pi_80010882
    Top Artists for the week ending Sunday 4 April 2010
    1 K's Choice 14
    2 Laura Marling 10
    2 The Tallest Man on Earth 10
    2 Joe Pug 10
    2 Acda en De Munnik 10
    6 Josh Ritter 9
    7 Anouk 6
    8 Green Day 5
    8 Lennart Arends 5
    10 Fall Out Boy 3

    iPod weer eens niet gescrobbeld
      dinsdag 6 april 2010 @ 18:34:01 #66
    136730 PiRANiA
    All thinking men are atheists.
    pi_80013488
    quote:
    Op dinsdag 6 april 2010 15:01 schreef cafca het volgende:

    [..]

    20 (0,0460606618917114)

    Overigens heeft mijn top-artiest ook maar 0,9189102047396421 van het totaal aantal plays.
    Lekker gevarieerd
      dinsdag 6 april 2010 @ 21:13:11 #67
    150363 Wii-Style
    Ba-Lue Bolivar Ba-Lues-Are
    pi_80019769
    Wtf! Ik heb plotseling veel nieuwe neighborours. Wat eigenlijk best wel spannend is.
    Linkse theedrinkende criminelenknuffelaar.
    pi_80020074
    Ja, op de een of andere manier worden neighbours tegenwoordig per week ofzo bepaald.
    Zo had ik plotseling onze eigen peaceman weer als neighbour
    pi_80022446
    quote:
    Op dinsdag 6 april 2010 14:05 schreef PiRANiA het volgende:
    Mijn meest gedraaide track heeft maar 28 plays. Jullie?
    571. Maar goed, als het op muziek aankomt ben ik soms net een vrouw.
    pi_80027684
    quote:
    Op dinsdag 6 april 2010 22:06 schreef Xa1pt het volgende:

    [..]

    .....als het op muziek aankomt ben ik soms net een vrouw.
    Ik ook. Maar dan een vrouw die schoenen koopt ofzo
    pi_80100329
    quote:
    Top Artists for the week ending Sunday 4 April 2010
    1 Major Lazer 26
    2 NOMAK 24
    3 Sleepy Sun 16
    4 Sol Seppy 12
    5 Bowery Electric 11
    5 Mala Rodríguez 11
    7 Jan Hammer 10
    7 robot koch 10
    9 Hayzee 8
    9 Samiyam 8
    11 Prefuse 73 & the Books 7
    12 Harmonic 313 6
    13 Nosaj Thing 5
    14 Ras Amerlock 4
    14 Blaze Dem 4
    14 Topaz Rags 4
    14 Jahtari Riddim Force 4
    14 Boards of Canada 4
    14 John Frum 4
    14 Blue Vitriol 4
    full stops and exclamation marks
    pi_80100731
    quote:
    Op dinsdag 6 april 2010 14:05 schreef PiRANiA het volgende:
    Mijn meest gedraaide track heeft maar 28 plays. Jullie?
    26 plays.
    quote:
    Op dinsdag 6 april 2010 14:10 schreef PiRANiA het volgende:

    [..]

    Het gaat er natuurlijk om hoe veel % het is van je aantap plays
    0.247153323% bij mij
    (# / totaal)*100
    0,07956%.
    full stops and exclamation marks
      Moderator donderdag 8 april 2010 @ 22:01:37 #73
    27682 crew  Bosbeetle
    terminaal verdwaald
    pi_80102522
    Mijn most played track heb ik 53 keer gespeeld maar het geld niet echt er staan 20 nummers op dat album en ze heten allemaal untitled

    het is dan trouwens 0.12%

    mijn nummer 2 heb ik 45 keer gespeeld en dat is wel echt 1 nummer
    En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
    My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
    Water: ijskoud de hardste - Gehenna
      donderdag 8 april 2010 @ 22:39:37 #74
    150363 Wii-Style
    Ba-Lue Bolivar Ba-Lues-Are
    pi_80104514
    25 plays, 1,568381%.
    Linkse theedrinkende criminelenknuffelaar.
    pi_80105977
    Meest gedraaide track 92, maar die kan ik nu hélemaal niet meer aanhoren, nummer 92 heeft hem genekt volgens mij
    "If you're not happy wearing denim, you're a devil in disguise"
    pi_80110619
    quote:
    Op donderdag 8 april 2010 23:13 schreef Bol_Wan het volgende:
    Meest gedraaide track 92, maar die kan ik nu hélemaal niet meer aanhoren, nummer 92 heeft hem genekt volgens mij
    Whehe. Ik vind m'n top tracks nog steeds tof, na al die 26 plays. In het verleden meer geluisterd maar niet zo veel gescrobbled.

    Ik luister wel vooral albums, weinig losse tracks, dus op zich klopt het toch niet helemaal, als in dat het echt allemáál mijn favoriete nummers zouden zijn bovenaan in de lijst.

    Ongeveer hetzelfde geldt ook voor top artists trouwens, sommigen hebben 40 tracks van een minuut op een album, anderen 4 tracks van 10 minuten. Het blijft een beetje scheef natuurlijk.

    Maar ach, er is altijd wel wat zinnigs te ontdekken in de stats.

    [ Bericht 7% gewijzigd door krioro op 09-04-2010 02:13:15 ]
    full stops and exclamation marks
      vrijdag 9 april 2010 @ 08:57:52 #77
    25957 Reddiablo
    Football Manager Researcher NL
    pi_80112626
    m'n subscription is verlopen, maar eens nadenken of ik er weer een jaartje geld voor lap
    Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
    www.3voor12denhaag.nl
    http://www.last.fm/user/Reddiablo
      vrijdag 9 april 2010 @ 19:09:17 #78
    136730 PiRANiA
    All thinking men are atheists.
    pi_80133774


    gaga niet meer op 1 (geen idee hoe lang al niet meer overigens )
      vrijdag 9 april 2010 @ 21:09:11 #79
    150363 Wii-Style
    Ba-Lue Bolivar Ba-Lues-Are
    pi_80138927
    Ik zou Lady GaGa wel een kans geven als haar muziek niet van zo'n slechte kwaliteit was.
    Linkse theedrinkende criminelenknuffelaar.
    pi_80141098
    quote:
    Op vrijdag 9 april 2010 19:09 schreef PiRANiA het volgende:
    [ afbeelding ]

    gaga niet meer op 1 (geen idee hoe lang al niet meer overigens )
    al een aantal weken volgens mij
    "If you're not happy wearing denim, you're a devil in disguise"
      zaterdag 10 april 2010 @ 09:37:12 #81
    274289 Ducktails
    He's lost control
    pi_80152579
    quote:
    Op vrijdag 9 april 2010 19:09 schreef PiRANiA het volgende:
    [ afbeelding ]

    gaga niet meer op 1 (geen idee hoe lang al niet meer overigens )
    Lady Gaga is opzich wel goed, maar The Beatles behoren voor altijd op 1
    pi_80169794
    pas aangemaakt. >.< http://www.last.fm/user/hedphylem

    wel irritant dat wat albums juist geen ID3 Tags hebben, naja.
    pi_80177513
    quote:
    Op vrijdag 9 april 2010 19:09 schreef PiRANiA het volgende:
    [ afbeelding ]

    gaga niet meer op 1 (geen idee hoe lang al niet meer overigens )
    Mjah, mijn favoriete artiesten zullen toch nooit bovenaan in die lijst komen te staan.
    full stops and exclamation marks
    pi_80177532
    quote:
    Op zaterdag 10 april 2010 21:06 schreef minutenman het volgende:
    wel irritant dat wat albums juist geen ID3 Tags hebben, naja.
    Vanaf dat ik Last.fm ging gebruiken ben ik bij al mijn muziek ID3 tags goed gaan zetten. Daarvoor stoorden verkeerde tags me ook al wel, maar dat ze mijn stats in de war zouden brengen, dat kan écht niet hoor.
    full stops and exclamation marks
      zondag 11 april 2010 @ 12:22:11 #85
    258885 Solique
    I Kill You !
    pi_80181671
    Inderdaad de tags moeten wel kloppen.
    Al heb ik zelfs een gekochte cd gehad waar blijkbaar een typfout in zat.
    | Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
    | DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
    pi_80181722
    quote:
    Op zaterdag 10 april 2010 09:37 schreef Ducktails het volgende:

    [..]

    Lady Gaga is opzich wel goed, maar The Beatles behoren voor altijd op 1
    Niet. Radiohead.
      zondag 11 april 2010 @ 12:24:40 #87
    136730 PiRANiA
    All thinking men are atheists.
    pi_80181734
    MusicBrainz gebruiken om te taggen
    pi_80191091
    quote:
    Op zondag 11 april 2010 12:22 schreef Solique het volgende:
    Inderdaad de tags moeten wel kloppen.
    Al heb ik zelfs een gekochte cd gehad waar blijkbaar een typfout in zat.
    Als ik gekochte cd's afspeel op mijn pc kloppen de tags juist heel vaak niet. Zodra er meerdere artiesten bij een nummer genoteerd staan pakt Last.fm vaak iets verkeerds, komt ook door de manier waarop WMP dat dan registreert. Stom.
    full stops and exclamation marks
    pi_80223949
    quote:
    Op dinsdag 6 april 2010 14:05 schreef PiRANiA het volgende:
    Mijn meest gedraaide track heeft maar 28 plays. Jullie?
    1 LUNA SEA – GENESIS OF MIND 46
    2 LUNA SEA – IN SILENCE 45
    2 LUNA SEA – ROSIER 45
    2 X JAPAN – ROSE OF PAIN 45
    5 the GazettE – DISTRESS AND COMA 44
    5 exist†trace – reprologue 44
    7 X JAPAN – Art Of Life (Live) 43
    7 Utada Hikaru – Passion 43
    9 Dir en grey – Cage 42
    9 remioromen – sangatsu kokonoka 42
    9 X JAPAN – Kurenai 42

    Met over 39000 scrobbles.
    Doe ik goed toch?

    0,12% dus

    [ Bericht 1% gewijzigd door Desunoto op 12-04-2010 13:53:58 ]
      maandag 12 april 2010 @ 13:50:39 #90
    13973 ranja
    image means nothing
    pi_80224128
    Mijn meest gedraaide track allertijden heeft maar 10 plays geloof ik
    pi_80224241
    quote:
    Op maandag 12 april 2010 13:50 schreef ranja het volgende:
    Mijn meest gedraaide track allertijden heeft maar 10 plays geloof ik
    Hoeveel scrobbles heb je dan in totaal?
      maandag 12 april 2010 @ 14:04:12 #92
    13973 ranja
    image means nothing
    pi_80224764
    4140 in totaal: http://www.last.fm/user/fokranja
    Komt doordat ik geen lp's en cd's scrobble, alleen mp3's. En die draai ik niet zoveel, met name om iets te beoordelen en als het goed genoeg is koop ik de cd/lp/single.
    De tracks met de meeste plays zijn dan ook tracks die niet op cd zijn uitgebracht maar als download only.
    quote:
    Top Tracks Overall
    1 SoKo – I'll Kill Her 12
    2 SoKo – Shitty Day 10
    2 SoKo – The Dandy Cowboys 10
    4 SoKo – It's Raining Outside 9
    4 SoKo – Take My Heart 9
    quote:
    Top Tracks Last 3 months
    1 Jemina Pearl – Ecstatic Appeal 3
    2 Amy Macdonald – Young Lovers 2
    2 Julian Cope and the Teardrop Explodes – Bouncing Babies 2
    2 Jemina Pearl – Retrograde 2
    2 Avril Lavigne – Alice 2


    [ Bericht 23% gewijzigd door ranja op 12-04-2010 14:10:01 ]
      maandag 12 april 2010 @ 17:06:45 #93
    258885 Solique
    I Kill You !
    pi_80232049
    Top Artists for the week ending Sunday 11 April 2010

    1 Nightwish 141
    2 Anti-Flag 101
    3 Rise Against 80
    4 NOFX 77
    5 Papa Roach 61
    5 Linkin Park 61
    7 Kamelot 55
    8 Billy Talent 46
    9 Metallica 34
    10 P.O.D. 31
    | Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
    | DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
    pi_80232245
    Top weekly Artist last 7 days

    1 K's Choice 31
    2 Giovanca 20
    3 She's Spanish, I'm American 19
    4 Keane 9
    5 Josh Rouse 8
    6 Band of Skulls 7
    7 Sufjan Stevens 3
    8 Carter Burwell 2
    8 Colbie Caillat 2
    8 Eddie Vedder 2
    pi_80233042
    Ze hebben weer wat siteupdates gedaan. Zie deze forumpost en de blog.

    Samengevat: de in-page previews zijn terug, maar de (niet-radio) streaming tracks zijn verdwenen. Daarvoor in de plaats zetten ze op elke trackpagina links naar spotify en dergelijke sites met scrobbleintegratie.
    Op de trackpagina's staat nu ook meer info.
    De player op de profielpagina's is weg en op het forum wil de last.fm staf graag weten welke grafieken of statistieken we erbij willen hebben op de profielpagina.
    pi_80240970
    quote:
    Op maandag 12 april 2010 17:32 schreef Nepthys het volgende:
    Ze hebben weer wat siteupdates gedaan. Zie deze forumpost en de blog.

    Samengevat: de in-page previews zijn terug, maar de (niet-radio) streaming tracks zijn verdwenen. Daarvoor in de plaats zetten ze op elke trackpagina links naar spotify en dergelijke sites met scrobbleintegratie.
    Op de trackpagina's staat nu ook meer info.
    De player op de profielpagina's is weg en op het forum wil de last.fm staf graag weten welke grafieken of statistieken we erbij willen hebben op de profielpagina.
    Hm. On-demand listening weg, dat is wel matig. Gelukkig vervangen ze dat door links naar andere services waar je dan mee kunt scrobblen, maar dat is wel omslachtiger, en dat dat regiogebonden is vind ik ook weer niet tof.

    Dat de player op de profile pages weg is vind ik ook jammer, al gebruikte ik hem niet vaak. Ik vond het gewoon leuk om zoiets te hebben.

    De trackpagina's zien er wel mooier uit. En in-page previews zijn een stuk makkelijker natuurlijk.
    full stops and exclamation marks
    pi_80241134
    En m'n weeklijst:
    quote:
    Top Artists for the week ending Sunday 11 April 2010
    1 Hassaan Mackey 30
    2 CocoRosie 24
    3 Lootpack 23
    4 Pete Rock 17
    5 Miguel 10
    6 DatA 7
    7 Mad Mon 'Merlock & Dubmatix 2
    7 Pete Murder Tone 2
    7 Illyah & Ltd. Candy 2
    7 Blue Vitriol 2
    full stops and exclamation marks
    pi_80241465
    De player op gebruikers profielpagina's gebruikte ik echt nooit. Het was een redelijk nutteloze feature voor velen denk ik. Het zijn slechts 30 seconden previews. Als iemand wil weten wat je leuk vindt dan gebruikt die persoon wel youtube o.i.d daarvoor, heb je meteen het hele nummer ook.

    De recent listeners hebben ze op de artiestenpagina's beter ingedeeld nu:



    En dit is ook wel cool:



    Alleen ze moeten deze trend ook op de artiestenpagina laten zien!
    Per nummer is leuk maar per artiest nog leuker!
    pi_80243619
    Top Artists for the week ending Sunday 11 April 2010
    1 Bridget St. John 44
    2 Os Mutantes 23
    3 Moby 17
    3 Karen Dalton 17
    5 Them 15
    6 Fred Neil 13
    6 Nirvana (UK) 13
    8 Tom Verlaine 12
    8 Teddy Thompson 12
    8 The (English) Beat 12
    pi_80249555
    Hmm... het is natuurlijk wel vervelend voor alle beginnende artiesten op last.fm dat ze hun werk nu niet meer helemaal kunnen streamen. Veel mensen klagen ook, dus ik hoop ze daar nog iets op gaan verzinnen (last.fm kennende vast niet).
      dinsdag 13 april 2010 @ 00:08:27 #101
    136730 PiRANiA
    All thinking men are atheists.
    pi_80249567
    quote:
    Op dinsdag 13 april 2010 00:08 schreef Nepthys het volgende:
    Hmm... het is natuurlijk wel vervelend voor alle beginnende artiesten op last.fm dat ze hun werk nu niet meer helemaal kunnen streamen. Veel mensen klagen ook, dus ik hoop ze daar nog iets op gaan verzinnen (last.fm kennende vast niet).
    Last.fm en klantenservice
    pi_80282152
    Top Artists for the week ending Sunday 11 April 2010
    1 Madonna 15
    2 Admiral Freebee 13
    2 She & Him 13
    4 MGMT 9
    5 Lennart Arends 6
    6 Sioen 3
    6 Patrick Park 3
    6 Dr. Dog 3
    9 Isbells 2
    9 Hit Me TV 2
    pi_80312595
    Last.fm is zo'n perfect voorbeeld van een "we doen alsof we luisteren, maar eigenlijk luisteren we niet en doen we wat we zelf willen" instelling. Maar ja, ik vind wat ze doen helemaal niet slecht. Heb weinig te klagen eigenlijk. Behalve dat ze nog steeds geen manier hebben gevonden om artiesten met dezelfde naam te kunnen splitsen.

    Top Artists for the week ending Sunday 11 April 2010
    1 Kiyoharu 71
    2 Dir en grey 61
    3 Kawamura Ryuichi 36
    4 9GOATS BLACK OUT 34
    5 exist†trace 31
    6 MUCC 30
    7 X JAPAN 27
    8 ART-SCHOOL 26
    9 Marilyn Manson 22
    10 Seo Taiji 19
    11 SID 18
    12 VAMPS 14
    13 The Cardigans 13
    14 J 12
    15 Dead End 10
    pi_80313253
    quote:
    Op woensdag 14 april 2010 17:56 schreef Desunoto het volgende:
    "we doen alsof we luisteren, maar eigenlijk luisteren we niet en doen we wat we zelf willen"
    Ja, echt hè. . Maar goed, ook al ben ik niet blij met sommige veranderingen, ik blijf Last.fm nog steeds heel tof vinden, en ze zijn er iig constant mee bezig om het te verbeteren (volgens hun visie dan).

    [ Bericht 2% gewijzigd door krioro op 14-04-2010 18:22:20 ]
    full stops and exclamation marks
    pi_80317920
    quote:
    Op woensdag 14 april 2010 17:56 schreef Desunoto het volgende:
    Behalve dat ze nog steeds geen manier hebben gevonden om artiesten met dezelfde naam te kunnen splitsen.
    quote:
    Op maandag 12 april 2010 21:55 schreef cafca het volgende:
    .......
    6 Nirvana (UK) 13
    .......
    8 The (English) Beat 12
      woensdag 14 april 2010 @ 20:16:21 #106
    136730 PiRANiA
    All thinking men are atheists.
    pi_80318134
    Hebben jullie allemaal abo?
    $3 is wel te doen natuurlijk, maar is het echt handig?
    pi_80318273
    quote:
    Op woensdag 14 april 2010 20:11 schreef cafca het volgende:

    [..]


    [..]

    Ja, oké, zo kan het.
    Je kan ook namen in Unicode taggen maar dat staat zo lelijk.

    Er moet gewoon een manier komen om naast de artiestennaam een klein landkaartje te plaatsen of zoiets, en dat er zo naar een ander profiel doorgelinkt wordt.
    pi_80320134
    quote:
    Op woensdag 14 april 2010 20:16 schreef PiRANiA het volgende:
    Hebben jullie allemaal abo?
    $3 is wel te doen natuurlijk, maar is het echt handig?
    quote:
    Op donderdag 1 april 2010 01:30 schreef krioro het volgende:

    [..]

    http://www.last.fm/subscribe
    [..]

    Vooral radio stations dus, en die extra stats vind ik ook leuk.
    full stops and exclamation marks
      vrijdag 16 april 2010 @ 23:03:19 #109
    258885 Solique
    I Kill You !
    pi_80404891
    Ook subscriber maar eens betaald. Gelijk wat onbekende bands ontdekt, daarvoor is het sowieso wel handig.
    | Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
    | DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
      vrijdag 16 april 2010 @ 23:06:41 #110
    136730 PiRANiA
    All thinking men are atheists.
    pi_80405082
    quote:
    Op vrijdag 16 april 2010 23:03 schreef Solique het volgende:
    Ook subscriber maar eens betaald. Gelijk wat onbekende bands ontdekt, daarvoor is het sowieso wel handig.
    Ik ook vandaag toevallig . Werkt prima allemaal, én leuke charts
    pi_80441394
    Nieuwe mijlpaal!
    40000 plays since 16 Nov 2008
    En dit was hem: LUNA SEA – RAIN 6 minutes ago

    Beetje bij beetje voeg ik ook steeds meer toe
      zondag 18 april 2010 @ 13:42:30 #112
    258885 Solique
    I Kill You !
    pi_80443802
    quote:
    Op zondag 18 april 2010 12:11 schreef Desunoto het volgende:
    Nieuwe mijlpaal!
    40000 plays since 16 Nov 2008
    En dit was hem: LUNA SEA – RAIN 6 minutes ago

    Beetje bij beetje voeg ik ook steeds meer toe
    Gefeli

    Veel j-pop/j-rock zie ik.
    | Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
    | DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
      zondag 18 april 2010 @ 13:44:09 #113
    246107 Zeroku
    An Air of Authority.
    pi_80443847
    Your musical compatibility with Soliquenl is Super

    Music you have in common includes David Guetta, Slash, Rise Against, Epica and Linkin Park.
    Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
    Lieve jongeman ben jij. :@
    Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
    :* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
    pi_80444836
    quote:
    Op zondag 18 april 2010 13:42 schreef Solique het volgende:

    [..]

    Gefeli

    Veel j-pop/j-rock zie ik.
    Klopt
    En als ik in jouw lijstje kijk hebben we ook nog wat gemeen
    The Rasmus, High & Mighty Color, Gackt, Nightwish etc

    Maar hier staat alleen:

    Your musical compatibility with Soliquenl is Very Low
    Music you have in common includes Delain.


    Raar ding.
      zondag 18 april 2010 @ 14:24:30 #115
    136730 PiRANiA
    All thinking men are atheists.
    pi_80444895
    quote:
    Op zondag 18 april 2010 14:22 schreef Desunoto het volgende:

    [..]

    Klopt
    En als ik in jouw lijstje kijk hebben we ook nog wat gemeen
    The Rasmus, High & Mighty Color, Gackt, Nightwish etc

    Maar hier staat alleen:

    Your musical compatibility with Soliquenl is Very Low
    Music you have in common includes Delain.


    Raar ding.
    Ik vraag me af hoe de berekening werkt eigenlijk
    pi_80444943
    quote:
    Op zondag 18 april 2010 14:24 schreef PiRANiA het volgende:

    [..]

    Ik vraag me af hoe de berekening werkt eigenlijk
    Ik ook. Want soms heb ik dat als ik het vergelijk met persoon x dat er 1 artiest staat en een (Very) Low compatibility. Maar als persoon x met mij vergelijkt staan er opeens 4 artiesten en Medium. Er gaat wel eens wat fout.
      zondag 18 april 2010 @ 14:49:23 #117
    258885 Solique
    I Kill You !
    pi_80445564
    quote:
    Op zondag 18 april 2010 14:22 schreef Desunoto het volgende:

    [..]

    Klopt
    En als ik in jouw lijstje kijk hebben we ook nog wat gemeen
    The Rasmus, High & Mighty Color, Gackt, Nightwish etc

    Maar hier staat alleen:

    Your musical compatibility with Soliquenl is Very Low
    Music you have in common includes Delain.


    Raar ding.
    Ja, had het ook al gezien. Zie genoeg artiesten die we beiden geluisterd hebben.
    Maar ben het al gewend van last.fm dat compatibility soms niet klopt.
    | Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
    | DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
    pi_80459509
    quote:
    Op zondag 18 april 2010 14:24 schreef PiRANiA het volgende:

    [..]

    Ik vraag me af hoe de berekening werkt eigenlijk
    Hij kijkt de laatste tijd volgens mij met name naar wat je de afgelopen weken geluisterd hebt.
    pi_80459686
    quote:
    Op zondag 18 april 2010 21:15 schreef cafca het volgende:

    [..]

    Hij kijkt de laatste tijd volgens mij met name naar wat je de afgelopen weken geluisterd hebt.
    Dat zou geen slecht idee zijn. Maar dan moeten ze dat er wel even bijzetten (als het zo is). Nu is het zo verwarrend.
      maandag 19 april 2010 @ 21:11:06 #120
    258885 Solique
    I Kill You !
    pi_80497439
    Heb het wat rustiger aan gedaan, tevens wat minder thuis geweest.
    quote:
    Top Artists for the week ending Sunday 18 April 2010

    1 Epica 25
    2 Red Hot Chili Peppers 20
    3 Green Day 19
    3 Iron Maiden 19
    5 Megadeth 14
    5 Stone Sour 14
    7 The Red Hot Chili Peppers 11
    8 Metallica 7
    8 Guns N' Roses 7
    10 Fuel 6
    | Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
    | DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
    pi_80497683
    Top Artists for the week ending Sunday 18 April 2010
    1 Violent Femmes 31
    2 Duncan Browne 15
    3 Richard Thompson 13
    3 Het 13
    5 McGough & McGear 12
    6 Hawkwind 11
    7 Astrud Gilberto 10
    8 Carla Bley 8
    8 Bridget St. John 8
    8 Antônio Carlos Jobim 8
    pi_80498805
    Top Artists for the week ending Sunday 18 April 2010
    1 K's Choice 30
    2 Eli "Paperboy" Reed 23
    3 Tom Petty 15
    3 John Butler Trio 15
    5 Wild Light 13
    5 Green Day 13
    5 Josh Ritter 13
    8 Chris and Thomas 12
    8 The Low Anthem 12
    10 Mark Erelli 11
    pi_80499326
    Unique Artists: 63
    Total Tracks: 309
    Total Plays: 388

    Top Artists for the week ending Sunday 18 April 2010
    1 Eli "Paperboy" Reed 41
    2 She and Him 26
    3 The Blue Van 19
    4 Angus & Julia Stone 18
    5 Calexico 17
    6 Cream 14
    6 Angus and Julia Stone 14
    8 The Tallest Man on Earth 13
    8 Feist 13
    10 Kissaway Trail 12
    You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    last.fm Album top 100
    pi_80499430
    Top Artists for the week ending Sunday 18 April 2010
    1 UVERworld 105
    2 BUCK-TICK 74
    3 flumpool 50
    4 YUI 33
    5 D'espairsRay 31
    6 L'Arc~en~Ciel 29
    6 CRASHDÏET 29
    8 Mr.Children 28
    9 MUCC 27
    10 9mm Parabellum Bullet 24
    11 GLAY 22
    12 Porno Graffitti 19
    13 Dazzle Vision 17
    14 Angelo 16
    15 Kiyoharu 14

    Flink veel geluisterd afgelopen week. Totaal 642 scrobbles!
    pi_80500992
    quote:
    Top Artists for the week ending Sunday 18 April 2010
    1 Boards of Canada 30
    1 Ducktails 30
    3 Hudson Mohawke 24
    4 Diplo 22
    5 The Heliocentrics 21
    6 Nubla 20
    7 Black Milk 16
    8 The Pussycat Dolls 15
    9 Gym Class Heroes 14
    9 Nation of Elzi 14
    11 Jamiroquai 12
    11 Zero 7 12
    13 Joker 6
    13 Flying Lotus 6
    full stops and exclamation marks
      maandag 19 april 2010 @ 22:38:49 #126
    136730 PiRANiA
    All thinking men are atheists.
    pi_80501982
    quote:
    Op maandag 19 april 2010 21:49 schreef Desunoto het volgende:
    Flink veel geluisterd afgelopen week. Totaal 642 scrobbles!
    Ik maar 384

    1 Boys Noize 51
    2 Daft Punk 48
    3 The Beatles 40
    4 Digitalism 18
    4 Röyksopp 18
    6 Deadmau5 15
    7 The Chemical Brothers 13
    8 Pendulum 12
    9 Bob Marley & The Wailers 9
    9 Three Days Grace 9
    11 Coldplay 8
    11 Red Hot Chili Peppers 8
    13 Depeche Mode 4
    14 Electric Light Orchestra 3
    14 Mr. Oizo 3
    14 DatsiK 3
    14 Europe 3
      maandag 19 april 2010 @ 23:35:30 #127
    262792 Case4
    In uw gezicht
    pi_80504583
    Ik ben ook maar eens begonnen. Kijken waar het schip strand
    Maak je niet dik, daar wordt je alleen maar lelijker van.
      dinsdag 20 april 2010 @ 09:26:26 #128
    164509 Banzaiaap
    Tony Rocky Horror
    pi_80509818
    Hoi!

    Pas 13,000 plays.

    http://www.last.fm/user/Banzaiaap
      Redactie Sport dinsdag 20 april 2010 @ 10:10:27 #129
    260853 crew  DeLuna
    Luna van Pino O+
    pi_80510963
    Ik heb nog maar 356 plays.
    ❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
      dinsdag 20 april 2010 @ 10:11:33 #130
    136730 PiRANiA
    All thinking men are atheists.
    pi_80510998
    quote:
    Op dinsdag 20 april 2010 09:26 schreef Banzaiaap het volgende:
    Hoi!

    Pas 13,000 plays.

    http://www.last.fm/user/Banzaiaap
    Maar wel goeie scrobbles!

    Your musical compatibility with Banzaiaap is Super
    Music you have in common includes Pendulum, Gorillaz, Daft Punk, The Beatles and Junkie XL.
      Redactie Sport dinsdag 20 april 2010 @ 10:18:00 #131
    260853 crew  DeLuna
    Luna van Pino O+
    pi_80511162
    Your musical compatibility with Banzaiaap is Very Low

    Music you have in common includes David Guetta.
    ❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
    pi_80511272
    Your musical compatibility with Banzaiaap is Very Low

    ... niks.
      dinsdag 20 april 2010 @ 10:22:05 #133
    258885 Solique
    I Kill You !
    pi_80511286
    quote:
    Your musical compatibility with Banzaiaap is Very Low

    Music you have in common includes Junkie XL and David Guetta.
    , zie genoeg dezelfde artiesten.
    | Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
    | DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
      dinsdag 20 april 2010 @ 10:54:19 #134
    293871 Forskneck
    Hotsieflots
    pi_80512300
    Veel very low
      Moderator dinsdag 20 april 2010 @ 11:23:20 #135
    72712 crew  Rene
    Dabadee dabadaa
    pi_80513396
    "Low"
     | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
      dinsdag 20 april 2010 @ 13:07:33 #136
    242690 IJsdraakje
    Feliz Navidad
    pi_80517257
    Toch maar eens een subscription genomen. Leek me wel handig bij het "ontdekken" van muziek, helemaal nu post-rock m'n aandacht getrokken heeft.

    Al heb ik maar weinig overeenkomsten met de rest van de posters in dit topic
    Jumalatkin kuolevat
    Edessäni vuotavat
    Olen tämän maailman loppu
    Minä olen tyhjyys
      dinsdag 20 april 2010 @ 13:17:23 #137
    136730 PiRANiA
    All thinking men are atheists.
    pi_80517600
    quote:
    Op dinsdag 20 april 2010 13:07 schreef IJsdraakje het volgende:
    Toch maar eens een subscription genomen. Leek me wel handig bij het "ontdekken" van muziek, helemaal nu post-rock m'n aandacht getrokken heeft.

    Al heb ik maar weinig overeenkomsten met de rest van de posters in dit topic
    Medium Music you have in common includes Placebo, Depeche Mode, Metallica, Linkin Park and Red Hot Chili Peppers. .

    Maar die subscription die ik vorige week nam ben ik ook wel blij mee . Ik luister nu lowlands-radio
    pi_80517746
    1 Fugazi 31
    2 Galaxie 500 26
    3 Low 16
    4 Isis 15
    5 My Bloody Valentine 12
    5 Refused 12
    5 The Chameleons 12
    5 Tortoise 12
    5 Pavement 12
    5 Queens of the Stone Age 12
    11 Black Rebel Motorcycle Club 11
    12 Mogwai 10
    12 Grey Waters 10
    12 Flying Saucer Attack 10
      Moderator dinsdag 20 april 2010 @ 13:22:38 #139
    27682 crew  Bosbeetle
    terminaal verdwaald
    pi_80517786
    Ik kan hier nogsteeds iedereen cowbell radio aanraden luister ik regelmatig.
    En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
    My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
    Water: ijskoud de hardste - Gehenna
      dinsdag 20 april 2010 @ 13:22:57 #140
    242690 IJsdraakje
    Feliz Navidad
    pi_80517804
    quote:
    Op dinsdag 20 april 2010 13:17 schreef PiRANiA het volgende:

    [..]

    Medium Music you have in common includes Placebo, Depeche Mode, Metallica, Linkin Park and Red Hot Chili Peppers. .

    Maar die subscription die ik vorige week nam ben ik ook wel blij mee . Ik luister nu lowlands-radio
    Ah, dus jij was een van de gluurders.

    Die subscription ben ik nu al blij mee, het is echt een stuk makkelijker om te kijken of ik een band tof vind of niet. En straks gewoon lekker m'n eigen library kunnen luisteren als ik niet thuis ben is ook zeer fijn.
    Jumalatkin kuolevat
    Edessäni vuotavat
    Olen tämän maailman loppu
    Minä olen tyhjyys
      dinsdag 20 april 2010 @ 13:23:34 #141
    136730 PiRANiA
    All thinking men are atheists.
    pi_80517832
    quote:
    Op dinsdag 20 april 2010 13:22 schreef Bosbeetle het volgende:
    Ik kan hier nogsteeds iedereen cowbell radio aanraden luister ik regelmatig.
    cowbell radio?
      dinsdag 20 april 2010 @ 13:40:23 #142
    258885 Solique
    I Kill You !
    pi_80518538
    quote:
    Op dinsdag 20 april 2010 13:07 schreef IJsdraakje het volgende:
    Toch maar eens een subscription genomen. Leek me wel handig bij het "ontdekken" van muziek, helemaal nu post-rock m'n aandacht getrokken heeft.

    Al heb ik maar weinig overeenkomsten met de rest van de posters in dit topic
    Your musical compatibility with Icedwyvern is Low
    Music you have in common includes: Papa Roach, Metallica, Linkin Park, Red Hot Chili Peppers and Iron Maiden.

    Aardig wat artiesten en nog low
    | Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
    | DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
      dinsdag 20 april 2010 @ 13:44:15 #143
    242690 IJsdraakje
    Feliz Navidad
    pi_80518671
    quote:
    Op dinsdag 20 april 2010 13:40 schreef Solique het volgende:

    [..]

    Your musical compatibility with Icedwyvern is Low
    Music you have in common includes: Papa Roach, Metallica, Linkin Park, Red Hot Chili Peppers and Iron Maiden.

    Aardig wat artiesten en nog low
    Die compatibilitymeter is sowieso gaar. Vorige week was het nog low met een vriend van me, ik ben een paar bands gaan luisteren uit zijn lijst en het is na een paar dagen al super
    Jumalatkin kuolevat
    Edessäni vuotavat
    Olen tämän maailman loppu
    Minä olen tyhjyys
      Moderator dinsdag 20 april 2010 @ 14:06:34 #144
    27682 crew  Bosbeetle
    terminaal verdwaald
    pi_80519573
    quote:
    Op dinsdag 20 april 2010 13:23 schreef PiRANiA het volgende:

    [..]

    cowbell radio?
    Ja cowbell radio, alle liedjes die getagged zijn met cowbell op last.fm
    En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
    My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
    Water: ijskoud de hardste - Gehenna
    pi_80521485
    TVP, net aangemeld op last.fm

    Een vraag: bij het installeren van de scrobbler kon ik kiezen welke mediabibliotheek ik wilde uploaden. Alle informatie die hij nu heeft, is er van 1 mediaspeler (winamp) terwijl ik ook de informatie van Windows Media player wil uploaden...Gaat dat?

    [ Bericht 81% gewijzigd door Siddartha op 20-04-2010 15:02:12 ]
      dinsdag 20 april 2010 @ 21:01:10 #146
    258885 Solique
    I Kill You !
    pi_80536473
    quote:
    Op dinsdag 20 april 2010 14:56 schreef Siddartha het volgende:
    TVP, net aangemeld op last.fm

    Een vraag: bij het installeren van de scrobbler kon ik kiezen welke mediabibliotheek ik wilde uploaden. Alle informatie die hij nu heeft, is er van 1 mediaspeler (winamp) terwijl ik ook de informatie van Windows Media player wil uploaden...Gaat dat?
    Nog nooit een bibliotheek aangemaakt , dus weet het niet zeker.
    Lijkt me wel dat het moet gaan werken. Niet gewoon iets afspelen via wmp dan via proggie toevoegen.
    | Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
    | DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
      Moderator dinsdag 20 april 2010 @ 21:30:28 #147
    72712 crew  Rene
    Dabadee dabadaa
    pi_80537897
    quote:
    Op dinsdag 20 april 2010 21:01 schreef Solique het volgende:

    [..]

    Nog nooit een bibliotheek aangemaakt , dus weet het niet zeker.
    Lijkt me wel dat het moet gaan werken. Niet gewoon iets afspelen via wmp dan via proggie toevoegen.
    Gaat automagisch bij itunes
     | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
    pi_80538353
    Last.FM.
    Die houdt tenminste ook je afgespeelde nummers van je iPod bij, iTunes niet, en dat vind ik toch wel een groot nadeel van iTunes.


    www.last.fm/user/MyMusicIsntDead
    ''When you play the Game of Thrones, you win, or you die..''
      dinsdag 20 april 2010 @ 22:07:32 #149
    258885 Solique
    I Kill You !
    pi_80539830
    Ben enigzins blij dat mijn mp3 niet alles bijhoudt.
    Net gekeken heb er 211.456 geluisterde nummers opstaan.
    Dit zou maar op last.fm gezet worden.
    | Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
    | DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
      dinsdag 20 april 2010 @ 22:18:10 #150
    136730 PiRANiA
    All thinking men are atheists.
    pi_80540360
    quote:
    Op dinsdag 20 april 2010 22:07 schreef Solique het volgende:
    Ben enigzins blij dat mijn mp3 niet alles bijhoudt.
    Net gekeken heb er 211.456 geluisterde nummers opstaan.
    Dit zou maar op last.fm gezet worden.
    Op één MP3-speler?
      dinsdag 20 april 2010 @ 22:21:03 #151
    258885 Solique
    I Kill You !
    pi_80540490
    quote:
    Op dinsdag 20 april 2010 22:18 schreef PiRANiA het volgende:

    [..]

    Op één MP3-speler?
    Ja, mp3 is 2gb (is 4 of 5 jaar oud ofzo)
    Maar houdt wel bij hoeveel nummers er totaal zijn geluisterd sinds aanschaf.
    | Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
    | DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
      dinsdag 20 april 2010 @ 22:24:01 #152
    242690 IJsdraakje
    Feliz Navidad
    pi_80540644
    Ik vind het wel tof dat de liedjes van m'n iPod gescrobbled worden als ik 'm weer aansluit. (Tsja, 8GB. Moet er toch af en toe wat anders op )

    Al gaf het ding in het begin nogal wat kuren, vanalles dubbel scrobblen.

    Da's meteen de reden dat er echt ontzettend veel Placebo in m'n lijst staat. Ik heb het wel veel geluisterd, maar écht niet zoveel als er op m'n last.fm staat. Ach ja. Boeiend. Ga 'm niet wéér resetten.
    Jumalatkin kuolevat
    Edessäni vuotavat
    Olen tämän maailman loppu
    Minä olen tyhjyys
      dinsdag 20 april 2010 @ 22:30:06 #153
    136730 PiRANiA
    All thinking men are atheists.
    pi_80540992
    quote:
    Op dinsdag 20 april 2010 22:21 schreef Solique het volgende:

    [..]

    Ja, mp3 is 2gb (is 4 of 5 jaar oud ofzo)
    Maar houdt wel bij hoeveel nummers er totaal zijn geluisterd sinds aanschaf.
    Oh, ik last verkeerd, ik dacht zo veel MP#-bestanden op één player .

    Ik dacht dat ik er veel had met 2000 MP3/FLAC/OGG bestanden

    En ik scrobble "live"
    pi_80541014
    quote:
    Op dinsdag 20 april 2010 22:24 schreef IJsdraakje het volgende:
    Ik vind het wel tof dat de liedjes van m'n iPod gescrobbled worden als ik 'm weer aansluit. (Tsja, 8GB. Moet er toch af en toe wat anders op )

    Al gaf het ding in het begin nogal wat kuren, vanalles dubbel scrobblen.

    Da's meteen de reden dat er echt ontzettend veel Placebo in m'n lijst staat. Ik heb het wel veel geluisterd, maar écht niet zoveel als er op m'n last.fm staat. Ach ja. Boeiend. Ga 'm niet wéér resetten.
    Ach ja, placebo luisteren is eerder een pluspunt dan minpunt
      dinsdag 20 april 2010 @ 22:40:22 #155
    242690 IJsdraakje
    Feliz Navidad
    pi_80541525
    quote:
    Op dinsdag 20 april 2010 22:30 schreef Siddartha het volgende:

    [..]

    Ach ja, placebo luisteren is eerder een pluspunt dan minpunt
    3.000+ scrobbles van de 10.000 is wat overdreven hoor. Helemaal omdat de nummer twee op 600 ofzo staat.

    Maar een fijn bandje is het zeker. * IJsdraakje dwaalt af*
    Jumalatkin kuolevat
    Edessäni vuotavat
    Olen tämän maailman loppu
    Minä olen tyhjyys
      dinsdag 20 april 2010 @ 22:41:40 #156
    258885 Solique
    I Kill You !
    pi_80541589
    quote:
    Op dinsdag 20 april 2010 22:30 schreef PiRANiA het volgende:

    [..]

    Oh, ik last verkeerd, ik dacht zo veel MP#-bestanden op één player .

    Ik dacht dat ik er veel had met 2000 MP3/FLAC/OGG bestanden

    En ik scrobble "live"
    Dat zou wel erg wezen zoveel op 1 speler.
    Al zou ik het niet erg vinden mocht er ooit een plugin voor normale mp3 spelers uitkomen. Even die 211456 erbij schrijven op mijn page.

    Maar mijn lijst is ook gedeeltelijk gereset daarom ben ik sinds een 2 a 3 maanden bezig mijn lijst op orde te maken.
    | Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
    | DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
      dinsdag 20 april 2010 @ 22:43:29 #157
    136730 PiRANiA
    All thinking men are atheists.
    pi_80541681
    quote:
    Op dinsdag 20 april 2010 22:41 schreef Solique het volgende:

    [..]

    Dat zou wel erg wezen zoveel op 1 speler.
    Al zou ik het niet erg vinden mocht er ooit een plugin voor normale mp3 spelers uitkomen. Even die 211456 erbij schrijven op mijn page.

    Maar mijn lijst is ook gedeeltelijk gereset daarom ben ik sinds een 2 a 3 maanden bezig mijn lijst op orde te maken.
    Zelf een script schrijven is geen optie?
    (In wat voor formaat) kan je die lijst uitlezen?
      dinsdag 20 april 2010 @ 22:47:12 #158
    258885 Solique
    I Kill You !
    pi_80541855
    quote:
    Op dinsdag 20 april 2010 22:43 schreef PiRANiA het volgende:

    [..]

    Zelf een script schrijven is geen optie?
    (In wat voor formaat) kan je die lijst uitlezen?
    Geen idee, heb het wel geprobeerd moet ik zeggen. Maar moet even weten welk format / code en hoe het geupload wordt. Kan namelijk ook geen file vinden waar last.fm zelf de nummers bijhoudt op je pc.

    Mocht je bijvoorbeeld geen internet hebben en luisteren, dan onthoudt hij de lijst wel totdat je weer op internet zit. Alleen waar en in welk format hij dit opslaat weet ik niet.

    Maar ach, ben gestopt met scripten. Dus boeit me niet meer, zou altijd leuk zijn als het vanuit last.fm komt.
    | Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
    | DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
      dinsdag 20 april 2010 @ 22:49:26 #159
    136730 PiRANiA
    All thinking men are atheists.
    pi_80541961
    quote:
    Op dinsdag 20 april 2010 22:47 schreef Solique het volgende:

    [..]

    Geen idee, heb het wel geprobeerd moet ik zeggen. Maar moet even weten welk format / code en hoe het geupload wordt. Kan namelijk ook geen file vinden waar last.fm zelf de nummers bijhoudt op je pc.

    Mocht je bijvoorbeeld geen internet hebben en luisteren, dan onthoudt hij de lijst wel totdat je weer op internet zit. Alleen waar en in welk format hij dit opslaat weet ik niet.

    Maar ach, ben gestopt met scripten. Dus boeit me niet meer, zou altijd leuk zijn als het vanuit last.fm komt.
    Uploaden kan gewoon via HTTP-get (authenticated, maar dat weet ik niet zeker). Is het een MTP player?
      dinsdag 20 april 2010 @ 23:15:14 #160
    258885 Solique
    I Kill You !
    pi_80543214
    quote:
    Op dinsdag 20 april 2010 22:49 schreef PiRANiA het volgende:

    [..]

    Uploaden kan gewoon via HTTP-get (authenticated, maar dat weet ik niet zeker). Is het een MTP player?
    Archos XS100, is geen scrobbler voor, net al opgezocht. Werkt ook zonder aparte software dus er iets voor schrijven gaat lastig.

    De Fok groep is ook aardig dood op last.fm.
    | Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
    | DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
      dinsdag 20 april 2010 @ 23:27:56 #161
    242690 IJsdraakje
    Feliz Navidad
    pi_80543777
    quote:
    Op dinsdag 20 april 2010 23:15 schreef Solique het volgende:
    De Fok groep is ook aardig dood op last.fm.
    Er is een Fok groep? *Heeft er ongetwijfeld overheen gekeken*
    Jumalatkin kuolevat
    Edessäni vuotavat
    Olen tämän maailman loppu
    Minä olen tyhjyys
      dinsdag 20 april 2010 @ 23:33:33 #162
    258885 Solique
    I Kill You !
    pi_80544026
    quote:
    Op dinsdag 20 april 2010 23:27 schreef IJsdraakje het volgende:

    Er is een Fok groep? *Heeft er ongetwijfeld overheen gekeken*
    Bij deze: http://www.last.fm/group/Fok!
    | Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
    | DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
    pi_80544038
    quote:
    Op dinsdag 20 april 2010 23:27 schreef IJsdraakje het volgende:

    [..]

    Er is een Fok groep? *Heeft er ongetwijfeld overheen gekeken*
    quote:
    Your musical compatibility with Icedwyvern is VERY HIGH
    Nice. Je bent één van de eerste.
      dinsdag 20 april 2010 @ 23:40:25 #164
    242690 IJsdraakje
    Feliz Navidad
    pi_80544294
    quote:
    Op dinsdag 20 april 2010 23:33 schreef Xa1pt het volgende:

    [..]


    [..]

    Nice. Je bent één van de eerste.
    Yay!

    En merci voor de Fok groep. Kijken of daar wat leven in te blazen valt.
    Jumalatkin kuolevat
    Edessäni vuotavat
    Olen tämän maailman loppu
    Minä olen tyhjyys
    pi_80545033
    Your musical compatibility with Icedwyvern is Very High

    Music you have in common includes Dir en grey, HIM, The Rasmus, Metallica and The 69 Eyes.

    IJsdraakje
      woensdag 21 april 2010 @ 00:02:30 #166
    242690 IJsdraakje
    Feliz Navidad
    pi_80545164
    Your musical compatibility with xDesunoto is LOW
    Music you have in common includes Dir en grey, HIM and The 69 Eyes.

    Dat ding spoort niet.

    Maar Dir en grey is hip ja.
    Jumalatkin kuolevat
    Edessäni vuotavat
    Olen tämän maailman loppu
    Minä olen tyhjyys
    pi_80545231
    OMG

    En waarom die ook The 69 Eyes ertussen zet terwijl ik die eergisteren (dacht ik) pas voor het eerst gescrobbled had... met maar 2 nummers of zo.

    Dat ding is echt de weg kwijt.
    pi_80561564
    Ik kan trouwens iedere metal/hardcore/punk-liefhebber aanraden om een keertje vivaldi te luisteren. Gewoon, omdat het leuk is om



    ..tussen al die schreeuwende gezichten te zien.
    pi_80565296
    Hola!
    Redelijk nieuwe FOK! gebruiker. Maar al jaren last.fm gebruiker

    www.last.fm/user/welles
    pi_80566635
    quote:
    Op woensdag 21 april 2010 15:28 schreef Siddartha het volgende:
    Ik kan trouwens iedere metal/hardcore/punk-liefhebber aanraden om een keertje vivaldi te luisteren. Gewoon, omdat het leuk is om

    [ afbeelding ]

    ..tussen al die schreeuwende gezichten te zien.
    . Of omdat het goede muziek is!
    full stops and exclamation marks
    pi_80567134
    quote:
    Op woensdag 21 april 2010 17:45 schreef krioro het volgende:

    [..]

    . Of omdat het goede muziek is!
    Dat uiteraard ook, al luister ik vooral Chopin.
    Maar ik moest gewoon lachen toen ik hem er met zijn pruikje tussen zag staan.
    pi_80568732
    Chopin is de enige klassieke componist die ik soms luister al staat het niet op m'n last.fm want ik sla niets daarvan op m'n pc op.
    pi_80579291
    Nieuwe blogpost.
    Kijk eens aan! Doen ze toch nog iets met de feedback (aparte player voor de muzikanten op de site).
    pi_80582318
    quote:
    Op woensdag 21 april 2010 22:43 schreef Nepthys het volgende:
    Nieuwe blogpost.
    Kijk eens aan! Doen ze toch nog iets met de feedback (aparte player voor de muzikanten op de site).
    Tof, dat vind ik ook zeker een belangrijke feature.
    full stops and exclamation marks
      donderdag 22 april 2010 @ 14:43:57 #175
    258885 Solique
    I Kill You !
    pi_80597375
    quote:
    Op woensdag 21 april 2010 22:43 schreef Nepthys het volgende:
    Nieuwe blogpost.
    Kijk eens aan! Doen ze toch nog iets met de feedback (aparte player voor de muzikanten op de site).
    Klinkt goed
    | Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
    | DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
    pi_80605854
    Sommige artiesten van mij zijn gesplit (ik heb ineens 30 extra artists, zonder dat ik nieuwe muziek heb gescrobbeled), normaal worden dingen als "Angus & Julia Stone" en "Angus and Julia Stone" onder dezelfde noemer gescrobbeled. Hopelijk lossen ze dit op, er zijn al meerdere personen die van hetzelfde probleem last hebben, want nu zijn mijn charts een mess.
    You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    last.fm Album top 100
    pi_80605914
    Website Settings:

    Spelling Correction
    Correct artist and track names: [ ] Auto-correct spelling in your Library, charts and the Last.fm software

    Die uitzetten. Dat is echt een zooitje inderdaad.
    pi_80606100
    quote:
    Op donderdag 22 april 2010 18:42 schreef Desunoto het volgende:
    Website Settings:

    Spelling Correction
    Correct artist and track names: [ ] Auto-correct spelling in your Library, charts and the Last.fm software

    Die uitzetten. Dat is echt een zooitje inderdaad.
    Juist, heb ik gelijk uitgezet toen het ingevoerd werd.
    full stops and exclamation marks
    pi_80606185
    quote:
    Op donderdag 22 april 2010 18:42 schreef Desunoto het volgende:
    Website Settings:

    Spelling Correction
    Correct artist and track names: [ ] Auto-correct spelling in your Library, charts and the Last.fm software

    Die uitzetten. Dat is echt een zooitje inderdaad.
    Het werkte goed, maar nu is alles dus teruggezet. Nu is het een zooitje Maar als het goed is wordt het opgelost.
    You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    last.fm Album top 100
      Moderator donderdag 22 april 2010 @ 19:59:57 #180
    72712 crew  Rene
    Dabadee dabadaa
    pi_80608485
    Het werkt op mijn mobiele telefono ook
     | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
      vrijdag 23 april 2010 @ 09:14:37 #181
    164509 Banzaiaap
    Tony Rocky Horror
    pi_80623305
    quote:
    Op dinsdag 20 april 2010 10:11 schreef PiRANiA het volgende:

    [..]

    Maar wel goeie scrobbles!

    Your musical compatibility with Banzaiaap is Super
    Music you have in common includes Pendulum, Gorillaz, Daft Punk, The Beatles and Junkie XL.
    quote:
    Op dinsdag 20 april 2010 10:18 schreef DeLuna het volgende:
    Your musical compatibility with Banzaiaap is Very Low

    Music you have in common includes David Guetta.
    quote:
    Op dinsdag 20 april 2010 10:21 schreef Desunoto het volgende:
    Your musical compatibility with Banzaiaap is Very Low

    ... niks.
    quote:
    Op dinsdag 20 april 2010 10:22 schreef Solique het volgende:

    [..]

    , zie genoeg dezelfde artiesten.
    quote:
    Op dinsdag 20 april 2010 10:54 schreef Forskneck het volgende:
    Veel very low
    quote:
    Op dinsdag 20 april 2010 11:23 schreef Renesite het volgende:
    "Low"
    wtfisthisshit.gif

      vrijdag 23 april 2010 @ 19:33:46 #182
    136730 PiRANiA
    All thinking men are atheists.
    pi_80643904
    http://www.last.fm/user/joffeman

    Deze heeft best een hoop scrobbles...
    pi_80644431
    Ik snap echt niet wat er leuk is aan het hebben van duizenden scrobbels per artiest. Volgens mij is het voor veel mensen meer een dubieuze prestigekwestie dan een realistisch overzicht.
      vrijdag 23 april 2010 @ 20:04:33 #184
    258885 Solique
    I Kill You !
    pi_80645189
    Geen idee, ik luister wanneer en waarin ik zin heb op dat moment.
    | Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
    | DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
    pi_80645702
    quote:
    Op vrijdag 23 april 2010 19:33 schreef PiRANiA het volgende:
    http://www.last.fm/user/joffeman

    Deze heeft best een hoop scrobbles...
    Mwoah, ik heb mensen met veel meer gezien hoor.
    quote:
    Op vrijdag 23 april 2010 19:45 schreef On het volgende:
    Ik snap echt niet wat er leuk is aan het hebben van duizenden scrobbels per artiest. Volgens mij is het voor veel mensen meer een dubieuze prestigekwestie dan een realistisch overzicht.
    Voor sommigen wel misschien, daar zie ik persoonlijk de lol niet van in nee. Als ik veel scrobbles heb vind ik dat best leuk hoor, daar niet van, maar ik ga het er niet om doen.
    full stops and exclamation marks
    pi_80647094
    Ach is wel eens eerder voorbij gekomen hier.... van die gasten met 30.000 scrobbels van één enkel nummer
    pi_80647132
    quote:
    Op vrijdag 23 april 2010 09:14 schreef Banzaiaap het volgende:

    [..]


    .....

    wtfisthisshit.gif

    Your musical compatibility with Banzaiaap is Very Low

    Music you have in common includes Ramses Shaffy, Opgezwolle, Drs. P, Machinefabriek and Moby.
    pi_80647268
    quote:
    Op vrijdag 23 april 2010 09:14 schreef Banzaiaap het volgende:

    [..]


    [..]


    [..]


    [..]


    [..]


    [..]

    wtfisthisshit.gif




    Your musical compatibility with Banzaiaap is High (58.3401%)

    Music you have in common includes Them Crooked Vultures, Editors, Johnny Cash, The Beatles and Stevie Ray Vaughan and Double Trouble.

    Zo'n vreemde smaak heb je nu ook weer niet.
    You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    last.fm Album top 100
    pi_80647388
    quote:
    Op vrijdag 23 april 2010 20:51 schreef Felagund het volgende:

    [..]

    Your musical compatibility with Banzaiaap is High (58.3401%)

    Music you have in common includes Them Crooked Vultures, Editors, Johnny Cash, The Beatles and Stevie Ray Vaughan and Double Trouble.

    Zo'n vreemde smaak heb je nu ook weer niet.
    Jij ook niet, trouwens!

    Your musical compatibility with Chris_Gamgee is High

    Music you have in common includes Andrew Bird, Tim Knol, Chris Chameleon, Ron Sexsmith and Bettie Serveert.
    pi_80647893
    quote:
    Op vrijdag 23 april 2010 19:45 schreef On het volgende:
    Ik snap echt niet wat er leuk is aan het hebben van duizenden scrobbels per artiest. Volgens mij is het voor veel mensen meer een dubieuze prestigekwestie dan een realistisch overzicht.
    Als je last.fm gewoon aanzet en muziek blijft luisteren zoals je altijd doet dan geeft het juist een realistisch overzicht. Ik heb nu 5 artiesten met elk 1000+ scrobbles en in totaal 40000+ scrobbles. Komt perfect overeen met mijn luistergedrag.

    Maar je ziet ook mensen inderdaad met 1000 scrobbles voor 1 nummer... en dan denk ik wel van ! Volgens mij zetten ze dat nummer op repeat en luisteren ze er niet eens naar...
      zaterdag 24 april 2010 @ 11:40:39 #191
    164509 Banzaiaap
    Tony Rocky Horror
    pi_80663575
    quote:
    Op vrijdag 23 april 2010 20:47 schreef cafca het volgende:

    [..]

    Your musical compatibility with Banzaiaap is Very Low

    Music you have in common includes Ramses Shaffy, Opgezwolle, Drs. P, Machinefabriek and Moby.
    quote:
    Op vrijdag 23 april 2010 20:51 schreef Felagund het volgende:

    [..]

    Your musical compatibility with Banzaiaap is High (58.3401%)

    Music you have in common includes Them Crooked Vultures, Editors, Johnny Cash, The Beatles and Stevie Ray Vaughan and Double Trouble.

    Zo'n vreemde smaak heb je nu ook weer niet.
      zaterdag 24 april 2010 @ 11:42:57 #192
    258885 Solique
    I Kill You !
    pi_80663618
    quote:
    Your musical compatibility with Banzaiaap is Low

    Music you have in common includes Volbeat, Junkie XL, Daft Punk, David Guetta and Metallica.
    | Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
    | DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
    pi_80663713
    Is er iets ?
    quote:
    Your musical compatibility with Banzaiaap is Super
    Music you have in common includes Gorillaz, The Beatles, Daft Punk, Muse and Jay-Z.
      zaterdag 24 april 2010 @ 11:54:26 #194
    164509 Banzaiaap
    Tony Rocky Horror
    pi_80663857
    Ik snap er echt geen klap van.. Ik zal wel aan een of ander uiterste zitten ofzo..
      zaterdag 24 april 2010 @ 16:25:35 #195
    217529 Jabberwocky
    Jabberwo)))cky
    pi_80669540
    Your musical compatibility with Banzaiaap is MEDIUM
    Music you have in common includes Volbeat, Them Crooked Vultures, The Beatles, Johnny Cash and Charlotte Gainsbourg.

    Wat mij betreft zit je mooi in 't midden.
    "Beware the Jabberwock, my son!
    The jaws that bite, the claws that catch!
    Beware the Jubjub bird, and shun
    The frumious Bandersnatch!"
    pi_80730315
    Top Artists for the week ending Sunday 25 April 2010
    1 Maxïmo Park 23
    1 The Black Crowes 23
    3 DJ Shadow 17
    3 The Decemberists 17
    5 Woodpigeon 15
    6 Tom Petty 12
    6 Admiral Freebee 12
    8 Portugal. The Man 11
    8 Jakob Dylan 11
    10 The Tallest Man on Earth 10
      maandag 26 april 2010 @ 18:14:47 #197
    258885 Solique
    I Kill You !
    pi_80735154
    Top Artists for the week ending Sunday 25 April 2010

    1 Gorillaz 137
    2 Disturbed 50
    3 Kamelot 40
    4 P.O.D. 21
    5 Maki 15
    5 3 Doors Down 15
    5 The Offspring 15
    8 Within Temptation 12
    9 yurie 11
    9 Ma15 11
    11 4LYN 10
    | Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
    | DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
      maandag 26 april 2010 @ 18:30:57 #198
    136730 PiRANiA
    All thinking men are atheists.
    pi_80735614
    Top Artists for the week ending Sunday 25 April 2010
    1 The Beatles 28
    2 Cancer Bats 12
    3 Editors 9
    4 Pendulum 8
    4 Simian 8
    6 Depeche Mode 7
    7 The Bloody Beetroots 6
    8 Infected Mushroom 5
    8 Boys Noize 5
    10 NOFX 4
    10 Simian Mobile Disco 4
    12 Placebo 3
    12 Massive Attack 3
    12 The Toxic Avenger 3
    12 blink-182 3
    12 Teenage Bad Girl 3
    12 Kavinsky 3

    Unique Artists: 131
    Total Tracks: 242
    Total Plays: 252
    pi_80735721
    * Desunoto icoontje van PiRANiA steelt

    Top Artists for the week ending Sunday 25 April 2010
    1 Kiyoharu 102
    2 Kamiki Aya 61
    3 SID 41
    4 The Cardigans 36
    5 Dir en grey 33
    6 BUCK-TICK 28
    6 MONORAL 28
    8 flumpool 26
    9 UVERworld 25
    10 cali≠gari 24
    10 HYDE 24
    12 Blood Red Shoes 21
    13 Nana Mizuki 15
    14 Dazzle Vision 14
    15 INORAN 13
      maandag 26 april 2010 @ 19:56:31 #200
    293871 Forskneck
    Hotsieflots
    pi_80739096
    Top Artists for the week ending Sunday 25 April 2010
    1 Toxic Holocaust 101
    2 Municipal Waste 27
    3 !!! 15
    4 All That Remains 14
    5 Six Feet Under 13
    5 Massive Attack 13
    7 The Agonist 10
    7 Katatonia 10
    7 Revocation 10
    10 Testament 9
    10 I Killed the Prom Queen 9
    10 Alter Bridge 9
    pi_80739890
    Top Artists for the week ending Sunday 25 April 2010
    1 Trash Talk 37
    2 Radiohead 28
    3 Flying Lotus 27
    4 Broken Social Scene 25
    5 Marina and the Diamonds 13
    6 M83 12
    6 Crystal Castles 12
    6 Joanna Newsom 12
    6 Koop 12
    6 Gare du Nord 12
    11 The Ghost of a Thousand 10
    11 The Dillinger Escape Plan 10
    11 And You Will Know Us By The Trail Of Dead 10
    14 Deerhoof 9
    15 65daysofstatic 8
      maandag 26 april 2010 @ 20:17:38 #202
    242690 IJsdraakje
    Feliz Navidad
    pi_80739972
    Top Artists for the week ending Sunday 25 April 2010
    1 The xx 140
    2 God Is an Astronaut 63
    3 Amorphis 62
    4 Swallow the Sun 54
    5 Mogwai 50
    6 Ajattara 47
    7 Fear Factory 40
    8 Rammstein 33
    9 Negură Bunget 29
    10 Keep of Kalessin 23

    Lijstjes
    Jumalatkin kuolevat
    Edessäni vuotavat
    Olen tämän maailman loppu
    Minä olen tyhjyys
      maandag 26 april 2010 @ 20:25:21 #203
    217529 Jabberwocky
    Jabberwo)))cky
    pi_80740308
    Top Artists for the week ending Sunday 25 April 2010
    1 And So I Watch You From Afar 22
    2 Triptykon 17
    3 Red Sparowes 16
    4 The Wounded 14
    5 Roky Erickson with Okkervil River 12
    5 Jex Thoth 12
    5 Shining 12
    8 Khoma 11
    8 Marissa Nadler 11
    10 Jessica Bailiff 10
    10 Someone Still Loves You Boris Yeltsin 10
    10 Electric Wizard 10

    Unique Artists: 34
    Total Tracks: 221
    Total Plays: 270
    "Beware the Jabberwock, my son!
    The jaws that bite, the claws that catch!
    Beware the Jubjub bird, and shun
    The frumious Bandersnatch!"
      maandag 26 april 2010 @ 20:41:06 #204
    242690 IJsdraakje
    Feliz Navidad
    pi_80740965


    Ik vind het een tof aantal.
    Jumalatkin kuolevat
    Edessäni vuotavat
    Olen tämän maailman loppu
    Minä olen tyhjyys
    pi_80741119
    quote:
    Op maandag 26 april 2010 20:41 schreef IJsdraakje het volgende:
    [ afbeelding ]

    Ik vind het een tof aantal.
    Je Avatar staat er ook leuk bij, dat aantal.
    You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    last.fm Album top 100
    pi_80742862
    Top Artists for the week ending Sunday 25 April 2010
    1 Bill Fay 108
    2 Frank Zappa 20
    3 Ali Farka Toure 13
    3 Joseph Arthur 13
    3 Roy Harper 13
    6 Bridget St. John 12
    7 AC-DC 10
    8 Metro 8
    8 John Foxx 8
    10 Comus 7
      maandag 26 april 2010 @ 21:27:42 #207
    242690 IJsdraakje
    Feliz Navidad
    pi_80742984
    quote:
    Op maandag 26 april 2010 20:44 schreef Felagund het volgende:

    [..]

    Je Avatar staat er ook leuk bij, dat aantal.
    Haisuli is gewoon tof.
    Jumalatkin kuolevat
    Edessäni vuotavat
    Olen tämän maailman loppu
    Minä olen tyhjyys
    pi_80743014
    quote:
    Op maandag 26 april 2010 18:34 schreef Desunoto het volgende:


    13 Nana Mizuki 15
    Is dat een Japanse zangeres met zo'n grote bril?


    je begint overigens een beetje mainstream te worden.....er staan zo maar 3 artiesten in je lijstje die ik ken!
    pi_80750712
    1 Sonic Youth 25 (Had zin om de audiofiel uit te hangen met mijn FLAC van Daydream Nation)
    2 Seefeel 20
    3 Native Nod 19
    4 Bardo Pond 18
    5 Beck 14
    6 Fugazi 13
    6 M83 13
    8 Grails 12
    8 Customs 12 (Lijkt wel een kloon van Interpol, maar best leuk op het eerste gehoor.)
    8 The Black Keys 12
    pi_80750946
    quote:
    Op maandag 26 april 2010 21:28 schreef cafca het volgende:

    [..]

    Is dat een Japanse zangeres met zo'n grote bril?


    je begint overigens een beetje mainstream te worden.....er staan zo maar 3 artiesten in je lijstje die ik ken!
    Ik heb haar nog nooit met bril gezien! Dus ik denk dat je iemand anders bedoelt.
    Maar mainstream?! Daar moet ik snel wat aan veranderen dan. Mainstream.

    pi_80751195
    Top Artists for the week ending Sunday 25 April 2010
    1 Minsk 21
    2 My Sleeping Karma 16
    3 Stake-Off The Witch 15
    4 Ereb Altor 14
    4 Placebo 14
    6 Cobalt 11
    7 Beach House 10
    7 Infinite Body 10
    9 Sleep Whale 9
    9 Karma to Burn 9
      Moderator dinsdag 27 april 2010 @ 09:40:56 #212
    27682 crew  Bosbeetle
    terminaal verdwaald
    pi_80756461
    1 Eels 14
    2 The Notwist 13
    3 Monster Magnet 12
    3 Roky Erickson 12
    5 Neil Young & Crazy Horse 10
    6 Comus 9
    7 Electric Wizard 7
    8 The Smiths 6
    9 Einsturzende Neubauten 5
    9 Anal Cunt 5

    saai lijstje, bijzonderheid is dat ik tegenwoordig veel Comus draai naar dat geweldige concert op roadburn verder zijn het allemaal regulars behalve anal cunt en dat was gewoon een shuffle foutje
    En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
    My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
    Water: ijskoud de hardste - Gehenna
      Moderator dinsdag 27 april 2010 @ 09:42:24 #213
    27682 crew  Bosbeetle
    terminaal verdwaald
    pi_80756509
    quote:
    Op maandag 26 april 2010 23:47 schreef On het volgende:

    4 Bardo Pond 18
    Is dat wat, ik ga ze komend december live aanschouwen space rock las ik ergens
    En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
    My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
    Water: ijskoud de hardste - Gehenna
    pi_80761838
    quote:
    Op dinsdag 27 april 2010 09:42 schreef Bosbeetle het volgende:

    [..]

    Is dat wat, ik ga ze komend december live aanschouwen space rock las ik ergens
    Ja het is erg spacey en zwaar. Ze weten echt van die muren van geluid neer te zetten door middel van drone gitaar en noise/feedback. Waar komen ze te spelen dan?

    Albums die ik je wel aan kan raden zijn Amanita en Bufo Alvarius Amen 29 15.
      Moderator dinsdag 27 april 2010 @ 12:23:03 #215
    27682 crew  Bosbeetle
    terminaal verdwaald
    pi_80761913
    quote:
    Op dinsdag 27 april 2010 12:20 schreef On het volgende:

    [..]

    Ja het is erg spacey en zwaar. Ze weten echt van die muren van geluid neer te zetten door middel van drone gitaar en noise/feedback. Waar komen ze te spelen dan?

    Albums die ik je wel aan kan raden zijn Amanita en Bufo Alvarius Amen 29 15.
    Ah die ga ik uitchecken

    ze spelen hier: All Tomorrow's Parties
    En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
    My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
    Water: ijskoud de hardste - Gehenna
      Redactie Frontpage vrijdag 30 april 2010 @ 19:02:03 #216
    83660 crew  Etcetera
    *pffrrrwwwt*
    pi_80879666
    Hmm zijn er nog meer met scrobble problemen? Mijn Foobar scrobbled momenteel niet en heb niets aan de settings veranderd.

    En nu doettie het wel weer
    It's not just sex, it's love
    It's two people connecting
    With four other people
    And aliens
    pi_80879716
    Dat is dan net sinds 5 minuten zo. Ik ben net begonnen met luisteren (net thuis) en alleen het eerste nummer heeft 'ie gescrobbled zie ik nu, de rest nog niet. Zit waarschijnlijk gewoon vertraging in.

    Edit: en nu doet 'ie het hier ook weer.
    pi_80879831
    Dacht dat het aan mij connectie lag, maar bij mij bewaart hij dus ook alles in de cache. Hij zegt wel dat de verbinding goed is.
    You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    last.fm Album top 100
      Moderator vrijdag 30 april 2010 @ 20:10:53 #219
    27682 crew  Bosbeetle
    terminaal verdwaald
    pi_80881589
    bij mij doet hij het ook niet
    En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
    My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
    Water: ijskoud de hardste - Gehenna
    pi_80881741
    I approve this message
      vrijdag 30 april 2010 @ 22:35:10 #221
    258885 Solique
    I Kill You !
    pi_80887525
    Aan mijn last.fm pagina te zien al vanaf vanmiddag niets meer onthouden, lijst liep door.
    Als het goed is houd het last.fm proggie wel alles vast, dus zou het vanzelf moeten scrobblen.

    [ Bericht 71% gewijzigd door Solique op 30-04-2010 23:59:50 ]
    | Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
    | DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
    pi_80937167
    Ik had laatst zo'n site waar je een soort wallpaper kon maken met bandlogo's van je last.fm, zoals dit:


    Deze is dus gemaakt op deze site, maar volgens mij had ik laatst een andere site. Plaatje dat er uit kwam rollen had een veel hogere resolutie, dacht ik. Weet iemand welke site ik bedoel of was het waarschijnlijk toch bovengenoemde site?
      zondag 2 mei 2010 @ 17:25:08 #223
    258885 Solique
    I Kill You !
    pi_80938700
    Er zijn vele sites die dingen kunnen genereren voor last.fm.
    | Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
    | DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
    pi_80939388


    Grappig ding
    Mijn logo's rocken
    pi_80940857
    Awesome:

      zondag 2 mei 2010 @ 18:28:57 #226
    246107 Zeroku
    An Air of Authority.
    pi_80940896
    Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
    Lieve jongeman ben jij. :@
    Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
    :* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
      zondag 2 mei 2010 @ 18:49:39 #227
    242690 IJsdraakje
    Feliz Navidad
    pi_80941648
    Hmm, ik hád zo'n ding op m'n profiel staan, geen idee waarom ik 'm eraf gehaald heb.

    Jumalatkin kuolevat
    Edessäni vuotavat
    Olen tämän maailman loppu
    Minä olen tyhjyys
      zondag 2 mei 2010 @ 19:15:28 #228
    217529 Jabberwocky
    Jabberwo)))cky
    pi_80942643
    "Beware the Jabberwock, my son!
    The jaws that bite, the claws that catch!
    Beware the Jubjub bird, and shun
    The frumious Bandersnatch!"
    pi_80944542


    goeie tip
    "If you're not happy wearing denim, you're a devil in disguise"
    pi_80951905
    Heej, cool topic!
    Newbie hier

    En coole bandposters.


    Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
    Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
      zondag 2 mei 2010 @ 22:52:55 #231
    258885 Solique
    I Kill You !
    pi_80952112
    Mijnes:

    | Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
    | DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
    pi_80952251
    quote:
    Op zondag 2 mei 2010 22:52 schreef Solique het volgende:
    Mijnes:

    [ afbeelding ]
    Ik zag het al aan het plaatje:
    Your musical compatibility with Soliquenl is Very High

    Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
    Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
    pi_80952388
    Ik had hem volgens mij ook in mijn profiel staan, maar toen die te vol werd heb ik hem verwijderd.

    You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    last.fm Album top 100
      zondag 2 mei 2010 @ 23:08:18 #234
    217529 Jabberwocky
    Jabberwo)))cky
    pi_80952681
    Super.
    "Beware the Jabberwock, my son!
    The jaws that bite, the claws that catch!
    Beware the Jubjub bird, and shun
    The frumious Bandersnatch!"
    pi_80954225
    Redelijk wat moeite, maar ik heb m'n album-top-zoveel-allertijden erop gezet

    Het is dat concerten van Bach niet echt albums zijn, anders stonden die er ook wel tussen
    Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
    Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
      maandag 3 mei 2010 @ 00:08:13 #236
    150363 Wii-Style
    Ba-Lue Bolivar Ba-Lues-Are
    pi_80954697
    Edit: Heb gelijk even een 'mooie' versie gemaakt, inc. logo van wat ik gebruik om te luisteren.



    Gaaf.

    [ Bericht 41% gewijzigd door Wii-Style op 03-05-2010 00:39:50 ]
    Linkse theedrinkende criminelenknuffelaar.
      maandag 3 mei 2010 @ 00:17:53 #237
    14509 reem
    Correspondent in Buenos Aires
    pi_80955065
    Hebben meer mensen er last van dat hun tracks die ze via de 3voor12 Luisterpaal luisteren (http://scrobble.it/luisterpaal/) niet meer worden gescrobbled?
    [b]@RemiLehmann[/b]
    pi_80958269
    quote:
    Op maandag 3 mei 2010 00:17 schreef reem het volgende:
    Hebben meer mensen er last van dat hun tracks die ze via de 3voor12 Luisterpaal luisteren (http://scrobble.it/luisterpaal/) niet meer worden gescrobbled?
    Nee, bij mij doet hij het nu gewoon.
    You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    last.fm Album top 100
      maandag 3 mei 2010 @ 09:24:57 #239
    258885 Solique
    I Kill You !
    pi_80958854
    Ze zijn laatste tijd sowieso steeds aan het onderhouden, soms scrobbled een nummer gelijk, soms duurt het een eeuwigheid. Nu scrobbled hij nummers van de last.fm radio weer niet, en dan opeens weer wel.
    | Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
    | DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
      maandag 3 mei 2010 @ 10:33:48 #240
    274289 Ducktails
    He's lost control
      maandag 3 mei 2010 @ 10:36:53 #241
    217529 Jabberwocky
    Jabberwo)))cky
    pi_80960230
    quote:
    Op maandag 3 mei 2010 00:17 schreef reem het volgende:
    Hebben meer mensen er last van dat hun tracks die ze via de 3voor12 Luisterpaal luisteren (http://scrobble.it/luisterpaal/) niet meer worden gescrobbled?
    Ik wist niet eens dat dat kon!

    Vandaag eens uitproberen.
    "Beware the Jabberwock, my son!
    The jaws that bite, the claws that catch!
    Beware the Jubjub bird, and shun
    The frumious Bandersnatch!"
    pi_80963455
    quote:
    Op maandag 3 mei 2010 00:17 schreef reem het volgende:
    Hebben meer mensen er last van dat hun tracks die ze via de 3voor12 Luisterpaal luisteren (http://scrobble.it/luisterpaal/) niet meer worden gescrobbled?
    kun je die dan scrobbelen
    "If you're not happy wearing denim, you're a devil in disguise"
      maandag 3 mei 2010 @ 12:50:47 #243
    217529 Jabberwocky
    Jabberwo)))cky
    pi_80964767
    Dat werkt inderdaad prima hier, relaxed.
    "Beware the Jabberwock, my son!
    The jaws that bite, the claws that catch!
    Beware the Jubjub bird, and shun
    The frumious Bandersnatch!"
    pi_80965936
      Moderator maandag 3 mei 2010 @ 13:48:35 #245
    27682 crew  Bosbeetle
    terminaal verdwaald
    pi_80967052


    best lelijk
    En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
    My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
    Water: ijskoud de hardste - Gehenna
    pi_80967414
    quote:
    Op maandag 3 mei 2010 13:48 schreef Bosbeetle het volgende:
    [ afbeelding ]

    best lelijk
    Wel goeie smaak
    Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
    Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
      maandag 3 mei 2010 @ 14:21:19 #247
    217529 Jabberwocky
    Jabberwo)))cky
    pi_80968252
    Welke band is dat, links van The Cure?
    "Beware the Jabberwock, my son!
    The jaws that bite, the claws that catch!
    Beware the Jubjub bird, and shun
    The frumious Bandersnatch!"
      maandag 3 mei 2010 @ 15:52:20 #248
    258885 Solique
    I Kill You !
    pi_80971531
    Veel radio + random

    Unique Artists: 285
    Total Tracks: 453
    Total Plays: 484

    Top Artists for the week ending Sunday 2 May 2010

    1 Tenacious D 28
    2 NOFX 22
    3 Finger Eleven 18
    4 Rammstein 16
    5 4LYN 13
    5 30 Seconds to Mars 13
    7 Sum 41 11
    8 Nightwish 8
    8 The Offspring 8
    | Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
    | DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
      maandag 3 mei 2010 @ 15:53:59 #249
    15967 Frollo
    You know I am a righteous man
    pi_80971597
    quote:
    Op maandag 3 mei 2010 12:50 schreef Jabberwocky het volgende:
    Dat werkt inderdaad prima hier, relaxed.
    Hier niet.

    Zou het firewall-gerelateerd kunnen zijn of zo?

    Normaal scrobbelen lukt wel.


    Bij mij werkt het nu ook.

    Erg tof wel. Ik ben zo'n fanatieke last.fm'er dat ik in principe geen muziek wens te luisteren die niet gescrobbeld wordt. De Luisterpaal was daarom altijd verboden terrein voor mij. Maar nu dus niet meer!

    [ Bericht 10% gewijzigd door Frollo op 03-05-2010 15:59:19 ]
    pi_80972490
    quote:
    Op maandag 3 mei 2010 14:21 schreef Jabberwocky het volgende:
    Welke band is dat, links van The Cure?
    Sleepytime Gorilla Museum


    Ik luister trouwens op m'n mp3 speler en cd speler vaak heel andere muziek dan op de PC. Als dat ook meegeteld werd, zag m'n lijstje er wat meer progrock en elektro uit dan het nu doet.

    Maar goed, ik gebruik last.fm vooral voor de concert recommendations en dat werkt prima
    Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
    Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
      Moderator maandag 3 mei 2010 @ 16:19:25 #251
    27682 crew  Bosbeetle
    terminaal verdwaald
    pi_80972546
    quote:
    Op maandag 3 mei 2010 16:17 schreef rijsttafel het volgende:

    [..]

    Sleepytime Gorilla Museum
    Correct!
    En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
    My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
    Water: ijskoud de hardste - Gehenna
    pi_80972673
    quote:
    Op maandag 3 mei 2010 16:19 schreef Bosbeetle het volgende:

    [..]

    Correct!
    Het is iig wel een herkenbaar logo, beter dan van die black metal logo's die nooit orgineel zijn en je nog niet kunt lezen wat de bandnaam nou is

    Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
    Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
      Moderator maandag 3 mei 2010 @ 16:25:42 #253
    27682 crew  Bosbeetle
    terminaal verdwaald
    pi_80972813
    quote:
    Op maandag 3 mei 2010 15:53 schreef Frollo het volgende:


    Erg tof wel. Ik ben zo'n fanatieke last.fm'er dat ik in principe geen muziek wens te luisteren die niet gescrobbeld wordt. De Luisterpaal was daarom altijd verboden terrein voor mij. Maar nu dus niet meer!
    Ik scrobble mijn discman en mijn vinyl niet
    En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
    My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
    Water: ijskoud de hardste - Gehenna
      maandag 3 mei 2010 @ 16:27:30 #254
    262792 Case4
    In uw gezicht
    pi_80972886

    Ik heb nog niet zoveel
    Maak je niet dik, daar wordt je alleen maar lelijker van.
      maandag 3 mei 2010 @ 16:27:52 #255
    242690 IJsdraakje
    Feliz Navidad
    pi_80972899
    quote:
    Op maandag 3 mei 2010 16:22 schreef rijsttafel het volgende:

    [..]

    Het is iig wel een herkenbaar logo, beter dan van die black metal logo's die nooit orgineel zijn en je nog niet kunt lezen wat de bandnaam nou is

    [ afbeelding ]
    Eens. Zelfs nu ik *weet* wat er staat, is het moeilijk om te lezen.

    En mijn vinyl en cd's scrobblen ook niet.
    Jumalatkin kuolevat
    Edessäni vuotavat
    Olen tämän maailman loppu
    Minä olen tyhjyys
      maandag 3 mei 2010 @ 17:46:01 #256
    182560 krioro
    no span
    pi_80975690
    quote:
    Op maandag 3 mei 2010 00:17 schreef reem het volgende:
    Hebben meer mensen er last van dat hun tracks die ze via de 3voor12 Luisterpaal luisteren (http://scrobble.it/luisterpaal/) niet meer worden gescrobbled?
    Ook ik wist niet eens dat dat kon. Goede tip. . Vinyl en tapes scrobblen helaas niet, dus probeer ik dat toch zoveel mogelijk ook op mp3 te zetten.

    Ik heb praktisch nooit problemen met scrobblen/submitten trouwens, ook de afgelopen week ging alles prima.
    full stops and exclamation marks
    pi_80976670
    Mijn last.fm scrobblet niet meer. Heb gister een aantal programma's verplaatst naar een andere map (wel op dezelfde schijf), waaronder iTunes en last.fm. Sindsdien doettie het niet meer als in ik iTunes luister. Vanmorgen iTunes geupdate naar versie 9.1 (op de site staat dat last.fm alleen voor versie 7 en 8 werkt, maar bij een mede-FOK!ker doettie het wel gewoon met versie 9.1, dus daar ligt het niet aan). Last.fm ook opnieuw geinstalleerd, doet het nog niet.
    Ik vond daarstraks bij plugins oid dat iTunes en WMP niet aangevinkt waren (terwijl ik het wel zo had geinstalleerd net), opnieuw aangevinkt en ingesteld. Doet het nog niet.

    Iemand enig idee wat ik hieraan kan doen? Heb bij de FAQ gekeken maar kon niets vinden. En ik kijk altijd welke nummers ik luister via het last.fm icoontje dus het is verdomde irritant.
    pi_80977629
    Bedroevend weinig scrobbles deze week. Daar moet verandering in komen
    quote:
    Top Artists for the week ending Sunday 2 May 2010
    1 The Prodigy 13
    2 Wilco 9
    2 The xx 9
    4 Röyksopp 8
    5 Moby 5
    5 Gorillaz 5
    7 Beach House 4
    7 Muse 4
    7 CAKE 4
    10 Daft Punk 3
    11 Hot Chip 2
    11 Blood Red Shoes 2
    11 The Beatles 2
    14 Neutral Milk Hotel 1
    14 Yeah Yeah Yeahs1
    pi_80977655
    quote:
    Op maandag 3 mei 2010 18:14 schreef Mexicaantje. het volgende:
    Mijn last.fm scrobblet niet meer. Heb gister een aantal programma's verplaatst naar een andere map (wel op dezelfde schijf), waaronder iTunes en last.fm
    Vind je het gek dat het niet meer werkt?
    pi_80978705
    quote:
    Op maandag 3 mei 2010 18:48 schreef RacerDKB het volgende:

    [..]

    Vind je het gek dat het niet meer werkt?
    Ja allebei opnieuw geinstalleerd enzo, dus het is best gek vind ik.
      maandag 3 mei 2010 @ 19:50:19 #261
    246107 Zeroku
    An Air of Authority.
    pi_80980179
    quote:
    Op maandag 3 mei 2010 18:47 schreef DrowningMan het volgende:
    Bedroevend weinig scrobbles deze week. Daar moet verandering in komen
    [..]


    Hoe genereer je dat?
    Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
    Lieve jongeman ben jij. :@
    Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
    :* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
    pi_80980297
    quote:
    Op maandag 3 mei 2010 19:50 schreef Zeroku het volgende:

    [..]

    Hoe genereer je dat?
    Staat bij charts, dan de link "or browse by weekly snapshots" volgen.
    You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    last.fm Album top 100
      maandag 3 mei 2010 @ 20:20:33 #263
    246107 Zeroku
    An Air of Authority.
    pi_80981512
    quote:
    Op maandag 3 mei 2010 19:52 schreef Felagund het volgende:

    [..]

    Staat bij charts, dan de link "or browse by weekly snapshots" volgen.
    Als subscriber alleen?
    Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
    Lieve jongeman ben jij. :@
    Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
    :* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
    pi_80981747
    quote:
    Op maandag 3 mei 2010 20:20 schreef Zeroku het volgende:

    [..]

    Als subscriber alleen?
    Nee, bij iedereen:
    http://www.last.fm/user/Zeroku1/charts?charttype=weekly

    Hier staan jouw charts per week.
    You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    last.fm Album top 100
      maandag 3 mei 2010 @ 20:27:17 #265
    246107 Zeroku
    An Air of Authority.
    pi_80981869
    1 Deadmau5 195
    2 Tiga 1

    Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
    Lieve jongeman ben jij. :@
    Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
    :* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
    pi_80981874
    Top Artists for the week ending Sunday 2 May 2010
    1 BUCK-TICK 150
    2 Janne Da Arc 67
    3 9mm Parabellum Bullet 56
    4 9GOATS BLACK OUT 55
    5 Seo Taiji 53
    6 exist†trace 34
    7 Angelo 33
    8 GACKT 24
    8 Boom Boom Satellites 24
    10 La'cryma Christi 20
    11 Kawamura Ryuichi 17
    12 PIERROT 15
    13 Kanon Wakeshima 14
    13 Kiyoharu 14
    15 flumpool 13

    Beetje veel BUCK-TICK
      maandag 3 mei 2010 @ 20:28:06 #267
    246107 Zeroku
    An Air of Authority.
    pi_80981918
    Ik krijg dat niet fatsoenlijk gekopieerd .
    Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
    Lieve jongeman ben jij. :@
    Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
    :* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
    pi_80982019
    quote:
    Op maandag 3 mei 2010 20:28 schreef Zeroku het volgende:
    Ik krijg dat niet fatsoenlijk gekopieerd .
    Ligt aan je browser waarschijnlijk, kan volgens mij alleen fatsoenlijk met Internet Explorer.
    You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    last.fm Album top 100
    pi_80982060
    Unique Artists: 139
    Total Tracks: 447
    Total Plays: 617
    Viewing charts for this week
    Weekly cut-off is 12:00 Sunday GMT.

    Top Artists for the week ending Sunday 2 May 2010
    1 Laura Marling 45
    2 Curtis Mayfield 36
    3 The National 35
    4 The Black Keys 25
    5 Marike Jager 24
    6 The Specials 21
    7 Archie Bronson Outfit 14
    7 Andrew Bird 14
    9 Feist 12
    9 The Leisure Society 12
    9 The Doors 12
    12 Midlake 11
    12 Yeasayer 11
    14 Cream 10
    15 Josh Ritter 9
    15 Johnny Cash 9
    15 Funkadelic 9
    15 Angus & Julia Stone 9
    You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    last.fm Album top 100
    pi_80983662
    Top Artists for the week ending Sunday 2 May 2010
    1 Bill Fay 36
    2 Faithless 22
    3 Current 93 21
    4 Suzi Quatro 16
    5 Bridget St. John 12
    6 Black Rebel Motorcycle Club 10
    7 Barenaked Ladies 6
    pi_80983791
    best apart.. kan Beck helemaal niet vinden tussen de afbeeldingen (bandlogo's gedoe) maar als ik via de site een overzicht maak, staat ie der wel bij
    "If you're not happy wearing denim, you're a devil in disguise"
      maandag 3 mei 2010 @ 21:58:45 #272
    258885 Solique
    I Kill You !
    pi_80986214
    quote:
    Op maandag 3 mei 2010 21:04 schreef Bol_Wan het volgende:
    best apart.. kan Beck helemaal niet vinden tussen de afbeeldingen (bandlogo's gedoe) maar als ik via de site een overzicht maak, staat ie der wel bij
    Is van meerdere bands en artiesten zo, geen idee waarom. Heb zelfs dj's die erop voorkomen maar bekendere bands niet.
    | Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
    | DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
    pi_80987339
    quote:
    Op maandag 3 mei 2010 21:58 schreef Solique het volgende:

    [..]

    Is van meerdere bands en artiesten zo, geen idee waarom. Heb zelfs dj's die erop voorkomen maar bekendere bands niet.
    ja das sowieso apart dat hele bekende bands er niet bijstaan, ik noem een Phoenix.. nergens te vinden!
    "If you're not happy wearing denim, you're a devil in disguise"
      maandag 3 mei 2010 @ 22:20:51 #274
    182560 krioro
    no span
    pi_80987505
    Ik weet vantevoren al dat een groot deel van mijn favoriete artiesten niet bij dat logogebeuren staat, daarom begin ik er niet aan.
    full stops and exclamation marks
    pi_80988844
    quote:
    Op maandag 3 mei 2010 22:20 schreef krioro het volgende:
    Ik weet vantevoren al dat een groot deel van mijn favoriete artiesten niet bij dat logogebeuren staat, daarom begin ik er niet aan.
    ja, dat sowieso.. ik bedoel als je favoriete artiesten allemaal soloisten zijn ben je al snel weg
    "If you're not happy wearing denim, you're a devil in disguise"
    pi_80989871
    Op http://lastfm.dontdrinkandroot.net kan je ook van deze plaatjes laten genereren, wel tof gedaan:



    (klik voor een nog grotere afbeelding)
      maandag 3 mei 2010 @ 23:07:14 #277
    246107 Zeroku
    An Air of Authority.
    pi_80989947
    Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
    Lieve jongeman ben jij. :@
    Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
    :* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
    pi_80990003
    quote:
    Op maandag 3 mei 2010 23:07 schreef Zeroku het volgende:
    [ afbeelding ]
    Verklein hem eens een beetje of zo
      maandag 3 mei 2010 @ 23:09:40 #279
    246107 Zeroku
    An Air of Authority.
    pi_80990053
    quote:
    Op maandag 3 mei 2010 23:08 schreef Desunoto het volgende:

    [..]

    Verklein hem eens een beetje of zo
    Zo is't lekker duidelijk .
    Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
    Lieve jongeman ben jij. :@
    Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
    :* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
    pi_80990939
    Leuke site, die compatability meter daar tussen twee users is ook veel beter dan die van last.fm zelf. Veel users waarmee ik super compatability heb komen niet verder dan 25-35% ipv 99%.
    You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    last.fm Album top 100
    pi_80992219
    haha, lijkt best lang op last.fm, last track yesterday evening, net 5 minuutjes geleden
    "If you're not happy wearing denim, you're a devil in disguise"
    pi_80992408
    quote:
    Op maandag 3 mei 2010 23:09 schreef Zeroku het volgende:

    [..]

    Zo is't lekker duidelijk .
    Hoe bedoel je een gevarieerde history?
      dinsdag 4 mei 2010 @ 08:27:56 #283
    258885 Solique
    I Kill You !
    pi_80996205
    Apart overzichtje zo

    | Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
    | DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
      dinsdag 4 mei 2010 @ 09:03:27 #284
    246107 Zeroku
    An Air of Authority.
    pi_80996680
    quote:
    Op dinsdag 4 mei 2010 00:14 schreef Xa1pt het volgende:

    [..]

    Hoe bedoel je een gevarieerde history?
    Cool huh .
    Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
    Lieve jongeman ben jij. :@
    Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
    :* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
      dinsdag 4 mei 2010 @ 21:36:36 #285
    136730 PiRANiA
    All thinking men are atheists.
    pi_81027496
    Top Artists for the week ending Sunday 2 May 20101 Yann Tiersen 7
    2 Audio Bullys 6
    3 Télépopmusik 5
    4 Bob Marley & The Wailers 3
    4 DatsiK 3
    4 Deadmau5 3
    7 Zombie Nation 2
    7 The Crystal Method 2
    7 The Beatles 2
    7 DatA 2
    7 SebastiAn 2
    7 Chewy Chocolate Cookies 2
    7 Limp Bizkit 2
    7 Level 42 2
    7 John Lennon 2
    7 Air 2
    7 Daft Punk 2
    7 The Chemical Brothers 2
    7 Danger 2
    7 Paul McCartney & Wings 2

    14 artiesten op #7

    Unique Artists: 76
    Total Tracks: 110
    Total Plays: 111
      Redactie Frontpage dinsdag 4 mei 2010 @ 21:39:57 #286
    83660 crew  Etcetera
    *pffrrrwwwt*
    pi_81027720


    Leuk
    It's not just sex, it's love
    It's two people connecting
    With four other people
    And aliens
    pi_81028506
    Top Artists for the week ending Sunday 2 May 2010
    1 Josh Ritter 57
    2 Rocky Votolato 17
    3 Maxïmo Park 14
    4 Xavier Rudd 13
    5 K's Choice 6
    5 Green Day 6
    7 Acda en De Munnik 5
    8 The Black Crowes 4
    8 Lennart Arends 4
    10 The Gaslight Anthem 3
    10 Bruce Springsteen 3

    Jeej Josh Ritter heeft een nieuwe plaat
      dinsdag 4 mei 2010 @ 22:43:58 #288
    214544 J0ttem
    speciale jongen
    pi_81031099



    Swiggity swooty, I'm coming for that booty.
      dinsdag 4 mei 2010 @ 22:51:15 #289
    14509 reem
    Correspondent in Buenos Aires
    pi_81031480
    [b]@RemiLehmann[/b]
      dinsdag 4 mei 2010 @ 22:53:24 #290
    182560 krioro
    no span
    pi_81031616
    quote:
    Top Artists for the week ending Sunday 2 May 2010
    1 Department of Eagles 29
    2 Blu 28
    3 De La Soul 24
    4 Ducktails 22
    5 Rag and Bone 18
    6 13 & God 14
    7 Fever Ray 10
    8 Grizzly Bear 7
    9 Volcano Choir 6
    10 Bear in Heaven 5
    10 Sole and the Skyrider Band 5
    10 Au 5
    Beetje hip hop, folk, indie, drone, lo-fi en zo. Veel radio.
    full stops and exclamation marks
      dinsdag 4 mei 2010 @ 23:09:48 #291
    14509 reem
    Correspondent in Buenos Aires
    pi_81032537
    1 Gotan Project 13
    2 Scuba 12
    3 The Shins 7
    4 Block 16 4
    5 Da Lata 4
    6 Desmond Williams 3
    7 Thunderball 3
    8 Sidestepper 3
    9 Fito Páez 3
    10 Soda Stereo 2

    Veel down-tempo/chill out (altijd fijn tijdens het studeren) en wat Argentijnse pop/rock.
    [b]@RemiLehmann[/b]
      dinsdag 4 mei 2010 @ 23:14:54 #292
    293871 Forskneck
    Hotsieflots
    pi_81032867
    Top Artists for the week ending Sunday 2 May 2010
    1 Enter Shikari145
    2Toxic Holocaust51
    3Municipal Waste21
    4Stone Sour12
    5Revocation11
    6All That Remains4
    6Testament4
    8Suffocation3
    9Apocalyptica1

    Weer wat geweld
    pi_81033021
    Nog steeds jammer dat het niet op speelminuten wordt geteld. Als je een uur naar postrock luistert, heb je soms maar 5 nummers gehad, terwijl een uur popmuziek je makkelijk het driedubbele oplevert.
    Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
    Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
      dinsdag 4 mei 2010 @ 23:30:55 #294
    182560 krioro
    no span
    pi_81033743
    quote:
    Op dinsdag 4 mei 2010 23:17 schreef rijsttafel het volgende:
    Nog steeds jammer dat het niet op speelminuten wordt geteld. Als je een uur naar postrock luistert, heb je soms maar 5 nummers gehad, terwijl een uur popmuziek je makkelijk het driedubbele oplevert.
    Klopt. Deze site zet je Last.fm charts om naar tijd: http://www.normalisr.com/ .
    full stops and exclamation marks
      dinsdag 4 mei 2010 @ 23:34:22 #295
    242690 IJsdraakje
    Feliz Navidad
    pi_81033911
    quote:
    Op dinsdag 4 mei 2010 23:17 schreef rijsttafel het volgende:
    Nog steeds jammer dat het niet op speelminuten wordt geteld. Als je een uur naar postrock luistert, heb je soms maar 5 nummers gehad, terwijl een uur popmuziek je makkelijk het driedubbele oplevert.
    Da's irritant inderdaad. Vergelijkje:

    Volgens last.fm (overall):
    1 Placebo
    2 Amorphis
    3 Eluveitie
    4 Kings of Leon
    5 Finntroll
    6 Arkona
    7 Rammstein
    8 51koodia
    9 Deathstars
    10 Dimmu Borgir
    11 Swallow the Sun
    12 Ajattara
    13 Fear Factory
    14 Equilibrium
    15 Keep of Kalessin
    16 Muse
    17 Moonsorrow
    18 The Rasmus
    19 Our Lady Peace
    20 Teräsbetoni

    En in hoeveelheid minuten:


    Zie Moonsorrow eens omhoogvliegen in die chart. (Niet gek, aangezien je met die band met 2 nummers al bijna een uur verder bent. )

    En ja, ik heb een periode echt belachelijk veel Placebo geluisterd. In combinatie met een raar scrobblende iPod.
    Jumalatkin kuolevat
    Edessäni vuotavat
    Olen tämän maailman loppu
    Minä olen tyhjyys
    pi_81034064
    Op speelminuten tellen is geen optie. Er zijn talloze nummers op last.fm waar die niet van klopt.

    Veel artiesten in mijn lijst hebben zelfs volledige albums waarvan geen enkel nummer qua speelduur klopt. Daar staat bijvoorbeeld bij alle tracks 40 seconden. Komt door mensen die de previews van nummers scrobbelen. En last.fm kijkt naar de tijd bij de allereerste persoon die dat nummer scrobbelt. Later worden sommige nummers nog verbeterd, maar lang niet allemaal. Is te veel werk om handmatig te doen denk ik.

    En daarnaast wil niet iedereen dat natuurlijk, zelfs als het zou werken. Ik denk dat de meerderheid het aantal geluisterde nummers beter vindt.
      dinsdag 4 mei 2010 @ 23:38:24 #297
    293871 Forskneck
    Hotsieflots
    pi_81034096
    quote:
    Op dinsdag 4 mei 2010 23:30 schreef krioro het volgende:

    [..]

    Klopt. Deze site zet je Last.fm charts om naar tijd: http://www.normalisr.com/ .
    Nice gelijk op me page gezet
    pi_81034115
    Kan je muziek achteraf nog aanpassen?

    Ik heb een nummer geluisterd van Tom Petty, maar in de ID3 tag stond Petty, Tom, en nu heeft last.fm dat ook zo overgenomen Ziet er dom uit.
    pi_81034265
    quote:
    Op dinsdag 4 mei 2010 23:38 schreef RacerDKB het volgende:
    Kan je muziek achteraf nog aanpassen?

    Ik heb een nummer geluisterd van Tom Petty, maar in de ID3 tag stond Petty, Tom, en nu heeft last.fm dat ook zo overgenomen Ziet er dom uit.
    Bij je recent tracks (http://www.last.fm/user/RacerDKB/tracks) staat als het goed is rechts een kruisje. Daar kun je op klikken, dan verwijderd hij de gescrobbelde track.

    Ik zie hem niet meer staan, dus je hebt het zelf al gevonden?
    You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    last.fm Album top 100
    pi_81034274
    quote:
    Op dinsdag 4 mei 2010 23:38 schreef RacerDKB het volgende:
    Kan je muziek achteraf nog aanpassen?

    Ik heb een nummer geluisterd van Tom Petty, maar in de ID3 tag stond Petty, Tom, en nu heeft last.fm dat ook zo overgenomen Ziet er dom uit.
    Oeh heb hem gewoon weggetiefd

    En zag iets met taggen, probeer ik volgende keer wel.
    pi_81034297
    quote:
    Op dinsdag 4 mei 2010 23:42 schreef Felagund het volgende:

    [..]

    Bij je recent tracks (http://www.last.fm/user/RacerDKB/tracks) staat als het goed is rechts een kruisje. Daar kun je op klikken, dan verwijderd hij de gescrobbelde track.

    Ik zie hem niet meer staan, dus je hebt het zelf al gevonden?
    Ja heb het gevonden Toch bedankt!

    FOK! Audioscrobbler/Last.FM Group Deel XXXVI
      dinsdag 4 mei 2010 @ 23:43:45 #302
    182560 krioro
    no span
    pi_81034326
    quote:
    Op dinsdag 4 mei 2010 23:42 schreef RacerDKB het volgende:

    [..]

    Oeh heb hem gewoon weggetiefd [ afbeelding ]

    En zag iets met taggen, probeer ik volgende keer wel.
    Ja, vantevoren ID3 tags goed zetten, achteraf veranderen kan voor zover ik weet niet.

    Edit: Oeps, post door slotje .
    full stops and exclamation marks
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')