Last.fm en klantenservicequote:Op dinsdag 13 april 2010 00:08 schreef Nepthys het volgende:
Hmm... het is natuurlijk wel vervelend voor alle beginnende artiesten op last.fm dat ze hun werk nu niet meer helemaal kunnen streamen. Veel mensen klagen ook, dus ik hoop ze daar nog iets op gaan verzinnen (last.fm kennende vast niet).
Ja, echt hè.quote:Op woensdag 14 april 2010 17:56 schreef Desunoto het volgende:
"we doen alsof we luisteren, maar eigenlijk luisteren we niet en doen we wat we zelf willen"
quote:Op woensdag 14 april 2010 17:56 schreef Desunoto het volgende:
Behalve dat ze nog steeds geen manier hebben gevonden om artiesten met dezelfde naam te kunnen splitsen.
quote:Op maandag 12 april 2010 21:55 schreef cafca het volgende:
.......
6 Nirvana (UK) 13
.......
8 The (English) Beat 12
Ja, oké, zo kan het.quote:
quote:Op woensdag 14 april 2010 20:16 schreef PiRANiA het volgende:
Hebben jullie allemaal abo?
$3 is wel te doen natuurlijk, maar is het echt handig?
quote:Op donderdag 1 april 2010 01:30 schreef krioro het volgende:
[..]
http://www.last.fm/subscribe
[..]
Vooral radio stations dus, en die extra stats vind ik ook leuk.
Ik ook vandaag toevalligquote:Op vrijdag 16 april 2010 23:03 schreef Solique het volgende:
Ook subscriber maar eens betaald. Gelijk wat onbekende bands ontdekt, daarvoor is het sowieso wel handig.
Gefeliquote:Op zondag 18 april 2010 12:11 schreef Desunoto het volgende:
Nieuwe mijlpaal!
40000 plays since 16 Nov 2008
En dit was hem: LUNA SEA – RAIN 6 minutes ago
Beetje bij beetje voeg ik ook steeds meer toe
Kloptquote:
Ik vraag me af hoe de berekening werkt eigenlijkquote:Op zondag 18 april 2010 14:22 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Klopt
En als ik in jouw lijstje kijk hebben we ook nog wat gemeen
The Rasmus, High & Mighty Color, Gackt, Nightwish etc
Maar hier staat alleen:![]()
Your musical compatibility with Soliquenl is Very Low
Music you have in common includes Delain.
Raar ding.
Ik ook. Want soms heb ik dat als ik het vergelijk met persoon x dat er 1 artiest staat en een (Very) Low compatibility. Maar als persoon x met mij vergelijkt staan er opeens 4 artiesten en Medium. Er gaat wel eens wat fout.quote:Op zondag 18 april 2010 14:24 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe de berekening werkt eigenlijk
Ja, had het ook al gezien. Zie genoeg artiesten die we beiden geluisterd hebben.quote:Op zondag 18 april 2010 14:22 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Klopt
En als ik in jouw lijstje kijk hebben we ook nog wat gemeen
The Rasmus, High & Mighty Color, Gackt, Nightwish etc
Maar hier staat alleen:![]()
Your musical compatibility with Soliquenl is Very Low
Music you have in common includes Delain.
Raar ding.
Hij kijkt de laatste tijd volgens mij met name naar wat je de afgelopen weken geluisterd hebt.quote:Op zondag 18 april 2010 14:24 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe de berekening werkt eigenlijk
Dat zou geen slecht idee zijn. Maar dan moeten ze dat er wel even bijzetten (als het zo is). Nu is het zo verwarrend.quote:Op zondag 18 april 2010 21:15 schreef cafca het volgende:
[..]
Hij kijkt de laatste tijd volgens mij met name naar wat je de afgelopen weken geluisterd hebt.
quote:Top Artists for the week ending Sunday 18 April 2010
1 Epica 25
2 Red Hot Chili Peppers 20
3 Green Day 19
3 Iron Maiden 19
5 Megadeth 14
5 Stone Sour 14
7 The Red Hot Chili Peppers 11
8 Metallica 7
8 Guns N' Roses 7
10 Fuel 6
quote:Top Artists for the week ending Sunday 18 April 2010
1 Boards of Canada 30
1 Ducktails 30
3 Hudson Mohawke 24
4 Diplo 22
5 The Heliocentrics 21
6 Nubla 20
7 Black Milk 16
8 The Pussycat Dolls 15
9 Gym Class Heroes 14
9 Nation of Elzi 14
11 Jamiroquai 12
11 Zero 7 12
13 Joker 6
13 Flying Lotus 6
Ik maar 384quote:Op maandag 19 april 2010 21:49 schreef Desunoto het volgende:
Flink veel geluisterd afgelopen week.Totaal 642 scrobbles!
Maar wel goeie scrobbles!quote:Op dinsdag 20 april 2010 09:26 schreef Banzaiaap het volgende:
Hoi!![]()
![]()
Pas 13,000 plays.
http://www.last.fm/user/Banzaiaap
quote:Your musical compatibility with Banzaiaap is Very Low
Music you have in common includes Junkie XL and David Guetta.
Mediumquote:Op dinsdag 20 april 2010 13:07 schreef IJsdraakje het volgende:
Toch maar eens een subscription genomen. Leek me wel handig bij het "ontdekken" van muziek, helemaal nu post-rock m'n aandacht getrokken heeft.
Al heb ik maar weinig overeenkomsten met de rest van de posters in dit topic
Ah, dus jij was een van de gluurders.quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:17 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
MediumMusic you have in common includes Placebo, Depeche Mode, Metallica, Linkin Park and Red Hot Chili Peppers.
.
Maar die subscription die ik vorige week nam ben ik ook wel blij mee. Ik luister nu lowlands-radio
cowbell radio?quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:22 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik kan hier nogsteeds iedereen cowbell radio aanradenluister ik regelmatig.
Your musical compatibility with Icedwyvern is Lowquote:Op dinsdag 20 april 2010 13:07 schreef IJsdraakje het volgende:
Toch maar eens een subscription genomen. Leek me wel handig bij het "ontdekken" van muziek, helemaal nu post-rock m'n aandacht getrokken heeft.
Al heb ik maar weinig overeenkomsten met de rest van de posters in dit topic
Die compatibilitymeter is sowieso gaar. Vorige week was het nog low met een vriend van me, ik ben een paar bands gaan luisteren uit zijn lijst en het is na een paar dagen al superquote:Op dinsdag 20 april 2010 13:40 schreef Solique het volgende:
[..]
Your musical compatibility with Icedwyvern is Low
Music you have in common includes: Papa Roach, Metallica, Linkin Park, Red Hot Chili Peppers and Iron Maiden.
Aardig wat artiesten en nog low![]()
Ja cowbell radio, alle liedjes die getagged zijn met cowbell op last.fmquote:
Nog nooit een bibliotheek aangemaaktquote:Op dinsdag 20 april 2010 14:56 schreef Siddartha het volgende:
TVP, net aangemeld op last.fm
Een vraag: bij het installeren van de scrobbler kon ik kiezen welke mediabibliotheek ik wilde uploaden. Alle informatie die hij nu heeft, is er van 1 mediaspeler (winamp) terwijl ik ook de informatie van Windows Media player wil uploaden...Gaat dat?
Gaat automagisch bij itunesquote:Op dinsdag 20 april 2010 21:01 schreef Solique het volgende:
[..]
Nog nooit een bibliotheek aangemaakt, dus weet het niet zeker.
Lijkt me wel dat het moet gaan werken. Niet gewoon iets afspelen via wmp dan via proggie toevoegen.
Op één MP3-speler?quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:07 schreef Solique het volgende:
Ben enigzins blij dat mijn mp3 niet alles bijhoudt.
Net gekeken heb er 211.456 geluisterde nummers opstaan.
Dit zou maar op last.fm gezet worden.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |