Edit: de twee persoonshuisjes zijn allemaal alweer volgeboekt, gaat hard!quote:After the enormous success of last year’s sold out and mind-blowing UK tour and a brilliant turn as the inaugural curators for ATP New York, we are very pleased to announce that the curators for ATP: Nightmare Before Christmas, 2009 will be:
MY BLOODY VALENTINE!
The event will take place at Butlins Holiday Resort in Minehead, England from December 4th - 6th, 2009.
So far confirmed to join the legendary sonic sculptors are:
Sonic Youth
De La Soul
EPMD
Sun Ra Arkestra
The Horrors
And of course, My Bloody Valentine themselves.
Tickets are £150 for room only accommodation and £160 for self-catering accommodation, BUT for 2 weeks we are slashing the prices so YOU can save money
Is meneer Ra niet dood? ;')quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:51 schreef bartrid het volgende:
Dat is het bijna alleen al waard voor MBV. Geweldig concert vorig jaar en met afstand het hardste concert ooit (129db bij de mixing desk....). Sun Ra wil ik ook nog wel eens zien..
Jaquote:
Zeker de moeite waard iddquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:09 schreef bartrid het volgende:
[..]
Jamaar z'n Arkesta lijkt me ook best interessant
Juist, zoals mijn zusje en haar vriend bijvoorbeeld...quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:33 schreef Bosbeetle het volgende:
hmm dat is wel altijd verneukeratief aan dit festival dat je altijd met een man of 4 á 5 moet gaan, en dat er zo weinig mensen te porren zijn
quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:26 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Juist, zoals mijn zusje en haar vriend bijvoorbeeld...
Koop je iid niets voor, die 2.quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:29 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]die gaan toch nooit ergens mee heen
ja gaaf hequote:Op vrijdag 9 april 2010 11:32 schreef Bosbeetle het volgende:
Dit jaar gaat godspeed you! black emperor nightmare before christmas curaten en zelf ook 3 keer spelen!
Karen wil er wel heen ik moet over geld nadenken ik denk dat TCM ook wel voor is denk jij er ook over na om heen te gaan?quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:56 schreef Gehenna het volgende:
[..]
ja gaaf he,
even in de gaten houden dit
Wat denk je zelf?quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:16 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Karen wil er wel heen ik moet over geld nadenken ik denk dat TCM ook wel voor is denk jij er ook over na om heen te gaan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |