Edit: de twee persoonshuisjes zijn allemaal alweer volgeboekt, gaat hard!quote:After the enormous success of last year’s sold out and mind-blowing UK tour and a brilliant turn as the inaugural curators for ATP New York, we are very pleased to announce that the curators for ATP: Nightmare Before Christmas, 2009 will be:
MY BLOODY VALENTINE!
The event will take place at Butlins Holiday Resort in Minehead, England from December 4th - 6th, 2009.
So far confirmed to join the legendary sonic sculptors are:
Sonic Youth
De La Soul
EPMD
Sun Ra Arkestra
The Horrors
And of course, My Bloody Valentine themselves.
Tickets are £150 for room only accommodation and £160 for self-catering accommodation, BUT for 2 weeks we are slashing the prices so YOU can save money
Is meneer Ra niet dood? ;')quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:51 schreef bartrid het volgende:
Dat is het bijna alleen al waard voor MBV. Geweldig concert vorig jaar en met afstand het hardste concert ooit (129db bij de mixing desk....). Sun Ra wil ik ook nog wel eens zien..
Jaquote:
Zeker de moeite waard iddquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:09 schreef bartrid het volgende:
[..]
Jamaar z'n Arkesta lijkt me ook best interessant
Juist, zoals mijn zusje en haar vriend bijvoorbeeld...quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:33 schreef Bosbeetle het volgende:
hmm dat is wel altijd verneukeratief aan dit festival dat je altijd met een man of 4 á 5 moet gaan, en dat er zo weinig mensen te porren zijn
quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:26 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Juist, zoals mijn zusje en haar vriend bijvoorbeeld...
Koop je iid niets voor, die 2.quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:29 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]die gaan toch nooit ergens mee heen
ja gaaf hequote:Op vrijdag 9 april 2010 11:32 schreef Bosbeetle het volgende:
Dit jaar gaat godspeed you! black emperor nightmare before christmas curaten en zelf ook 3 keer spelen!
Karen wil er wel heen ik moet over geld nadenken ik denk dat TCM ook wel voor is denk jij er ook over na om heen te gaan?quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:56 schreef Gehenna het volgende:
[..]
ja gaaf he,
even in de gaten houden dit
Wat denk je zelf?quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:16 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Karen wil er wel heen ik moet over geld nadenken ik denk dat TCM ook wel voor is denk jij er ook over na om heen te gaan?
woohooquote:Op maandag 26 april 2010 10:33 schreef Bosbeetle het volgende:
Jippie en de kaartjes zijn ook besteld TCM
Idd ook voor jouquote:
quote:This event was held at All Tomorrow's Parties second home: Butlin's holiday camp in Minehead, Somerset. Organizer—Higgins remarked to that "Killing Joke and the Butthole Surfers will never play ATP again, and they can both suck my balls. And you can put that in print."[1] Line-up
Ben benieuwd wat die gedaan hebben?quote:Higgins: We have a "No Assholes" policy. You can play once because we don't know you're an asshole, but you can't play twice.
Hogan: Killing Joke and the Butthole Surfers will never play ATP again, and they can both suck my balls. And you can put that in print. The Black Lips will never play again—they're assholes. They broke into a chalet and started stealing stuff.
mijn dromen worden werkelijkheidquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:14 schreef Bosbeetle het volgende:weird al yancovic komt of ATP GYBE
whaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
quote:
Dat van Butthole Surfers kan ik me nog enigszins voorstellen, die hebben toch al een reputatie van een zwaar verknipt stel klojo's. Maar Killing Joke verbaast me wel wat, misschien dat ze uit een of andere principekwestie iets hebben geweigerd oid?quote:Op maandag 3 mei 2010 14:08 schreef Bosbeetle het volgende:
trouwens van de wiki
[..]
[..]
Ben benieuwd wat die gedaan hebben?
Ja lijkt er wel opquote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:13 schreef Trashcanman het volgende:
O en Weird Al, is dat de Neil Hamburger van 2010
Haha ik dacht al dat je dat leuk zou gaan vindenquote:
quote:atpfestival: More additions to the Xmas ATP festival line-ups coming soon! Some great stuff lined up.
Ja inderdaad was dat niet die line-up met de reunie van sleep?quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:42 schreef friekin_ het volgende:
Een paar jaar terug deed Portishead er ook 1. Toen wilde ik wel gaan, die line-up was masterlijk
Ja.quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:07 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ja inderdaad was dat niet die line-up met de reunie van sleep?
Ja ik ben naar nightmare before christmas melvins & mike patton geweest en dat was ook super. Bijna surrealistisch die locatie, met al dat neon enzoquote:Op donderdag 15 juli 2010 12:13 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ja.
Verder is Minehead echt een geweldige locatie, vorig jaar BLOC Weekend gedaan daar. Super voorzieningen, gastvrijheid, netjes, goed geregeld. Echt top.
En het zwembad. En de bowlingbaanquote:Op donderdag 15 juli 2010 12:14 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ja ik ben naar nightmare before christmas melvins & mike patton geweest en dat was ook super. Bijna surrealistisch die locatie, met al dat neon enzo
quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:19 schreef friekin_ het volgende:
[..]
En het zwembad. En de bowlingbaanEn de supermarkt. En het strand.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:22 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]en de 4 meter hoge bob de bouwer
heb er ook nog foto's vanquote:
Jij hebt Sleep live gezien?quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:13 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ja.
Verder is Minehead echt een geweldige locatie, vorig jaar BLOC Weekend gedaan daar. Super voorzieningen, gastvrijheid, netjes, goed geregeld. Echt top.
Offtopic: ik zag laatst Howard The Duck nog in de schappen liggen, moet ik hem voor je ophalen?quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:39 schreef Bosbeetle het volgende:
Pints of lager
En wij hadden het station geprogrammeerd door melvins & patton met allemaal oude horror & vreemde tekenfilms
[ afbeelding ]
nee hoorquote:Op donderdag 15 juli 2010 18:28 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Offtopic: ik zag laatst Howard The Duck nog in de schappen liggen, moet ik hem voor je ophalen?
Ohquote:Op vrijdag 26 april 2013 12:03 schreef Bosbeetle het volgende:
Dit najaar de laatste kans om een ATP festival op een bungalow park mee te maken
http://thequietus.com/articles/12092-atp-end-of-an-era-announced
wel met loop en television!
Daar is het festival wel naar vernoemd. Net als I'll be your mirror.quote:Op vrijdag 26 april 2013 12:40 schreef Waaghals het volgende:
oh dacht dat dit een Velvet Underground topic was
Butlins kon sowieso al niet meer want het is nu in een ander park (waar het voor butlins ook was) maar je kunt er dus nog 2 keer heen. End of an era pt. 1 (gecureerd door television) en End of an era pt. 2 (gecureerd door loop)quote:Op vrijdag 26 april 2013 12:38 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Oh
Ik had er eigenlijk wel op gerekend dat ik mijn mooie herinneringen aan ATP in butlin's met nog wel een editie kon uitbreiden... Helaas.
ATP in zo'n park was toch echt wel erg vet, ben er bij 2 geweest en die staan toch hoog op mijn toffe festivals lijstjequote:Op vrijdag 26 april 2013 22:05 schreef Jabberwocky het volgende:
Helaas nooit naar een ATP geweest, wilde wel (de MBV en GY!BE edities bijvoorbeeld). Helaas zal dat er dan niet meer van gaan komen.
Wel twee keer op I'll Be Your Mirror geweest in Londen (dus dat zijn ze ook allemaal tot nu toe, hoewel er over twee weken weer een is die ik qua line-up niet echt boeiend vind), ook leuk, maar niet bepaald hetzelfde lijkt me.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |