quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:22 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]en de 4 meter hoge bob de bouwer
heb er ook nog foto's vanquote:
Jij hebt Sleep live gezien?quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:13 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ja.
Verder is Minehead echt een geweldige locatie, vorig jaar BLOC Weekend gedaan daar. Super voorzieningen, gastvrijheid, netjes, goed geregeld. Echt top.
Offtopic: ik zag laatst Howard The Duck nog in de schappen liggen, moet ik hem voor je ophalen?quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:39 schreef Bosbeetle het volgende:
Pints of lager
En wij hadden het station geprogrammeerd door melvins & patton met allemaal oude horror & vreemde tekenfilms
[ afbeelding ]
nee hoorquote:Op donderdag 15 juli 2010 18:28 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Offtopic: ik zag laatst Howard The Duck nog in de schappen liggen, moet ik hem voor je ophalen?
Ohquote:Op vrijdag 26 april 2013 12:03 schreef Bosbeetle het volgende:
Dit najaar de laatste kans om een ATP festival op een bungalow park mee te maken
http://thequietus.com/articles/12092-atp-end-of-an-era-announced
wel met loop en television!
Daar is het festival wel naar vernoemd. Net als I'll be your mirror.quote:Op vrijdag 26 april 2013 12:40 schreef Waaghals het volgende:
oh dacht dat dit een Velvet Underground topic was
Butlins kon sowieso al niet meer want het is nu in een ander park (waar het voor butlins ook was) maar je kunt er dus nog 2 keer heen. End of an era pt. 1 (gecureerd door television) en End of an era pt. 2 (gecureerd door loop)quote:Op vrijdag 26 april 2013 12:38 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Oh
Ik had er eigenlijk wel op gerekend dat ik mijn mooie herinneringen aan ATP in butlin's met nog wel een editie kon uitbreiden... Helaas.
ATP in zo'n park was toch echt wel erg vet, ben er bij 2 geweest en die staan toch hoog op mijn toffe festivals lijstjequote:Op vrijdag 26 april 2013 22:05 schreef Jabberwocky het volgende:
Helaas nooit naar een ATP geweest, wilde wel (de MBV en GY!BE edities bijvoorbeeld). Helaas zal dat er dan niet meer van gaan komen.
Wel twee keer op I'll Be Your Mirror geweest in Londen (dus dat zijn ze ook allemaal tot nu toe, hoewel er over twee weken weer een is die ik qua line-up niet echt boeiend vind), ook leuk, maar niet bepaald hetzelfde lijkt me.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |