Oh, ik last verkeerd, ik dacht zo veel MP#-bestanden op één playerquote:Op dinsdag 20 april 2010 22:21 schreef Solique het volgende:
[..]
Ja, mp3 is 2gb (is 4 of 5 jaar oud ofzo)
Maar houdt wel bij hoeveel nummers er totaal zijn geluisterd sinds aanschaf.
Ach ja, placebo luisteren is eerder een pluspunt dan minpuntquote:Op dinsdag 20 april 2010 22:24 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik vind het wel tof dat de liedjes van m'n iPod gescrobbled worden als ik 'm weer aansluit. (Tsja, 8GB. Moet er toch af en toe wat anders op)
Al gaf het ding in het begin nogal wat kuren, vanalles dubbel scrobblen.![]()
Da's meteen de reden dat er echt ontzettend veel Placebo in m'n lijst staat. Ik heb het wel veel geluisterd, maar écht niet zoveel als er op m'n last.fm staat.Ach ja. Boeiend. Ga 'm niet wéér resetten.
3.000+ scrobbles van de 10.000 is wat overdreven hoor. Helemaal omdat de nummer twee op 600 ofzo staat.quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:30 schreef Siddartha het volgende:
[..]
Ach ja, placebo luisteren is eerder een pluspunt dan minpunt
Dat zou wel erg wezen zoveel op 1 speler.quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:30 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Oh, ik last verkeerd, ik dacht zo veel MP#-bestanden op één player.
Ik dacht dat ik er veel had met 2000 MP3/FLAC/OGG bestanden
En ik scrobble "live"![]()
Zelf een script schrijven is geen optie?quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:41 schreef Solique het volgende:
[..]
Dat zou wel erg wezen zoveel op 1 speler.
Al zou ik het niet erg vinden mocht er ooit een plugin voor normale mp3 spelers uitkomen. Even die 211456 erbij schrijven op mijn page.![]()
Maar mijn lijst is ook gedeeltelijk gereset daarom ben ik sinds een 2 a 3 maanden bezig mijn lijst op orde te maken.
Geen idee, heb het wel geprobeerd moet ik zeggen. Maar moet even weten welk format / code en hoe het geupload wordt. Kan namelijk ook geen file vinden waar last.fm zelf de nummers bijhoudt op je pc.quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:43 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Zelf een script schrijven is geen optie?
(In wat voor formaat) kan je die lijst uitlezen?
Uploaden kan gewoon via HTTP-get (authenticated, maar dat weet ik niet zeker). Is het een MTP player?quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:47 schreef Solique het volgende:
[..]
Geen idee, heb het wel geprobeerd moet ik zeggen. Maar moet even weten welk format / code en hoe het geupload wordt. Kan namelijk ook geen file vinden waar last.fm zelf de nummers bijhoudt op je pc.
Mocht je bijvoorbeeld geen internet hebben en luisteren, dan onthoudt hij de lijst wel totdat je weer op internet zit. Alleen waar en in welk format hij dit opslaat weet ik niet.
Maar ach, ben gestopt met scripten. Dus boeit me niet meer, zou altijd leuk zijn als het vanuit last.fm komt.
Archos XS100, is geen scrobbler voor, net al opgezocht. Werkt ook zonder aparte software dus er iets voor schrijven gaat lastig.quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:49 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Uploaden kan gewoon via HTTP-get (authenticated, maar dat weet ik niet zeker). Is het een MTP player?
Er is een Fok groep? *Heeft er ongetwijfeld overheen gekeken*quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:15 schreef Solique het volgende:
De Fok groep is ook aardig dood op last.fm.
Bij deze: http://www.last.fm/group/Fok!quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:27 schreef IJsdraakje het volgende:
Er is een Fok groep? *Heeft er ongetwijfeld overheen gekeken*
quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Er is een Fok groep? *Heeft er ongetwijfeld overheen gekeken*
Nice.quote:Your musical compatibility with Icedwyvern is VERY HIGH
Yay!quote:
quote:Op woensdag 21 april 2010 15:28 schreef Siddartha het volgende:
Ik kan trouwens iedere metal/hardcore/punk-liefhebber aanraden om een keertje vivaldi te luisteren. Gewoon, omdat het leuk is om
[ afbeelding ]
..tussen al die schreeuwende gezichten te zien.
Dat uiteraard ook, al luister ik vooral Chopin.quote:
Tof, dat vind ik ook zeker een belangrijke feature.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:43 schreef Nepthys het volgende:
Nieuwe blogpost.
Kijk eens aan! Doen ze toch nog iets met de feedback (aparte player voor de muzikanten op de site).
Klinkt goedquote:Op woensdag 21 april 2010 22:43 schreef Nepthys het volgende:
Nieuwe blogpost.
Kijk eens aan! Doen ze toch nog iets met de feedback (aparte player voor de muzikanten op de site).
Juist, heb ik gelijk uitgezet toen het ingevoerd werd.quote:Op donderdag 22 april 2010 18:42 schreef Desunoto het volgende:
Website Settings:
Spelling Correction
Correct artist and track names: [ ] Auto-correct spelling in your Library, charts and the Last.fm software
Die uitzetten. Dat is echt een zooitje inderdaad.
Het werkte goed, maar nu is alles dus teruggezet. Nu is het een zooitje Maar als het goed is wordt het opgelost.quote:Op donderdag 22 april 2010 18:42 schreef Desunoto het volgende:
Website Settings:
Spelling Correction
Correct artist and track names: [ ] Auto-correct spelling in your Library, charts and the Last.fm software
Die uitzetten. Dat is echt een zooitje inderdaad.
quote:Op dinsdag 20 april 2010 10:11 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Maar wel goeie scrobbles!
Your musical compatibility with Banzaiaap is Super
Music you have in common includes Pendulum, Gorillaz, Daft Punk, The Beatles and Junkie XL.
quote:Op dinsdag 20 april 2010 10:18 schreef DeLuna het volgende:
Your musical compatibility with Banzaiaap is Very Low
Music you have in common includes David Guetta.
quote:Op dinsdag 20 april 2010 10:21 schreef Desunoto het volgende:
... niks.
quote:
quote:
wtfisthisshit.gifquote:
Mwoah, ik heb mensen met veel meer gezien hoor.quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:33 schreef PiRANiA het volgende:
http://www.last.fm/user/joffeman
Deze heeft best een hoop scrobbles...
Voor sommigen wel misschien, daar zie ik persoonlijk de lol niet van in nee. Als ik veel scrobbles heb vind ik dat best leuk hoor, daar niet van, maar ik ga het er niet om doen.quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:45 schreef On het volgende:
Ik snap echt niet wat er leuk is aan het hebben van duizenden scrobbels per artiest. Volgens mij is het voor veel mensen meer een dubieuze prestigekwestie dan een realistisch overzicht.
Your musical compatibility with Banzaiaap is Very Lowquote:
quote:Op vrijdag 23 april 2010 09:14 schreef Banzaiaap het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
wtfisthisshit.gif![]()
Jij ook niet, trouwens!quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:51 schreef Felagund het volgende:
[..]
Your musical compatibility with Banzaiaap is High (58.3401%)
Music you have in common includes Them Crooked Vultures, Editors, Johnny Cash, The Beatles and Stevie Ray Vaughan and Double Trouble.
Zo'n vreemde smaak heb je nu ook weer niet.
Als je last.fm gewoon aanzet en muziek blijft luisteren zoals je altijd doet dan geeft het juist een realistisch overzicht.quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:45 schreef On het volgende:
Ik snap echt niet wat er leuk is aan het hebben van duizenden scrobbels per artiest. Volgens mij is het voor veel mensen meer een dubieuze prestigekwestie dan een realistisch overzicht.
quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:47 schreef cafca het volgende:
[..]
Music you have in common includes Ramses Shaffy, Opgezwolle, Drs. P, Machinefabriek and Moby.
quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:51 schreef Felagund het volgende:
[..]
Your musical compatibility with Banzaiaap is High (58.3401%)
Music you have in common includes Them Crooked Vultures, Editors, Johnny Cash, The Beatles and Stevie Ray Vaughan and Double Trouble.
Zo'n vreemde smaak heb je nu ook weer niet.
quote:Your musical compatibility with Banzaiaap is Low
Music you have in common includes Volbeat, Junkie XL, Daft Punk, David Guetta and Metallica.
quote:Your musical compatibility with Banzaiaap is Super
Music you have in common includes Gorillaz, The Beatles, Daft Punk, Muse and Jay-Z.
Je Avatar staat er ook leuk bij, dat aantal.quote:Op maandag 26 april 2010 20:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind het een tof aantal.
Haisuli is gewoon tof.quote:Op maandag 26 april 2010 20:44 schreef Felagund het volgende:
[..]
Je Avatar staat er ook leuk bij, dat aantal.
Is dat een Japanse zangeres met zo'n grote bril?quote:
Ik heb haar nog nooit met bril gezien! Dus ik denk dat je iemand anders bedoelt.quote:Op maandag 26 april 2010 21:28 schreef cafca het volgende:
[..]
Is dat een Japanse zangeres met zo'n grote bril?
je begint overigens een beetje mainstream te worden.....er staan zo maar 3 artiesten in je lijstje die ik ken!
Is dat wat, ik ga ze komend december live aanschouwenquote:
Ja het is erg spacey en zwaar. Ze weten echt van die muren van geluid neer te zetten door middel van drone gitaar en noise/feedback. Waar komen ze te spelen dan?quote:Op dinsdag 27 april 2010 09:42 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Is dat wat, ik ga ze komend december live aanschouwenspace rock las ik ergens
Ah die ga ik uitcheckenquote:Op dinsdag 27 april 2010 12:20 schreef On het volgende:
[..]
Ja het is erg spacey en zwaar. Ze weten echt van die muren van geluid neer te zetten door middel van drone gitaar en noise/feedback. Waar komen ze te spelen dan?![]()
Albums die ik je wel aan kan raden zijn Amanita en Bufo Alvarius Amen 29 15.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |