Er is een Fok groep? *Heeft er ongetwijfeld overheen gekeken*quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:15 schreef Solique het volgende:
De Fok groep is ook aardig dood op last.fm.
Bij deze: http://www.last.fm/group/Fok!quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:27 schreef IJsdraakje het volgende:
Er is een Fok groep? *Heeft er ongetwijfeld overheen gekeken*
quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Er is een Fok groep? *Heeft er ongetwijfeld overheen gekeken*
Nice.quote:Your musical compatibility with Icedwyvern is VERY HIGH
Yay!quote:
quote:Op woensdag 21 april 2010 15:28 schreef Siddartha het volgende:
Ik kan trouwens iedere metal/hardcore/punk-liefhebber aanraden om een keertje vivaldi te luisteren. Gewoon, omdat het leuk is om
[ afbeelding ]
..tussen al die schreeuwende gezichten te zien.
Dat uiteraard ook, al luister ik vooral Chopin.quote:
Tof, dat vind ik ook zeker een belangrijke feature.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:43 schreef Nepthys het volgende:
Nieuwe blogpost.
Kijk eens aan! Doen ze toch nog iets met de feedback (aparte player voor de muzikanten op de site).
Klinkt goedquote:Op woensdag 21 april 2010 22:43 schreef Nepthys het volgende:
Nieuwe blogpost.
Kijk eens aan! Doen ze toch nog iets met de feedback (aparte player voor de muzikanten op de site).
Juist, heb ik gelijk uitgezet toen het ingevoerd werd.quote:Op donderdag 22 april 2010 18:42 schreef Desunoto het volgende:
Website Settings:
Spelling Correction
Correct artist and track names: [ ] Auto-correct spelling in your Library, charts and the Last.fm software
Die uitzetten. Dat is echt een zooitje inderdaad.
Het werkte goed, maar nu is alles dus teruggezet. Nu is het een zooitje Maar als het goed is wordt het opgelost.quote:Op donderdag 22 april 2010 18:42 schreef Desunoto het volgende:
Website Settings:
Spelling Correction
Correct artist and track names: [ ] Auto-correct spelling in your Library, charts and the Last.fm software
Die uitzetten. Dat is echt een zooitje inderdaad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |