http://twitter.com/LiesbethMertensquote:Geeft Marijke's Life vorm, 5 februari is de start van deze nieuwe soap op www.studiovlemmix.tv about 3 hours ago via Twikini
In de praktijk voer je als DTP-er negen van de tien keer de creatieve ideeën uit van je art-director. Of maak je elke week dat ene krantje op en dat andere foldertje volgens het beproefde stramien.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:09 schreef MeraViglioSa het volgende:
Nee, óf praktisch al mijn ex-klasgenoten zijn 1 van die 10
Nou, dat was ook een geweldige carriere, 3 keer presenteren?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:34 schreef Pearlbitch het volgende:
Marian meldt net op de chat dat Kirsten na vanavond stopt als presentatrice van het OP
Het lijkt wel of het niet meer leuk is om voor SV te werken..quote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:45 schreef mootie het volgende:
[..]
Nou, dat was ook een geweldige carriere, 3 keer presenteren?
Het waren twee geweldige dagenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:34 schreef Pearlbitch het volgende:
Marian meldt net op de chat dat Kirsten na vanavond stopt als presentatrice van het OP
Het helpt natuurlijk ook niet dat er een baas rondloopt die het naar eigen zeggen allemaal geen kloten meer interesseert.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:50 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het lijkt wel of het niet meer leuk is om voor SV te werken..
Is het toch ook niet meer?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:50 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het lijkt wel of het niet meer leuk is om voor SV te werken..
Klote-Fok!ker. Stouterd!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:51 schreef Jian het volgende:
[..]
Het waren twee geweldige dagen,....... uhh 3 lees ik net
Moet eens naar zijn eigen kijken de lulhannus,wat een figuur en dat moet dan over een ander oordelen nou die krijgt van mij geen zucht meerquote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:09 schreef Disana het volgende:
In de COS leveren we commentaar op de Studio Vlemmix stream. Studio Vlemmix kun je zien via
http://streams.selfip.com/sv.asp
of
http://www.studiovlemmix.tv/livetv.html
Vandaag was chatter Linke_Loetje met zijn vrouw Streetgirl op bezoek in Studio Vlemmix. Hij kwam wat veilingmateriaal halen en bleef aardig lang plakken. Loetje, die zich niet geliefd heeft gemaakt op de chat, kon het niet nalaten op de chatters af te geven tegen Johan. Zo zouden er mensen zitten die op scharrels uit zijn.
Alsido is vandaag zonder voorkennis van Johan een dag afwezig. Zonder zelfs gedag te zeggen stapte hij de deur uit.
Liesbeth twittert er sinds gisteren op los. Dat ze daarbij niet altijd even helder is, blijkt wel uit deze tweet:
[..]
http://twitter.com/LiesbethMertens
Linke_Loetje en Streetgirl, cap door beequeen
[ afbeelding ]
Veel kijkplezier, vooral de straatcam is niet te versmaden.
Het is 'Streatgirl'. Wat dat betekent weet ik ook nietquote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:02 schreef Disana het volgende:
Loetje is boos omdat mensen zijn vrouw in de chat voor hoer zouden hebben uitgemaakt. Dat vind ik raar, want wat betekent 'Streetgirl ' dan?
'Streat' staat niet in mijn dikke Van Dale Engels-Nederlands. Ze bedoelt gewoon 'street' wat haar dus tot een dame van lichte zeden maakt, grijs haar of niet.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is 'Streatgirl'. Wat dat betekent weet ik ook niet![]()
Twiki is teruggestuurd met z'n blad en ontvangt de eerste gasten van vanavond die toch ook wel zullen zien dat er nog geen fuck gebeurt daar.
Tja met een BLO opleiding zal je weiinig kennis van de Engelse taal hebben mee gekregen natuurlijk.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:02 schreef Disana het volgende:
Loetje is boos omdat mensen zijn vrouw in de chat voor hoer zouden hebben uitgemaakt. Dat vind ik raar, want wat betekent 'Streetgirl ' dan?
Gelukkig laat de ervaren gastvrouw Liesbeth zich nu ook zien. Zij en Jolanda hadden gelukkig uiteindelijk toch nog tijd om zich aan de band voor te stellen en ze zo een hartelijke ontvangst te geven.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:09 schreef Disana het volgende:
Ja het moet toch elke keer wel een kleine schok zijn als gasten daar ontdekken dat er niets leeft.
Kom Scrut, we moeten spelen vanavondquote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Gelukkig laat de ervaren gastvrouw Liesbeth zich nu ook zien. Zij en Jolanda hadden gelukkig uiteindelijk toch nog tijd om zich aan de band voor te stellen en ze zo een hartelijke ontvangst te geven.
Nou dan komt het wel goedquote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:15 schreef Toverheks het volgende:
hoorde ik nu ook dat er niemand voor het geluid is, Alsido komt niet??/
En we landen op Eindhoven Airportquote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:19 schreef Jian het volgende:
[..]
Kom Scrut, we moeten spelen vanavond![]()
[ afbeelding ]
Vroeger wel ja. Tegenwoordig is er 9 van de 10 keer juist een veel vagere scheiding tussen vormgeving en DTP. Alleen old-school vormgevers weten niet hoe ze moeten DTP-en, en de meeste DTP'ers worden opgeleid om creatief te zijn en voeren dus in de praktijk veel (kostenbesparend) vormgeefwerk uit.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
In de praktijk voer je als DTP-er negen van de tien keer de creatieve ideeën uit van je art-director. Of maak je elke week dat ene krantje op en dat andere foldertje volgens het beproefde stramien.
Twiki wordt zenuwachtig. Hij hoopt wel dat Alsido voor 9 uur terug is zegt hij tegen de band. Nou, die jongens zullen er nu wel vertrouwen in hebben. Nu gaat Johan maar de regie doenquote:
Jullie zouden er voor de gein echt 'ns een keer moeten gaan spelen.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:19 schreef Jian het volgende:
[..]
Kom Scrut, we moeten spelen vanavond![]()
[ afbeelding ]
Mijn god wat een zooitje, de man van het geluid is er gewoon niet tijdens de optredens, nota bene zonder zijn baas daar van te voren van op de hoogte te stellen. Ik vraag me af wat John in zo'n geval zou doen ?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Twiki wordt zenuwachtig. Hij hoopt wel dat Alsido voor 9 uur terug is zegt hij tegen de band. Nou, die jongens zullen er nu wel vertrouwen in hebben. Nu gaat Johan maar de regie doen
Oh, is goed, maar dan ga jij mee als zangeresquote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:29 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Jullie zouden er voor de gein echt 'ns een keer moeten gaan spelen.
For being Peter. Maar nu echt weg, ik wil hier graag het vervolg op zien. De jongens beginnen alvast zinloos te soundchecken.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:33 schreef Jian het volgende:
En Peter heeft weer een ban, god mag weten waarom dit keer ?
Hou op!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:36 schreef Copycat het volgende:
Zou Peter degene zijn die Johan dit weekend hardhandig uit zijn jasje heeft gekregen?
Hij lijkt op alle mogelijke manieren geband te zijn uit SV.
En toch denk ik dat ik hier iets op het spoor ben. Tot de kern kom.quote:
Op basis waarvan dit keer en wordt dat morgen weer teruggedraaid onder het mom 'ze roepen maar wat ze willen, die kutchatters!'?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:40 schreef MeraViglioSa het volgende:
Johan zegt dat er vandaag grote schoonmaak gehouden wordt op de chat.
Is er niets over die optredens in Kruiningen en/of Goes te vinden? Dat ze als Zakkenvullers geboekt waren om Pokkie te zingen of zo?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
En toch denk ik dat ik hier iets op het spoor ben. Tot de kern kom.
Dit weekend is er een confrontatie geweest tussen de eerder gezworen vrienden.
Geen idee, ik schakel net in. En zometeen weer uit.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Op basis waarvan dit keer en wordt dat morgen weer teruggedraaid onder het mom 'ze roepen maar wat ze willen, die kutchatters!'?
Dat hoeft niet, hij zegt net dat men alles mag vragen wat ze willen.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:43 schreef beequeen het volgende:
Johan gaat VMR doen en verwacht een chaos. Tsja, het bannen van Peter maakt je niet echt geliefd bij de chatters. Ik ga op mijn handen zitten....hoop ik.
Lees mijn edit. Te kinderachtig voor woorden, wat een kleuter.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:45 schreef MeraViglioSa het volgende:
Dat hoeft niet, hij zegt net dat men alles mag vragen wat ze willen.
Sisterquote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:02 schreef beequeen het volgende:
Ik heb nog geen vraag beantwoord maar heb nu al een ban.
Ik had het met Mera over de storingsbanner.
Ik heb jou en Koelbloedig niets verkeerds zien schrijven. Maar ik zei nog 'pas maar op'. Ze zijn echt met de chat in oorlog vandaag.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:02 schreef beequeen het volgende:
Ik heb nog geen vraag beantwoord maar heb nu al een ban.
Ik had het met Mera over de storingsbanner.
Ik snap er echt geen moer van brother.quote:
Ik zei nog dat ik op mijn handen zou gaan zitten en geen vragen zou gaan stellen. Maken ze schoon schip en bannen de kritische chatters op voorhand?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:05 schreef Disana het volgende:
Ik heb jou en Koelbloedig niets verkeerds zien schrijven. Maar ik zei nog 'pas maar op'. Ze zijn echt met de chat in oorlog vandaag.
Daar lijkt het op, zou niet weten wat je anders verkeerd deedquote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zei nog dat ik op mijn handen zou gaan zitten en geen vragen zou gaan stellen. Maken ze schoon schip en bannen de kritische chatters op voorhand?
Join the club.quote:
Welnee joh, hij liegt dat ie barst, de zielige stumperd. Gefrustreerde eikelquote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:28 schreef beequeen het volgende:
Door het gezeik over Peter hebben sponsoren afgehaakt. Sure.
Hij heeft een grote sponsor op het oog.
Die Loetje is een grote slijm jurk,een loser en denkt dat ie heel wat is ,aso tuigquote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:31 schreef Disana het volgende:
Ik denk dat hij zich heeft laten opfokken door die Loetje.
Oeh, zou zomaar kunnen. Die zat de chatters echt zwart te maken terwijl hij echt een azijnpisser is.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:31 schreef Disana het volgende:
Ik denk dat hij zich heeft laten opfokken door die Loetje.
Neef Harrie vind ik niet gek , Leo wel. Die kotste SV , Johan en met name Alsido uit.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:35 schreef Scrutinizer het volgende:
En ook Neef Harrie is er weer, ineens.
Vandaag is alles prima, zegt zequote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:38 schreef Disana het volgende:
En ja hoor, ineens Liesbeth op de chat. Die is ook niet vies van een graantje meepikken. Die weet dat alle 'rotzakken' zijn geband.
Jian hou je ook niet zomaar tegen, hoor.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Scrute, jij en ik zullen het moeten doen hier. Wij zijn de enigen die er nog kunnen lezen![]()
Da's waar.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jian hou je ook niet zomaar tegen, hoor.
Kletsen ze nu allemaal braaf in Johans straatje? Met Angela, Daisy en Loetje voorop?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Scrute, jij en ik zullen het moeten doen hier. Wij zijn de enigen die er nog kunnen lezen![]()
Daisy zie ik niet, en ja, de anderen zijn braaf. Loetje groette Liesbeth nadrukkelijk.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Kletsen ze nu allemaal braaf in Johans straatje? Met Angela, Daisy en Loetje voorop?
Ik was al benieuwd of fadingleo ook geband zou worden.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Neef Harrie vind ik niet gek , Leo wel. Die kotste SV , Johan en met name Alsido uit.
14 bans?![]()
ah k.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Pete Young, de enige die de audio-routing daar begrijpt.
Ben al 4 x geband vanavond en ik lees vrolijk weer mee hoorquote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jian hou je ook niet zomaar tegen, hoor.
Zou goed kunnen. Ik hoop ook dat Peter vanavond nog even een biertje komt drinken ten paleizequote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:46 schreef Disana het volgende:
Ik denk trouwens dat Leo dit voor Marian en de artiesten doet. Niet voor Johan.
Ik denk dat het dan knokken wordt.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zou goed kunnen. Ik hoop ook dat Peter vanavond nog even een biertje komt drinken ten paleize
Zat net bij Peter op de chat en die is echt woest, dus ik denk dat je die daar niet snel meer zult zienquote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zou goed kunnen. Ik hoop ook dat Peter vanavond nog even een biertje komt drinken ten paleize
Freak ook een ban, dus daar hoeft Marian zich ook geen zorgen meer over te maken.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik denk dat het dan knokken wordt.
Marian maakt zich ongerust over freakolympics en verder lees ik iets over leeftijden.
Oh, ik lees nu dat zelfs freakolympics een ban heeft.
Zou kunnen en hel lief van Leo, maar blijft in mijn ogen toch een zwaktebod. Met name omdat hij een bloedhekel aan Alsido heeft.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:46 schreef Disana het volgende:
Ik denk trouwens dat Leo dit voor Marian en de artiesten doet. Niet voor Johan.
ik vind t wel netjes van hem dat hij marian dan niet in de steek laat omdat hij propbleem heeft met alsido.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zou kunnen en hel lief van Leo, maar blijft in mijn ogen toch een zwaktebod. Met name omdat hij een bloedhekel aan Alsido heeft.
Ik vind het groots van hem als hij het voor de artiesten doet.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zou kunnen en hel lief van Leo, maar blijft in mijn ogen toch een zwaktebod. Met name omdat hij een bloedhekel aan Alsido heeft.
Alsido is nog steeds in geen velden of wegen te bekennen, zeker?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zo kun je het ook zien. Hijj heeft Waterkokert hoog zitten en terecht.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:57 schreef Disana het volgende:
Ik vind het groots van hem als hij het voor de artiesten doet.
Volgens Chocolade zijn er 14 bans gevallen. Iedereen is verbaasd dat freak er ook een heeft.
En Linke_Loetje blijft zuigen. Tja, die voelt zich nu heel wat. Succes geboekt bij Johan.
OMG, dat is Rebecca XXL.quote:
Loetje en Daisy zijn ook onderling in oorlogquote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Kletsen ze nu allemaal braaf in Johans straatje? Met Angela, Daisy en Loetje voorop?
Ja, die heeft niemand gekregen Titaquote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:32 schreef Toverheks het volgende:
[quote]Op dinsdag 30 maart 2010 20:23 schreef gomi het volgende:
en oeps ban 15
en tita? nr 16
[/quote
schijtwijf en dat zonder waarschuwing
Als ie m opschroeft bromt ie als een gek hoorde ik netquote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:38 schreef Scrutinizer het volgende:
Wel lullig voor die bassist dat-ie nauwelijks te horen is.
Ach Tita zaterdag moet er weer geboden worden en gaan natuurlijk alle bans er weer vanafquote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
fijn die suzzy doet haar werk toppie.
Ja, ze heeft een lekker bekkie, er moest alleen niet zoveel onzin uitkomen af en toequote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:49 schreef Scrutinizer het volgende:
Wolter Kroes en Thomas Berge zijn toch wel de grote namen, volgens Kirsten. "Dat is de top, verder kun je niet komen."
Ja, jij had vanavond ook niet overleeft Mummiequote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:51 schreef 5thencounter het volgende:
Ik kan niet chatten op m'n werk.. scheelt mij iig weer een Ban!![]()
En als het wel kon zou ik eigenlijk niet meer weten waarvoor...![]()
Hmm..ik kom bijna alleen nog van het balkon af als er eens een Boelshit geplaatst word...quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:54 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, jij had vanavond ook niet overleeft Mummie
Die is tegenwoordig dikker, maar de gelijkenis viel me ook al opquote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:54 schreef 5thencounter het volgende:
Hebben ze Gerard Depardieu te pakken?
Ik kan het ook wel waarderenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:56 schreef Disana het volgende:
Hij heeft echt wel een plezierige stem. Het is een welkome afwisseling in OP.
http://www.albertodamoreno.nl/
Zo word je je er ook ineens weer van bewust naar wat voor troep je eigenlijk zit te kijken met SV.quote:
Oh, dat heb ik gelukkig wel vaker in de gaten.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Zo word je je er ook ineens weer van bewust naar wat voor troep je eigenlijk zit te kijken met SV.
Ik mag toch hopen dat jij ook gewoon naar Ned 3 zit te kijken hèquote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:05 schreef Disana het volgende:
Paljazzio
[ afbeelding ]
Scrute, we zijn slummers. Dat we naar SV kijken.
Nee ik luister nog even naar Alberto, daarna zet ik het SV geluid weer uit.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:14 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat jij ook gewoon naar Ned 3 zit te kijken hè
Ha ha, ik keek met een half oog naar m'n computerscherm en ik zag jouw Ava voor die van Gomi aan en die zit op zeker naar Ned 3 te kijkenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee ik luister nog even naar Alberto, daarna zet ik het SV geluid weer uit.
Hij staat gewoon in het lijstje kijkers hoor.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik denk dat het dan knokken wordt.
Marian maakt zich ongerust over freakolympics en verder lees ik iets over leeftijden.
Oh, ik lees nu dat zelfs freakolympics een ban heeft.
Suzzy zou je er voor bannen, denk ik.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij zingt nu
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ooit ben ik naar een optreden geweest.
Het was ver voor de tijd van clitringen en nippelpiercings.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Suzzy zou je er voor bannen, denk ik.
O gatver! Als ik érgens op afknap is het dat welquote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Het was ver voor de tijd van clitringen en nippelpiercings.
oh mooiquote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij zingt nu
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ooit ben ik naar een optreden geweest.
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
O gatver! Als ik érgens op afknap is het dat wel![]()
Ik ben er vandoor
echt he pppfffftt jammer allemaal, normaal geniet ik ook van OP maar nu ff niet.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:44 schreef Chanel5 het volgende:
Ik ben in staking!![]()
Marian sorry, probeer altijd caps te maken van je programma.
Ik weet hoe leuk je het vindt en dat je het op prijs stelt.
Door het gewoon stupide banbeleid op de chat had ik er al geen zin meer in maar okee toch maar begonnen met de eerste artiesten.
Blijkt dat ik zelf ook ineens een ban heb, dat was voor mij de limit....
Ik ook maar even niet ..........quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:21 schreef beequeen het volgende:
Johan wordt alweer niet goed. Ik zeg maar even niks.
Meteen bannen ! voor het leven en nog 20 jaar daarnaquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:56 schreef Disana het volgende:
Op de chat van Peter hebben ze Suzzy ontmaskerd
Wat heeft ze gedaan dan?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:56 schreef Disana het volgende:
Op de chat van Peter hebben ze Suzzy ontmaskerd
Tegen wie heb je het?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:25 schreef Chanel5 het volgende:
Ik ben Oeps op de chat, lees de loggegevens maar na.
Ja echt he wat een debiel ze bannen zelf Peter om niks, en dan vinden ze deze ban kinderachtig.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:25 schreef Jian het volgende:
Op de Chat van Peter heeft SV een ban gekregen. Loosebeth vindt dat maar kinderachtig. Wat een ultiem dom schaap is dat toch
Liesbeth moet maar heel gauw haar mondje spoelen met zeep, want denk dat ze vandaag of morgen heel raar op die neus van der gaat kijken.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:32 schreef Jian het volgende:
Die mongeaul van een Vlemmix laat 17 mensen bannen, waarvan een aantal geen echt onvertogen woord hebben gebezigd en dan loopt die Lutsbeth te janken over een ban van SV op de chat van Peter. En Waterkokert mag Fok niet hardop voorlezen van 'r. Zelden zo'n stupide doos meegemaakt
Geheel niet mee oneens!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:46 schreef Noek het volgende:
Ik vind het ongehoord. Niet kunnen gewoon. Ik staak ook.
Ik keten mezelf vast aan Chanel hoor! Waterkoker!!
Staken waarmee ?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:46 schreef Noek het volgende:
Ik vind het ongehoord. Niet kunnen gewoon. Ik staak ook.
Ik keten mezelf vast aan Chanel hoor! Waterkoker!!
En dit is nog maar het begin!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:54 schreef Jian het volgende:
Al met al vond ik het allemaal best vermakelijk
Welnee je bent dik op tijd, morgen krijgt iedereen weer amnestie en dan begint het hele circus weer opnieuw, don't worryquote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:55 schreef Noek het volgende:
[..]
En dit is nog maar het begin!
Yeah right, ik ben weer te laat.
Als zij en Alsido er niet waren geweest, had Johan nooit zo'n afkeer van de chatters gekregen. Johan laat zich veel te gemakkelijk beïnvloeden.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:32 schreef Jian het volgende:
Die mongeaul van een Vlemmix laat 17 mensen bannen, waarvan een aantal geen echt onvertogen woord hebben gebezigd en dan loopt die Lutsbeth te janken over een ban van SV op de chat van Peter. En Waterkokert mag Fok niet hardop voorlezen van 'r. Zelden zo'n stupide doos meegemaakt
Ik, maar ik post ook nauwelijks niet mee meer.. ik heb geen ziekte, honden of kinderen en geen trek meer in Slappe Thee, dus wacht ik rustig op betere onderwerpen waar de tanden weer in kunnen!quote:Op woensdag 31 maart 2010 00:10 schreef spuitje het volgende:
Damned, had vanavond even andere dingen te doen maar begrijp dat het op de chat bans heeft geregend?? Nog niet terug gelezen, misschien morgen even doen of is dat zonde van de tijd?
Wie zijn er nu nog over op de chat?
hihiquote:Op woensdag 31 maart 2010 00:56 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik, maar ik post ook nauwelijks niet mee meer.. ik heb geen ziekte, honden of kinderen en geen trek meer in Slappe Thee, dus wacht ik rustig op betere onderwerpen waar de tanden weer in kunnen!
Ach, ik vond het vooral lullig voor Marian, dat dit allemaal uitgerekend op haar avond moest gebeuren. Ze doet altijd zo haar best voor het OP en het is eigenlijk het enige volwaardige programma van SV.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:54 schreef Jian het volgende:
Al met al vond ik het allemaal best vermakelijk
Als SV verdwijnt dan vind ik dat het Open Podium toch nog steeds bestaansrecht heeftquote:Op woensdag 31 maart 2010 06:50 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ach, ik vond het vooral lullig voor Marian, dat dit allemaal uitgerekend op haar avond moest gebeuren. Ze doet altijd zo haar best voor het OP en het is eigenlijk het enige volwaardige programma van SV.
Als iedereen met dezelfde inzet zou werken als Marian, zou het helemaal goed komen met SV!
quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:03 schreef Copycat het volgende:
Johan heeft gisteren geen vrienden gemaakt? Ik heb een klein stukke gezien van de VmR, maar mèn ... wat heeft die man moeite met het steken van een hand in eigen boezem. Ligt het niet aan de backstabbende ex-vrienden en afvallige vrijwilligers, dan is het wel de schuld van de chatters dat SV maar niet van de grond wil komen.
Nu zouden de sponsors dus weer worden afgeschrikt door de chat. Niet het feit dat heel SV, incl. alle (...) programma's een professionaliteit uitstraalt van lik me vestje is het struikelblok voor geïnteresseerde sponsors. Neehee! Het zijn die vermaledijde chatters die alles verpesten wat Johan, Alsido en Liesbeth zo zorgvuldig hebben opgebouwd.
Wat snuift, spuit of rookt Johan? Lijkt me best lekker af en toe, zo'n fantasiewereld waarin je zelf nooit verantwoordelijk bent voor je eigen falen.
Johan luistert naar degene die voor hem staat. Als je van hem verwijderd bent, laat hij zich van alles over jou op de mouw spelden. Peter zal dus inderdaad moeten zorgen dat hij Johan persoonlijk spreekt. Maar ook daarna is het een kwestie van tijd voor Alsido of Liesbeth of een willekeurige chatter de haken weer in Johan slaat.quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:14 schreef Toverheks het volgende:
er werd vanmorgen gezegt dat peter om kwart over 6 vanavond daar voor de deur staat, nou als het zo is, dan hoop ik wel dat we de buitencam mogen zien.
ben benieuwd of het geen grootspraak van peter is, want gister was hij behoorlijk over de rooie door het hele gebeuren, hij wordt van alles en nog wat beschuldigd door johan.
Snap het niet, jaren vrienden hoop dat het goed komt, en al zal de stekker er morgen worden uitgetrokken, hoop dat ze er samen uit komen.
Peter zou oorsprokelijk vanavond op stream ( Prog. Jaap) het gaan uitpraten, waarom dat niet gebeurd meer weet ik niet.quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:16 schreef Copycat het volgende:
Heeft Peter eigenlijk zijn kant van het verhaal verteld? Waarom de gemoederen opeens nog hoger op zijn gelopen? Johan is hem zo te lezen wel heel erg door de modder aan het halen?
ja dat weet ik ook niet, schijnbaar heeft het met het weekend te maken ( kan???) of dat er bij Johan in zijn oor weer iets is gefluisterd, want echt snap er ook geen moer van.quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:28 schreef Disana het volgende:
Maar Toverheks, ook ik heb totaal gemist waarom Johan gisteren ineens zo laaiend op Peter bleek tijdens Vraag maar Raak (zie update). Johan zei zelf dat er helemaal geen contact is geweest, dus waardoor was hij dan zo kwaad.
Hè wat???quote:Peter was er vanaf vrijdag t.m. maandag niet i.v.m. opname Lekker Simpel, waar volgens Peter zelf hij zich zelf Gigantisch voor lul heeft gezet.
Nee joh, prima, ik heb het over de hele situatiequote:Op woensdag 31 maart 2010 11:39 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heb ik het niet goed opgeschreven???
oke, en er schiet me wat te binnen, Peter kwam gisterenmiddag op de sv chat binnen, en zonder aanleiding werd hij HOPPA geband, geloof dat hij 3 woorden had gezegt.quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:40 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee joh, prima, ik heb het over de hele situatie
Nou Cc je snapt me wel, hij heeft zich daar voor lul gezet.quote:
Dus. Alsido heeft er alweer een stokje voor gestoken dat Peter naar SV kwam. En Johan was gisteravond ondanks alles toch van plan Peter te bellen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja dat weet ik ook niet, schijnbaar heeft het met het weekend te maken ( kan???) of dat er bij Johan in zijn oor weer iets is gefluisterd, want echt snap er ook geen moer van.
Peter was er vanaf vrijdag t.m. maandag niet i.v.m. opname Lekker Simpel, waar volgens Peter zelf hij zich zelf Gigantisch voor lul heeft gezet.
ik denk dat er flink geroddeld daar wordt onderling, en dat geintje met Alsido gisteren dat Alsido niet er was, dat dat Johan ook dwars zat.
Maar even voor Alsido, Alsido heeft wel gezegt dat hij dinsdag er niet was, want Neef Harrie vroeg in kantoor moet Pete dan komen en krijgt pete dan reiskostenvergoeding waar Alsido stellig nee op antwoorde.
Peter en Johan hadden gisterenavond onder OP wel elkaar ff aan de telefoon, en Peter vertelde na afloop dat het een goed gesprek was geweest en dat johan hem nog terug zou bellen later op de avond, maar omdat Johan weer een appelflauwte kreeg heeft marian Peter even terug gebeld en gezegt dat Johan nog kontakt met peter zou opnemen.
Ook snap ik niet dat er mensen Johan wijsmaken dat peter op zijn chat ook stream heeft, en het is wel 100 keer aan johan gezegt dat hij alleen een chat heeft en GEEN stream maar ook daar wil Johan niet naar luisteren.
In SV kunnen ze nu niet meer meelezen op peter zijn chat, Bij Suzzy en op SV staat nu een IP ban.
Volgens mij bedoelt heks Lekker Slim, een programma waaraan Huub meewerkt.quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:42 schreef Copycat het volgende:
Maar vertel nou eens van die opname van LS! Op de PAAZ-afdeling?
Dat is toch dat programma van RTL waar Peter nu bij betrokken is ? dacht ikquote:Op woensdag 31 maart 2010 11:42 schreef Copycat het volgende:
Maar vertel nou eens van die opname van LS! Op de PAAZ-afdeling?
Lekker Simpel is een prog. (geloof dat Huub achter de schermen werkt) en daar heeft peter 3 dagen aan meegewerkt, dus er zijn 3 dagen opnamens geweest voor uitzending.quote:
oh ik dacht lekker simpelquote:Op woensdag 31 maart 2010 11:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt heks Lekker Slim, een programma waaraan Huub meewerkt.
quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:45 schreef Jian het volgende:
Dat is toch dat programma van RTL waar Peter nu bij betrokken is ? dacht ik
quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:45 schreef Toverheks het volgende:
Lekker Simpel is een prog. (geloof dat Huub achter de schermen werkt) en daar heeft peter 3 dagen aan meegewerkt, dus er zijn 3 dagen opnamens geweest voor uitzending.
ohhhhhhhhhhhhh kan ook niet alles perfekt uitleggen hoor, doe me best
Peter zat even op de chat, ik weet niet of hij daar al zei een cam te hebben, dacht het wel. Kreeg daar een ban voor die uitspraak.quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:28 schreef Disana het volgende:
Maar Toverheks, ook ik heb totaal gemist waarom Johan gisteren ineens zo laaiend op Peter bleek tijdens Vraag maar Raak (zie update). Johan zei zelf dat er helemaal geen contact is geweest, dus waardoor was hij dan zo kwaad.
We zijn weer helemaal bijquote:Op woensdag 31 maart 2010 11:45 schreef Disana het volgende:
Volgens mij bedoelt heks Lekker Slim, een programma waaraan Huub meewerkt.
okequote:Op woensdag 31 maart 2010 11:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
[..]
![]()
![]()
![]()
Het kwartje is gevallen. Ik zat met LS de supermod in mijn hoofd, niet met dat domme meiden programma.
Squeeze me.
Wélke uitspraak?quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:48 schreef Chanel5 het volgende:
Vanwege de uitspraak van Peter werd Johan helemaal woedend.
Ik heb Peter maar een minuut op de chat van SV gezien en over een cam had hij het zeker niet.quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:48 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Peter zat even op de chat, ik weet niet of hij daar al zei een cam te hebben, dacht het wel. Kreeg daar een ban voor die uitspraak.
Reken maar dat ze alles lezen daar, Fok! en de chat van Peter.
Ik las maar 3 zinnen van Peter en daar zat niet het woordje cam bij, ja zal best kunnen hoor maar gut gut wat een dag was het gisteren.quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:48 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Peter zat even op de chat, ik weet niet of hij daar al zei een cam te hebben, dacht het wel. Kreeg daar een ban voor die uitspraak.
Reken maar dat ze alles lezen daar, Fok! en de chat van Peter.
Nee want Peter was toen al geband toen Johan VmR deed.quote:
ach Channel, zal vanavond wel een hoogtepunt wordenquote:Op woensdag 31 maart 2010 11:51 schreef Chanel5 het volgende:
Bedenk me ineens dat Peter op zijn eigen chat heeft gezegd dat hij voor die woorden een ban kreeg.
Oh ja, die zogenaamde hartinfarctenquote:
Ik heb Jolanda zondag een mailtje gestuurd over die duiven. Dit was haar antwoord:quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:47 schreef Disana het volgende:
Die duiven in Huissen lopen als gekken rond, volgens mij worden ze gek van de honger.
Ik weet niet of het waar is van die gaten, zie die beesten alleen maar als een gek rondvliegen.quote:Ik heb Johan net gesproken en er zijn inderdaad andere gaten waardoor ze naar buiten kunnen, dat grote gat is dicht gemaakt om niet nog meer nieuwe duiven binnen te krijgen.
Maar morgen avond neem ik een net mee naar SV zodat Dus ik hoop dat het voor nu opgelost is. Als er nog eens iets is weet je mij te vinden.hij ze dinsdag vrij kan laten.
Gisterenavond laat had ie opeens ook weer een appelflauwtequote:Op woensdag 31 maart 2010 11:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh ja, die zogenaamde hartinfarcten.
De schuld van de chatters.
Ja dat verhaal van die gaten kende ik, maar je ziet ze nergens en als ze er zijn, zijn ze dus waarschijnlijk te klein voor de duiven om doorheen te vliegen. Met dat net maakt ze dan ook geen haast, en ik moet nog zien wanneer Johan er dan heen gaat.quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb Jolanda zondag een mailtje gestuurd over die duiven. Dit was haar antwoord:
[..]
Ik weet niet of het waar is van die gaten, zie die beesten alleen maar als een gek rondvliegen.![]()
En nu duik ik mijn bed weer in, buikgriep.
En aders sturen we een mailtje naar de dierenbescherming met een link met beeldenquote:Op woensdag 31 maart 2010 11:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb Jolanda zondag een mailtje gestuurd over die duiven. Dit was haar antwoord:
[..]
Ik weet niet of het waar is van die gaten, zie die beesten alleen maar als een gek rondvliegen.![]()
kruip lekker onder de wol, sterktequote:Op woensdag 31 maart 2010 11:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
[..]
hij noemde het zelf een soort van hyperventilatie, denk eerder dat het door dat gore aldibier kwam.quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:59 schreef Jian het volgende:
[..]
Gisterenavond laat had ie opeens ook weer een appelflauwte
je kan ook bellenquote:Op woensdag 31 maart 2010 12:01 schreef Jian het volgende:
[..]
En aders sturen we een mailtje naar de dierenbescherming met een link met beelden
Ik weet het adres van dat pand niet.quote:
ja bij mij was het ook weg, ff fok afgesloten en opnieuw gestart en hoppa hij staat er weer.quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik weet het adres van dat pand niet.
De COS is weer eens zoek. De enige manier waarop ik er dan in kom is door naar de vorige bladzijde in mijn browser te gaan.
Volgens mij was het wel de reden dat Johan uit zijn plaat ging. Hij las blijkbaar net op het moment mee dat Peter op die chat kwam, las ook nog dat BQ voorstelde om maar helemaal geen vragen meer te gaan stellen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb Peter maar een minuut op de chat van SV gezien en over een cam had hij het zeker niet.
Oh, dus Peter heeft het wel over zijn cam gehad op de SV chat? Ik las toen net even mee en heb dat helemaal niet gezien. Wat ik zag weet ik niet meer, maar het was onschuldig.quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:25 schreef pullup het volgende:
[..]
Volgens mij was het wel de reden dat Johan uit zijn plaat ging. Hij las blijkbaar net op het moment mee dat Peter op die chat kwam, las ook nog dat BQ voorstelde om maar helemaal geen vragen meer te gaan stellen.
Dat waren in ieder geval twee redenen die hij noemde waarom hij het helemaal gehad had met de chat en met Peter al voordat hij daadwerkelijk voor de camera kroop. Het was duidelijk dat hij al een lijstje gemaakt had wie er af zouden vliegen op basis van wat hij toen meelas want er waren verder geen aanwijsbare redenen voor de bans
Het is Huis Binnenveld aan de Huismanstraat in Huissenquote:Op woensdag 31 maart 2010 12:46 schreef Disana het volgende:
Ik vroeg daar even op de chat of iemand het adres van dat pand weet i.v.m. de duiven, maar ze gaan doodleuk door over de probleempjes die jackhassel heeft met die Linke_Loetje. Wat een selfkickers.
volgens linke loetje heeft jaqhassel zijn vrouw voor hoer uitgemaakt op de chat, je kan veel over jaq zeggen maar die zal nooit schelden laat staan iemand voor hoer uitmaken.quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:46 schreef Disana het volgende:
Ik vroeg daar even op de chat of iemand het adres van dat pand weet i.v.m. de duiven, maar ze gaan doodleuk door over de probleempjes die jackhassel heeft met die Linke_Loetje. Wat een selfkickers.
Okee, bedankt.quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:51 schreef Jian het volgende:
[..]
Het is Huis Binnenveld aan de Huismanstraat in Huissen
ja oke, dat weet jaq denk ik ook wel, maar toch, als je ergens van beschuldigd wordt, en linke loetje heeft de mod op zijn hand en mag maar doorgaan, dan mag een ander het ook.quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:59 schreef Disana het volgende:
Toverheks, die mensen moeten eens niet zo doordrammen. Het gaat alleen nog maar over rotzooi onderling, en maar vragen naar de bekende weg want natuurlijk is er geen printscreen en dat weet Jacq ook. Lekker blijven steken in het gerommel onderling, da's nou precies wat Johan ook doet.
Dat begrijp ik wel, maar Jacq gaat er nu al voor de tweede dag op door. En dan komt er iemand met een concrete vraag over Huissen, dan gaan ze gewoon door. Echt niet te lezen, die chat.quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja oke, dat weet jaq denk ik ook wel, maar toch, als je ergens van beschuldigd wordt, en linke loetje heeft de mod op zijn hand en mag maar doorgaan, dan mag een ander het ook.
maar moet hier wel eerlijk bekennen, vind het ook wel weer lekker zonder stream en chat, want elke keer las en poste ik en keek wat er gebeurde maar heb nu lekker de soulzender op en romel wat in huis.
ja moet ze maar mee uitscheien, straks heeft zei ook een ban.quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat begrijp ik wel, maar Jacq gaat er nu al voor de tweede dag op door. En dan komt er iemand met een concrete vraag over Huissen, dan gaan ze gewoon door. Echt niet te lezen, die chat.
Hyves is Hyvesquote:Op woensdag 31 maart 2010 13:13 schreef Copycat het volgende:
Voor die mensen daar is de chat de huidige inhoudsgever aan hun bestaan. Waarover er geluld wordt, boeit niet, als er maar geluld kan worden met andere chatters. En vooral inhoudsloos en kritiekloos; dan heb je immers de grootste kans om te mogen blijven chatten.
Er wordt voornamelijk nog gedramd en gejankt.quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:13 schreef Copycat het volgende:
Voor die mensen daar is de chat de huidige inhoudsgever aan hun bestaan. Waarover er geluld wordt, boeit niet, als er maar geluld kan worden met andere chatters. En vooral inhoudsloos en kritiekloos; dan heb je immers de grootste kans om te mogen blijven chatten.
Over en tegen elkaar, neem ik aan?quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:17 schreef Disana het volgende:
Er wordt voornamelijk nog gedramd en gejankt.
Ze zoekt je. Op de chat van Peterquote:Op woensdag 31 maart 2010 13:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja moet ze maar mee uitscheien, straks heeft zei ook een ban.
ben drukquote:
humorquote:Op woensdag 31 maart 2010 13:21 schreef Chanel5 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Peter in een filmpje op de stream van Vlemmix hahahaha
Niet zo moeilijk hoor heksje, op Ustream kun je uitzenden met je webcam, daar zit standaard een chat bijquote:Op woensdag 31 maart 2010 13:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ben druksta te verfen en te schuren, ook ik woon in een RLS hoor, cam erop, chat aanmaken en jullie mogen me volgen
In deze clip had hij z'n haar voor het eerst zo. Hij moest er uitzien als een miljonair en een miljonair heeft zulk haar. Duidelijk, toch?quote:
Ghehehequote:Op woensdag 31 maart 2010 13:24 schreef Jian het volgende:
[..]
lul, ik meteen helemaal m'n proxy's weer aanzwengelen om te kijken .........
quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:22 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk hoor heksje, op Ustream kun je uitzenden met je webcam, daar zit standaard een chat bij![]()
Ik zeg doen!![]()
quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:24 schreef Jian het volgende:
[..]
lul, ik meteen helemaal m'n proxy's weer aanzwengelen om te kijken .........
heb hem binnenquote:Op woensdag 31 maart 2010 13:23 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Je krijgt of hebt een pm van iemand van de chat.
quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:23 schreef Scrutinizer het volgende:
In deze clip had hij z'n haar voor het eerst zo. Hij moest er uitzien als een miljonair en een miljonair heeft zulk haar. Duidelijk, toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |