Jian hou je ook niet zomaar tegen, hoor.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Scrute, jij en ik zullen het moeten doen hier. Wij zijn de enigen die er nog kunnen lezen![]()
Da's waar.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jian hou je ook niet zomaar tegen, hoor.
Kletsen ze nu allemaal braaf in Johans straatje? Met Angela, Daisy en Loetje voorop?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Scrute, jij en ik zullen het moeten doen hier. Wij zijn de enigen die er nog kunnen lezen![]()
Daisy zie ik niet, en ja, de anderen zijn braaf. Loetje groette Liesbeth nadrukkelijk.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Kletsen ze nu allemaal braaf in Johans straatje? Met Angela, Daisy en Loetje voorop?
Ik was al benieuwd of fadingleo ook geband zou worden.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Neef Harrie vind ik niet gek , Leo wel. Die kotste SV , Johan en met name Alsido uit.
14 bans?![]()
ah k.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Pete Young, de enige die de audio-routing daar begrijpt.
Ben al 4 x geband vanavond en ik lees vrolijk weer mee hoorquote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jian hou je ook niet zomaar tegen, hoor.
Zou goed kunnen. Ik hoop ook dat Peter vanavond nog even een biertje komt drinken ten paleizequote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:46 schreef Disana het volgende:
Ik denk trouwens dat Leo dit voor Marian en de artiesten doet. Niet voor Johan.
Ik denk dat het dan knokken wordt.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zou goed kunnen. Ik hoop ook dat Peter vanavond nog even een biertje komt drinken ten paleize
Zat net bij Peter op de chat en die is echt woest, dus ik denk dat je die daar niet snel meer zult zienquote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zou goed kunnen. Ik hoop ook dat Peter vanavond nog even een biertje komt drinken ten paleize
Freak ook een ban, dus daar hoeft Marian zich ook geen zorgen meer over te maken.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik denk dat het dan knokken wordt.
Marian maakt zich ongerust over freakolympics en verder lees ik iets over leeftijden.
Oh, ik lees nu dat zelfs freakolympics een ban heeft.
Zou kunnen en hel lief van Leo, maar blijft in mijn ogen toch een zwaktebod. Met name omdat hij een bloedhekel aan Alsido heeft.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:46 schreef Disana het volgende:
Ik denk trouwens dat Leo dit voor Marian en de artiesten doet. Niet voor Johan.
ik vind t wel netjes van hem dat hij marian dan niet in de steek laat omdat hij propbleem heeft met alsido.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zou kunnen en hel lief van Leo, maar blijft in mijn ogen toch een zwaktebod. Met name omdat hij een bloedhekel aan Alsido heeft.
Ik vind het groots van hem als hij het voor de artiesten doet.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zou kunnen en hel lief van Leo, maar blijft in mijn ogen toch een zwaktebod. Met name omdat hij een bloedhekel aan Alsido heeft.
Alsido is nog steeds in geen velden of wegen te bekennen, zeker?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zo kun je het ook zien. Hijj heeft Waterkokert hoog zitten en terecht.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:57 schreef Disana het volgende:
Ik vind het groots van hem als hij het voor de artiesten doet.
Volgens Chocolade zijn er 14 bans gevallen. Iedereen is verbaasd dat freak er ook een heeft.
En Linke_Loetje blijft zuigen. Tja, die voelt zich nu heel wat. Succes geboekt bij Johan.
OMG, dat is Rebecca XXL.quote:
Loetje en Daisy zijn ook onderling in oorlogquote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Kletsen ze nu allemaal braaf in Johans straatje? Met Angela, Daisy en Loetje voorop?
Ja, die heeft niemand gekregen Titaquote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:32 schreef Toverheks het volgende:
[quote]Op dinsdag 30 maart 2010 20:23 schreef gomi het volgende:
en oeps ban 15
en tita? nr 16
[/quote
schijtwijf en dat zonder waarschuwing
Als ie m opschroeft bromt ie als een gek hoorde ik netquote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:38 schreef Scrutinizer het volgende:
Wel lullig voor die bassist dat-ie nauwelijks te horen is.
Ach Tita zaterdag moet er weer geboden worden en gaan natuurlijk alle bans er weer vanafquote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
fijn die suzzy doet haar werk toppie.
Ja, ze heeft een lekker bekkie, er moest alleen niet zoveel onzin uitkomen af en toequote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:49 schreef Scrutinizer het volgende:
Wolter Kroes en Thomas Berge zijn toch wel de grote namen, volgens Kirsten. "Dat is de top, verder kun je niet komen."
Ja, jij had vanavond ook niet overleeft Mummiequote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:51 schreef 5thencounter het volgende:
Ik kan niet chatten op m'n werk.. scheelt mij iig weer een Ban!![]()
En als het wel kon zou ik eigenlijk niet meer weten waarvoor...![]()
Hmm..ik kom bijna alleen nog van het balkon af als er eens een Boelshit geplaatst word...quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:54 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, jij had vanavond ook niet overleeft Mummie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |