echt he pppfffftt jammer allemaal, normaal geniet ik ook van OP maar nu ff niet.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:44 schreef Chanel5 het volgende:
Ik ben in staking!![]()
Marian sorry, probeer altijd caps te maken van je programma.
Ik weet hoe leuk je het vindt en dat je het op prijs stelt.
Door het gewoon stupide banbeleid op de chat had ik er al geen zin meer in maar okee toch maar begonnen met de eerste artiesten.
Blijkt dat ik zelf ook ineens een ban heb, dat was voor mij de limit....
Ik ook maar even niet ..........quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:21 schreef beequeen het volgende:
Johan wordt alweer niet goed. Ik zeg maar even niks.
Meteen bannen ! voor het leven en nog 20 jaar daarnaquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:56 schreef Disana het volgende:
Op de chat van Peter hebben ze Suzzy ontmaskerd
Wat heeft ze gedaan dan?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:56 schreef Disana het volgende:
Op de chat van Peter hebben ze Suzzy ontmaskerd
Tegen wie heb je het?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:25 schreef Chanel5 het volgende:
Ik ben Oeps op de chat, lees de loggegevens maar na.
Ja echt he wat een debiel ze bannen zelf Peter om niks, en dan vinden ze deze ban kinderachtig.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:25 schreef Jian het volgende:
Op de Chat van Peter heeft SV een ban gekregen. Loosebeth vindt dat maar kinderachtig. Wat een ultiem dom schaap is dat toch
Liesbeth moet maar heel gauw haar mondje spoelen met zeep, want denk dat ze vandaag of morgen heel raar op die neus van der gaat kijken.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:32 schreef Jian het volgende:
Die mongeaul van een Vlemmix laat 17 mensen bannen, waarvan een aantal geen echt onvertogen woord hebben gebezigd en dan loopt die Lutsbeth te janken over een ban van SV op de chat van Peter. En Waterkokert mag Fok niet hardop voorlezen van 'r. Zelden zo'n stupide doos meegemaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |