Die is tegenwoordig dikker, maar de gelijkenis viel me ook al opquote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:54 schreef 5thencounter het volgende:
Hebben ze Gerard Depardieu te pakken?
Ik kan het ook wel waarderenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:56 schreef Disana het volgende:
Hij heeft echt wel een plezierige stem. Het is een welkome afwisseling in OP.
http://www.albertodamoreno.nl/
Zo word je je er ook ineens weer van bewust naar wat voor troep je eigenlijk zit te kijken met SV.quote:
Oh, dat heb ik gelukkig wel vaker in de gaten.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Zo word je je er ook ineens weer van bewust naar wat voor troep je eigenlijk zit te kijken met SV.
Ik mag toch hopen dat jij ook gewoon naar Ned 3 zit te kijken hèquote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:05 schreef Disana het volgende:
Paljazzio
[ afbeelding ]
Scrute, we zijn slummers. Dat we naar SV kijken.
Nee ik luister nog even naar Alberto, daarna zet ik het SV geluid weer uit.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:14 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat jij ook gewoon naar Ned 3 zit te kijken hè
Ha ha, ik keek met een half oog naar m'n computerscherm en ik zag jouw Ava voor die van Gomi aan en die zit op zeker naar Ned 3 te kijkenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee ik luister nog even naar Alberto, daarna zet ik het SV geluid weer uit.
Hij staat gewoon in het lijstje kijkers hoor.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik denk dat het dan knokken wordt.
Marian maakt zich ongerust over freakolympics en verder lees ik iets over leeftijden.
Oh, ik lees nu dat zelfs freakolympics een ban heeft.
Suzzy zou je er voor bannen, denk ik.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij zingt nu
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ooit ben ik naar een optreden geweest.
Het was ver voor de tijd van clitringen en nippelpiercings.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Suzzy zou je er voor bannen, denk ik.
O gatver! Als ik érgens op afknap is het dat welquote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Het was ver voor de tijd van clitringen en nippelpiercings.
oh mooiquote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij zingt nu
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ooit ben ik naar een optreden geweest.
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
O gatver! Als ik érgens op afknap is het dat wel![]()
Ik ben er vandoor
echt he pppfffftt jammer allemaal, normaal geniet ik ook van OP maar nu ff niet.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:44 schreef Chanel5 het volgende:
Ik ben in staking!![]()
Marian sorry, probeer altijd caps te maken van je programma.
Ik weet hoe leuk je het vindt en dat je het op prijs stelt.
Door het gewoon stupide banbeleid op de chat had ik er al geen zin meer in maar okee toch maar begonnen met de eerste artiesten.
Blijkt dat ik zelf ook ineens een ban heb, dat was voor mij de limit....
Ik ook maar even niet ..........quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:21 schreef beequeen het volgende:
Johan wordt alweer niet goed. Ik zeg maar even niks.
Meteen bannen ! voor het leven en nog 20 jaar daarnaquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:56 schreef Disana het volgende:
Op de chat van Peter hebben ze Suzzy ontmaskerd
Wat heeft ze gedaan dan?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:56 schreef Disana het volgende:
Op de chat van Peter hebben ze Suzzy ontmaskerd
Tegen wie heb je het?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:25 schreef Chanel5 het volgende:
Ik ben Oeps op de chat, lees de loggegevens maar na.
Ja echt he wat een debiel ze bannen zelf Peter om niks, en dan vinden ze deze ban kinderachtig.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:25 schreef Jian het volgende:
Op de Chat van Peter heeft SV een ban gekregen. Loosebeth vindt dat maar kinderachtig. Wat een ultiem dom schaap is dat toch
Liesbeth moet maar heel gauw haar mondje spoelen met zeep, want denk dat ze vandaag of morgen heel raar op die neus van der gaat kijken.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:32 schreef Jian het volgende:
Die mongeaul van een Vlemmix laat 17 mensen bannen, waarvan een aantal geen echt onvertogen woord hebben gebezigd en dan loopt die Lutsbeth te janken over een ban van SV op de chat van Peter. En Waterkokert mag Fok niet hardop voorlezen van 'r. Zelden zo'n stupide doos meegemaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |