Geheel niet mee oneens!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:46 schreef Noek het volgende:
Ik vind het ongehoord. Niet kunnen gewoon. Ik staak ook.
Ik keten mezelf vast aan Chanel hoor! Waterkoker!!
Staken waarmee ?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:46 schreef Noek het volgende:
Ik vind het ongehoord. Niet kunnen gewoon. Ik staak ook.
Ik keten mezelf vast aan Chanel hoor! Waterkoker!!
En dit is nog maar het begin!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:54 schreef Jian het volgende:
Al met al vond ik het allemaal best vermakelijk
Welnee je bent dik op tijd, morgen krijgt iedereen weer amnestie en dan begint het hele circus weer opnieuw, don't worryquote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:55 schreef Noek het volgende:
[..]
En dit is nog maar het begin!
Yeah right, ik ben weer te laat.
Als zij en Alsido er niet waren geweest, had Johan nooit zo'n afkeer van de chatters gekregen. Johan laat zich veel te gemakkelijk beïnvloeden.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:32 schreef Jian het volgende:
Die mongeaul van een Vlemmix laat 17 mensen bannen, waarvan een aantal geen echt onvertogen woord hebben gebezigd en dan loopt die Lutsbeth te janken over een ban van SV op de chat van Peter. En Waterkokert mag Fok niet hardop voorlezen van 'r. Zelden zo'n stupide doos meegemaakt
Ik, maar ik post ook nauwelijks niet mee meer.. ik heb geen ziekte, honden of kinderen en geen trek meer in Slappe Thee, dus wacht ik rustig op betere onderwerpen waar de tanden weer in kunnen!quote:Op woensdag 31 maart 2010 00:10 schreef spuitje het volgende:
Damned, had vanavond even andere dingen te doen maar begrijp dat het op de chat bans heeft geregend?? Nog niet terug gelezen, misschien morgen even doen of is dat zonde van de tijd?
Wie zijn er nu nog over op de chat?
hihiquote:Op woensdag 31 maart 2010 00:56 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik, maar ik post ook nauwelijks niet mee meer.. ik heb geen ziekte, honden of kinderen en geen trek meer in Slappe Thee, dus wacht ik rustig op betere onderwerpen waar de tanden weer in kunnen!
Ach, ik vond het vooral lullig voor Marian, dat dit allemaal uitgerekend op haar avond moest gebeuren. Ze doet altijd zo haar best voor het OP en het is eigenlijk het enige volwaardige programma van SV.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:54 schreef Jian het volgende:
Al met al vond ik het allemaal best vermakelijk
Als SV verdwijnt dan vind ik dat het Open Podium toch nog steeds bestaansrecht heeftquote:Op woensdag 31 maart 2010 06:50 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ach, ik vond het vooral lullig voor Marian, dat dit allemaal uitgerekend op haar avond moest gebeuren. Ze doet altijd zo haar best voor het OP en het is eigenlijk het enige volwaardige programma van SV.
Als iedereen met dezelfde inzet zou werken als Marian, zou het helemaal goed komen met SV!
quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:03 schreef Copycat het volgende:
Johan heeft gisteren geen vrienden gemaakt? Ik heb een klein stukke gezien van de VmR, maar mèn ... wat heeft die man moeite met het steken van een hand in eigen boezem. Ligt het niet aan de backstabbende ex-vrienden en afvallige vrijwilligers, dan is het wel de schuld van de chatters dat SV maar niet van de grond wil komen.
Nu zouden de sponsors dus weer worden afgeschrikt door de chat. Niet het feit dat heel SV, incl. alle (...) programma's een professionaliteit uitstraalt van lik me vestje is het struikelblok voor geïnteresseerde sponsors. Neehee! Het zijn die vermaledijde chatters die alles verpesten wat Johan, Alsido en Liesbeth zo zorgvuldig hebben opgebouwd.
Wat snuift, spuit of rookt Johan? Lijkt me best lekker af en toe, zo'n fantasiewereld waarin je zelf nooit verantwoordelijk bent voor je eigen falen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |