Geheel niet mee oneens!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:46 schreef Noek het volgende:
Ik vind het ongehoord. Niet kunnen gewoon. Ik staak ook.
Ik keten mezelf vast aan Chanel hoor! Waterkoker!!
Staken waarmee ?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:46 schreef Noek het volgende:
Ik vind het ongehoord. Niet kunnen gewoon. Ik staak ook.
Ik keten mezelf vast aan Chanel hoor! Waterkoker!!
En dit is nog maar het begin!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:54 schreef Jian het volgende:
Al met al vond ik het allemaal best vermakelijk
Welnee je bent dik op tijd, morgen krijgt iedereen weer amnestie en dan begint het hele circus weer opnieuw, don't worryquote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:55 schreef Noek het volgende:
[..]
En dit is nog maar het begin!
Yeah right, ik ben weer te laat.
Als zij en Alsido er niet waren geweest, had Johan nooit zo'n afkeer van de chatters gekregen. Johan laat zich veel te gemakkelijk beïnvloeden.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:32 schreef Jian het volgende:
Die mongeaul van een Vlemmix laat 17 mensen bannen, waarvan een aantal geen echt onvertogen woord hebben gebezigd en dan loopt die Lutsbeth te janken over een ban van SV op de chat van Peter. En Waterkokert mag Fok niet hardop voorlezen van 'r. Zelden zo'n stupide doos meegemaakt
Ik, maar ik post ook nauwelijks niet mee meer.. ik heb geen ziekte, honden of kinderen en geen trek meer in Slappe Thee, dus wacht ik rustig op betere onderwerpen waar de tanden weer in kunnen!quote:Op woensdag 31 maart 2010 00:10 schreef spuitje het volgende:
Damned, had vanavond even andere dingen te doen maar begrijp dat het op de chat bans heeft geregend?? Nog niet terug gelezen, misschien morgen even doen of is dat zonde van de tijd?
Wie zijn er nu nog over op de chat?
hihiquote:Op woensdag 31 maart 2010 00:56 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik, maar ik post ook nauwelijks niet mee meer.. ik heb geen ziekte, honden of kinderen en geen trek meer in Slappe Thee, dus wacht ik rustig op betere onderwerpen waar de tanden weer in kunnen!
Ach, ik vond het vooral lullig voor Marian, dat dit allemaal uitgerekend op haar avond moest gebeuren. Ze doet altijd zo haar best voor het OP en het is eigenlijk het enige volwaardige programma van SV.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:54 schreef Jian het volgende:
Al met al vond ik het allemaal best vermakelijk
Als SV verdwijnt dan vind ik dat het Open Podium toch nog steeds bestaansrecht heeftquote:Op woensdag 31 maart 2010 06:50 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ach, ik vond het vooral lullig voor Marian, dat dit allemaal uitgerekend op haar avond moest gebeuren. Ze doet altijd zo haar best voor het OP en het is eigenlijk het enige volwaardige programma van SV.
Als iedereen met dezelfde inzet zou werken als Marian, zou het helemaal goed komen met SV!
quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:03 schreef Copycat het volgende:
Johan heeft gisteren geen vrienden gemaakt? Ik heb een klein stukke gezien van de VmR, maar mèn ... wat heeft die man moeite met het steken van een hand in eigen boezem. Ligt het niet aan de backstabbende ex-vrienden en afvallige vrijwilligers, dan is het wel de schuld van de chatters dat SV maar niet van de grond wil komen.
Nu zouden de sponsors dus weer worden afgeschrikt door de chat. Niet het feit dat heel SV, incl. alle (...) programma's een professionaliteit uitstraalt van lik me vestje is het struikelblok voor geïnteresseerde sponsors. Neehee! Het zijn die vermaledijde chatters die alles verpesten wat Johan, Alsido en Liesbeth zo zorgvuldig hebben opgebouwd.
Wat snuift, spuit of rookt Johan? Lijkt me best lekker af en toe, zo'n fantasiewereld waarin je zelf nooit verantwoordelijk bent voor je eigen falen.
Johan luistert naar degene die voor hem staat. Als je van hem verwijderd bent, laat hij zich van alles over jou op de mouw spelden. Peter zal dus inderdaad moeten zorgen dat hij Johan persoonlijk spreekt. Maar ook daarna is het een kwestie van tijd voor Alsido of Liesbeth of een willekeurige chatter de haken weer in Johan slaat.quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:14 schreef Toverheks het volgende:
er werd vanmorgen gezegt dat peter om kwart over 6 vanavond daar voor de deur staat, nou als het zo is, dan hoop ik wel dat we de buitencam mogen zien.
ben benieuwd of het geen grootspraak van peter is, want gister was hij behoorlijk over de rooie door het hele gebeuren, hij wordt van alles en nog wat beschuldigd door johan.
Snap het niet, jaren vrienden hoop dat het goed komt, en al zal de stekker er morgen worden uitgetrokken, hoop dat ze er samen uit komen.
Peter zou oorsprokelijk vanavond op stream ( Prog. Jaap) het gaan uitpraten, waarom dat niet gebeurd meer weet ik niet.quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:16 schreef Copycat het volgende:
Heeft Peter eigenlijk zijn kant van het verhaal verteld? Waarom de gemoederen opeens nog hoger op zijn gelopen? Johan is hem zo te lezen wel heel erg door de modder aan het halen?
ja dat weet ik ook niet, schijnbaar heeft het met het weekend te maken ( kan???) of dat er bij Johan in zijn oor weer iets is gefluisterd, want echt snap er ook geen moer van.quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:28 schreef Disana het volgende:
Maar Toverheks, ook ik heb totaal gemist waarom Johan gisteren ineens zo laaiend op Peter bleek tijdens Vraag maar Raak (zie update). Johan zei zelf dat er helemaal geen contact is geweest, dus waardoor was hij dan zo kwaad.
Hè wat???quote:Peter was er vanaf vrijdag t.m. maandag niet i.v.m. opname Lekker Simpel, waar volgens Peter zelf hij zich zelf Gigantisch voor lul heeft gezet.
Nee joh, prima, ik heb het over de hele situatiequote:Op woensdag 31 maart 2010 11:39 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heb ik het niet goed opgeschreven???
oke, en er schiet me wat te binnen, Peter kwam gisterenmiddag op de sv chat binnen, en zonder aanleiding werd hij HOPPA geband, geloof dat hij 3 woorden had gezegt.quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:40 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee joh, prima, ik heb het over de hele situatie
Nou Cc je snapt me wel, hij heeft zich daar voor lul gezet.quote:
Dus. Alsido heeft er alweer een stokje voor gestoken dat Peter naar SV kwam. En Johan was gisteravond ondanks alles toch van plan Peter te bellen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja dat weet ik ook niet, schijnbaar heeft het met het weekend te maken ( kan???) of dat er bij Johan in zijn oor weer iets is gefluisterd, want echt snap er ook geen moer van.
Peter was er vanaf vrijdag t.m. maandag niet i.v.m. opname Lekker Simpel, waar volgens Peter zelf hij zich zelf Gigantisch voor lul heeft gezet.
ik denk dat er flink geroddeld daar wordt onderling, en dat geintje met Alsido gisteren dat Alsido niet er was, dat dat Johan ook dwars zat.
Maar even voor Alsido, Alsido heeft wel gezegt dat hij dinsdag er niet was, want Neef Harrie vroeg in kantoor moet Pete dan komen en krijgt pete dan reiskostenvergoeding waar Alsido stellig nee op antwoorde.
Peter en Johan hadden gisterenavond onder OP wel elkaar ff aan de telefoon, en Peter vertelde na afloop dat het een goed gesprek was geweest en dat johan hem nog terug zou bellen later op de avond, maar omdat Johan weer een appelflauwte kreeg heeft marian Peter even terug gebeld en gezegt dat Johan nog kontakt met peter zou opnemen.
Ook snap ik niet dat er mensen Johan wijsmaken dat peter op zijn chat ook stream heeft, en het is wel 100 keer aan johan gezegt dat hij alleen een chat heeft en GEEN stream maar ook daar wil Johan niet naar luisteren.
In SV kunnen ze nu niet meer meelezen op peter zijn chat, Bij Suzzy en op SV staat nu een IP ban.
Volgens mij bedoelt heks Lekker Slim, een programma waaraan Huub meewerkt.quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:42 schreef Copycat het volgende:
Maar vertel nou eens van die opname van LS! Op de PAAZ-afdeling?
Dat is toch dat programma van RTL waar Peter nu bij betrokken is ? dacht ikquote:Op woensdag 31 maart 2010 11:42 schreef Copycat het volgende:
Maar vertel nou eens van die opname van LS! Op de PAAZ-afdeling?
Lekker Simpel is een prog. (geloof dat Huub achter de schermen werkt) en daar heeft peter 3 dagen aan meegewerkt, dus er zijn 3 dagen opnamens geweest voor uitzending.quote:
oh ik dacht lekker simpelquote:Op woensdag 31 maart 2010 11:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt heks Lekker Slim, een programma waaraan Huub meewerkt.
quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:45 schreef Jian het volgende:
Dat is toch dat programma van RTL waar Peter nu bij betrokken is ? dacht ik
quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:45 schreef Toverheks het volgende:
Lekker Simpel is een prog. (geloof dat Huub achter de schermen werkt) en daar heeft peter 3 dagen aan meegewerkt, dus er zijn 3 dagen opnamens geweest voor uitzending.
ohhhhhhhhhhhhh kan ook niet alles perfekt uitleggen hoor, doe me best
Peter zat even op de chat, ik weet niet of hij daar al zei een cam te hebben, dacht het wel. Kreeg daar een ban voor die uitspraak.quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:28 schreef Disana het volgende:
Maar Toverheks, ook ik heb totaal gemist waarom Johan gisteren ineens zo laaiend op Peter bleek tijdens Vraag maar Raak (zie update). Johan zei zelf dat er helemaal geen contact is geweest, dus waardoor was hij dan zo kwaad.
We zijn weer helemaal bijquote:Op woensdag 31 maart 2010 11:45 schreef Disana het volgende:
Volgens mij bedoelt heks Lekker Slim, een programma waaraan Huub meewerkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |