Dat heb je vast wel eens geiler gezegdquote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:25 schreef TheaterMaMa het volgende:
ok pomp hem maar vol!
Stop it. Now. No. Seriously. Stop it. NOW!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat heb je vast wel eens geiler gezegd
Sommige dingen moet je niet willen wetenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Visueel ingesteld?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Stop it. Now. No. Seriously. Stop it. NOW!
als ie komt dan he, deelnemers lijst is nog niet bekendquote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Oh da's bij mij om de hoek... dan maar even zijn hotel achterhalen en roomservice bezorgen
Nogalquote:
aan dartelende lammetjes in de weidequote:
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:03 schreef mike_hunt het volgende:![]()
bottoms up!
Introducing Hello Kitty Wines! The kitten has sure grown up!
The line of wines comes in four different varieties, priced between $19.99 - $29.99 and include:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:03 schreef mike_hunt het volgende:![]()
bottoms up!
The line of wines comes in four different varieties, priced between $19.99 - $29.99 and include:
[ afbeelding ]
http://www.kittyhell.com/quote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:03 schreef mike_hunt het volgende:![]()
bottoms up!
[ afbeelding ]
wat doe je dan hier? werken jijquote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:06 schreef Deceit het volgende:
Hallooooooow!
Ben weer aan t werk ..
Hoe ist hier?
JAMAIS!!!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Owh, eigenlijk als ik op het forum zit ben ik dus aant werkquote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:07 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
wat doe je dan hier? werken jij
"Wat doet u achter het centraal dan? Is het de dood soms die u zoekt?"quote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:06 schreef Deceit het volgende:
Ik reed net langs je appartement achter het station
Andere sneeuwquote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:03 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
aan dartelende lammetjes in de weide
leuk werk heb je danquote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:08 schreef Deceit het volgende:
[..]
Owh, eigenlijk als ik op het forum zit ben ik dus aant werk
Hoi Acdaquote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"Wat doet u achter het centraal dan? Is het de dood soms die u zoekt?"
Snowquote:
quote:
Dat is geen antwoord op de vraag...quote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:11 schreef Deceit het volgende:
[..]
ik mag toch ook af en toe wat ontspannen?
het was dan ook gene vraag maar een opmerkingquote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:14 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord op de vraag...
Ik ben er nog nietquote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:06 schreef Deceit het volgende:
Ik reed net langs je appartement achter het station
Ow sjit...quote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:19 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
het was dan ook gene vraag maar een opmerking
hij werkt op fok blijkbaarquote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:20 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ow sjit...
Ik dacht dat je vroeg wat voor werk hij heeft...
I don't do drugs, love.quote:
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
I don't do drugs, love.
Ik had het over Snow uit FF XIII.
[ afbeelding ]
geef mij maar echte eyecandyquote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
I don't do drugs, love.
[ afbeelding ]
Het is wachten op SAJquote:
Weet ik.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
I don't do drugs, love.
[ afbeelding ]
quote:
Heel vroeger waren daar in Den Bosch tippelmeisjes te vinden, net als in het Schilderstraatjequote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"Wat doet u achter het centraal dan? Is het de dood soms die u zoekt?"
Hmm heb geeneens internet thuis dus nee niet op fok werkend =]quote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:21 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
hij werkt op fok blijkbaarwel heel geheim werk want hijs niet blauw
Hoe is FF 13???quote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
I don't do drugs, love.
[ afbeelding ]
Die complex ziet er zoooo goed uit van waar je woont! reed er dus langs vandaag, ofja moest er iemand afzetten..quote:
Kan je beter aan zijn buurman vragen of je niet af en toe de planten water kan komen gevenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:45 schreef Deceit het volgende:
[..]
Die complex ziet er zoooo goed uit van waar je woont! reed er dus langs vandaag, ofja moest er iemand afzetten..
Zoek je geen roomie?
waar zit je dan dat je geen Inet thuis hebt?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:42 schreef Deceit het volgende:
[..]
Hmm heb geeneens internet thuis dus nee niet op fok werkend =]
Ehmm ben eigenlijk ingetrokken bij me vriend en die internet is opgezegd sinds 1 maand..quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:07 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
waar zit je dan dat je geen Inet thuis hebt?
leukquote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:09 schreef Deceit het volgende:
[..]
Ehmm ben eigenlijk ingetrokken bij me vriend en die internet is opgezegd sinds 1 maand..
omdat in mei we gaan samenwonen in het centrum..
En daar heb ik wel eindelijk weer draadloos inet!!
Begin = Saai, simpel en prachtigquote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:44 schreef Deceit het volgende:
[..]
Hoe is FF 13???
T ziet er prachtig uit die trailers.. Maar geen PS3 hier
Het is toch juist net uit?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:22 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ja en ik zeg leuk dat je gaat samen wonen
Ik lees niet meer iedere dag hierquote:
Oh!! Ja ben helemaal fan van FFX.. alleen FFX-2 was weer minder.. FF 12 was dodelijk stom!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Begin = Saai, simpel en prachtig
Midden = Al wat pittiger en prachtig
Einde = Een heel stuk lastiger... en prachtig
Verhaal is erg mooi deze keer vind ik.
Was ook de reden dat ik een PS3 kocht.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:27 schreef Deceit het volgende:
[..]
Oh!! Ja ben helemaal fan van FFX.. alleen FFX-2 was weer minder.. FF 12 was dodelijk stom!
En ja.. FF13 is dus PS 3
het is weer goed tussen jou en je vriend?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:09 schreef Deceit het volgende:
[..]
Ehmm ben eigenlijk ingetrokken bij me vriend en die internet is opgezegd sinds 1 maand..
omdat in mei we gaan samenwonen in het centrum..
En daar heb ik wel eindelijk weer draadloos inet!!
Ja dat had ik verteld hier!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:40 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
het is weer goed tussen jou en je vriend?
Aja hou gewoon van mario en die partygames en uiteraard zelda!quote:
Ik was mijn digiD-code kwijt afgelopen zaterdag... nieuwe aangevraagd dus hopelijk komt ie morgen binnen anders heb ik een probleemquote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:55 schreef Vlarp het volgende:
Thuis... gegeten.. en belasting aangifte verstuurd
Lekker lijf... zijn hoofd vind ik iets te dandyquote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:04 schreef Bartjebart het volgende:
Oeh dat zoiets gewoon in Hengelo woont
[ afbeelding ]
www.loodgieter.nlquote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:03 schreef Deceit het volgende:
Wie kan er hier waterleidingen leggen en afvoeren maken?
www.geileloodgietervooreenkleinevergoeding.nlquote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:11 schreef Deceit het volgende:
Ik bedoelde eigenlijk voor een kleine vergoeding =]
Oeh maar z'n foto in de krantquote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Lekker lijf... zijn hoofd vind ik iets te dandy
Dan wil ik pics van de nummers 1 t/m 3quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:20 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Oeh maar z'n foto in de krant
Is 4e geworden bij de Mister World () verkiezing
Nummer 1 isquote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:37 schreef Bartjebart het volgende:
1. [ afbeelding ]
2. [ afbeelding ]
3. [ afbeelding ]
Die hebben ook iets meer kleding aan... is dat de reden?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nummer 1 is![]()
Die andere twee doen het niet voor mij
1 kijkt zo lekker ondeugend.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:46 schreef Bartjebart het volgende:
Die hebben ook iets meer kleding aan... is dat de reden?
Ow nja... dat "trekt" mij dan weer niet zo...quote:
Nou, dan krijg je je geld veel laterquote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik was mijn digiD-code kwijt afgelopen zaterdag... nieuwe aangevraagd dus hopelijk komt ie morgen binnen anders heb ik een probleem
Hoezo dat?quote:
Nee dat niet eens....nummer 2 is iets te... vrouwelijk ofzo... en nummer 3 heeft een blokhoofdquote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:46 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Die hebben ook iets meer kleding aan... is dat de reden?
Hoe is het met jou dan? Hoe staat het met je... piloot was het toch?quote:
Ja wel lekker, best druk de laatste tijd, geen tijd meer om te fokken!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hoe is het met jou dan? Hoe staat het met je... piloot was het toch?
Het is maar goed dat de liefde niet door de maag gaat danquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:04 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ja wel lekker, best druk de laatste tijd, geen tijd meer om te fokken!
De piloot zit nu innn ff kijken, Noorwegen. Gisteren was het gezellig bij hem thuis hoor![]()
Hij had helemaal zn best gedaan om lasagne te maken, maar het was waterig geworden
Hij deed flink zijn best met zijn AH Iphone recepten dingquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is maar goed dat de liefde niet door de maag gaat dan
Ja ik train altijd buiten... hebben geen binnenbaan... al eerste toernooi gehad... twee keer verloren in de HD8 en GD7 maar ik ga met sprongen vooruit op de trainingquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:12 schreef MisterO het volgende:
[..]
Hij deed flink zijn best met zijn AH Iphone recepten ding![]()
Ben jij al begonnen met de buiten training??
Al die klote clubs in Amsterdam zitten al propvol. Ik kan echt nergens bij. het is echt BELACHELIJK.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja ik train altijd buiten... hebben geen binnenbaan... al eerste toernooi gehad... twee keer verloren in de HD8 en GD7 maar ik ga met sprongen vooruit op de training
En jij?
Anders kom je toch lekker in Den Bosch tennissen... plek zat hierquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:26 schreef MisterO het volgende:
[..]
Al die klote clubs in Amsterdam zitten al propvol. Ik kan echt nergens bij. het is echt BELACHELIJK.
dan wil je tennissen, en is er gewoon geen plek meer. Zucht.
Maar mooi dat je vooruitgang ziet, ondanks je verliezen
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:33 schreef Ang3l het volgende:
Weeehehehehe, ik heb 2 sneeën op m'n schouderbladen.
Lijkt wel of m'n vleugeltjes eindelijk doorkomen
Lijkt me gezellig! al die brabo's met die zachte Geeeesss.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Anders kom je toch lekker in Den Bosch tennissen... plek zat hier
Weet je wie me ineens weer ging mailen of ik op stap ging?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:44 schreef MisterO het volgende:
[..]
Lijkt me gezellig! al die brabo's met die zachte Geeeesss.
Ja tuurlijk weet ik het, die super leuke jongenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Weet je wie me ineens weer ging mailen of ik op stap ging?
M. Je weet wel. Van de trein van Pann on Tour terug.
Met uuuuuh.... Babs!
En we bijten ook nog eens nietquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:44 schreef MisterO het volgende:
[..]
Lijkt me gezellig! al die brabo's met die zachte Geeeesss.
Nou, je hebt me overtuigd! voor vandaag dan. Morgen denk ik er vast anders overquote:
Welterusten kerelquote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:21 schreef MisterO het volgende:
[..]
Nou, je hebt me overtuigd! voor vandaag dan. Morgen denk ik er vast anders over![]()
Welterusten!
Hebben ze net met behulp van Philips heel de wereld aan hun eigen Senseo geholpen, moeten we nu weer overstappen naar een nieuw apparaatquote:Op woensdag 31 maart 2010 09:26 schreef oinaru_isan het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)ra_Lee_komt_met_cups
Bij mij al lang niet meer.quote:Op woensdag 31 maart 2010 08:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Trachitol helpt !
althans bij mij wel
Me too. En nog wat collega's ook.quote:
ik zou zo iets toch eerder een nachtmerrie noemenquote:Op woensdag 31 maart 2010 09:33 schreef creno het volgende:
Dromen dat je HIV hebt. Gelukkig is het maar een droom.
gadver... ik had dat dus laatst met kankerquote:Op woensdag 31 maart 2010 09:33 schreef creno het volgende:
Dromen dat je HIV hebt. Gelukkig is het maar een droom.
Ja precies... ik heb mezelf eigenlijk nog nooit laten testen... op de een of andere manier weet ik wel dat ik nooit gekke dingen heb gedaan maar toch heb ik er angst voorquote:Op woensdag 31 maart 2010 10:00 schreef creno het volgende:
Het erge na zo'n droom/nachtmerrie is dat je je zo bleeghhhh voelt als je wakker wordt. Ik had meteen zoiets van "ik moet me laten testen".
Hoiquote:
Wat hebben jullie 3'en uitgespookt?quote:
"weet nog net op tijd een opmerking over doorslikken in te slikken "quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wat hebben jullie 3'en uitgespookt?
Welkom terug bij de kuddequote:Op woensdag 31 maart 2010 11:25 schreef BMD het volgende:
ik was dit topic kwijt waarom helemaal onderaan
Nee, zeker niet via LOI, ik ben niet erg goed met zelfstudie...veel te snel afgeleid door andere zaken. Dus wordt via Markus Verbeek.quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:00 schreef Baltar het volgende:
[..]
hey mate![]()
Ga je MBA doen via LOI of???
Ben net van de week begonnen, maar moet zeggen dat ik mezelf verbaasd doe laten staan met de disciplinequote:Op woensdag 31 maart 2010 12:07 schreef Yoppie het volgende:
[..]
Nee, zeker niet via LOI, ik ben niet erg goed met zelfstudie...veel te snel afgeleid door andere zaken. Dus wordt via Markus Verbeek.
Heb jij die discipline wel dan voor zelfstudie?
Van je collega's moet je het hebbenquote:Op woensdag 31 maart 2010 12:10 schreef Ang3l het volgende:
Soms zou je collega's toch echt SCHOPPEN he.
Ik neem nooit meer de telefoon voor iemand aan ald die ff weg was, als dat gaat beteklenen "Ja jij nam de telefoon aan, dus dat probleem moet jij dan ook maar oplossen". Zo zeiden ze het niet letterlijk, maar het komt er wel op neer.
Bok op zeg.
*mail*
Zo. Zoek het maar uit.
Ik weet precies wat je bedoelt... hier werd mij vandeweek iets gevraagd.... dus ik geef gewoon antwoord... blijkt het probleem later een stuk complexer te zijn dan ze mij had geschetst... verwijtte ze mij dat ik haar een verkeerd antwoord had gegeven... toen ben ik ook wel even ontploftquote:Op woensdag 31 maart 2010 12:10 schreef Ang3l het volgende:
Ik neem nooit meer de telefoon voor iemand aan ald die ff weg was, als dat gaat beteklenen "Ja jij nam de telefoon aan, dus dat probleem moet jij dan ook maar oplossen". Zo zeiden ze het niet letterlijk, maar het komt er wel op neer.
Bok op zeg.
*mail*
Zo. Zoek het maar uit.
ooh hmm niks bijzonders, het gaat z'n gangetje. Jullie?quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Welkom terug bij de kudde![]()
leuke winter gehad, want volgens mij was jij sinds de herfs hier niet meer geweest ?
Sommige collega's zouden inderdaad wel eens mogen verdwijnen in een vat ongebluste kalkquote:Op woensdag 31 maart 2010 12:10 schreef Ang3l het volgende:
Bok op zeg.
*mail*
Zo. Zoek het maar uit.
Hier hollen we van het ene hoogtepunt naar het anderequote:Op woensdag 31 maart 2010 12:20 schreef BMD het volgende:
[..]
ooh hmm niks bijzonders, het gaat z'n gangetje. Jullie?
daarom ben ik ook een vurig voorstander van het herinvoeren van middeleeuwse lijfstraffen en het herstellen van het schandblok, in combinatie met overrijpe tomatenquote:Op woensdag 31 maart 2010 12:24 schreef Yoppie het volgende:
[..]
Sommige collega's zouden inderdaad wel eens mogen verdwijnen in een vat ongebluste kalk
Ik heb het op mail gezet, de vraag. Met de vraagsteller op de kopie.quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik weet precies wat je bedoelt... hier werd mij vandeweek iets gevraagd.... dus ik geef gewoon antwoord... blijkt het probleem later een stuk complexer te zijn dan ze mij had geschetst... verwijtte ze mij dat ik haar een verkeerd antwoord had gegeven... toen ben ik ook wel even ontploft
Goed bezigquote:Op woensdag 31 maart 2010 12:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb het op mail gezet, de vraag. Met de vraagsteller op de kopie.
Naar betrokken collega's gestuurd en gezegd: Hier is het probleem. Eenmaal, andermaal, wie?
Klaar
tering 42.50 ik vind mn 37 euro al veel.quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:17 schreef Deceit het volgende:
Goedemiddag!!
In de bus. Vandaag me rijles gemist, weg 42,5 euro :S
En heb ook last van me keel, maar dat komt denk ik door 1,5 pakje sigaretten per dag :S
37 valt nog wel mee volgens mij... Ik moest een 5 jaar geleden al 40 euro betalen voor een uurtje...quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:09 schreef Yurithemaster het volgende:
tering 42.50 ik vind mn 37 euro al veel.
Dat was toch nog in de tijd van de trapauto's?quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:34 schreef Ang3l het volgende:
Ik 70 gulden of zo ... weet 't niet meer.
Of 50? Ja volgens mij was 't 50
Ik zat volgens mij ook zo rond de ƒ 52,50quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:34 schreef Ang3l het volgende:
Ik 70 gulden of zo ... weet 't niet meer.
Of 50? Ja volgens mij was 't 50
Ja, een paard was me net iets te duur nog.quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat was toch nog in de tijd van de trapauto's?
quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, een paard was me net iets te duur nog.
wacht u voor het rode licht, er kan nog een dino overstekenquote:Op woensdag 31 maart 2010 13:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat was toch nog in de tijd van de trapauto's?
Ik vond de draagstoel/koest wel altijd geweldigquote:Op woensdag 31 maart 2010 13:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, een paard was me net iets te duur nog.
Je kunt beter wat meer betalen en een goede rijschool hebben dan iemand die het voor 5 EUR minder doet en je een paar lessen extra nodig hebtquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:06 schreef Deceit het volgende:
ik denk dat ik ook maar ergens anders moet lessen, want 42,5 euro is wel de hoofdprijs heb ik het idee..
Eenschquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je kunt beter wat meer betalen en een goede rijschool hebben dan iemand die het voor 5 EUR minder doet en je een paar lessen extra nodig hebt
Ach ik heb er maar 9 keer overgedaanquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:24 schreef Stroekie het volgende:
Helaas voor jullie is de antillen route afgesloten
was wel rustig, afrijden op Saba
dat moet je aan Willeke Alberti vragenquote:
of Marc Marie Huijbregts, die zit bij jullie in Den Bosch nog steeds in dat parkeerkastje aan de parade ?quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
dat moet je aan Willeke Alberti vragen
6e keer heb ik eieren voor mijn geld gekozen en gebruik gemaakt van de mogelijkheid die de wet mij gaf en dus 2 weken nadat ik gezakt was heb ik dus met goed gevolg afgereden tijdens 1 week in december op Sabaquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ach ik heb er maar 9 keer overgedaan![]()
Ik was één bonk zenuwen op een gegeven moment...
Je kunt al tijden niet meer parkeren op de paradequote:Op woensdag 31 maart 2010 14:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
of Marc Marie Huijbregts, die zit bij jullie in Den Bosch nog steeds in dat parkeerkastje aan de parade ?
Ik zit meestal in Plein 79 of in de Korte Putstraat bij Roels...quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:54 schreef Deceit het volgende:
In welke kroeg ben jij meestal te vinden TheVulture?
Maar dat was toch die automaat zeg maar onder de bomen, dat is in mijn ogen ook nog gewoon paradequote:Op woensdag 31 maart 2010 14:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je kunt al tijden niet meer parkeren op de parade
Nee want ik zit op mijn werkquote:
Dat klopt jaquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar dat was toch die automaat zeg maar onder de bomen, dat is in mijn ogen ook nog gewoon parade![]()
zijn maar 2 rijen of zo
Nou dat is ook wel het geval hierzo in Havana aan de Waalquote:Op woensdag 31 maart 2010 15:05 schreef Stroekie het volgende:
welk een pleuris weer is het momenteel hier in Eindhoven
het lijkt op alles behalve voorjaar
Nog steeds Havana ? ik dacht dat de verkiezingsuitslag toch een heel ander beeld gaf, of is er nog geen nieuw college ?quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:16 schreef Baltar het volgende:
[..]
Nou dat is ook wel het geval hierzo in Havana aan de Waal
quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nog steeds Havana ? ik dacht dat de verkiezingsuitslag toch een heel ander beeld gaf, of is er nog geen nieuw college ?
D66quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:29 schreef Baltar het volgende:
[..]
Euhm, ik noem Groenlinks met PvdA en D66 best Havana ja
Dan wacht ik daar wel op of ik ga bij het Plein kijken of bij Roels!quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee want ik zit op mijn werk
En mijn digitale foto's staan eigenlijk allemaal op mijn pc die nog bij mijn ouders staat...
quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:32 schreef Deceit het volgende:
[..]
Dan wacht ik daar wel op of ik ga bij het Plein kijken of bij Roels!
onzin, voor 8 jaar terug had de SP bij ons de absolute meerderheid in de raadquote:Op woensdag 31 maart 2010 15:29 schreef Baltar het volgende:
[..]
Euhm, ik noem Groenlinks met PvdA en D66 best Havana ja
Maak ff stiekem een foto dan.quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:32 schreef Deceit het volgende:
[..]
Dan wacht ik daar wel op of ik ga bij het Plein kijken of bij Roels!
Geloof me, ik ben totaal niet interessantquote:Op woensdag 31 maart 2010 15:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maak ff stiekem een foto dan.
Ik ben ook wel benieuwd!
Ja je gaat me mailen als je er bent :pquote:Op woensdag 31 maart 2010 15:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]en waar dacht je me aan te kunnen herkennen?
en The Vulture draagt dan die avond vast een roos in zijn knoopsgatquote:Op woensdag 31 maart 2010 15:52 schreef Deceit het volgende:
[..]
Ja je gaat me mailen als je er bent :p
Ja of een naamplaatje net als met speeddatenquote:Op woensdag 31 maart 2010 15:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en The Vulture draagt dan die avond vast een roos in zijn knoopsgat
Ik zal naakt gaan... dan herken je me aan het feit dat ik de enige ben die in die kroeg staat op dat momentquote:Op woensdag 31 maart 2010 15:58 schreef Deceit het volgende:
[..]
Ja of een naamplaatje net als met speeddaten
Dealquote:Op woensdag 31 maart 2010 16:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zal naakt gaan... dan herken je me aan het feit dat ik de enige ben die in die kroeg staat op dat moment
D'66... goeie partijquote:
Ik vraag me af of je dan nog steeds zo kwijltquote:
Boris van der ham doet vast de ballotage voor nieuwelingenquote:Op woensdag 31 maart 2010 16:10 schreef Baltar het volgende:
[..]
Zekers, de lijsttrekker van hier is een clublid
Boris van der Ham: "Kunt u goed zuigen?"quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Boris van der ham doet vast de ballotage voor nieuwelingen
Ik neem genoegen met minderquote:Op woensdag 31 maart 2010 16:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vraag me af of je dan nog steeds zo kwijlt
Je haalt me de woorden uit de mondquote:
maar ik ga niet samenwonen dus van mij mag je wel een foto postenquote:Op woensdag 31 maart 2010 16:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je haalt me de woorden uit de mond
Laten we er een poll over startenquote:Op woensdag 31 maart 2010 16:55 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
maar ik ga niet samenwonen dus van mij mag je wel een foto posten
ga er maar vanuit dat G_E die toegeworpen handschoen later deze avond wel gaat oppakkenquote:Op woensdag 31 maart 2010 16:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Laten we er een poll over starten
hoeft niet, posten die hapquote:Op woensdag 31 maart 2010 16:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Laten we er een poll over starten
Heb je bloed nodig?quote:Op woensdag 31 maart 2010 17:09 schreef Ang3l het volgende:
Ik had naar 't True Blood Vampire Ball moeten gaan
In t topic had iemand 2 kaartjes over, ging daar dan op in!!quote:Op woensdag 31 maart 2010 17:09 schreef Ang3l het volgende:
Ik had naar 't True Blood Vampire Ball moeten gaan
alle homo's staat aan de voedertrog ?quote:Op woensdag 31 maart 2010 18:09 schreef Deceit het volgende:
Wat een saaiheid altijd rond dit tijdstip.. ik ben aan t werk en hier is iedereen aan het reizen van zijn werk of net thuis!
Er is helemaal niks mis meequote:Op woensdag 31 maart 2010 18:27 schreef oinaru_isan het volgende:
[ afbeelding ]
Op één of andere manier past zijn hoofd niet helemaal bij de rest van zijn lichaam.
Jij hebt net zo'n lichaam?quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:15 schreef Deceit het volgende:
Lijkt een beetje alsof ik in de spiegel keek
hoeft niet te worden ingepakt of te worden verzegeld, ik neem hem zo zonder bonnetje wel mee want van ruilen komt huilenquote:Op woensdag 31 maart 2010 18:27 schreef oinaru_isan het volgende:
[ afbeelding ]
Op één of andere manier past zijn hoofd niet helemaal bij de rest van zijn lichaam.
weet je het zeker?quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
hoeft niet te worden ingepakt of te worden verzegeld, ik neem hem zo zonder bonnetje wel mee want van ruilen komt huilen
stil nou, straks breng je me nog aan het twijfelenquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:14 schreef Baltar het volgende:
[..]
weet je het zeker?
Zonder bon geen garantie, dadelijk is ie naar een keer gebruiken stuk
Nee, je met enkel goed overwogen risico's nemenquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
stil nou, straks breng je me nog aan het twijfelen
hobby's genoeg.... maar ik had vanavond een avondje niksen gepland... en nu zit ik te niksen en dan valt het tegenquote:
McLovehandles?quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:48 schreef wonderer het volgende:
*wordt afgestraft door snackbarvoedsel*
Nee, hershey squirtsquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:22 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
McLovehandles?![]()
Ken het, ben nu al een tijdje in Nederland en ben welgeteld 2 keer naar de sportschool geweest.
ik ben er al 21 jaar en nog nooit geweestquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:22 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
McLovehandles?![]()
Ken het, ben nu al een tijdje in Nederland en ben welgeteld 2 keer naar de sportschool geweest.
hequote:Op woensdag 31 maart 2010 21:56 schreef wonderer het volgende:
Mikey! Hoe laat spreken we af, en waar?
quote:
quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:57 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik ben er al 21 jaar en nog nooit geweest
Ja, lijkt me tof, ik wil sowieso nog naar het Waterlooplein en "regenboog" cadeautjes kopen. Verder boeit het niet zo.quote:
Nee, deze keer nietquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:02 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
and u didn't ruin your underwear?
je wilt over die markt struinen? hoe kom je hier? met de trein, auto? Moet ik je afhalen van het Centraal?quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, lijkt me tof, ik wil sowieso nog naar het Waterlooplein en "regenboog" cadeautjes kopen. Verder boeit het niet zo.
[..]
Nee, deze keer nietWe hebben hier wc's
quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:22 schreef wonderer het volgende:
Ja, gebeldLeuk, ik heb er zin in! En je stem klinkt zo bekend, ik kan er alleen niet opkomen... Een of andere bekende Nederlander of zo.
geen vriendje over de vloer gehad vanaaf?quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:23 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga maar eens slapen... saaie kutavond
Sorry, ik zal niet meer bellen als jij je verveeltquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:23 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga maar eens slapen... saaie kutavond
wat gebruikt ie dan? een tondeuse? moet jij em dan helpen?quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:32 schreef wonderer het volgende:
Hey Bart
Mike, zo'n ding moet ik ook! Brad maakt er altijd zo'n zootje van...
Das Bertquote:
Yeah, een trimmer. En hij doet het zelf (en da's te zienquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:35 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
wat gebruikt ie dan? een tondeuse? moet jij em dan helpen?![]()
ik had paar jaar geleden iemand gezien die zo'n ding gebruikte, wat een teringherrie maakt ie..
klinkt als iets dat je via tellsell kooptquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:30 schreef mike_hunt het volgende:
ach jezus, Ik hoorde net van Anthony dat David een flowbee heeft gekocht. (dat is een systeem om je haar zelf te knippen. lijkt op een stofzuiger)
quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:44 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yeah, een trimmer. En hij doet het zelf (en da's te zien![]()
). Maar hij heeft van dat uberdikke zwarte haar... de hele badkamer zit er altijd onder, bleh.
o, ik heb dat gezien de troep die ze aansmeren. En dan is er ook nog AstroTv... WTF is that?quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:49 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
klinkt als iets dat je via tellsell koopt
Brad is hetero he... "als het maar kort is" is bij hem goed genoeg en daar gaat ie geen 15 dollar aan spenderen als ie het ook zelf kanquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:53 schreef oinaru_isan het volgende:
Ben ik heel saai als ik gewoon naar een kapper ga?
Maar wel gay genoeg om een gel/wax van 12 euro per tube in mijn haar te smeren.
fuck? fuck?quote:
quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:53 schreef oinaru_isan het volgende:
quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:55 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
fuck? fuck?
Ben je wanhopig of zo
Ja, dat was ook de gedachte van David. Daarom kocht ie een flowbee. Normaliter tondeuse ik hem. Anthony doet dat niet.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
Brad is hetero he... "als het maar kort is" is bij hem goed genoeg en daar gaat ie geen 15 dollar aan spenderen als ie het ook zelf kan
Als ik eenmaal een echte hanenkam heb, hou ik hem ook zelf bij... alleen als ie te lang wordt, moet ik even een prof huren.quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:00 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ja, dat was ook de gedachte van David. Daarom kocht ie een flowbee. Normaliter tondeuse ik hem. Anthony doet dat niet.
Ik heb überhip haar.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:57 schreef mike_hunt het volgende:
12 euro per tube? you queenwat voor kapsel heb je?
Val?quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:59 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
OMG je bent net Val.
![]()
nee, niet wanhopig. maar het is al weer weken geleden.
12 euroquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:53 schreef oinaru_isan het volgende:
OMG een hanekam?quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:03 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als ik eenmaal een echte hanenkam heb, hou ik hem ook zelf bij... alleen als ie te lang wordt, moet ik even een prof huren.
Ik heb net twee potjes wax voor 6 euro gekocht en dat vond ik al duurquote:
quote:
Hahaha 2 potjes van 3 euro of 2 potjes van 6?quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:07 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb net twee potjes wax voor 6 euro gekocht en dat vond ik al duur
ja dat vind ik ook. heb gewoon strong gel van het Kruidvat.quote:
Wat is het voor iets bijzonders danquote:
Die lijkt op een transjochie dat ik kenquote:
quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:10 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja dat vind ik ook. heb gewoon strong gel van het Kruidvat.
quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:10 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hahaha 2 potjes van 3 euro of 2 potjes van 6?
Ik heb 1x 15 euro besteed bij de kapper voor een heul fijn product. Het was alleen zo vies vet dat ik m'n haar met afwasmiddel moest wassen
In totaal zes euroquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:10 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hahaha 2 potjes van 3 euro of 2 potjes van 6?
Ik heb 1x 15 euro besteed bij de kapper voor een heul fijn product. Het was alleen zo vies vet dat ik m'n haar met afwasmiddel moest wassen
quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:10 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wat is het voor iets bijzonders dan
Bij ons heet het Walgreensquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:11 schreef Bartjebart het volgende:
[..]hebben ze een Kruidvat in de VS? Soow das top!
quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:11 schreef Bartjebart het volgende:
[..]hebben ze een Kruidvat in de VS? Soow das top!
quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:10 schreef wonderer het volgende:
[..]
Die lijkt op een transjochie dat ik ken
wat voor spul is dat? mousse, gel?quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:13 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Goldwell Superego.
Foei, niet alle transmannen waren vroeger lesbischquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:15 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
je kent Justin Bieber toch wel..
maar hij lijkt inderdaad op een dyke.
"Molding gum". Het is meer een soort wax, maar niet te vergelijken met andere waxxen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:16 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
wat voor spul is dat? mousse, gel?
Als ik zeker zou weten dat het echt goed spul was, zou ik het er misschien ook wel voor over hebben. Maar er staan al tig tubes gel in de kast die het toch niet zijn, da's zonde.quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:19 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
"Molding gum". Het is meer een soort wax, maar niet te vergelijken met andere waxxen.
i knowquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
Foei, niet alle transmannen waren vroeger lesbisch
ja voor een mohawk moet je er veel insmeren.quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:20 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als ik zeker zou weten dat het echt goed spul was, zou ik het er misschien ook wel voor over hebben. Maar er staan al tig tubes gel in de kast die het toch niet zijn, da's zonde.
Ik gebruik dit nu al een paar jaar en wil helemaal niets anders meer.quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:20 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als ik zeker zou weten dat het echt goed spul was, zou ik het er misschien ook wel voor over hebben. Maar er staan al tig tubes gel in de kast die het toch niet zijn, da's zonde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |