Ja ik train altijd buiten... hebben geen binnenbaan... al eerste toernooi gehad... twee keer verloren in de HD8 en GD7 maar ik ga met sprongen vooruit op de trainingquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:12 schreef MisterO het volgende:
[..]
Hij deed flink zijn best met zijn AH Iphone recepten ding![]()
Ben jij al begonnen met de buiten training??
Al die klote clubs in Amsterdam zitten al propvol. Ik kan echt nergens bij. het is echt BELACHELIJK.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja ik train altijd buiten... hebben geen binnenbaan... al eerste toernooi gehad... twee keer verloren in de HD8 en GD7 maar ik ga met sprongen vooruit op de training
En jij?
Anders kom je toch lekker in Den Bosch tennissen... plek zat hierquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:26 schreef MisterO het volgende:
[..]
Al die klote clubs in Amsterdam zitten al propvol. Ik kan echt nergens bij. het is echt BELACHELIJK.
dan wil je tennissen, en is er gewoon geen plek meer. Zucht.
Maar mooi dat je vooruitgang ziet, ondanks je verliezen
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:33 schreef Ang3l het volgende:
Weeehehehehe, ik heb 2 sneeën op m'n schouderbladen.
Lijkt wel of m'n vleugeltjes eindelijk doorkomen
Lijkt me gezellig! al die brabo's met die zachte Geeeesss.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Anders kom je toch lekker in Den Bosch tennissen... plek zat hier
Weet je wie me ineens weer ging mailen of ik op stap ging?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:44 schreef MisterO het volgende:
[..]
Lijkt me gezellig! al die brabo's met die zachte Geeeesss.
Ja tuurlijk weet ik het, die super leuke jongenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Weet je wie me ineens weer ging mailen of ik op stap ging?
M. Je weet wel. Van de trein van Pann on Tour terug.
Met uuuuuh.... Babs!
En we bijten ook nog eens nietquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:44 schreef MisterO het volgende:
[..]
Lijkt me gezellig! al die brabo's met die zachte Geeeesss.
Nou, je hebt me overtuigd! voor vandaag dan. Morgen denk ik er vast anders overquote:
Welterusten kerelquote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:21 schreef MisterO het volgende:
[..]
Nou, je hebt me overtuigd! voor vandaag dan. Morgen denk ik er vast anders over![]()
Welterusten!
Hebben ze net met behulp van Philips heel de wereld aan hun eigen Senseo geholpen, moeten we nu weer overstappen naar een nieuw apparaatquote:Op woensdag 31 maart 2010 09:26 schreef oinaru_isan het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)ra_Lee_komt_met_cups
Bij mij al lang niet meer.quote:Op woensdag 31 maart 2010 08:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Trachitol helpt !
althans bij mij wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |