leukquote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:09 schreef Deceit het volgende:
[..]
Ehmm ben eigenlijk ingetrokken bij me vriend en die internet is opgezegd sinds 1 maand..
omdat in mei we gaan samenwonen in het centrum..
En daar heb ik wel eindelijk weer draadloos inet!!
Begin = Saai, simpel en prachtigquote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:44 schreef Deceit het volgende:
[..]
Hoe is FF 13???
T ziet er prachtig uit die trailers.. Maar geen PS3 hier
Het is toch juist net uit?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:22 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ja en ik zeg leuk dat je gaat samen wonen
Ik lees niet meer iedere dag hierquote:
Oh!! Ja ben helemaal fan van FFX.. alleen FFX-2 was weer minder.. FF 12 was dodelijk stom!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Begin = Saai, simpel en prachtig
Midden = Al wat pittiger en prachtig
Einde = Een heel stuk lastiger... en prachtig
Verhaal is erg mooi deze keer vind ik.
Was ook de reden dat ik een PS3 kocht.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:27 schreef Deceit het volgende:
[..]
Oh!! Ja ben helemaal fan van FFX.. alleen FFX-2 was weer minder.. FF 12 was dodelijk stom!
En ja.. FF13 is dus PS 3
het is weer goed tussen jou en je vriend?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:09 schreef Deceit het volgende:
[..]
Ehmm ben eigenlijk ingetrokken bij me vriend en die internet is opgezegd sinds 1 maand..
omdat in mei we gaan samenwonen in het centrum..
En daar heb ik wel eindelijk weer draadloos inet!!
Ja dat had ik verteld hier!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:40 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
het is weer goed tussen jou en je vriend?
Aja hou gewoon van mario en die partygames en uiteraard zelda!quote:
Ik was mijn digiD-code kwijt afgelopen zaterdag... nieuwe aangevraagd dus hopelijk komt ie morgen binnen anders heb ik een probleemquote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:55 schreef Vlarp het volgende:
Thuis... gegeten.. en belasting aangifte verstuurd
Lekker lijf... zijn hoofd vind ik iets te dandyquote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:04 schreef Bartjebart het volgende:
Oeh dat zoiets gewoon in Hengelo woont
[ afbeelding ]
www.loodgieter.nlquote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:03 schreef Deceit het volgende:
Wie kan er hier waterleidingen leggen en afvoeren maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |