www.geileloodgietervooreenkleinevergoeding.nlquote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:11 schreef Deceit het volgende:
Ik bedoelde eigenlijk voor een kleine vergoeding =]
Oeh maar z'n foto in de krantquote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Lekker lijf... zijn hoofd vind ik iets te dandy
Dan wil ik pics van de nummers 1 t/m 3quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:20 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Oeh maar z'n foto in de krant
Is 4e geworden bij de Mister World () verkiezing
Nummer 1 isquote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:37 schreef Bartjebart het volgende:
1. [ afbeelding ]
2. [ afbeelding ]
3. [ afbeelding ]
Die hebben ook iets meer kleding aan... is dat de reden?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nummer 1 is![]()
Die andere twee doen het niet voor mij
1 kijkt zo lekker ondeugend.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:46 schreef Bartjebart het volgende:
Die hebben ook iets meer kleding aan... is dat de reden?
Ow nja... dat "trekt" mij dan weer niet zo...quote:
Nou, dan krijg je je geld veel laterquote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik was mijn digiD-code kwijt afgelopen zaterdag... nieuwe aangevraagd dus hopelijk komt ie morgen binnen anders heb ik een probleem
Hoezo dat?quote:
Nee dat niet eens....nummer 2 is iets te... vrouwelijk ofzo... en nummer 3 heeft een blokhoofdquote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:46 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Die hebben ook iets meer kleding aan... is dat de reden?
Hoe is het met jou dan? Hoe staat het met je... piloot was het toch?quote:
Ja wel lekker, best druk de laatste tijd, geen tijd meer om te fokken!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hoe is het met jou dan? Hoe staat het met je... piloot was het toch?
Het is maar goed dat de liefde niet door de maag gaat danquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:04 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ja wel lekker, best druk de laatste tijd, geen tijd meer om te fokken!
De piloot zit nu innn ff kijken, Noorwegen. Gisteren was het gezellig bij hem thuis hoor![]()
Hij had helemaal zn best gedaan om lasagne te maken, maar het was waterig geworden
Hij deed flink zijn best met zijn AH Iphone recepten dingquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is maar goed dat de liefde niet door de maag gaat dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |