Ja, lijkt me tof, ik wil sowieso nog naar het Waterlooplein en "regenboog" cadeautjes kopen. Verder boeit het niet zo.quote:
Nee, deze keer nietquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:02 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
and u didn't ruin your underwear?
je wilt over die markt struinen? hoe kom je hier? met de trein, auto? Moet ik je afhalen van het Centraal?quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, lijkt me tof, ik wil sowieso nog naar het Waterlooplein en "regenboog" cadeautjes kopen. Verder boeit het niet zo.
[..]
Nee, deze keer nietWe hebben hier wc's
quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:22 schreef wonderer het volgende:
Ja, gebeldLeuk, ik heb er zin in! En je stem klinkt zo bekend, ik kan er alleen niet opkomen... Een of andere bekende Nederlander of zo.
geen vriendje over de vloer gehad vanaaf?quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:23 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga maar eens slapen... saaie kutavond
Sorry, ik zal niet meer bellen als jij je verveeltquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:23 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga maar eens slapen... saaie kutavond
wat gebruikt ie dan? een tondeuse? moet jij em dan helpen?quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:32 schreef wonderer het volgende:
Hey Bart
Mike, zo'n ding moet ik ook! Brad maakt er altijd zo'n zootje van...
Das Bertquote:
Yeah, een trimmer. En hij doet het zelf (en da's te zienquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:35 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
wat gebruikt ie dan? een tondeuse? moet jij em dan helpen?![]()
ik had paar jaar geleden iemand gezien die zo'n ding gebruikte, wat een teringherrie maakt ie..
klinkt als iets dat je via tellsell kooptquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:30 schreef mike_hunt het volgende:
ach jezus, Ik hoorde net van Anthony dat David een flowbee heeft gekocht. (dat is een systeem om je haar zelf te knippen. lijkt op een stofzuiger)
quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:44 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yeah, een trimmer. En hij doet het zelf (en da's te zien![]()
). Maar hij heeft van dat uberdikke zwarte haar... de hele badkamer zit er altijd onder, bleh.
o, ik heb dat gezien de troep die ze aansmeren. En dan is er ook nog AstroTv... WTF is that?quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:49 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
klinkt als iets dat je via tellsell koopt
Brad is hetero he... "als het maar kort is" is bij hem goed genoeg en daar gaat ie geen 15 dollar aan spenderen als ie het ook zelf kanquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:53 schreef oinaru_isan het volgende:
Ben ik heel saai als ik gewoon naar een kapper ga?
Maar wel gay genoeg om een gel/wax van 12 euro per tube in mijn haar te smeren.
fuck? fuck?quote:
quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:53 schreef oinaru_isan het volgende:
Ben ik heel saai als ik gewoon naar een kapper ga?
Maar wel gay genoeg om een gel/wax van 12 euro per tube in mijn haar te smeren.
quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:55 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
fuck? fuck?
Ben je wanhopig of zo
Ja, dat was ook de gedachte van David. Daarom kocht ie een flowbee. Normaliter tondeuse ik hem. Anthony doet dat niet.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
Brad is hetero he... "als het maar kort is" is bij hem goed genoeg en daar gaat ie geen 15 dollar aan spenderen als ie het ook zelf kan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |