daarom ben ik ook een vurig voorstander van het herinvoeren van middeleeuwse lijfstraffen en het herstellen van het schandblok, in combinatie met overrijpe tomatenquote:Op woensdag 31 maart 2010 12:24 schreef Yoppie het volgende:
[..]
Sommige collega's zouden inderdaad wel eens mogen verdwijnen in een vat ongebluste kalk
Ik heb het op mail gezet, de vraag. Met de vraagsteller op de kopie.quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik weet precies wat je bedoelt... hier werd mij vandeweek iets gevraagd.... dus ik geef gewoon antwoord... blijkt het probleem later een stuk complexer te zijn dan ze mij had geschetst... verwijtte ze mij dat ik haar een verkeerd antwoord had gegeven... toen ben ik ook wel even ontploft
Goed bezigquote:Op woensdag 31 maart 2010 12:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb het op mail gezet, de vraag. Met de vraagsteller op de kopie.
Naar betrokken collega's gestuurd en gezegd: Hier is het probleem. Eenmaal, andermaal, wie?
Klaar
tering 42.50 ik vind mn 37 euro al veel.quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:17 schreef Deceit het volgende:
Goedemiddag!!
In de bus. Vandaag me rijles gemist, weg 42,5 euro :S
En heb ook last van me keel, maar dat komt denk ik door 1,5 pakje sigaretten per dag :S
37 valt nog wel mee volgens mij... Ik moest een 5 jaar geleden al 40 euro betalen voor een uurtje...quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:09 schreef Yurithemaster het volgende:
tering 42.50 ik vind mn 37 euro al veel.
Dat was toch nog in de tijd van de trapauto's?quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:34 schreef Ang3l het volgende:
Ik 70 gulden of zo ... weet 't niet meer.
Of 50? Ja volgens mij was 't 50
Ik zat volgens mij ook zo rond de ƒ 52,50quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:34 schreef Ang3l het volgende:
Ik 70 gulden of zo ... weet 't niet meer.
Of 50? Ja volgens mij was 't 50
Ja, een paard was me net iets te duur nog.quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat was toch nog in de tijd van de trapauto's?
quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, een paard was me net iets te duur nog.
wacht u voor het rode licht, er kan nog een dino overstekenquote:Op woensdag 31 maart 2010 13:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat was toch nog in de tijd van de trapauto's?
Ik vond de draagstoel/koest wel altijd geweldigquote:Op woensdag 31 maart 2010 13:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, een paard was me net iets te duur nog.
Je kunt beter wat meer betalen en een goede rijschool hebben dan iemand die het voor 5 EUR minder doet en je een paar lessen extra nodig hebtquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:06 schreef Deceit het volgende:
ik denk dat ik ook maar ergens anders moet lessen, want 42,5 euro is wel de hoofdprijs heb ik het idee..
Eenschquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je kunt beter wat meer betalen en een goede rijschool hebben dan iemand die het voor 5 EUR minder doet en je een paar lessen extra nodig hebt
Ach ik heb er maar 9 keer overgedaanquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:24 schreef Stroekie het volgende:
Helaas voor jullie is de antillen route afgesloten
was wel rustig, afrijden op Saba
dat moet je aan Willeke Alberti vragenquote:
of Marc Marie Huijbregts, die zit bij jullie in Den Bosch nog steeds in dat parkeerkastje aan de parade ?quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
dat moet je aan Willeke Alberti vragen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |