hoeft niet te worden ingepakt of te worden verzegeld, ik neem hem zo zonder bonnetje wel mee want van ruilen komt huilenquote:Op woensdag 31 maart 2010 18:27 schreef oinaru_isan het volgende:
[ afbeelding ]
Op één of andere manier past zijn hoofd niet helemaal bij de rest van zijn lichaam.
weet je het zeker?quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
hoeft niet te worden ingepakt of te worden verzegeld, ik neem hem zo zonder bonnetje wel mee want van ruilen komt huilen
stil nou, straks breng je me nog aan het twijfelenquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:14 schreef Baltar het volgende:
[..]
weet je het zeker?
Zonder bon geen garantie, dadelijk is ie naar een keer gebruiken stuk
Nee, je met enkel goed overwogen risico's nemenquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
stil nou, straks breng je me nog aan het twijfelen
hobby's genoeg.... maar ik had vanavond een avondje niksen gepland... en nu zit ik te niksen en dan valt het tegenquote:
McLovehandles?quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:48 schreef wonderer het volgende:
*wordt afgestraft door snackbarvoedsel*
Nee, hershey squirtsquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:22 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
McLovehandles?![]()
Ken het, ben nu al een tijdje in Nederland en ben welgeteld 2 keer naar de sportschool geweest.
ik ben er al 21 jaar en nog nooit geweestquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:22 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
McLovehandles?![]()
Ken het, ben nu al een tijdje in Nederland en ben welgeteld 2 keer naar de sportschool geweest.
hequote:Op woensdag 31 maart 2010 21:56 schreef wonderer het volgende:
Mikey! Hoe laat spreken we af, en waar?
quote:
quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:57 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik ben er al 21 jaar en nog nooit geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |