Me too. En nog wat collega's ook.quote:
ik zou zo iets toch eerder een nachtmerrie noemenquote:Op woensdag 31 maart 2010 09:33 schreef creno het volgende:
Dromen dat je HIV hebt. Gelukkig is het maar een droom.
gadver... ik had dat dus laatst met kankerquote:Op woensdag 31 maart 2010 09:33 schreef creno het volgende:
Dromen dat je HIV hebt. Gelukkig is het maar een droom.
Ja precies... ik heb mezelf eigenlijk nog nooit laten testen... op de een of andere manier weet ik wel dat ik nooit gekke dingen heb gedaan maar toch heb ik er angst voorquote:Op woensdag 31 maart 2010 10:00 schreef creno het volgende:
Het erge na zo'n droom/nachtmerrie is dat je je zo bleeghhhh voelt als je wakker wordt. Ik had meteen zoiets van "ik moet me laten testen".
Hoiquote:
Wat hebben jullie 3'en uitgespookt?quote:
"weet nog net op tijd een opmerking over doorslikken in te slikken "quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wat hebben jullie 3'en uitgespookt?
Welkom terug bij de kuddequote:Op woensdag 31 maart 2010 11:25 schreef BMD het volgende:
ik was dit topic kwijt waarom helemaal onderaan
Nee, zeker niet via LOI, ik ben niet erg goed met zelfstudie...veel te snel afgeleid door andere zaken. Dus wordt via Markus Verbeek.quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:00 schreef Baltar het volgende:
[..]
hey mate![]()
Ga je MBA doen via LOI of???
Ben net van de week begonnen, maar moet zeggen dat ik mezelf verbaasd doe laten staan met de disciplinequote:Op woensdag 31 maart 2010 12:07 schreef Yoppie het volgende:
[..]
Nee, zeker niet via LOI, ik ben niet erg goed met zelfstudie...veel te snel afgeleid door andere zaken. Dus wordt via Markus Verbeek.
Heb jij die discipline wel dan voor zelfstudie?
Van je collega's moet je het hebbenquote:Op woensdag 31 maart 2010 12:10 schreef Ang3l het volgende:
Soms zou je collega's toch echt SCHOPPEN he.
Ik neem nooit meer de telefoon voor iemand aan ald die ff weg was, als dat gaat beteklenen "Ja jij nam de telefoon aan, dus dat probleem moet jij dan ook maar oplossen". Zo zeiden ze het niet letterlijk, maar het komt er wel op neer.
Bok op zeg.
*mail*
Zo. Zoek het maar uit.
Ik weet precies wat je bedoelt... hier werd mij vandeweek iets gevraagd.... dus ik geef gewoon antwoord... blijkt het probleem later een stuk complexer te zijn dan ze mij had geschetst... verwijtte ze mij dat ik haar een verkeerd antwoord had gegeven... toen ben ik ook wel even ontploftquote:Op woensdag 31 maart 2010 12:10 schreef Ang3l het volgende:
Ik neem nooit meer de telefoon voor iemand aan ald die ff weg was, als dat gaat beteklenen "Ja jij nam de telefoon aan, dus dat probleem moet jij dan ook maar oplossen". Zo zeiden ze het niet letterlijk, maar het komt er wel op neer.
Bok op zeg.
*mail*
Zo. Zoek het maar uit.
ooh hmm niks bijzonders, het gaat z'n gangetje. Jullie?quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Welkom terug bij de kudde![]()
leuke winter gehad, want volgens mij was jij sinds de herfs hier niet meer geweest ?
Sommige collega's zouden inderdaad wel eens mogen verdwijnen in een vat ongebluste kalkquote:Op woensdag 31 maart 2010 12:10 schreef Ang3l het volgende:
Bok op zeg.
*mail*
Zo. Zoek het maar uit.
Hier hollen we van het ene hoogtepunt naar het anderequote:Op woensdag 31 maart 2010 12:20 schreef BMD het volgende:
[..]
ooh hmm niks bijzonders, het gaat z'n gangetje. Jullie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |