D'66... goeie partijquote:
Ik vraag me af of je dan nog steeds zo kwijltquote:
Boris van der ham doet vast de ballotage voor nieuwelingenquote:Op woensdag 31 maart 2010 16:10 schreef Baltar het volgende:
[..]
Zekers, de lijsttrekker van hier is een clublid
Boris van der Ham: "Kunt u goed zuigen?"quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Boris van der ham doet vast de ballotage voor nieuwelingen
Ik neem genoegen met minderquote:Op woensdag 31 maart 2010 16:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vraag me af of je dan nog steeds zo kwijlt
Je haalt me de woorden uit de mondquote:
maar ik ga niet samenwonen dus van mij mag je wel een foto postenquote:Op woensdag 31 maart 2010 16:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je haalt me de woorden uit de mond
Laten we er een poll over startenquote:Op woensdag 31 maart 2010 16:55 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
maar ik ga niet samenwonen dus van mij mag je wel een foto posten
ga er maar vanuit dat G_E die toegeworpen handschoen later deze avond wel gaat oppakkenquote:Op woensdag 31 maart 2010 16:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Laten we er een poll over starten
hoeft niet, posten die hapquote:Op woensdag 31 maart 2010 16:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Laten we er een poll over starten
Heb je bloed nodig?quote:Op woensdag 31 maart 2010 17:09 schreef Ang3l het volgende:
Ik had naar 't True Blood Vampire Ball moeten gaan
In t topic had iemand 2 kaartjes over, ging daar dan op in!!quote:Op woensdag 31 maart 2010 17:09 schreef Ang3l het volgende:
Ik had naar 't True Blood Vampire Ball moeten gaan
alle homo's staat aan de voedertrog ?quote:Op woensdag 31 maart 2010 18:09 schreef Deceit het volgende:
Wat een saaiheid altijd rond dit tijdstip.. ik ben aan t werk en hier is iedereen aan het reizen van zijn werk of net thuis!
Er is helemaal niks mis meequote:Op woensdag 31 maart 2010 18:27 schreef oinaru_isan het volgende:
[ afbeelding ]
Op één of andere manier past zijn hoofd niet helemaal bij de rest van zijn lichaam.
Jij hebt net zo'n lichaam?quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:15 schreef Deceit het volgende:
Lijkt een beetje alsof ik in de spiegel keek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |