Het is grammaticaal misschien niet 100% onjuist, maar 'gesnapt' heeft normaliter een heel andere betekenis...quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:18 schreef Etcetera het volgende:
Mijn kennis van de grammatica zal roestig zijn, maar wat is er eigenlijk mis met hoe die gast het formuleerde
Volgens mij wordt dat bedoeld hoorquote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is grammaticaal misschien niet 100% onjuist, maar 'gesnapt' heeft normaliter een heel andere betekenis...
Werkwoord:
snappen
iets vatten in de zin van begrijpen, doorhebben.
Ik snap er niets van.
Euh, ja...quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:45 schreef Diaan73 het volgende:
En bedoelt is in dit geval natuurlijk met een d hè MM??Maar ik snap wel dat je dat bedoelt!!
Dit zijn slechts een paar namen en je bent nu al blij geen kaarten te hebben gekocht?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De namen zijn wel leuk, de muziek niet.
Blij dat ik toch maar geen kaart heb gekocht...
Tot nu vind ik het niet interessant, dus tot op heden heb ik nog geen spijt.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dit zijn slechts een paar namen en je bent nu al blij geen kaarten te hebben gekocht?
Ja, op Werchterquote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tot nu vind ik het niet interessant, dus tot op heden heb ik nog geen spijt.
Zou The Specials nog wel eens willen zien, mar ik gok er op dat die ook buiten LL op zullen treden...
Bier, studenten en technisch vernuft...dat gaat altijd hand in handquote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:57 schreef Cobra4 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)innenland,buitenland
Ik heb ze vorig jaar gezien op Pinkpopquote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:48 schreef MadMaster het volgende:
Tijdens mijn vakantie is Madness in de verkoop gegaan, 15 mei in de HMH.
Dacht dat dat niet zo'n vaart zou lopen en heb er op gegokt dat ik daarna nog wel een kaartje kon bemachtigen.
Niet dus, stijf uitverkocht...![]()
Wordt dus het alternatieve circuit om nog een kaart te kunnen bemachtigen.
Dan zal dat binnen notime wel op de nieuwssites staan en dan weten we gelijk waar je werktquote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:07 schreef MadMaster het volgende:
NEWS FLASH:
Ons gebouw is bezet door tientallen actievoerende schoonmakers in oranje hesjes onder leiding van het FNV!!
Your way out!?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:14 schreef MadMaster het volgende:
Jawel, ik zit op de 10e etage, maar ze hebben in de hal de in-/uitgang geblokkeerd.
Heb wel fotografen gezien, geen cameraploegen nog...quote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan zal dat binnen notime wel op de nieuwssites staan en dan weten we gelijk waar je werkt
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:17 schreef Etcetera het volgende:
Twitter did the trick alIk zal het niet posten omdat ik denk dat MM het niet waardeert, maar het is te vinden
Dan krijg ik dus dit:quote:
Nee, is OK...quote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:30 schreef Etcetera het volgende:
En als je werkplek weggehaald moet worden moet je het even zeggen
quote:
quote:
En nu, wat gaan ze ermee bereiken?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:45 schreef MadMaster het volgende:
De hele kudde staat nu buiten op fluitjes te blazen en op trommels te rammen.
Het is net het Oranje legioen...
Er moeten hier 19 schoonmaakmedewerkers weg, waar ze tegen zijn i.v.m. werkdruk e.d. en ze willen, zoals bij de landelijke acties, 20 cent per uur er bij...quote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
En nu, wat gaan ze ermee bereiken?
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:34 schreef MadMaster het volgende:
Tip van de dag:
dinsdag 30 maart 2010 14:15
ROVER kraakt OV-chip met cementlijm
Reizigersvereniging ROVER heeft de OV-chipkaart gekraakt. Veel technische kennis was hier niet voor nodig, enkel een pot lijm. Dit heeft ROVER dinsdag laten weten.
Als de kaart wordt ingesmeerd met cementlijm gaan de poorten van de metro open, zonder dat er geld wordt afgeschreven. “Schijnbaar zorgt cementlijm dat de kaart wel kan worden gelezen, maar apparatuur kan er niet op schrijven”, aldus ROVER.
De betrouwbaarheid van de ov-chipkaart staat al langer ter discussie. Eerder wisten Duitse hackers en onderzoekers van de Radboud Universiteit Nijmegen ook al de kaart te kraken.
Bron: AT5.nl
psst, wat voor datum is het overmogen?quote:
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:43 schreef Etcetera het volgende:
[..]
psst, wat voor datum is het overmogen?
I know, maar er wordt niet verwezen naar een datum, dus ik sluit het nog niet uit dat het onmogelijk is...quote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:43 schreef Etcetera het volgende:
[..]
psst, wat voor datum is het overmogen?
Precies, meestal 'moet' er dan iets in als 'rover zal morgen op een persconferentie deze hack tonen'. 30 maart-grappen zijn lang zo leuk nietquote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
I know, maar er wordt niet verwezen naar een datum, dus ik sluit het nog niet uit dat het onmogelijk is...
Heyquote:
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:46 schreef B.ertha het volgende:
Ik heb echt de hele tijd honger en nu is het bijna etenstijd, krijg ik ontzettende buikkramp
Dat denk ik ook. Als ik echt heel lang niets eet, dan krijg ik ook buikpijn.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:08 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Hey
Was jij nog huizen wezen kijken? En zoja: what's up??
[..]misschien even proberen om iets lichts te eten? Je hebt misschien een beetje te lang gewacht?
Niet dat ik weetquote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:07 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
heeft het DBVHN zijn grap al klaar?
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:20 schreef Puntenslijpsel het volgende:
hmmmm net wakker na ruim elf uur slaap (roommate was er niet en konijn is uit logeren) wat was ik daar aan toe zeg
Nee, ik heb wel wat gegeten. Ik zing het wel even uit.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:08 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Hey
Was jij nog huizen wezen kijken? En zoja: what's up??
[..]misschien even proberen om iets lichts te eten? Je hebt misschien een beetje te lang gewacht?
Oh, dat klinkt echt lekkerquote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Als ik echt heel lang niets eet, dan krijg ik ook buikpijn.
Ik ben nu bezig met een linzen/kip/aardappel-currysoep
Dat is het ookquote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:23 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Nee, ik heb wel wat gegeten. Ik zing het wel even uit.
[..]
Oh, dat klinkt echt lekker
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:20 schreef Puntenslijpsel het volgende:
hmmmm net wakker na ruim elf uur slaap (roommate was er niet en konijn is uit logeren) wat was ik daar aan toe zeg
Heerlijkquote:
Jaloers.quote:
Gedeelde smart.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:33 schreef Etcetera het volgende:
Ik mag morgen weer gaan lopen stressen over m'n PVA hoorSterkte
quote:
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:29 schreef Etcetera het volgende:
Even zien of ik dit in Soempie taal kan uitleggenIk kan nergens zien hoe veel ik heb geinternet op m'n mobiel en ik kan ook nergens zien hoeveel ik mág internetten op m'n mobiel want die functie is schijnbaar stuk
En waar trek jij die conclusie uit?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:38 schreef Etcetera het volgende:De wereld is toch nog een beetje normaal
Dat Mark niet naar de kapper gaatquote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En waar trek jij die conclusie uit?
Ja, ik ben geloof ik pas nog geweest. Weet niet meer wanneer precies.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:53 schreef Etcetera het volgende:
Ook dan moet je naar de kapper heAl is het maar om de dode puntjes af te knippen
Ik hoorde net van Nem dat het rotweer zou worden.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:00 schreef Diaan73 het volgende:
Dankje Soempie, het is inderdaad erg pijnlijk... gisteren heeft hij wel goed geslapen en vanavond lijkt het ook goed te gaan.... hopelijk is het snel over.
Pfff ik moet benzine in mn auto doen, maar heb geen zin om te gaan. Ga ik gokken op morgenvroeg mooi weer zodat ik met de fiets kan??
Dat kan je gokken, maar de weersvoorspelling voor morgen heeft niets met mooi weer te maken...quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:00 schreef Diaan73 het volgende:
Pfff ik moet benzine in mn auto doen, maar heb geen zin om te gaan. Ga ik gokken op morgenvroeg mooi weer zodat ik met de fiets kan??
Jammer van de smiley aan het eindquote:
Ik word nu al chagerijnig van mijn haar af en toe, komt nu tot halverwege m'n rugquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:01 schreef Soempie het volgende:
[ afbeelding ]
Dit wil ik ook kunnen, dus zulk lang haar wil ik.
Die was meer bedoeld om aan te geven dat ik ook wel weet dat het een beetje een onzinnige reden isquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:03 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Jammer van de smiley aan het eind
Dat snap ikquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:04 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Die was meer bedoeld om aan te geven dat ik ook wel weet dat het een beetje een onzinnige reden is
Het enige wat ik vervelend vind is als ik -of Sven- er 's nachts op ga liggen.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:03 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik word nu al chagerijnig van mijn haar af en toe, komt nu tot halverwege m'n rugZit erover te denken om het tot net onder m'n schouders te laten knippen
- haar dat vast komt te zitten in m'n headsetquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:06 schreef Soempie het volgende:
[..]
Het enige wat ik vervelend vind is als ik -of Sven- er 's nachts op ga liggen.
Het was toch lady's night hier? dan moet een beetje gejank en gezanik ook kunnenquote:
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:00 schreef Diaan73 het volgende:
Dankje Soempie, het is inderdaad erg pijnlijk... gisteren heeft hij wel goed geslapen en vanavond lijkt het ook goed te gaan.... hopelijk is het snel over.
Nou vooruitquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:08 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Het was toch lady's night hier? dan moet een beetje gejank en gezanik ook kunnen
Die maken we vrij goed schoon hierquote:
Wij ook, maar toch na elke douchebeurt ligt er weer haar... na de zwangerschap verlies ik vrij veel haar bij het douchen... komt vanzelf wel weer goed.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:10 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Die maken we vrij goed schoon hier
Waar ik écht heel slecht tegen kan is 1 natte haar op m'n handen ofzo
Ik gebruik nu nieuwe niveau shampoo en die is echt geweldig. Nog nooit zulk zacht haar gehad en zonder klitten.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:08 schreef Etcetera het volgende:
[..]
- haar dat vast komt te zitten in m'n headset
- haar dat in m'n gezicht waait
- nat haar als het regent en ik geen petje bij me heb
- knopen in m'n haar
- te veel losse haren
- haar in m'n eten
Heerlijk, die details...quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:11 schreef Diaan73 het volgende:
na de zwangerschap verlies ik vrij veel haar bij het douchen... komt vanzelf wel weer goed.
Cutequote:
Ohja, van die fijne uitscheurverhalenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:14 schreef MadMaster het volgende:
Whatever...
Zwangerschapspraatjes ben ik een beetje allergisch voor...
Ja, he? Dat vind ik zelf ook.quote:
Dat is een mannending.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:15 schreef Diaan73 het volgende:
Hoe komt dat?
Mij allemaal een beetje te plastisch.quote:
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ohja, van die fijne uitscheurverhalen
Ik ben de uitzondering hoor of het moet echt ter sprake komen. Ik irriteer me ook altijd op verjaardagen aan mensen die het alleen en constant over hun kinderen hebben... daar doe ik niet aan mee. Even erover praten okay, maar er zijn nog meer dingen in het leven.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mij allemaal een beetje te plastisch.
Heb ook het idee dat verse moeders tot een jaar of 2 daarna over niets anders kunnen praten...
Als mw. MM en ik op een feestje o.i.d. zijn en het onderwerp 'zwangerschap/bevalling' komt weer eens aan de orde, dan beginnen we ook altijd over onze zwangerschap en bevalling. De hint komt meestal wel aan...
zo lang heb ik het niet gehadquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:06 schreef Soempie het volgende:
[..]
Het enige wat ik vervelend vind is als ik -of Sven- er 's nachts op ga liggen.
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:08 schreef Etcetera het volgende:
[..]
- knopen in m'n haar
- te veel losse haren
- haar in m'n eten
Daar hield Sven niet van?quote:
Ik heb even je postgeschiedenis bekeken en daar scoor je toch echt het hoogst in de categorie 'OUD'.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:20 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ben de uitzondering hoor of het moet echt ter sprake komen. Ik irriteer me ook altijd op verjaardagen aan mensen die het alleen en constant over hun kinderen hebben... daar doe ik niet aan mee. Even erover praten okay, maar er zijn nog meer dingen in het leven.
Je hebt het zelf ook heel veel over je kinderenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:20 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ben de uitzondering hoor of het moet echt ter sprake komen. Ik irriteer me ook altijd op verjaardagen aan mensen die het alleen en constant over hun kinderen hebben... daar doe ik niet aan mee. Even erover praten okay, maar er zijn nog meer dingen in het leven.
GMTAquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb even je postgeschiedenis bekeken en daar scoor je toch echt het hoogst in de categorie 'OUD'.
Wat is daarop uw reactie?
juist goed dat ze het daar doetquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb even je postgeschiedenis bekeken en daar scoor je toch echt het hoogst in de categorie 'OUD'.
Wat is daarop uw reactie?
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:24 schreef lubje25 het volgende:
[..]
juist goed dat ze het daar doetDaardoor is de behoefte het op verjaardagen te doen veel kleiner
Biologisch gezien is daar niets mis meequote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:26 schreef MadMaster het volgende:
Zouden vrouwen een blinde vlek hebben als het gaat om hun eigen kinderen?
Nee, maar ik hoor vaker dat soort reacties zoals die van Diaan en vaak is het dan precies het omgekeerde van wat ze beweren...quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:27 schreef Nembrionic het volgende:
Biologisch gezien is daar niets mis mee
En dan krijg je de spreekwoordelijke roze olifant in de kamerquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, maar ik hoor vaker dat soort reacties zoals die van Diaan en vaak is het dan precies het omgekeerde van wat ze beweren...
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:24 schreef lubje25 het volgende:
[..]
juist goed dat ze het daar doetDaardoor is de behoefte het op verjaardagen te doen veel kleiner
Als je je lange haar niet weet te waarderen ga je maar naar de kapperquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:08 schreef Etcetera het volgende:
[..]
- knopen in m'n haar
- te veel losse haren
- haar in m'n eten
Oh, ik dacht in de kast met porseleinen kinderserviesquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En dan krijg je de spreekwoordelijke roze olifant in de kamer
1.52 ofzo?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:34 schreef Diaan73 het volgende:daarom post ik ook in OUD hè? Daar heb ik het grotendeels over mn kinderen, hier in mindere mate.... maar op verjaardagen echt niet hoor. Ik ben niet echt een moedertjemoedertje en heb zeker geen blinde vlek vwb mijn kinderen. Er is nog veel meer naast de kinderen. Daarom gaan wij ook nog naar concerten, festivals e.d.
En mên wat is die benzine duur geworden....![]()
Het is hier in het Oosten nog ietsjes goedkoper, 1.469. Maar de vorige keer dat ik moest tanken, was het 1.32 ofzo...quote:
Dat heb je ook gewoon met korter haar. Ook als het tot boven de schouders is.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:08 schreef Etcetera het volgende:
[..]
- knopen in m'n haar
- te veel losse haren
- haar in m'n eten
Ik heb van de tuinen en het ruikt heel lekker en mijn haaruitval is echt gehalveerdquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:12 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik gebruik nu nieuwe niveau shampoo en die is echt geweldig. Nog nooit zulk zacht haar gehad en zonder klitten.
Oeh en honey touch van Rituals, body cream ruikt heel lekker (vind ik, nu ik het toch over verzorgingsproducten heb). En lipbalm van Sephora.![]()
[/vrouwenklets]
Komt denk ik ook een beetje omdat mensen er uit beleefdheid naar vragen.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:20 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het is hier in het Oosten nog ietsjes goedkoper, 1.469. Maar de vorige keer dat ik moest tanken, was het 1.32 ofzo...
wtf? 1,50 voor bowlen?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb vandaag weer eens gebowld. Was best gezellig en goedkoop
. Bowlingbaan heeft op dinsdag studentenavond, dan kan je voor 1,50 p.p. bowlen en je hebt 10 muntjes voor 15 euro
. Best een leuk idee om vaker te doen wat mij betreft
OK...quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:01 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)pknip_is_1_aprilgrap
Wordt gebruikt in de graphische industrie om papieren zaken op te plakken en ze net zo makkelijk weer los te kunnen halen...quote:Rubber cement is favored in art applications where easy and damage-free removal of adhesive is desired. For example, rubber cement is used as the marking fluid in erasable pens. The rubber cement can be removed via the eraser up to 10 hours after application.
Jaja, very goedkoopquote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
wtf? 1,50 voor bowlen?
Ik ga morgen bowlen en ik weet nu al dat ik 20 euro kwijt ga zijn
In Leiderdorp bij sportcity heb je altijd zo'n maandactie, eten + bowlen voor weinig. Ooit wel eens gedaan en toen hadden we allemaal zoiets van 'leuk, vaker doen'.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
wtf? 1,50 voor bowlen?
Ik ga morgen bowlen en ik weet nu al dat ik 20 euro kwijt ga zijn
Goed om te zien dat zij ook keurig de t-regelt hanterenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:32 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
In Leiderdorp bij sportcity heb je altijd zo'n maandactie, eten + bowlen voor weinig. Ooit wel eens gedaan en toen hadden we allemaal zoiets van 'leuk, vaker doen'.
Je begrijpt dat dit 5 jaar geleden is geweest en ik sindsdien geen bowlingbaan meer gezien heb
Maar nu ik dit lees krijg ik er stiekem best wel zin in.![]()
Dit klinkt ook best oke.
quote:Dit arrangement wordt geserveerd in het horeca gedeelte, waardoor er maximaal plaatst is voor 15 personen op hetzelfde tijdstip (grotere groepen alleen op aanvraag).
I say WOOOHOOOOOquote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Let me know if you're good to go
Mijn beste score zal 120-130 zijn. Vandaag niet boven de 90 uitgekomen. Het is wel gelukt om een strike te gooien, maar helaas bleek dat toch niet in mijn eigen beurt te zijnquote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:59 schreef lubje25 het volgende:
bowlen is ook leuk ja. Wat zijn jullie hoogste scores?
Ik heb een keer een voor mijn doen en belachelijk hoge 205 gehaald. Hoogste daarna 190 of zo. Gemiddeld 130 denk ik
Niks, ik had de hele fijne Hakkûh-mix geluisterdquote:Op woensdag 31 maart 2010 00:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
I say WOOOHOOOOO
Maar wat bedoel je nou?
Nee dat nietquote:Op woensdag 31 maart 2010 00:20 schreef Nembrionic het volgende:
Jij maakt er een gewoonte van strikes in andermans beurten te gooien?
Pijnlijkquote:Op woensdag 31 maart 2010 00:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nee dat niet. Was in de 10e beurt, persoon voor me gooide een strike en we hadden er even niet aangedacht dat je dan direct nog een keer mag. Ik gooide een strike, was blij en kwam er daarna achter dat ik dat voor een ander had gedaan
Nee hoor, de strike was voor iemand die toch nog laatste is gewordenquote:
Bij mijn eerste keer bowlen bedroeg mijn totaalscore over 10 beurten 8 punten. Ik was nogal jong, had grote moeite de bal überhaupt op te tillen en er lagen niet van die handige rupsen in de baanquote:Op woensdag 31 maart 2010 00:32 schreef lubje25 het volgende:
Ik gooide eens na een drama-sessie bowlen, achterste-voren tussen mijn benen door mijn eerste strike![]()
Was zeker voor te lachen maar vroeg me af waarom ik de rest van de avond had geprobeerd serieus goed te gooien.
Het had nog veel leuker geweest als er een Dr Bibber versie van Spider-Man had geweest ...quote:Op woensdag 31 maart 2010 01:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Er bestaat een Spider-Man versie van Dr Bibber
Dat vrees ik ook.... maar ik moet Twan om 12 uur ophalen... misschien heb ik nog geluk dan.quote:Op woensdag 31 maart 2010 08:58 schreef MadMaster het volgende:
Smorgens...
Je zal vanmiddag willen dat je toch met de auto was gegaan...
Ja mamaquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:32 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Als je je lange haar niet weet te waarderen ga je maar naar de kapper
quote:Op woensdag 31 maart 2010 09:44 schreef Soempie het volgende:
Goedemorgen. Ik ben net 3 kwartier bezig met m'n inleiding en volgens mij al bijna klaar.![]()
In elk geval moet de deadline van 5 uur wel te halen zijn zo.
Afgelopen dagen kwam ik er totaal niet uit, maar vannacht had ik opeens een ingeving. Daarna weer in slaap gevallen, dus was heel blij dat ik m'n ingeving onthouden had.Heb wel vaker zulke momenten 's nachts en de helft van de keren ben ik 's morgens m'n oplossingen en ideeen vergeten.
Voortaan om je ideeën te onthouden een dictafoontje bij je dragen?quote:Op woensdag 31 maart 2010 09:44 schreef Soempie het volgende:
Goedemorgen. Ik ben net 3 kwartier bezig met m'n inleiding en volgens mij al bijna klaar.![]()
Afgelopen dagen kwam ik er totaal niet uit, maar vannacht had ik opeens een ingeving. Daarna weer in slaap gevallen, dus was heel blij dat ik m'n ingeving onthouden had.Heb wel vaker zulke momenten 's nachts en de helft van de keren ben ik 's morgens m'n oplossingen en ideeen vergeten.
Ik ben dan niet zo wakker dat ik iets kan gaan inspreken of opschrijven.quote:Op woensdag 31 maart 2010 09:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voortaan om je ideeën te onthouden een dictafoontje bij je dragen?
Ja, dat is ook wel herkenbaar. Gelukkig sloeg het vannacht wel ergens op.quote:Op woensdag 31 maart 2010 09:58 schreef Etcetera het volgende:
Zo'n half-wakker staat waarin je dingen bedenkt die echt geniaal zijn. En dan wordt je wakker en slaat het nergens op. Dat heb ik tenminste
quote:Op woensdag 31 maart 2010 10:04 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, dat is ook wel herkenbaar. Gelukkig sloeg het vannacht wel ergens op.![]()
Een ex van mij is eens midden in de nacht rechtop gaan zitten. Hij begon heel luid allemaal wiskundige vergelijkingen op te dreunen en ging vervolgens weer liggen. Ik had een aantal dingen wel onthouden, maar echt niet alles. Toen ik het hem de volgende dag vertelde bleek het te gaan om een berekening waar hij volledig op vast was gelopen. Hij was best teleurgesteld dat ik niet even een blaadje en pen had gepakt 's nachts om mee te schrijven.
quote:Op woensdag 31 maart 2010 09:44 schreef Soempie het volgende:
Er een nachtje over slapen helpt dus echtquote:Op woensdag 31 maart 2010 09:44 schreef Soempie het volgende:
Oeh ja, herkenbaarquote:Afgelopen dagen kwam ik er totaal niet uit, maar vannacht had ik opeens een ingeving. Daarna weer in slaap gevallen, dus was heel blij dat ik m'n ingeving onthouden had.Heb wel vaker zulke momenten 's nachts en de helft van de keren ben ik 's morgens m'n oplossingen en ideeen vergeten.
Dat heb ik ook, goed dat je het hebt onthoudenquote:Op woensdag 31 maart 2010 09:44 schreef Soempie het volgende:
quote:
Geef dan ook een antwoord wat een ander kan begrijpen...quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:12 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Om een of andere reden kom ik er iedere keer in terecht
Ja, sorry, ik dacht dat het klotebeest in een boom woondequote:Op woensdag 31 maart 2010 11:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geef dan ook een antwoord wat een ander kan begrijpen...
Dan doen ze voornamelijk ook, in Venezuela heb ik ze in de boom gezien.quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:23 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ja, sorry, ik dacht dat het klotebeest in een boom woonde
haha, nog mooier danquote:Op woensdag 31 maart 2010 11:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan doen ze voornamelijk ook, in Venezuela heb ik ze in de boom gezien.
maar ik vond dat niet relevant...
Ja, 's nachts.quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:26 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
haha, nog mooier dan
Wel leuk dat je ze ook echt gezien hebt overigens. Jungletrektocht gedaan?
Die kikkers zijn over het algemeen gevaarlijker dan die spinnen volgens mij, aangezien bij de meesten contact met met de huid al genoeg is. Maar wel leuke ervaring neem ik aan?quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, 's nachts.
Overdag zie je ze nauwelijks...
Toen ook veel slangen en enorm grote spinnen gezien.
Die laatste vond ik niet zo geweldig...
Die kikkers doen niet zo veel zolang je ze niet aanraakt.quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:58 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Die kikkers zijn over het algemeen gevaarlijker dan die spinnen volgens mij, aangezien bij de meesten contact met met de huid al genoeg is. Maar wel leuke ervaring neem ik aan?
*ril*quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die kikkers doen niet zo veel zolang je ze niet aanraakt.
Di spinnen zitten in enorme webben die je in het donker niet altijd ziet (ook al heb je wel een zaklamp bij je voor noodgevallen, maar alleen de gids heeft er één aan) en dat levert bijhoorlijke horror taferelen op als je met je hoofd in zo'n web loopt en je weet dat er zo'n spin zit...
Ok, point taken.quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die kikkers doen niet zo veel zolang je ze niet aanraakt.
Di spinnen zitten in enorme webben die je in het donker niet altijd ziet (ook al heb je wel een zaklamp bij je voor noodgevallen, maar alleen de gids heeft er één aan) en dat levert bijhoorlijke horror taferelen op als je met je hoofd in zo'n web loopt en je weet dat er zo'n spin zit...
Bij de jungletour werd gevraagd of tijdelijk iemand anders met de zaklamp voorop wilde lopen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
*ril*
Bij ons in de tuin hangen al webben van kruisspinnen en dan krijgt ik al neigingen om wild in het rond te gaan slaan als ik er 1 niet zie en in mijn gezicht krijg
Tegenwoordig pak ik een takje en speel even voor Harry Potter
Noem de 2 absurde dingen.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Tempeliers ja, daar wil ik graag meer over horen. Het schijnt dat ik een over over-oud-oom heb gehad die daar bij zat. Dus die hebben wél echt bestaan itt zuurstofrijk bier en Wicky de Viking
Dat je een oudoom zou hebben die bij de al sinds 1307 niet meer bestaande Tempeliers zat, en zuurstofrijk bier.quote:
+1quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:45 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dat je een oudoom zou hebben die bij de al sinds 1307 niet meer bestaande Tempeliers zat, en zuurstofrijk bier.
Het leek me de moeite verder niet om de context op te zoeken. Dat zijn er ook nog wel twee dan, dat het bestaan van de Tempeliers ter discussie staat en dat zo'n familieverhaaltje bewijs isquote:Op woensdag 31 maart 2010 12:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
+1
Nee, hij beweert dat zuurstofrijk bier niet bestaat. Maar hij beweert dat de Tempelier bestaan hebben OMDAT er in zijn familie een verhaal rondwaart dat zijn over-oud-oom erbij gezeten heeft
Half uur geleden ingeleverd. Nu nog een volgende deadline voor 5 uur. Kwam de docent gisteravond mee.quote:Op woensdag 31 maart 2010 10:26 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Hup, gauw nog even afmaken dan, dan kun je zo wat leuks gaan doen!
Zou me niets verbazenquote:Op woensdag 31 maart 2010 13:02 schreef MadMaster het volgende:
Is tampeloeres een verbastering van tempeliers?
Normaal doe ik dat eigenlijk alleen in GAM-FB maar ik dacht, laat ik het eens ergens anders doen.quote:
Bereid je dan nu maar voor op een korte hagelstorm.quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:48 schreef TradeMarkie het volgende:
de voorjaarsstorim is hier inmiddels gearriveerd
Ach ja, je moet toch wat tijdens de Paasvakantie...quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:58 schreef Bart het volgende:
[..]
Normaal doe ik dat eigenlijk alleen in GAM-FB maar ik dacht, laat ik het eens ergens anders doen.
Hier heeft het heel even wat gespetterd en staat er een stevige wind, maar verder weinig storm...quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:48 schreef TradeMarkie het volgende:
de voorjaarsstorim is hier inmiddels gearriveerd
Komt er vanzelf aanquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hier heeft het heel even wat gespetterd en staat er een stevige wind, maar verder weinig storm...
Vakantie? Wat is datquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ach ja, je moet toch wat tijdens de Paasvakantie...
Dat, ofquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:47 schreef MadMaster het volgende:
Ik wil praten met X en Yi, zodat ik een zo goed mogelijk beeld krijg van hun achterliggende motieven van de gemaakte keuzes.
of
Ik wil praten met X en Yi, zodat ik een zo goed mogelijk beeld krijg van de achterliggende motieven van de door hen gemaakte keuzes.
Weet niet of dat de context is, maar hiermee verklaar je waarom je met X en YI wilt spreken.
Had je kerstbomen in de pot gekocht?quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:57 schreef Nembrionic het volgende:
Zo, weer even een paar bomen teruggezet.
Nopequote:Op woensdag 31 maart 2010 15:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Had je kerstbomen in de pot gekocht?
Die ken ik ook maar dat beperkt zich zo'n beetje tot takken enzo. Niet een complete stamquote:Op woensdag 31 maart 2010 15:16 schreef MadMaster het volgende:
Ben niet zo'n Rob de Tuinman, maar die term ken ik niet.
Ik ken wel de term 'terugsnoeien'...
Dat is bij knotwilgen en knotessen. En dat is alle takken eraf halen zodat je een knot overhoudtquote:Op woensdag 31 maart 2010 15:21 schreef Etcetera het volgende:
Is dat niet knotten? Of is dat alleen bij knotwilgen zo
eerst deze kijkenquote:Op woensdag 31 maart 2010 15:34 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ken het ook niet, maar ik ben ook niet echt een tuinierster.. ik doe wat er gedaan moet worden en dan klaar. Over tuinieren gesproken, ik moet de klimop aan de buitenkant van het huis nog snoeien... zal ik nu nog even? Dan is het maar klaar.
Vanmorgen heb ik de hortensia's al gedaan.
quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:34 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ken het ook niet, maar ik ben ook niet echt een tuinierster.. ik doe wat er gedaan moet worden en dan klaar. Over tuinieren gesproken, ik moet de klimop aan de buitenkant van het huis nog snoeien... zal ik nu nog even? Dan is het maar klaar.
Klimop. Wat is dat een onkruid zegquote:Op woensdag 31 maart 2010 15:34 schreef Diaan73 het volgende:
Daar zal de metselaar blij mee zijnquote:Op woensdag 31 maart 2010 16:00 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb het gedaan...Er is best veel van af. Nu moet het groeien.
Normaal groeit het als een gek, maar waar het moet groeien, groeit het niet..Wij willen een deel van de buitenmuur laten begroeien met klimop, maar het schiet niet echt op. Geduld is een schone zaak.
Als voedingsbodem voor je klimop?quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:02 schreef Bart het volgende:
Pindakaas op de muur smeren.
Om opnieuw te gaan voegen bedoel je?quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Daar zal de metselaar blij mee zijn
Ja. Klimop is echt funest voor je muur.quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Om opnieuw te gaan voegen bedoel je?
I know, maar die muur hoeft niet opnieuw gevoegd te gaan worden, tenminste niet zolang wij er wonen. Ik wil nl. een groot deel van die muur met klimop en helemaal naar boven.quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja. Klimop is echt funest voor je muur.
Ja, vinden ze lekker!quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als voedingsbodem voor je klimop?
Wij zijn de komende jaren niet van plan te verhuizenquote:Op woensdag 31 maart 2010 16:52 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Niet snoeien voordat je gaat verhuizen
Dat bedoelde ik eigelijk. Klimop verneukt je hele muur.quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:52 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Niet snoeien voordat je gaat verhuizen
Die muur is al niet meer geweldig hoor, veel vorstschade.... oud huis.quote:Op woensdag 31 maart 2010 17:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik eigelijk. Klimop verneukt je hele muur.
Dan helemaal! klimop is echt een ramp voor je muur.quote:Op woensdag 31 maart 2010 17:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Die muur is al niet meer geweldig hoor, veel vorstschade.... oud huis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |