Meen je dat nou?quote:Op maandag 29 maart 2010 13:01 schreef Ticker het volgende:
[..]
Hij zit je in de maling te nemen hoor.
Neequote:Op maandag 29 maart 2010 20:43 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Wees eerlijk, je had het echt niet door!
Pro tip : JE HOEFT NIET TE REAGEREN HOOR, je mag het natuurlijk wel maar dit soort reacties hebben we gewoon niets aan..quote:Op maandag 22 maart 2010 22:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Inderdaad, echt een uniek topic dat vooral nog niet helemaal is uitgekauwd op Internet.
Tempeliers ja, daar wil ik graag meer over horen. Het schijnt dat ik een over over-oud-oom heb gehad die daar bij zat. Dus die hebben wél echt bestaan itt zuurstofrijk bier en Wicky de Vikingquote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:46 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Niemand eerder heeft het nog gehad over vliegende Vikingen of ruimtereizende Maya.. Dit is best een origineel topic.
Helemaal geen uitgekauwd thema, niemand heeft het nog gehad over zuurstofrijk bier of over tempeliers die wellicht ook hun methodes hadden..
oh gaaf! Ben idd. benieuwd naar je oudoom danquote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Tempeliers ja, daar wil ik graag meer over horen. Het schijnt dat ik een over over-oud-oom heb gehad die daar bij zat. Dus die hebben wél echt bestaan itt zuurstofrijk bier en Wicky de Viking
Dus omdat jouw familie roept dat een over-oud-oom bij de Tempeliers heeft gezeten, bestonden ze?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Tempeliers ja, daar wil ik graag meer over horen. Het schijnt dat ik een over over-oud-oom heb gehad die daar bij zat. Dus die hebben wél echt bestaan itt zuurstofrijk bier en Wicky de Viking
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 00:25 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Pro tip : JE HOEFT NIET TE REAGEREN HOOR, je mag het natuurlijk wel maar dit soort reacties hebben we gewoon niets aan..
Ja, het is een familieverhaal, kan er ook niks aan doenquote:Op woensdag 31 maart 2010 12:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dus omdat jouw familie roept dat een over-oud-oom bij de Tempeliers heeft gezeten, bestonden ze?
Familie-mythes
Ja, die komen nog uit de Bijbelse tijden. Toen werd men HEEL oudquote:
Er is vast een carnavalsvereniging die "CV De Tempeliers" heetquote:Op woensdag 31 maart 2010 12:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, het is een familieverhaal, kan er ook niks aan doen
Misschien was het wel gewoon de Rotary![]()
O ja natuurlijk: ze dronken als tempeliers! Dat zal het zijnquote:Op woensdag 31 maart 2010 12:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Er is vast een carnavalsvereniging die "CV De Tempeliers" heet
In het jaar 1307 op 13 october (vrijdag de 13 de ) werd ik opgepaktquote:Oh was het afgelopen in 1300? Ja, dan zal het niet kloppen, dat verhaal
Dus jij bent mijn over over over over oud-oom? Heet je Dirk?quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:47 schreef DeMolay het volgende:
[..]
In het jaar 1307 op 13 october (vrijdag de 13 de ) werd ik opgepakt
Wat een lul ook die Filips IV.quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:47 schreef DeMolay het volgende:
Bedankt JP voor dat linkjequote:Op woensdag 31 maart 2010 15:43 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Wat een lul ook die Filips IV.
Ja, wat frappant dat jij de Molay heet.quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:47 schreef DeMolay het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |