AMAAIquote:Op maandag 22 maart 2010 22:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
ze hebben het getest.
de vlag kan wel wapperen op de maan.
neuj, geen wind.quote:Op maandag 22 maart 2010 22:24 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
AMAAI
DAN IS ER WIND
WIND > WINDMOLENS
WINDMOLENS > TURBINES
TURBINES > ELEKTRICITEIT
ELEKTRICITEIT > EEN HELEBOEL DINGEN, waaronder zuurstof verkrijgen
OMG ZUURSTOF
LEVEN OP DE MAAN
Inderdaad, echt een uniek topic dat vooral nog niet helemaal is uitgekauwd op Internet.quote:Op maandag 22 maart 2010 22:26 schreef goudkapje het volgende:
haha, wat verrijkend zo'n topic. Ik hou van jullie Fokkers
Waarom kuttopics openen als je dat bij voorbaat al weetquote:Op maandag 22 maart 2010 22:27 schreef goudkapje het volgende:
Waarom internet doorpluizen als ik binnen enkele seconden antwoord krijg?
quote:Op maandag 22 maart 2010 22:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Inderdaad, echt een uniek topic dat vooral nog niet helemaal is uitgekauwd op Internet.
quote:Op maandag 22 maart 2010 22:27 schreef goudkapje het volgende:
Waarom internet doorpluizen als ik binnen enkele seconden antwoord kan krijgen? En gebruik geen woorden die ik niet in mijn mond heb genomen: uniek bijvoorbeeld.
Ik geloof in Cromquote:Op maandag 22 maart 2010 22:36 schreef goudkapje het volgende:
Staan jullie eigenlijk open voor allerlei theorieën? Zoals Atlantis en dat soort legendes.
Tuurlijkquote:Op maandag 22 maart 2010 22:36 schreef goudkapje het volgende:
Staan jullie eigenlijk open voor allerlei theorieën? Zoals Atlantis en dat soort legendes.
toen ze zeiden dat je er naar toe moest lopen, hoefde je dat niet letterlijk te nemen hoor..quote:Op maandag 22 maart 2010 22:55 schreef Anywhere het volgende:
Ik was de eerste op de maan
met je alu hoedje op?quote:Op maandag 22 maart 2010 22:54 schreef goudkapje het volgende:
Heerlijk die nuchtere Nederlanders. Ik ga naar bed, dromen over een Atlantis en dergelijke mythes.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |