Het is grammaticaal misschien niet 100% onjuist, maar 'gesnapt' heeft normaliter een heel andere betekenis...quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:18 schreef Etcetera het volgende:
Mijn kennis van de grammatica zal roestig zijn, maar wat is er eigenlijk mis met hoe die gast het formuleerde
Volgens mij wordt dat bedoeld hoorquote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is grammaticaal misschien niet 100% onjuist, maar 'gesnapt' heeft normaliter een heel andere betekenis...
Werkwoord:
snappen
iets vatten in de zin van begrijpen, doorhebben.
Ik snap er niets van.
Euh, ja...quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:45 schreef Diaan73 het volgende:
En bedoelt is in dit geval natuurlijk met een d hè MM??Maar ik snap wel dat je dat bedoelt!!
Dit zijn slechts een paar namen en je bent nu al blij geen kaarten te hebben gekocht?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De namen zijn wel leuk, de muziek niet.
Blij dat ik toch maar geen kaart heb gekocht...
Tot nu vind ik het niet interessant, dus tot op heden heb ik nog geen spijt.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dit zijn slechts een paar namen en je bent nu al blij geen kaarten te hebben gekocht?
Ja, op Werchterquote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tot nu vind ik het niet interessant, dus tot op heden heb ik nog geen spijt.
Zou The Specials nog wel eens willen zien, mar ik gok er op dat die ook buiten LL op zullen treden...
Bier, studenten en technisch vernuft...dat gaat altijd hand in handquote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:57 schreef Cobra4 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)innenland,buitenland
Ik heb ze vorig jaar gezien op Pinkpopquote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:48 schreef MadMaster het volgende:
Tijdens mijn vakantie is Madness in de verkoop gegaan, 15 mei in de HMH.
Dacht dat dat niet zo'n vaart zou lopen en heb er op gegokt dat ik daarna nog wel een kaartje kon bemachtigen.
Niet dus, stijf uitverkocht...![]()
Wordt dus het alternatieve circuit om nog een kaart te kunnen bemachtigen.
Dan zal dat binnen notime wel op de nieuwssites staan en dan weten we gelijk waar je werktquote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:07 schreef MadMaster het volgende:
NEWS FLASH:
Ons gebouw is bezet door tientallen actievoerende schoonmakers in oranje hesjes onder leiding van het FNV!!
Your way out!?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:14 schreef MadMaster het volgende:
Jawel, ik zit op de 10e etage, maar ze hebben in de hal de in-/uitgang geblokkeerd.
Heb wel fotografen gezien, geen cameraploegen nog...quote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan zal dat binnen notime wel op de nieuwssites staan en dan weten we gelijk waar je werkt
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:17 schreef Etcetera het volgende:
Twitter did the trick alIk zal het niet posten omdat ik denk dat MM het niet waardeert, maar het is te vinden
Dan krijg ik dus dit:quote:
Nee, is OK...quote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:30 schreef Etcetera het volgende:
En als je werkplek weggehaald moet worden moet je het even zeggen
quote:
quote:
En nu, wat gaan ze ermee bereiken?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:45 schreef MadMaster het volgende:
De hele kudde staat nu buiten op fluitjes te blazen en op trommels te rammen.
Het is net het Oranje legioen...
Er moeten hier 19 schoonmaakmedewerkers weg, waar ze tegen zijn i.v.m. werkdruk e.d. en ze willen, zoals bij de landelijke acties, 20 cent per uur er bij...quote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
En nu, wat gaan ze ermee bereiken?
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:34 schreef MadMaster het volgende:
Tip van de dag:
dinsdag 30 maart 2010 14:15
ROVER kraakt OV-chip met cementlijm
Reizigersvereniging ROVER heeft de OV-chipkaart gekraakt. Veel technische kennis was hier niet voor nodig, enkel een pot lijm. Dit heeft ROVER dinsdag laten weten.
Als de kaart wordt ingesmeerd met cementlijm gaan de poorten van de metro open, zonder dat er geld wordt afgeschreven. “Schijnbaar zorgt cementlijm dat de kaart wel kan worden gelezen, maar apparatuur kan er niet op schrijven”, aldus ROVER.
De betrouwbaarheid van de ov-chipkaart staat al langer ter discussie. Eerder wisten Duitse hackers en onderzoekers van de Radboud Universiteit Nijmegen ook al de kaart te kraken.
Bron: AT5.nl
psst, wat voor datum is het overmogen?quote:
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:43 schreef Etcetera het volgende:
[..]
psst, wat voor datum is het overmogen?
I know, maar er wordt niet verwezen naar een datum, dus ik sluit het nog niet uit dat het onmogelijk is...quote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:43 schreef Etcetera het volgende:
[..]
psst, wat voor datum is het overmogen?
Precies, meestal 'moet' er dan iets in als 'rover zal morgen op een persconferentie deze hack tonen'. 30 maart-grappen zijn lang zo leuk nietquote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
I know, maar er wordt niet verwezen naar een datum, dus ik sluit het nog niet uit dat het onmogelijk is...
Heyquote:
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:46 schreef B.ertha het volgende:
Ik heb echt de hele tijd honger en nu is het bijna etenstijd, krijg ik ontzettende buikkramp
Dat denk ik ook. Als ik echt heel lang niets eet, dan krijg ik ook buikpijn.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:08 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Hey
Was jij nog huizen wezen kijken? En zoja: what's up??
[..]misschien even proberen om iets lichts te eten? Je hebt misschien een beetje te lang gewacht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |