SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 45% gewijzigd door Mikkie op 29-03-2010 23:18:46 ]Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
Wat snap je niet?quote:Op maandag 29 maart 2010 23:04 schreef Mikkie het volgende:
Misschien ben ik een beetje dom nu, maar ik snap er geen hol meer van
Disco en chocoladedip op het ijshoorntje?quote:
Is D_K nou gesandwiched tussen jou en Lotus?quote:
Nee...ik doe namelijk niet aan delen...wil alles voor mezelfquote:Op maandag 29 maart 2010 23:13 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Is D_K nou gesandwiched tussen jou en Lotus?
En jij en D_K sliepen ergens anders?quote:Op maandag 29 maart 2010 23:15 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee...ik doe namelijk niet aan delen...wil alles voor mezelfmaar lotusss was wel hier vrijdag en heeft heel lief voor ons gekookt en is toen blijven slapen in de logeerkamer
Ja we hebben nl samen watquote:Op maandag 29 maart 2010 23:19 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En jij en D_K sliepen ergens anders?
Ik mis een hoop sinds ik niet meer terug lees
Lieverd!quote:
Ha! Dat is toch veel te veel voor 'm... dat trekt-ie niet!quote:Op maandag 29 maart 2010 23:13 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Is D_K nou gesandwiched tussen jou en Lotus?
Whehehequote:Op maandag 29 maart 2010 23:22 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ha! Dat is toch veel te veel voor 'm... dat trekt-ie niet!
Dat horen jullie dan toch voor 'm te doen?quote:Op maandag 29 maart 2010 23:22 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ha! Dat is toch veel te veel voor 'm... dat trekt-ie niet!
Ja dahaaag... ik had al gekooktquote:Op maandag 29 maart 2010 23:26 schreef AMDB het volgende:
[..]
Dat horen jullie dan toch voor 'm te doen?
... zijn het best met pammetjes in hun mikquote:
Ja...maar dan moet ie niet gaan overdrijvenquote:Op maandag 29 maart 2010 23:30 schreef Lotusss het volgende:
[..]
... zijn het best met pammetjes in hun mik
Heb jij niet toevallig wat pammetjes in mijn broodje gedaan zaterdagmorgen? Heb al twee dagen bijna non-stop geslapenquote:Op maandag 29 maart 2010 23:32 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja...maar dan moet ie niet gaan overdrijven
quote:Op maandag 29 maart 2010 23:34 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Heb jij niet toevallig wat pammetjes in mijn broodje gedaan zaterdagmorgen? Heb al twee dagen bijna non-stop geslapen
Ja maar nog te moe zijn om fatsoenlijk boodschappen te doen is niet echt handig....quote:Op maandag 29 maart 2010 23:36 schreef Laysa het volgende:
[..]
...ik ben de pillendokter
..wel fijn dat je zo goed kan slapen
Das wel minder maar je zou het wel nodig hebben al die slaapquote:Op maandag 29 maart 2010 23:37 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ja maar nog te moe zijn om fatsoenlijk boodschappen te doen is niet echt handig....
Ergens zal het wel zo zijn ja... al is 2 dagen lang 18-20u per dag slapen ook niet gezond..quote:Op maandag 29 maart 2010 23:38 schreef Laysa het volgende:
[..]
Das wel minder maar je zou het wel nodig hebben al die slaap
Komt goedquote:Op maandag 29 maart 2010 23:42 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ergens zal het wel zo zijn ja... al is 2 dagen lang 18-20u per dag slapen ook niet gezond..
Ik kon niet.quote:Op maandag 29 maart 2010 23:31 schreef swarmahoer het volgende:
tvp mikkie waarom ben je niet bij de pubquiz
Ow, en je moet D_K gewoon slaan als hij niet naar je luistert hèquote:
Dan trekt ze me aan me oor!quote:Op maandag 29 maart 2010 23:50 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ow, en je moet D_K gewoon slaan als hij niet naar je luistert hè
goeie! Had me in september laten testen en aangemeldquote:
5:00 wakker, 6:00 in auto, 7: 10 op werk. Met dank aan doseerlichten die voor niets aan staan. Ja, om een file te veroorzaken, daarna was er geen kip op de snelwegquote:Op dinsdag 30 maart 2010 07:24 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
goeie! Had me in september laten testen en aangemelden nog geen tijd gehad of elke keer dat ik tijd had de dag ervoor teveel gezopen
!
en moggeuh.. was om 5.18uur al wakker en om 6.30 opbah! en vandaag hele dag leren voor 2 klote hertentamens!
Zeker als je bedenkt dat het gevoel nog op 4:18 staatquote:Op dinsdag 30 maart 2010 07:43 schreef motorbloempje het volgende:
als je niet dagelijks om 5 uur opstaat, is 5.18 best vroeg
Met flink wat alcohol op mag je gewoon bloed geven hoorquote:Op dinsdag 30 maart 2010 07:24 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
goeie! Had me in september laten testen en aangemelden nog geen tijd gehad of elke keer dat ik tijd had de dag ervoor teveel gezopen
!
ik zat op het randje van bloed mogen geven, en er werd me aangeraden om als ik besloot om te komen, dat ik de hele dag heel veel zou drinken, om zo op niveau te kunnen blijven na het bloed geven. Na een avondje flink alcohol zuup'n ben je mega uitgedroogd, dus lijkt me dat niet zo'n slim planquote:Op dinsdag 30 maart 2010 07:53 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Met flink wat alcohol op mag je gewoon bloed geven hoor. Althans, daar hebben ze eerder bij mij geen probleem van gemaakt.
Ik moet vanavond ook geloof ik. Uiteraard weer de laatste dag dat het kan
Jaa, zo zijn al mijn dagen!quote:
Da's apart. Mij is ooit verteld dat ik ook de ochtend na een avond keihard doorhalen gewoon mocht komen, als ik me maar goed voelde. Dat heb ik dus gedaanquote:Op dinsdag 30 maart 2010 07:54 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik zat op het randje van bloed mogen geven, en er werd me aangeraden om als ik besloot om te komen, dat ik de hele dag heel veel zou drinken, om zo op niveau te kunnen blijven na het bloed geven. Na een avondje flink alcohol zuup'n ben je mega uitgedroogd, dus lijkt me dat niet zo'n slim plan
maar jouw waarden zitten dan wrsch niet op 't randjequote:Op dinsdag 30 maart 2010 08:02 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Da's apart. Mij is ooit verteld dat ik ook de ochtend na een avond keihard doorhalen gewoon mocht komen, als ik me maar goed voelde. Dat heb ik dus gedaan. Niks aan de hand, kon vlak na het doneren gewoon opstaan en weer aan het werk
.
Ik had laatst een keer 2 biertjes op en toen bloedgegeven, daarna thuis wel wat gedronken, maar ik had de volgende ochtend echt een waanzinnige katerquote:Op dinsdag 30 maart 2010 07:53 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Met flink wat alcohol op mag je gewoon bloed geven hoor. Althans, daar hebben ze eerder bij mij geen probleem van gemaakt.
Ik moet vanavond ook geloof ik. Uiteraard weer de laatste dag dat het kan
Ik zie Lady Gaga staan, dus ik sla even overquote:
Party @ your placequote:Op dinsdag 30 maart 2010 07:52 schreef motorbloempje het volgende:
oh, bedankt, dat was ik even vergeten...
over 9 minuten ga ik maar eens aan de slag! Mr.Mo is voor 2 dagen weg, dus kan alles in complete serene rust lerenen daar moet ik dan ook maar gebruik van maken
huilie.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 08:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zie Lady Gaga staan, dus ik sla even overGodsgruwelijke muziek.
Nee, dat is GaGa, met haar tekort aan aandachtquote:
Pics or it didnt happenquote:
Ach, zo was men vroeger ook altijd aan het janken op madonna.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 08:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, dat is GaGa, met haar tekort aan aandacht
Vind ik ook niets aan, dus die valt bij mij in dezelfde hoekquote:Op dinsdag 30 maart 2010 09:06 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ach, zo was men vroeger ook altijd aan het janken op madonna.
Of een slechte smaakquote:Op dinsdag 30 maart 2010 09:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vind ik ook niets aan, dus die valt bij mij in dezelfde hoek
Prima dat anderen haar wel leuk vinden, volgens mij heet wat ik heb een persoonlijke mening
Dat is ook subjectiefquote:
Ik heb Telephone al dagen in mijn kopquote:Op dinsdag 30 maart 2010 09:19 schreef IrishBastard het volgende:
In geval van Lady GaGa is het niet subjectief
Het vervelendste is dat die liedjes zo ontzettend blijven hangen
Nou ja, mijn vrouw vindt haar weer geweldig, ik heb er echt niets mee. Ik zal het wel niet begrijpenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 09:19 schreef IrishBastard het volgende:
In geval van Lady GaGa is het niet subjectief
Het vervelendste is dat die liedjes zo ontzettend blijven hangen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |