Ik zal zo eens een wiki makenquote:Op maandag 29 maart 2010 20:31 schreef Bol_Wan het volgende:
iemand moet mar even de OP pm'en want ik heb em niet
doe dat, is wel zo makkelijkquote:
er is maar 1 site die het meldt sinds zondag dus zal wel niet waar zijnquote:
Inderdaad. Ik zal wel te dom zijn om die brabantse humor leuk te vindenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik ben op tijd weggezapt, begrijp ik.
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:39 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik zal wel te dom zijn om die brabantse humor leuk te vinden
En toch is er iemand die reageert met: "Oud nieuws. Dit stond woensdag al op internet."quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:04 schreef themauster het volgende:
er is maar 1 site die het meldt sinds zondag dus zal wel niet waar zijn
Dat ligt aan zijn muzieksmaak.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:57 schreef naatje_1 het volgende:
Zeg, ik heb een beginnend KX luisteraartje, welke podcast zou hij het best kunnen nemen (luistert geen 3fm, dus DJs zijn voor hem onbekend)
nee, okquote:Op woensdag 31 maart 2010 09:27 schreef Automatic_Rock het volgende:
Niet alle dj's zijn van 3fm.....
KX draait toch om dezelfde muziek? Het gaat mij meer om welke DJ niet overdonderend is met zijn of haar egoquote:
Hmm, misschien net de helft, inclusief ex-3fm dj's dan?quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
nee, okMaar wel het overgrote deel
![]()
[..]
Iedere dj draait wat hij of zij leuk vind. Maar ga nu eens live luisteren naar Fred zou ik zeggenquote:KX draait toch om dezelfde muziek? Het gaat mij meer om welke DJ niet overdonderend is met zijn of haar ego
5 6 noem ik niet het overgrote deelquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
nee, okMaar wel het overgrote deel
![]()
[..]
KX draait toch om dezelfde muziek? Het gaat mij meer om welke DJ niet overdonderend is met zijn of haar ego
Komt misschien omdat ik eigenlijk alleen 3fm dj's luister op KXquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:54 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Hmm, misschien net de helft, inclusief ex-3fm dj's dan?
Na het nieuws, als ik mn podcast van Ekdom heb uitgeluisterdquote:[..]
Iedere dj draait wat hij of zij leuk vind. Maar ga nu eens live luisteren naar Fred zou ik zeggen
Als diegene nu luistert hoeft hij/zij niet meer denk ikquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:54 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Hmm, misschien net de helft, inclusief ex-3fm dj's dan?
[..]
Iedere dj draait wat hij of zij leuk vind. Maar ga nu eens live luisteren naar Fred zou ik zeggen
Dat bedoel ik maar netquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:56 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Als diegene nu luistert hoeft hij/zij niet meer denk ik
Maar jij denkt dat KX om dezelfde muziek draait tochquote:
Nee, hoor. Er zijn inderdaad wat dj's die wat meer richting 3FM draaien, maar er zijn er nog veel meer die een veel uitgesprokener smaak hebben.quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:35 schreef naatje_1 het volgende:
KX draait toch om dezelfde muziek? Het gaat mij meer om welke DJ niet overdonderend is met zijn of haar ego
Ja, dat dusquote:Op woensdag 31 maart 2010 15:04 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Maar jij denkt dat KX om dezelfde muziek draait tochAls je alleen maar de 3fm jocks luistert ja, als je
ook eens wat anders gaat luisteren zal je merken dat er veel meer is dan de 3fm hitjes.
Laten we gaan hiphoppenquote:Op donderdag 1 april 2010 19:31 schreef TheZapster het volgende:
Wat een heerlijke muziek bij RJ en Rhee zeg
Precies! Ben heel blij dat hij weer terug is.quote:
Nee man, allround DJ Tjitse Leemhuis!quote:
... en dat in de middag!quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:03 schreef gerbenp het volgende:
In de ochtend.
Lijkt net SLAM!FM ja, met zo'n processingquote:Op vrijdag 2 april 2010 13:04 schreef Sirolf het volgende:
[..]
... en dat in de middag!
Zelf vind ik de processing van KX nogal irritant. Erg veel hoog. Da's ook een van de redenen waarom ik er niet vaak naar luister...
Dus hoe het geluid klinkt, met veel bastonen (laag) of veel hoge tonen. Hierdoor klinkt dezelfde muziek verschillend op andere radiozenders.quote:
Eens. Ik vind het nogal scherp klinken. Geen idee of dat de juiste term is, maar dat boeit niet.quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:14 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dus hoe het geluid klinkt, met veel bastonen (laag) of veel hoge tonen. Hierdoor klinkt dezelfde muziek verschillend op andere radiozenders.
Bij KX hoog ik weinig laag, maar wel overdreven veel hoog. Luistert niet prettig...
mid life crisis?quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:24 schreef Sersjee het volgende:
Ik zou het erg prettig vinden als de dj's bij een oude plaat er niet meer bij zeggen uit welk jaar ie komt. Ik voel me zo oud.
Nou nee, maar als Gerard roept dat een plaat 20 jaar oud is en dat je dan meteen herinneringen hebt aan schoolfeesten in 3HAVO, dan is dat best confronterend.quote:
en ik zit nu in gym3, kun je nagaanquote:Op vrijdag 2 april 2010 13:26 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nou nee, maar als Gerard roept dat een plaat 20 jaar oud is en dat je dan meteen herinneringen hebt aan schoolfeesten in 3HAVO, dan is dat best confronterend.
Nou inderdaad. Kick him when he's down! De jeugd van tegenwoordig... *mompelt iets over dat het vroeger allemaal beter was*quote:
Nah, ik hou het lekker spannend voor jequote:Op vrijdag 2 april 2010 15:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Zet er dan ook bij welke, ik kan niet luisteren nu
Lul.quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:27 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Nah, ik hou het lekker spannend voor je
Dat het een Kutnummer was begreep ik alquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat het een Kutnummer was begreep ik al
Doe er een letter bij,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat het een Kutnummer was begreep ik al
BijnaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
geloof me, na een paar keer wordt je er al gek vanquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:35 schreef Piles het volgende:
Nou ja, valt lichtelijk mee dan, maar ik ken het nummer dan ook (nog) niet
Benieuwd of je dat ook zegt zodra je het hoortquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:35 schreef Piles het volgende:
Nou ja, valt lichtelijk mee dan, maar ik ken het nummer dan ook (nog) niet
Vast niet, maarquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:36 schreef TheZapster het volgende:
Benieuwd of je dat ook zegt zodra je het hoort
quote:
quote:Op zondag 4 april 2010 20:19 schreef Sersjee het volgende:
Rob en Bert zijn op visite geweest bij Omroep Gennep...
quote:
quote:Op donderdag 8 april 2010 12:06 schreef broer het volgende:
Lachen met geautomatiseerde berichten:
"De vrijdagmiddagchaos is begonnen. Nu Michiel Veenstra! Daarna Gerard Ekdom, Rob Stenders, Fred Siebelink en Dennis Hoebee. VRIJDAG!"
4 minutes ago via API
Ja, die snapte ik ook even niet. Sigur Rós is juist stukken toegankelijker geworden...quote:
Psies. Dat was 10 jaar geleden juist zo obscuur en niet voor iedereen weggelegd... Da's tegenwoordig toch wat anders iddquote:Op donderdag 8 april 2010 15:36 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ja, die snapte ik ook even niet. Sigur Rós is juist stukken toegankelijker geworden...
Yup, Ook wat jeugdherinneringsplaatjes, zeg maarquote:Op vrijdag 9 april 2010 12:35 schreef Sersjee het volgende:
Sash heeft eigenlijk best wel een paar aardige nummers uitgebracht.
Kan ook niet anders. De man is m'n muzikale buurman.quote:
quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:43 schreef Sersjee het volgende:
Ach, Domien is ook pas nu the Beatles aan het ontdekken.
Tja. De B-52's is nou niet bepaald een hele grote band geweest alhier. In het collectieve geheugen is maximaal Love Shack blijven hangen en die's al ouhoud. Deze gozer is volgens mij ook nog best jong.quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Die heeft dan ook nog z'n eerste baardhaartjes staan
.
Naar niet weten waar Kate Pierson van is... En dan ook nog zeggen "ja, ik wist 't wel, maaruh...". Da's ff een
#FAIL.
Volgens mij is hij nog jonger dan Domien dus het is hem vergevenquote:Op vrijdag 9 april 2010 13:51 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Tja. De B-52's is nou niet bepaald een hele grote band geweest alhier. In het collectieve geheugen is maximaal Love Shack blijven hangen en die's al ouhoud. Deze gozer is volgens mij ook nog best jong.
A-punk
Rob is er niet. Heb je Rabbering-oren?quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ah, Stenders zonder Siebelink. Of Siebelink zonder Stenders? Nou weet ik t niet meer.
quote:Fred Siebelink zegt: hopla!. Op naar dat vervelende amsterdam voor weer een hopelijk leuke show; Siebelink en Stenders op KX. (radio den blauwe tegel volgens Pokkenjongen.nl Jerry G te U) haha...... vanmiddag van twee tot vier!
quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:57 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Rob is er niet. Heb je Rabbering-oren?
Iddquote:Op vrijdag 9 april 2010 14:22 schreef Sersjee het volgende:
"Dus die stak je in de fik"
En daar ging m'n thee.
quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:28 schreef broer het volgende:
Als je de uitzending van vanmiddag luistert, moet je bijna wel tot de conclusie komen dat totaalchaoot Stenders normaal gesproken voor de lijn in het programma zorgt.
Wat een enge gedachte...
Komt een nieuwe singlequote:Op maandag 12 april 2010 22:07 schreef TheZapster het volgende:
Mijke heeft straks nieuws over The Venga Boys
quote:Nieuwe single Vengaboys heet 'Rocket to Uranus'
AMSTERDAM - De naam van het nieuwe nummer van de Vengaboys is bekend. De single draagt de dubbelzinnige naam 'Rocket to Uranus' en werd door de band al eerder omschreven als 'het meest homo-achtige nummer ooit'.
Het nummer wordt geproduceerd door Wessel van Diepen, één van de breinen achter de dance-act. Wanneer de single in de winkels ligt, is nog niet bekend.
De Vengaboys brachten in 2000 voor het laatst een nummer uit, 'Forever As One'. Dit werd alom beschouwd als een afscheidsnummer.
Boom Boom Boom Boom
De dance-act scoorde in de jaren negentig een aantal grote hits, waaronder 'Boom Boom Boom Boom' en 'We're Going to Ibiza'.
Deze nummers eindigden in Nederland en het buitenland hoog in de hitlijsten.
Ik was dus niet de enigequote:Op woensdag 14 april 2010 12:02 schreef broer het volgende:
Ik betrapte me erop dat ik het refreintje meezong.
Whehequote:Op donderdag 15 april 2010 20:42 schreef TheZapster het volgende:
Rhee vraagt zich af waarom iedereen "Haii Haii" zegt bij KX
Ik geloof er niets van. Daar is ze veel te braaf voor.quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
Laura Jansen die door de politie zou zijn aangehouden omdat ze een vlag met haar eigen beeltenis heeft trachten te jatten en daarbij een fan (een beetje) heeft verwond.
quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:54 schreef broer het volgende:
[..]
Ik geloof er niets van. Daar is ze veel te braaf voor.
Yup en ook het stuk bij Veronicaquote:Op maandag 19 april 2010 17:44 schreef Piles het volgende:
[..]
Heb je Gijp nog gehoord bij Stenders (12.50 ongeveer)?
Over de 3FM-awards
quote:Op woensdag 21 april 2010 15:16 schreef Sersjee het volgende:
Het komt goed met de Samenzwering, want Fred is van de organisatie afgehaald.
En zeker wel elke keer z'n boekenbon en nuts gekregen?quote:Op donderdag 22 april 2010 11:09 schreef TheZapster het volgende:
Erik van der Hoff kunnen we ook wel wegstrepen als KX dj![]()
Die gast heeft nog geen enkele uitzending gedaan
Oh, hij heeft echt wat opgenomen maar nu is het een technische fout van Mark Remanquote:Op donderdag 22 april 2010 11:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En zeker wel elke keer z'n boekenbon en nuts gekregen?
Zo speciaal was het nou ook weer niet.Hij had wel een paar grappige opmerkingen erover.quote:Op donderdag 22 april 2010 15:39 schreef broer het volgende:
[..]
Ik wat Ratz en St. Paul aan het podcasten. Is het de moeite van het terugluisteren waard?
Heerlijke plaat! Het origineel vind ik al leuk, maar deze vind ik nog veel leuker.quote:Op donderdag 22 april 2010 15:00 schreef TheZapster het volgende:
William Shatner - Common People![]()
Meer Fred muziek dan dit is onmogelijk volgens mij
Bij mij is het precies andersom.quote:
Je schakelt om 14.00 uur toch niet overquote:Op vrijdag 23 april 2010 12:29 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Bij mij is het precies andersom.
Werk (of eigenlijk stage), dus KX, iig vrijdag tussen 12 en 14.
Geen idee, dat zie ik dan wel weer.quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Je schakelt om 14.00 uur toch niet over![]()
Wat is dat nou weer voor rare praat?! Onze Verlosser, het licht in de duisternis, de bezorger van twinkelingen in de ogen strooit dan al zijn liefde en wijsheid over ons, nederige onderdanen, uit! Dan heb je te luisteren, ja!quote:
En misschien is Fred er ook welquote:Op vrijdag 23 april 2010 12:40 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor rare praat?! Onze Verlosser, het licht in de duisternis, de bezorger van twinkelingen in de ogen strooit dan al zijn liefde en wijsheid over ons, nederige onderdanen, uit! Dan heb je te luisteren, ja!
quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:40 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor rare praat?! Onze Verlosser, het licht in de duisternis, de bezorger van twinkelingen in de ogen strooit dan al zijn liefde en wijsheid over ons, nederige onderdanen, uit! Dan heb je te luisteren, ja!
quote:
Met wie?quote:Op zaterdag 24 april 2010 00:00 schreef TheZapster het volgende:
Salarisonderhandelingen live op de radio
Dat Bert nog geld durft te vragenquote:Op zaterdag 24 april 2010 00:03 schreef TheZapster het volgende:
Tussen Bertje en Rob![]()
Ik zat ook niet helemaal op te letten dus heb wel wat gemist.Powned werd ook verdacht veel genoemd
Rudy Mackay 'verklapte' vanavond op 3FM dat Stenders voor Powned op zijn plek komt.quote:Op zaterdag 24 april 2010 00:03 schreef TheZapster het volgende:
Powned werd ook verdacht veel genoemd
Wellicht dat Powned op een of andere manier een rol gaat spelen voor KX? Weet niet of dat is toegestaan, maar zou kunnen..quote:Op zaterdag 24 april 2010 01:26 schreef broer het volgende:
Overigens heeft dat natuurlijk wel gevolgen voor de Freakolympics. Dat is wel een flink nadeel.
Ik dat laatste ook. Maar in huize Stenders moet ook brood op de plank komen, dus hij moet iets.. Op KX zal ie niks verdienen. En Powned zal de grootste zak geld omhoog gehouden hebben voor Stenders op 3FMquote:Op zaterdag 24 april 2010 01:37 schreef broer het volgende:
Op die manier zou KX zomaar eens min of meer in het publieke bestel terecht kunnen komen. Powned wil natuurlijk altijd 'iets met internet', dus dat lijkt me niet onmogelijk. Ik kan me ook voorstellen dat Stenders daarom naar Powned is gegaan - om KX te 'redden'. Want ik blijf het een rare overstap vinden, zo van links naar rechts.
Zou het trouwens wel jammer vinden. Ik zie KX toch liever onafhankelijk.
Ik heb altijd de neiging om in de auto te springen en naar de kust te rijden als ik dat nummer hoor.quote:
quote:Op maandag 26 april 2010 12:00 schreef TheZapster het volgende:
Ted de Braak - Een glaasje madeira my dear
Ik geloof niet dat Rob zich met politiek bezig houd. Het zal waarschijnlijk de rebelsheid zijn die hem wel aanspreekt in Powned...quote:Op zaterdag 24 april 2010 01:37 schreef broer het volgende:
Want ik blijf het een rare overstap vinden, zo van links naar rechts.
Mja, you never know...quote:Op maandag 26 april 2010 18:22 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
Maar waar staat dan dat hij naar Powned gaat? Ik heb de Freakolympics van vrijdag beluisterd en ook het begin van Bert, maar dat was toch meer als grap. What if? Meer ook niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |