Ik zal zo eens een wiki makenquote:Op maandag 29 maart 2010 20:31 schreef Bol_Wan het volgende:
iemand moet mar even de OP pm'en want ik heb em niet
doe dat, is wel zo makkelijkquote:
er is maar 1 site die het meldt sinds zondag dus zal wel niet waar zijnquote:
Inderdaad. Ik zal wel te dom zijn om die brabantse humor leuk te vindenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik ben op tijd weggezapt, begrijp ik.
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:39 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik zal wel te dom zijn om die brabantse humor leuk te vinden
En toch is er iemand die reageert met: "Oud nieuws. Dit stond woensdag al op internet."quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:04 schreef themauster het volgende:
er is maar 1 site die het meldt sinds zondag dus zal wel niet waar zijn
Dat ligt aan zijn muzieksmaak.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:57 schreef naatje_1 het volgende:
Zeg, ik heb een beginnend KX luisteraartje, welke podcast zou hij het best kunnen nemen (luistert geen 3fm, dus DJs zijn voor hem onbekend)
nee, okquote:Op woensdag 31 maart 2010 09:27 schreef Automatic_Rock het volgende:
Niet alle dj's zijn van 3fm.....
KX draait toch om dezelfde muziek? Het gaat mij meer om welke DJ niet overdonderend is met zijn of haar egoquote:
Hmm, misschien net de helft, inclusief ex-3fm dj's dan?quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
nee, okMaar wel het overgrote deel
![]()
[..]
Iedere dj draait wat hij of zij leuk vind. Maar ga nu eens live luisteren naar Fred zou ik zeggenquote:KX draait toch om dezelfde muziek? Het gaat mij meer om welke DJ niet overdonderend is met zijn of haar ego
5 6 noem ik niet het overgrote deelquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
nee, okMaar wel het overgrote deel
![]()
[..]
KX draait toch om dezelfde muziek? Het gaat mij meer om welke DJ niet overdonderend is met zijn of haar ego
Komt misschien omdat ik eigenlijk alleen 3fm dj's luister op KXquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:54 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Hmm, misschien net de helft, inclusief ex-3fm dj's dan?
Na het nieuws, als ik mn podcast van Ekdom heb uitgeluisterdquote:[..]
Iedere dj draait wat hij of zij leuk vind. Maar ga nu eens live luisteren naar Fred zou ik zeggen
Als diegene nu luistert hoeft hij/zij niet meer denk ikquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:54 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Hmm, misschien net de helft, inclusief ex-3fm dj's dan?
[..]
Iedere dj draait wat hij of zij leuk vind. Maar ga nu eens live luisteren naar Fred zou ik zeggen
Dat bedoel ik maar netquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:56 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Als diegene nu luistert hoeft hij/zij niet meer denk ik
Maar jij denkt dat KX om dezelfde muziek draait tochquote:
Nee, hoor. Er zijn inderdaad wat dj's die wat meer richting 3FM draaien, maar er zijn er nog veel meer die een veel uitgesprokener smaak hebben.quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:35 schreef naatje_1 het volgende:
KX draait toch om dezelfde muziek? Het gaat mij meer om welke DJ niet overdonderend is met zijn of haar ego
Ja, dat dusquote:Op woensdag 31 maart 2010 15:04 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Maar jij denkt dat KX om dezelfde muziek draait tochAls je alleen maar de 3fm jocks luistert ja, als je
ook eens wat anders gaat luisteren zal je merken dat er veel meer is dan de 3fm hitjes.
Laten we gaan hiphoppenquote:Op donderdag 1 april 2010 19:31 schreef TheZapster het volgende:
Wat een heerlijke muziek bij RJ en Rhee zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |