Tja. De B-52's is nou niet bepaald een hele grote band geweest alhier. In het collectieve geheugen is maximaal Love Shack blijven hangen en die's al ouhoud. Deze gozer is volgens mij ook nog best jong.quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Die heeft dan ook nog z'n eerste baardhaartjes staan
.
Naar niet weten waar Kate Pierson van is... En dan ook nog zeggen "ja, ik wist 't wel, maaruh...". Da's ff een
#FAIL.
Volgens mij is hij nog jonger dan Domien dus het is hem vergevenquote:Op vrijdag 9 april 2010 13:51 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Tja. De B-52's is nou niet bepaald een hele grote band geweest alhier. In het collectieve geheugen is maximaal Love Shack blijven hangen en die's al ouhoud. Deze gozer is volgens mij ook nog best jong.
A-punk
Rob is er niet. Heb je Rabbering-oren?quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ah, Stenders zonder Siebelink. Of Siebelink zonder Stenders? Nou weet ik t niet meer.
quote:Fred Siebelink zegt: hopla!. Op naar dat vervelende amsterdam voor weer een hopelijk leuke show; Siebelink en Stenders op KX. (radio den blauwe tegel volgens Pokkenjongen.nl Jerry G te U) haha...... vanmiddag van twee tot vier!
quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:57 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Rob is er niet. Heb je Rabbering-oren?
Iddquote:Op vrijdag 9 april 2010 14:22 schreef Sersjee het volgende:
"Dus die stak je in de fik"
En daar ging m'n thee.
quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:28 schreef broer het volgende:
Als je de uitzending van vanmiddag luistert, moet je bijna wel tot de conclusie komen dat totaalchaoot Stenders normaal gesproken voor de lijn in het programma zorgt.
Wat een enge gedachte...
Komt een nieuwe singlequote:Op maandag 12 april 2010 22:07 schreef TheZapster het volgende:
Mijke heeft straks nieuws over The Venga Boys
quote:Nieuwe single Vengaboys heet 'Rocket to Uranus'
AMSTERDAM - De naam van het nieuwe nummer van de Vengaboys is bekend. De single draagt de dubbelzinnige naam 'Rocket to Uranus' en werd door de band al eerder omschreven als 'het meest homo-achtige nummer ooit'.
Het nummer wordt geproduceerd door Wessel van Diepen, één van de breinen achter de dance-act. Wanneer de single in de winkels ligt, is nog niet bekend.
De Vengaboys brachten in 2000 voor het laatst een nummer uit, 'Forever As One'. Dit werd alom beschouwd als een afscheidsnummer.
Boom Boom Boom Boom
De dance-act scoorde in de jaren negentig een aantal grote hits, waaronder 'Boom Boom Boom Boom' en 'We're Going to Ibiza'.
Deze nummers eindigden in Nederland en het buitenland hoog in de hitlijsten.
Ik was dus niet de enigequote:Op woensdag 14 april 2010 12:02 schreef broer het volgende:
Ik betrapte me erop dat ik het refreintje meezong.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |