Nah, ik hou het lekker spannend voor jequote:Op vrijdag 2 april 2010 15:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Zet er dan ook bij welke, ik kan niet luisteren nu
Lul.quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:27 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Nah, ik hou het lekker spannend voor je
Dat het een Kutnummer was begreep ik alquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat het een Kutnummer was begreep ik al
Doe er een letter bij,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat het een Kutnummer was begreep ik al
BijnaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
geloof me, na een paar keer wordt je er al gek vanquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:35 schreef Piles het volgende:
Nou ja, valt lichtelijk mee dan, maar ik ken het nummer dan ook (nog) niet
Benieuwd of je dat ook zegt zodra je het hoortquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:35 schreef Piles het volgende:
Nou ja, valt lichtelijk mee dan, maar ik ken het nummer dan ook (nog) niet
Vast niet, maarquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:36 schreef TheZapster het volgende:
Benieuwd of je dat ook zegt zodra je het hoort
quote:
quote:Op zondag 4 april 2010 20:19 schreef Sersjee het volgende:
Rob en Bert zijn op visite geweest bij Omroep Gennep...
quote:
quote:Op donderdag 8 april 2010 12:06 schreef broer het volgende:
Lachen met geautomatiseerde berichten:
"De vrijdagmiddagchaos is begonnen. Nu Michiel Veenstra! Daarna Gerard Ekdom, Rob Stenders, Fred Siebelink en Dennis Hoebee. VRIJDAG!"
4 minutes ago via API
Ja, die snapte ik ook even niet. Sigur Rós is juist stukken toegankelijker geworden...quote:
Psies. Dat was 10 jaar geleden juist zo obscuur en niet voor iedereen weggelegd... Da's tegenwoordig toch wat anders iddquote:Op donderdag 8 april 2010 15:36 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ja, die snapte ik ook even niet. Sigur Rós is juist stukken toegankelijker geworden...
Yup, Ook wat jeugdherinneringsplaatjes, zeg maarquote:Op vrijdag 9 april 2010 12:35 schreef Sersjee het volgende:
Sash heeft eigenlijk best wel een paar aardige nummers uitgebracht.
Kan ook niet anders. De man is m'n muzikale buurman.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |