quote:
Preciesquote:Op zondag 4 april 2010 11:54 schreef Ofyles2 het volgende:
Inderdaad.
Vooral toen op het einde Alonso zijn motor opblies.
Hij heeft 54 ronden zonder koppeling gereden, dus ik weet weer wie er de beste isquote:Op zondag 4 april 2010 12:33 schreef -Hans- het volgende:
Roel !
[..]! Als je voor Alonso bent waarschijnlijk niet
. Heb de eerste 27 ronden gemist, maar het viel mij niet tegen. Misschien wel jammer dat er geen regen viel, maar goed zo was het ook nog wel te doen
.
Jajaquote:Op zondag 4 april 2010 12:39 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Hij heeft 54 ronden zonder koppeling gereden, dus ik weet weer wie er de beste is![]()
Nou, ik kan Massa inmiddels wel afschieten, iedere keer Alonso ophouden...quote:Op zondag 4 april 2010 12:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jaja. Hij is wel goed inderdaad, maar hij rijdt bij het verkeerde team
. Heb niets met de "rooien".
Ik haal het gewoon binnen als een asf, knip het met Cut Assistant en asfbinquote:Op zaterdag 3 april 2010 23:23 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Welke codec gebruik je voor die filmpjes?
Ok, ik krijg bij asf altijd wat mindere beeldkwaliteit dan bij ogg, maar ogg daar kan Youtube niks mee en dan lopen dus de audio en video niet synchroon...quote:Op zondag 4 april 2010 13:27 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Ik haal het gewoon binnen als een asf, knip het met Cut Assistant en asfbin
werkt hier gewoon altijd synchroon hoorquote:Op zondag 4 april 2010 13:46 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Ok, ik krijg bij asf altijd wat mindere beeldkwaliteit dan bij ogg, maar ogg daar kan Youtube niks mee en dan lopen dus de audio en video niet synchroon...
1. Hoe is het om een schaap te zijn?quote:Wow! Over 9 minuten gaat 3FM-luisteraar Lisa bellen met Dinand van Kane. Ik verraste haar net, wat kan ze gillen! Maar hoe zijn haar vragen?
quote:Op zondag 4 april 2010 15:30 schreef borisz het volgende:
[..]
1. Hoe is het om een schaap te zijn?
etc.
Tof! Vandaag was even een afkicken met die Kristel, maar morgen dus weer Timur en Ramonquote:Op zondag 4 april 2010 17:14 schreef Evertjan het volgende:
morgen een weekend uitzenddag dus weer 3 uur Timur :-)
quote:Poll: Welk intro is het lekkerst om overheen te praten? TS begint: Mr. Rock & Roll -Amy McDonald! :-)
quote:Op zondag 4 april 2010 17:42 schreef Intrepidity het volgende:
Lol, is de beheerder van de @3FMDJschool twitteraccount toevallig een fokker?
[..]
quote:Op zondag 4 april 2010 18:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
[Update] Sugar Lee Hooper overleden na coma
Die schok komt zeker omdat ze van haar scootmobiel viel?quote:
kut, ik moest lachenquote:Op zondag 4 april 2010 18:34 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Die schok komt zeker omdat ze van haar scootmobiel viel?![]()
[Noteaanzelf]Je moet niet meer van de grove opmerkingen maken over iemand die net is overleden[/Noteaanzelf]
Maandag wist ik wel dat dit niet goed zou komen, maar om het nu echt te horen is toch weer schokkend.quote:Op zondag 4 april 2010 18:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
[Update] Sugar Lee Hooper overleden na coma
Dat is hier vrijwel om de hoekquote:Op zondag 4 april 2010 20:19 schreef Sersjee het volgende:
Rob en Bert zijn op visite geweest bij Omroep Gennep...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |