Ik had het eerste model paar jaar geleden en heb die halfjaar geleden vervangen door dat iBood-model. Beter geluidquote:Op zaterdag 3 april 2010 14:26 schreef borisz het volgende:
Iemand ervaring met zo'n wake up light? Ibood heeft een leuke aanbieding dus maar eens wat ervaringen peilen.
Ik heb Kate Nash nu eigenlijk ook wel weer gehoord...quote:Op zaterdag 3 april 2010 14:29 schreef Captain_Slow het volgende:
Als ze dan bijvoorbeeld dit nou de MH maken, dit is nog wel een week aan te horen..
Ja, wat een radiobeest die Bart!quote:Op zaterdag 3 april 2010 14:45 schreef gerbenp het volgende:
Ramon:
@bart3fm Oef wij lopen een uurtje uit vandaag.. Levert dit problemen op voor de Top50? Groet Rámon
Bart:
@ramon3fm Geen probleem! Ik pitch ze alle 50 wel even op!
Whehequote:Op zaterdag 3 april 2010 14:58 schreef alors het volgende:
Dit is echt zo'nplaat die volgens mij alleen maar mannen leuk vinden vanwege die hijgstemmetjes en de clip
quote:Op zaterdag 3 april 2010 14:59 schreef -Hans- het volgende:
KUD ! geen Timur morgen, maar wel Kristel..
matig, maarja rond dat tijstip zit ik toch te eten met familie dus ja, zo erg is het nou ook weer niet.quote:Op zaterdag 3 april 2010 14:59 schreef -Hans- het volgende:
Dit zit toch al Bijquote:Op zaterdag 3 april 2010 14:59 schreef -Hans- het volgende:
quote:Verkeersagent Zanger Tinus scoort enorme hit met zijn nummer Flitsie hier, flitsie daar, flitsie bon.
Moeders had hem al aangeschaftquote:Op zaterdag 3 april 2010 14:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik had het eerste model paar jaar geleden en heb die halfjaar geleden vervangen door dat iBood-model. Beter geluid. Prima ding en al helemaal voor die prijs (zelf 85 betaald).
Hij moet natuurlijk wel die megaharde turbo kneiters wel precies op het juiste moment instartenquote:Op zaterdag 3 april 2010 15:08 schreef alors het volgende:
Neemt hij alles van tevoren op trouwens? Ik zie hem nooit praten op de webcam
538 zendt wel de hele lijst uit en 3FM doet alleen de nieuwkomers in de onderste regionen.quote:Op zaterdag 3 april 2010 15:56 schreef Pino112 het volgende:
Ik vind het btw ook wel knap dat 538 een Top40 in 4 uur doet, en 3FM een Top50 in 3uur
Nee, de mega doet er 12 per uur, als ze de prijsvraag en het popniews eruit halen dan kunnen ze een hele top 40 draaien in 3 uurquote:Op zaterdag 3 april 2010 16:08 schreef borisz het volgende:
[..]
538 zendt wel de hele lijst uit en 3FM doet alleen de nieuwkomers in de onderste regionen.. Overall is het aantal liedjes per uur ratio gelijk denk ik.
ratio ligt bij 3fm hoger vanwege minder reclamequote:Op zaterdag 3 april 2010 16:08 schreef borisz het volgende:
[..]
538 zendt wel de hele lijst uit en 3FM doet alleen de nieuwkomers in de onderste regionen.. Overall is het aantal liedjes per uur ratio gelijk denk ik.
Ik vind Kristel nog net onvoldoende, heeft geen geschikte radiostem.quote:Op zaterdag 3 april 2010 14:59 schreef -Hans- het volgende:
Qua stemgeluid alles behalve prettig idd en wat de show betreft vind ik het persoonlijk ook niet veel. Denk dat ze wel goed bij Q past..quote:Op zaterdag 3 april 2010 18:09 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik vind Kristel nog net onvoldoende, heeft geen geschikte radiostem.
Dan mag je blij zijn, want die invalbeurt van morgen is de allerlaatste keer dat je d'r op 3FM hoort.quote:Op zaterdag 3 april 2010 18:09 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik vind Kristel nog net onvoldoende, heeft geen geschikte radiostem.
quote:MrsEkdom
LOL RT @bart3fm Luisteraars die tijdens de Mega Top 50 een plaat aanvragen, snap ik nooit helemaal.
omdat het van een opname komt en niet live is.quote:Op zaterdag 3 april 2010 19:40 schreef Vinniiee het volgende:
Why the fuck is er niemand te zien op de cam ?
Beetje jammer weer.quote:Op zaterdag 3 april 2010 19:43 schreef alors het volgende:
[..]
omdat het van een opname komt en niet live is.
Onder dat zwarte plastic? Geen idee. Ben ook wel benieuwdquote:Op zaterdag 3 april 2010 19:59 schreef alors het volgende:
wat staat daar voor spannends in de studio?
Welke codec gebruik je voor die filmpjes?quote:
quote:
Preciesquote:Op zondag 4 april 2010 11:54 schreef Ofyles2 het volgende:
Inderdaad.
Vooral toen op het einde Alonso zijn motor opblies.
Hij heeft 54 ronden zonder koppeling gereden, dus ik weet weer wie er de beste isquote:Op zondag 4 april 2010 12:33 schreef -Hans- het volgende:
Roel !
[..]! Als je voor Alonso bent waarschijnlijk niet
. Heb de eerste 27 ronden gemist, maar het viel mij niet tegen. Misschien wel jammer dat er geen regen viel, maar goed zo was het ook nog wel te doen
.
Jajaquote:Op zondag 4 april 2010 12:39 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Hij heeft 54 ronden zonder koppeling gereden, dus ik weet weer wie er de beste is![]()
Nou, ik kan Massa inmiddels wel afschieten, iedere keer Alonso ophouden...quote:Op zondag 4 april 2010 12:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jaja. Hij is wel goed inderdaad, maar hij rijdt bij het verkeerde team
. Heb niets met de "rooien".
Ik haal het gewoon binnen als een asf, knip het met Cut Assistant en asfbinquote:Op zaterdag 3 april 2010 23:23 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Welke codec gebruik je voor die filmpjes?
Ok, ik krijg bij asf altijd wat mindere beeldkwaliteit dan bij ogg, maar ogg daar kan Youtube niks mee en dan lopen dus de audio en video niet synchroon...quote:Op zondag 4 april 2010 13:27 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Ik haal het gewoon binnen als een asf, knip het met Cut Assistant en asfbin
werkt hier gewoon altijd synchroon hoorquote:Op zondag 4 april 2010 13:46 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Ok, ik krijg bij asf altijd wat mindere beeldkwaliteit dan bij ogg, maar ogg daar kan Youtube niks mee en dan lopen dus de audio en video niet synchroon...
1. Hoe is het om een schaap te zijn?quote:Wow! Over 9 minuten gaat 3FM-luisteraar Lisa bellen met Dinand van Kane. Ik verraste haar net, wat kan ze gillen! Maar hoe zijn haar vragen?
quote:Op zondag 4 april 2010 15:30 schreef borisz het volgende:
[..]
1. Hoe is het om een schaap te zijn?
etc.
Tof! Vandaag was even een afkicken met die Kristel, maar morgen dus weer Timur en Ramonquote:Op zondag 4 april 2010 17:14 schreef Evertjan het volgende:
morgen een weekend uitzenddag dus weer 3 uur Timur :-)
quote:Poll: Welk intro is het lekkerst om overheen te praten? TS begint: Mr. Rock & Roll -Amy McDonald! :-)
quote:Op zondag 4 april 2010 17:42 schreef Intrepidity het volgende:
Lol, is de beheerder van de @3FMDJschool twitteraccount toevallig een fokker?
[..]
quote:Op zondag 4 april 2010 18:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
[Update] Sugar Lee Hooper overleden na coma
Die schok komt zeker omdat ze van haar scootmobiel viel?quote:
kut, ik moest lachenquote:Op zondag 4 april 2010 18:34 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Die schok komt zeker omdat ze van haar scootmobiel viel?![]()
[Noteaanzelf]Je moet niet meer van de grove opmerkingen maken over iemand die net is overleden[/Noteaanzelf]
Maandag wist ik wel dat dit niet goed zou komen, maar om het nu echt te horen is toch weer schokkend.quote:Op zondag 4 april 2010 18:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
[Update] Sugar Lee Hooper overleden na coma
Dat is hier vrijwel om de hoekquote:Op zondag 4 april 2010 20:19 schreef Sersjee het volgende:
Rob en Bert zijn op visite geweest bij Omroep Gennep...
quote:Op zondag 4 april 2010 20:19 schreef Sersjee het volgende:
quote:@klaasmans Waarom gaat 't over 2000 jaar geleden en niet over het kindermisbruik en de schijnheilige reactie van de kerk van nu?
* Ofyles2 er zelfs een haiku over schreef:quote:
quote:Pope receiving flowers, Kids don't get compensated, But it's still all right
quote:Op zondag 4 april 2010 21:38 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
* Ofyles2 er zelfs een haiku over schreef:
[..]
Echt lachen iddquote:Op zondag 4 april 2010 21:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een episch fragment van Stenders en Bertje bij omroep Gennep![]()
![]()
Iddquote:Op zondag 4 april 2010 21:48 schreef Sersjee het volgende:
Dat ook de zus van Marga de prijs wint... Da's wel zó lokale omroep!
Yup, ik voel nu alweer legendarische radio aankomen met een hardlachende Stendersquote:Op zondag 4 april 2010 21:50 schreef Sersjee het volgende:
Maar we hebben dinsdag dus wèèr wat te lachen.
Rob bij de lokale omroep. Kan mij nog een show bij de lokale omroep in Utrecht herinneren. Hilarische radio soms, met een keer duo presentatie met Van Inkel via de autotelefoon. ATF2, dus ik kon lekker meeluisteren via de scanner, gaf een leuk beeld van wat er toen speelde in radiolandquote:Op zondag 4 april 2010 20:19 schreef Sersjee het volgende:
quote:Op zondag 4 april 2010 21:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Alsof je naar het onechte broertje van Chriet Titulaer zit te luisteren![]()
het was een heet bezoek kennelijkquote:Op zondag 4 april 2010 21:55 schreef Piles het volgende:
Kies lees meer voor een fotoverslag van het verassende bezoek.
quote:Op zondag 4 april 2010 21:55 schreef Piles het volgende:
Kies lees meer voor een fotoverslag van het verassende bezoek.
Hey, dat zijn allemaal Tokkies, is dat zijn publiek dan ook?quote:SanderGuis
Vanavond was een aantal vaste guisteraars bij me op bezoek in de studio. Wat een leuke club mensen. Thanks! http://twitpic.com/1d8ke5
Dat verklaart allesquote:
quote:Op zondag 4 april 2010 22:00 schreef Againzender het volgende:
4 april, dan kan Pride niet ontbreken idd.
Muziekquote:Op zondag 4 april 2010 22:04 schreef gerbenp het volgende:
* gerbenp heeft een oppepper nodig, iemand tips?![]()
quote:Op zondag 4 april 2010 21:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Moet ik nou al die 06-nummers noemen?"
Rob
quote:Op zondag 4 april 2010 22:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
Early morning, April 4
Shot rings out in the Memphis sky
Damn. Nu snap ik 'm pas, die vraag naar 'Pride'.quote:Op zondag 4 april 2010 22:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
Early morning, April 4
Shot rings out in the Memphis sky
quote:DJKristel Zou ik in de playboy gaan? Na t zien van die vette repo van Nicolette lijkt t al n stuk minder eng! Achja...waar denk ik eigenlijk over na!
Als ze geld aan Hugh geeftquote:Op zondag 4 april 2010 22:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nou, die zal volgend jaar wel naakt gaan...
[..]
Dat is gewoon een open sollicitatie... wat treurigquote:Op zondag 4 april 2010 22:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
quote:Op zondag 4 april 2010 22:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Voor we gaan oordelen...quote:Op zondag 4 april 2010 23:03 schreef ScottTracy het volgende:
Dat is gewoon een open sollicitatie... wat treurig
quote:DJKristel Nee-ee ik ben niet gevraagd!! Zo'n brainwave die iedere vrouw 'ns heeft. Die van Nicolette de 8e zei ze net.
Das alleen maar goed hoorquote:Op zondag 4 april 2010 23:37 schreef Pino112 het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)us-in-frankrijk.html
En waar ga ik morgen mee weg?
Juist.
Joah, weet ik ook welquote:Op zondag 4 april 2010 23:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Das alleen maar goed hoorDe kans dat het 2 keer achter elkaar gebeurt is veeeel kleiner
quote:Nieuwe Serious Talent net bekend gemaakt: Makebelieve! Er volgen er nog 3.
Nope, tis een weekendprogramma hoorde ik.quote:
Wel gewoon met Timur & Ramon en geen Kristel hoop ik??quote:Op maandag 5 april 2010 00:00 schreef -Hans- het volgende:
Maandag (edit: vandaag) dus ook Timur ?! Leuk zeg
Ah, dus na Timur kan 'ie weer uit want dan zit Bart er. Helderquote:Op maandag 5 april 2010 00:07 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nope, tis een weekendprogramma hoorde ik.
Dus geen Giel, Gerard, Rob, Coen, Sander, Eric, Michiel..
Dat is inderdaad wel te hopenquote:Op maandag 5 april 2010 00:11 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Wel gewoon met Timur & Ramon en geen Kristel hoop ik??
Vanavond ook xnois.quote:Op maandag 5 april 2010 00:17 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ah, dus na Timur kan 'ie weer uit want dan zit Bart er. Helder
2 uur FREE DJ in de ochtend geen goed idee?quote:Op maandag 5 april 2010 11:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
Annemieke, flikker toch op met die zogenaamde 'leuke' spelletjes. Draai gewoon muziek en houd je muil dicht.
Goedemorgen !quote:
Dan zet ik wel een CD opquote:Op maandag 5 april 2010 11:24 schreef gerbenp het volgende:
[..]
2 uur FREE DJ in de ochtend geen goed idee?
Meer uitbraakquote:Op maandag 5 april 2010 11:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Erg treurig inderdaad. Hoop dat deze "hype" snel over is..
"een uitbrak plaat "
Tijdens Timur kan je drie uur douchenquote:Op maandag 5 april 2010 11:56 schreef Brennel het volgende:
Air - All I Need![]()
Zo wordt de radio uit zetten om te gaan douchen wel erg moeilijk.
of Bartquote:Op maandag 5 april 2010 11:58 schreef borisz het volgende:
[..]
Tijdens Timur kan je drie uur douchen.
Ik stap er vast onder, kom er als een oma'tje weer onderuitquote:Op maandag 5 april 2010 11:58 schreef borisz het volgende:
[..]
Tijdens Timur kan je drie uur douchen.
En met Guis, en Xnois kan je de hele dag onder de douche staan als je de radio niet wilt horenquote:
Weekendprogrammering moet dus van jou FREE DJ worden?quote:Op maandag 5 april 2010 12:02 schreef borisz het volgende:
[..]
En met Guis, en Xnois kan je de hele dag onder de douche staan als je de radio niet wilt horen.
neuh ik gebruik een knop en zap naar de Belgenquote:Op maandag 5 april 2010 12:04 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Weekendprogrammering moet dus van jou FREE DJ worden?
Nu zou ik heel snel naar de douche rennen om Keane te missenquote:Op maandag 5 april 2010 11:56 schreef Brennel het volgende:
Air - All I Need![]()
Zo wordt de radio uit zetten om te gaan douchen wel erg moeilijk.
quote:Op maandag 5 april 2010 12:10 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Nu zou ik heel snel naar de douche rennen om Keane te missen
I kiel hur daar nuquote:Op maandag 5 april 2010 12:07 schreef borisz het volgende:
[..]
neuh ik gebruik een knop en zap naar de Belgen.
Yup, is een puike plaat.quote:Op maandag 5 april 2010 12:25 schreef Cee het volgende:
Zo'n mooi liedje dit.Is de cd van die gasten wat?
Ned's Atomic Dustbin aan het luisteren en GT4 aan het kijken. Ik kan niet alles tegelijk, he.quote:
Niet?! Oh. Crowded House heb je gemist, maar ik gok dat je die plaat wel op cd hebtquote:Op maandag 5 april 2010 12:40 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ned's Atomic Dustbin aan het luisteren en GT4 aan het kijken. Ik kan niet alles tegelijk, he.
Denk ik ook wel.quote:Op maandag 5 april 2010 12:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Niet?! Oh. Crowded House heb je gemist, maar ik gok dat je die plaat wel op cd hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |