quote:Op zondag 4 april 2010 22:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nou, die zal volgend jaar wel naakt gaan...
[..]
Voor we gaan oordelen...quote:Op zondag 4 april 2010 23:03 schreef ScottTracy het volgende:
Dat is gewoon een open sollicitatie... wat treurig
quote:DJKristel Nee-ee ik ben niet gevraagd!! Zo'n brainwave die iedere vrouw 'ns heeft. Die van Nicolette de 8e zei ze net.
Das alleen maar goed hoorquote:Op zondag 4 april 2010 23:37 schreef Pino112 het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)us-in-frankrijk.html
En waar ga ik morgen mee weg?
Juist.
Joah, weet ik ook welquote:Op zondag 4 april 2010 23:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Das alleen maar goed hoorDe kans dat het 2 keer achter elkaar gebeurt is veeeel kleiner
quote:Nieuwe Serious Talent net bekend gemaakt: Makebelieve! Er volgen er nog 3.
Nope, tis een weekendprogramma hoorde ik.quote:
Wel gewoon met Timur & Ramon en geen Kristel hoop ik??quote:Op maandag 5 april 2010 00:00 schreef -Hans- het volgende:
Maandag (edit: vandaag) dus ook Timur ?! Leuk zeg
Ah, dus na Timur kan 'ie weer uit want dan zit Bart er. Helderquote:Op maandag 5 april 2010 00:07 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nope, tis een weekendprogramma hoorde ik.
Dus geen Giel, Gerard, Rob, Coen, Sander, Eric, Michiel..
Dat is inderdaad wel te hopenquote:Op maandag 5 april 2010 00:11 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Wel gewoon met Timur & Ramon en geen Kristel hoop ik??
Vanavond ook xnois.quote:Op maandag 5 april 2010 00:17 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ah, dus na Timur kan 'ie weer uit want dan zit Bart er. Helder
2 uur FREE DJ in de ochtend geen goed idee?quote:Op maandag 5 april 2010 11:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
Annemieke, flikker toch op met die zogenaamde 'leuke' spelletjes. Draai gewoon muziek en houd je muil dicht.
Goedemorgen !quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |